/spanien/barcelona/forum/26752.aspx/spanien/barcelona/forum/26752.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-18 00:12
Skönt med en säker seger!

Valdés - Inget att göra
Belletti - Kämpar och sliter, blir provocerad.
Marquez - Klippa
Oleguer - Ovanligt säker, klippa.
Gio - Offensivt mkt bra, defensivt, godkänd.
Iniesta - hehe, soft
Deco - Tänk om du spelat mot Real.
Xavi - Undrar om Iniesta är din lillebror (dock inte till utseendet). Soft
Ronnie - Min KUNG, bollen är hans bebis.
Guliy - Ok, målet var viktigt.
Maxi - Inte så mkt att jobba på. Tyvärr har du Eto'o framför dig.

Motta - ÄNTLIGEN, jag rös när publiken skrek: MOOOTAAA!!!
Messi - Hoppas du får spela mer. Ser riktigt bra ut (spelstil).

Rijkaard - Varför så sena byten? Annars bra, med tanke på spelarnas inställning.

Nu kan jag sova gott.

Visca Barça!!!
Barcelona little_x
2005-05-22 12:35
Nazario
Han är en del av laget, precis osm Ronaldo, hur långt hade ni kommit utan honom?
Spanien Romano Africano
2005-04-15 12:49
Ämne: Romano Africano ... ....
Jag sa inte ni behöver 3 miljarder utan för att kunna tävla mot även i framtiden mot chelsea och co så behövs pengar. Vem hur mycket de klubberna köper spelare för i sommaren och då räcker det inte med Olegeur typ spelare för att vinna mot de lagen.
Barcelona Xavi_
2005-04-17 23:54
Underbar match idag! Härlig inställning, och riktigt trevligt spel. Det enda som saknas är lite effektivitet. Varken Guily eller Dinho övertygar i avsluten tycker jag. Men i övrigt är ju Ronaldinho helt underbar att skåda. Sikken lirare!! Kul att se försvaret se hyffsat stabilt ut, trots att våpan ledargestalt saknades. Ser bra ut!! Barca, Barca, Barca...
Barcelona - Xaviii -
2005-04-17 22:46
Maxi ut - Messí in
Barcelona Beautyful_Barça
2005-04-17 22:52
såg ni messis dribblingar
Barcelona Giuly!
2005-04-17 22:49
MOTTA IN!!!
Deco går ut.
Barcelona Giuly!
2005-04-17 22:46
Motta värmer upp.
Barcelona Sonde
2005-04-15 13:38
Giovani: Det där känns som lite naivt tänkande. Bara för att lag som Milan och Chelsea spelar defensivt och taktiskt, betyder inte det att dem kan bli bättre av att nya spelare tillkommer.

Visst, Barça kanske har mer uppenbara svagheter en dessa båda lag, men att säga att vi, genom att värva nya spelare till de positionerna, automatiskt blir mycket bättre känns inte helt klockrent.
Barcelona Beautyful_Barça
2005-04-17 22:23
tycker motta borde gå spela lite i stället för gerard
Barcelona Lucho
2005-04-18 00:01
Det var riktigt kul att se Ronaldinho. Det sjuka är att han var så där bra i varje match förra säsongen i princip. Fortsätter han i den där takten så tar han ligatiteln till oss! Sen tycker jag att samspelet mellan honom och Giuly fungerade ovanligt bra idag. Så här säger man visserligen varje match efter att fransosen lyckats med något och inte bara snubblar omkring men hoppas, hoppas att han kan kopiera sitt spel från denna match och ta med det till dom nästkommande..

GVB gjorde en väldigt lyckad match offensivt. Han var bättre på den punkten än vår andra ytterback Belletti men defensivt är GVB, som så många gånger förut, totalt vilsen. Jag är helt övertygad nu, en vänsterback ska stå absolut längst upp på Laportas shoppinglista. Att Maxwell nämns förvånar inte direkt. Undrar om Rosell har ett finger med i spelet ;-)

Sen säger jag bara: Deco, Xavi, Iniesta och en måste nog tyvärr bänkas nästa match. Ett lyxproblem av sällan skådat slag..
Barcelona Bob
2005-04-17 23:01
Hur många felaktiga offsideavblåsningar fick vi emot oss idag? 5 eller 6?

Tycker Rijkaard kunde gjort bytena lite tidigare. Även låtit Damia fått spela istället för Belleti eftersom Pernia provocerade honom hela tiden. Man satt ju bara och väntade på att Belleti skulle göra nåt dumt.
Barcelona Tompa
2005-05-22 11:08
Nazario:
Ditt inlägg fötjänar egentligen bara att förbigås med tystnad. Det är bara och kontra med att:
utan Ronaldos mål hade ni garanterat inte legat så högt upp i tabellen...
Barcelona Tompa
2005-05-22 11:08
Nazario:
Ditt inlägg fötjänar egentligen bara att förbigås med tystnad. Det är bara och kontra med att:
utan Ronaldos mål hade ni garanterat inte legat så högt upp i tabellen...
Barcelona Klint
2005-05-22 10:54
Ämne: hahah jävla snack om....
Du kan väl i alla fall försöka att skriva på svenska?
Barcelona Barca
2005-05-22 10:12
är det ngn som har video, när etoo förolämpade real?
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-14 00:51
giovani// eftersom dina föräldrar flydde när du var tre år finns det i din närhet. Som du skriver vill jag inte heller bli sponsrad av Quatar. Jag förstår dig, tro mig. Mina farföräldrar flydde undan 2:a världskriget (satt i koncentrationsläger). På den tiden visste folk inte bättre. Sverige sa inte emot Hitler när han ville använda svenska järnvägar till transport. De vågade inte. Det jag vill komma fram till är att folk inser kanske inte allvaret idag, men om ett par årtionden gör man det.
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-14 00:30
Blaugrana_1899//
Visst har han en poäng. Men ska man blanda politik med fotboll? Eller är fotboll redan politik? Allt handlar om pengar och om jag ska vara helt ärlig tror jag inte vår styrelse kommer att tacka nej till budet från Kina. Just med tanke på det som DaniLpoez skrev i artikeln, utöka den asiatiska marknaden.
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-14 00:18
giovani har en poäng, det är bara att inse.

Jag har varit så stolt, så länge över vår som visar färgerna och märket av det vi är!!!

Jag har tidigare tänkt att man kanske måste ha det, men det känns bara så fel och så tråkigt.

Jag kan inte tänka mig en fet sponsor loggo på vår tröja, det känns verkligen inte rätt.
Phat_Robb a.K.a. Robertinho?
2005-04-13 20:04
När blev Barcelonas tröja sponsorfri?

Både Nike och den katalanska tv-kanalen TV3 finns ju med på tröjan eller?
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Annons: