/spanien/barcelona/forum/26743.aspx/spanien/barcelona/forum/26743.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid zidane_D
2004-08-13 19:39
vilka anfallare komer vara mde i startelvan?
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-12 19:30
diexel../ ehm HAHAH jag tror alldrig att barca kommer att spela haha föresten vem är defensiv i det mittfältet ?
Barcelona Tompa
2004-08-12 19:14
Patrik Andersson:
Etóo har redan visat att han är en lysande fotbollsspelare. Det enda man tills vidare kan sätta frågetecken kring är om han kan leverera i riktig storklubb. Det ät en sak att göra massa mål i Mallorca och sedan även leverera i en megaklubb som Barca. Jag är dock övertygad om att kommer lyckas väldigt bra. Etóo är så bra att han kan lyckas i vilken klubb som helst. Jag är dock rädd för att Henke blir bänkad och det vore tråkigt.

Hur som helst har vi på papperet en kanonlag och jag ser verkligen dram mot ligastarten.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-12 22:04
JAg måste faktiskt säga att Diexel's uppställning ser bra ut, men det är ingen starelva utan det är så vi ska spela när vi ligger under! om vi nu kommer göra det nån gång ;)
Barcelona Tompa
2004-08-12 19:14
Patrik Andersson:
Etóo har redan visat att han är en lysande fotbollsspelare. Det enda man tills vidare kan sätta frågetecken kring är om han kan leverera i riktig storklubb. Det ät en sak att göra massa mål i Mallorca och sedan även leverera i en megaklubb som Barca. Jag är dock övertygad om att kommer lyckas väldigt bra. Etóo är så bra att han kan lyckas i vilken klubb som helst. Jag är dock rädd för att Henke blir bänkad och det vore tråkigt.

Hur som helst har vi på papperet en kanonlag och jag ser verkligen dram mot ligastarten.
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-09 21:02
Belletti // Vart gör han av Edmilson då?
Så här är troligare

--Deco-----Edmilson-----Gio--
Barcelona Kurd_84
2004-08-12 17:00
nu e de klart .... eto är en Barca spelare

www.fcbarcelona.com
Mersey^
2004-08-12 17:22
Hur bra tycker ni att Luis Garcia är? Vilken spelartyp? Tror ni han skulle passa i England?
Spanien Doctor Livingstone
2004-08-12 18:08
Kan Luis Garcia spela till höger på mittfältet? Är han teknisk, snabb osv?
Barcelona svenskafans.com
2004-08-13 19:28
Man får ha 3 spelare på planen och 3 i truppen!
Barcelona fc_barca
2004-08-14 10:52
vet någon i vilken kanal elle om matchen mot parma ikväll kommer att visas på internet?
2004-08-12 18:47
Tompa / jag håller med dig.. Eto'o lär vara given i startelvan...Men jag tycker att det var ett lite onödigt köp av dom pengarna kan man köpa 2 spelare men ändå så är det en Jätte bra värvning
2004-08-09 20:50
Tror inte det eftersom de sänder OS fotbollen även om det är uppehåll 25 aug. Sedan sänder nog femman Dif matchen 25:e, blir liten krock då kanske.
Men hoppas kan man alltid.
Barcelona rory
2004-08-13 19:41
är det någon som har erfarenhet från att köpa biljetter av barcelona eatb
2004-08-12 18:59
Puyol har lagkänsla han, det så man ställer upp för klubben i hjärtat.
Barcelona ZonD
2004-08-13 19:22
Är det bara jag som har märkt att det står "BA(r)CELONA" på svenskafans/spaniens startsida?
Barcelona O fenômeno
2004-08-09 20:12
Patrik Andersson, Sant så sant för i CL finalen var han mycket duktig,
Barcelona Belletti
2004-08-09 21:09
Patrik Andersson//
Förlåt, glömde bort Edmilson... kände på mig att nåt var fel. Ska ändra på uppställningen nu.

Skrattbladet är igång igen. De anser att Luis Garica är en UNG spelare. Killen är 26 år gammal, då är man inte ung, i alla fall inte i fotboll!
Barcelona Belletti
2004-08-09 20:03
O fenômeno
Ja, jag har för mig att han gjorde fler mål. Tror Ronaldinho gjorde några frisparksmål och straffmål.

Jag tror också att kaninen och Henke skulle vara mycket farliga, men det blir som du säger mycket svårt. I och med att Barça har väldigt många spelare som hör hemma i startelvan är det svårt att sätta någon på bänken.

Man får tänka lite på att Deco haft det väldigt tufft. Innan Em hade han spelat hela Champions League, och gått till final och vunnit. Han hade spelat i portugisiska ligan och cupen, så man får förstå att det blir tufft för killen.
Barcelona svenskafans.com
2004-08-12 18:56
Puyol har gått med på att sänka sin lön med 35%!
Barcelona Gamlajaka
2004-08-12 16:21
många personer här inne som sitter på höga hästar.. kan någon hoppa ner därifrån och svara på en enkel fråga som jag antar att många vill ha svar på:

finns det ngn som helst möjlighet att se barca-parma någonstans?
Barcelona Skarpheden
2004-08-12 18:17
Luis Garcia spelade forward på högerkanten i ett 4-3-3-system. Snabb, bra inlägg, löper bra rätt bra skott. Blev uttagen till landskampen inför EM men blev skadad. Soccerage tog ut honom i årets lag. Jag menar att han utvecklades mycket starkt under förra säsongen.
Passa i England? Tror jag säkert, men jag gillar honom och hoppas att han stannar.
2004-08-12 18:37
Jag tror fortfarande att barca kommer köpa en defensiv spelare till..jag tror på en ny mittback eller en ny defensiv mittfältare..!

-----------------Valdes-------------------
-------------Puyol----Edmilson------------
--Belletti----------------------Silvinho--
-------------------Ny Def?----------------
----------------Xavi-----Deco-------------
------------------------------------------
--Giuly----------------------------Dinho--
------------------Eto'o-------------------
Det kommer bli en till spelare =)
Barcelona GeRrInHo
2004-08-09 20:31
patrik andersson
om vi inte köper honom nuu så kan priset höjas ännu mer (!) han kan ju göra en grym säsong.. han kan vinna skytteliga o så helt plötsligt så kostar han 500 milj kronor bara sådär.. så tänk på de :P
2004-08-13 18:06
Vi får väl hoppas att Rustu försvinner från klubben eftersom han innehar en av de viktiga Icke EU-platserna. Sedan får vi hoppas att Sylvinho får sitt pass snart, då kanske man inte behöver peta Marquez. Vilken jag föredrar framför Oleguer i backlinjen. Eftersom en av platerna alltid är vikt till Dinho så är det bara en plats att spela om.
Barcelona GeRrInHo
2004-08-09 20:23
patrik andersson//

jooo.. den uppställningen fast istället för larsson o in me eto'o så vore de perfekt..
Barcelona ErikSvens
2004-08-10 10:07
Är i Barclona i september och vill se matchen mot Sevilla.
Vilket är bästa sättet att köpa biljett i förväg på?
Barcelona Izquierda
2004-08-10 09:31
Enligt Laporta är det klart, men något säger mig att Perez får sin vilja fram. Usch, vad illa jag tycker om den klubben.
Nåja, idag KAN Eto'o bli vår!
2004-08-09 20:27
GeRrInHo//Eller så spar vi dom pengarna till nästa säsong, eftersom vi inte kommer få honom billgt när det Real vi ska köpa honom ifrån.
Känns som det är färdig shoppat nu.
2004-08-09 20:20
O fenômeno// Deco ska nog hålla sig centalt på mittfältet, visst nån match kanske han blir placerad till höger i anfallet men det är inte speciellt troligt.

Kanske en trolig uppställning

...................Valdes......................
Belletti......Puyol........Marquez.....Silvinho
...................Edmilson....................
.............Xavi..............................
............................Deco...............
........Giuly........Larsson.......Dinho.......
Annons: