/spanien/barcelona/forum/26747.aspx/spanien/barcelona/forum/26747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-18 23:59
"I want to thank Ronaldinho for everything he did today and everything he has done since we met. He's an even better person than he is a footballer." Motta om Ronaldinho.

Gåshud + rysningar = Lagmoralen i Barça!!!

Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-04-18 22:03
Men snälla! Var det någon som såg HÄrenstams drömelva i fotbollskväll nyss.

Casillas

G.Neville
R.Ferdinand
Di Biago
Zambrotta

Nedved
Marquez
Ronaldinho
Gillardo

Ibrahimovic
Ronaldo

INte många rätt där inte
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-18 22:01
Señor Culé

My bad, trodde det skulle stå under kontakt.

Ashley Cole, en bra spelare men klubbkänsla..? Att han ens överväger att gå från Arsenal till Chelsea säger allt.
Kid Congo Powers
2005-05-26 17:25
Fattar inte hur man klaga på värvningen av Ezquerro. Här får vi en idealisk backup-spelare till samtliga platser i anfallet gratis och alla klagar!

Ezquerro är en spelare av hög klass, han hade varit given i de flesta spanska lag utom FCB och Real Madrid. Under säsongen har det ju gnällts en hel del på att Rikjaard roterar för lite i truppen. När man nu väl köper in spelare för att kunna rotera så får ledningen skit för det istället. Mycket märkligt.
Spanien Pelayo
2005-04-18 22:45
Emma,

Var det omgångsvis så kan man ha viss förståelse, missade nog det (när fan sa dem det?)
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-18 22:42
emma hann före mig på Ramblas ;-P
Barcelona Nemo
2005-04-19 06:43
Hr kan Marquez vara avstängd? Var det inte han som blev avstängd mot Betis? Och jag vet att han inte fick rött kort mot Getafe.

Någon nämnde av vi skulle få 4-5 mittbackar av godklass. (Om nu Milito kommer). Puyol, Marquez, Oleguer, Edmilson. Frågan är, vilka vill sitta på bänken...?
Real Madrid Bobby_Raul
2005-04-20 19:00
Barcelona-z

Du håller på ett spanskt lag och tycker att de spanska anfallarna är dåliga..David Villa, en spanjor som skulle kunna ta plats i en del av topplagen i europa och du måste glömt Ursaiz och Yeste som numer fungerar mer som en anfallare och du kan absolut inte tittat på fotboll mer än två år, för innan så gjorde Raul vad han ville med vilket lag som helst, kan lova att barca inte har någon spelare som gjort lika många mål i el clasico som raul har gjort.

Torres är fortfarande ung och har en del att lära men han håller ändå yttersta världklass som anfallare, tänk att att han redan tyglar Athlitico på sina axlar och är bara 21 år gammal.
Barcelona Los Culés
2005-04-18 23:55
Messí ///

Läste någonstans att Giuly hade gått fram till ronnie o sagt skjut över mig, på repriserna ser man tydligt att så är fallet också.

Red// Tänkte va lite petig och informera om att AZ alkmaar ligger förnärvarande i tredje plats i den holländska ligan.
Barcelona emma
2005-04-18 22:43
Kharles: Hah! Du får nog träna fingertopparna om du ska spöa mig ;)
Spanien Pelayo
2005-04-18 22:39
Att Marquez går in på Puyols bekostnad är en oförlåtlig skandal. Så mycket för "expert" Härenstam!
Barcelona Camparn på nou
2005-04-18 22:09
Ronaldinho Jr.

Det var de bästa ute i världen den här omgången enligt Härenstam, inte de bästa spelarna under säsongen.
Dock så var de dåliga på att upplysa om det men det är totalt uppenbart att så var fallet.
(--MadriEntes--)
Ronaldinho Jr. //

vad skulle du vilja ändra på? jag skulle ta bort neville, di biago och ibra
(--MadriEntes--)
Ronaldinho Jr. //

(--MadriEntes--)
Ronaldinho Jr. //

Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-19 00:14
Kan någon översätta i korthet. Han är i alla fall hjärtligt välkommen!
Barcelona Señor Culé
2005-04-18 21:43
vadå inget telefon nummer. en kompis som tipsade mig om sidan har dock aldrig beställt nåt därifrån själv. men beställ med postförskott om du är osäker så tar du ingen risk.
Barcelona Beautiful_Barça
2005-04-20 22:39
giovani.. jo tack för tipset,, den går bra nu
Barcelona emma
2005-04-18 22:41
Pelayo: Eftersom det antagligen var DEN HÄR omgången är det kanske inte så konstigt eftersom Puyol inte spelade?
Barcelona Beautyful_Barça
2005-04-18 21:36
bästa ersättaren för Gio Van B, Ashley Cole helt klart, låt oss hoppas Laporta kan överraska oss med ett sånt köp, det har ryktats om det innan
Barcelona giovani
2005-04-18 20:21
Vilken shock jag fick idag när jag läste text-tv. Ny expert på fotbollkväll i kväll Julio Salinas ??? Har inte hört från han sen han slutade spela i Barcelona det är coolt att han är med i ett svenskt program.
Señor Laporta
2005-04-18 18:25
Underbart! F*n va härligt med tre poäng, särskilt nu när Real också vann igår. Fortsatta sex poäng, 18 kvar att spela om. Ronaldinho - han är magisk!!!
Barcelona Messí
2005-04-18 18:24
Vilken match vi gjorde igår! 2-0 mot Getafe hemma låter inte som någon höjdare, men det känns som att vi vunnit ett El Clásico.

Direkt efter avspark fick jag reda på några saker om hur matchen skulle se ut. Vi skulle spela ut Getafe men vi skulle vara ineffektiva. Ronaldinhos miss helt fri gav mig en lite inblick i hur det skulle se ut framöver... :-P

-

Så skönt att Motta fick spela lite. Fick gåshud när han värmde upp. Kul med en av mina favoriter, Messí. Den här killen kommer bli bra! :-)

-

Mina betyg 1-4(1=usel 2=bra 3=mycket bra 4=otroligt bra):
Valdés: 2 - Hade inte mycket att göra.
Belletti: 3 - Inte så offensiv, bra i defensiven.
Oleguer: 2 - "Rafa" tog hand om det mesta.
Márquez: 3 - Bombsäker. Tog alla bollar.
Gio: 2 - Var med hyfsat i offensiven, men brast i defensiven ett par gånger.
Xavi: 3 - Inte så offensiv som vanligt, eftersom han fick agera pivote.
Deco: 2 - Ingen höjdarmatch från portugisen. Gjorde några fina saker under matchen.
Iniesta: 4 - Otrolig. Visade att han kommer att bli riktigt bra.
Giuly: 3 - Sprang mycket i djupet. Hade otur med många felaktiga offsideavblåsningar. Målet var snyggt.
Maxi: 2 - OK insats. Hade några bra lägen, synd att han inte gjorde mål dock.
Ronaldinho: 4 - hans bästa match den här säsongen. Gjorde lite som han ville med Getafebackarna. Verkar vara på gång nu.

Rijkaard: 3 - Man såg att hans utskällningar gav resultat. Modigt att spela utan pivote. Synd bara att han väntade så mycket med bytena.

Visca Barcelona!
Barcelona - Xaviii -
2005-04-18 19:00
Nån som vet några bra sidor där de säljer Barça tröjor?

Måste skaffa mig en innan tröjan får reklam !
Barcelona Señor Culé
2005-04-18 20:14
För er som inte kan hitta tröjan. Så finns den här.
Barcelona barcapimp
2005-04-20 19:56
Ämne: barcapimp:

Du vet....
Jag vet,men det är en viss skillnad att spela mot hearts och ST.Patrick och att möta La liga lag.När han kom till Arsenal så var han inte ordinarie.Han blev långtidsskadad också och hade det tungt.Men ärligt,han hade knappast petat nån i Arsenal heller.Han fick oftast hoppa in på olika positioner när han behövdes,det var allt.Att han har fått mycket speltid i Barca beror mer på att han inte haft nån riktigt konkurrent att slåss med.Han har även favoriserats av Rijkaard.
Barcelona Effet77
2005-04-23 21:34
Ämne: jag tror starkt på V....
Beautiful_Barça
Jag har med satsat på Villareal på unibet o dom gav hela 6,30 , så jag hoppas på vinst för Villareal ikväll vilket jag nog hade gjort i vilket fall*S*
Tror på Forlan ikväll

Visca el Barça
Barcelona Gabriel
2005-04-20 20:18
Varför skulle reglerna vara annorlunda för dig?//Red
Barcelona the_dog
2005-04-20 18:47
hahah barca vill bygga ut arenan till 120 000 pers
Barcelona Messí
2005-04-20 19:35
Kanske får Motta spela lite mer än 5 minuter mot Málaga? Han gjorde en bra träningsmatch iaf, se länk.

Kul att en av mina favoriter Messí gjorde mål. :-P
Annons: