/spanien/barcelona/forum/26736.aspx/spanien/barcelona/forum/26736.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Decoinho
2005-04-11 15:50
Fan va dåligt att kommentatorerna höll på real madrid, Jag har alltid hatat kommentatornen på tv4+, dom ska ju va opartiska o dessutom kan dom INGENTING absolut INGENTING om fotboll !!!!
Real Madrid Paco Buyo
2005-04-11 12:59
Tio dagar for Eto'o verkar vara det som galler. I alla fall enligt elmundodeportivo.es (artikeln publicerad 12.07 idag), el Pais, el Mundo, la Vanguardia, el Periodico...
Barcelona Daniel el magnific
2005-04-16 17:54
Så här en vecka efter El Classico kan man ju bara konstatera det ironiska att våra anfallare Etoo och Larsson blir just skadade när dom spelar mot Real Madrid.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-16 20:17
Nej till Van Nistelrooy, Ja till Torres !
Barcelona hammabarça
2005-04-16 22:27
det är en person som kommenterar! och han säger namnet på nån spelare varannan minut sen säger han inte mkt mer. patetiskt.
Barcelona DaniLopez
2005-04-16 18:27
sorry om jag vilseledde er me mitt inlägg förrut...barca spelar imon å inte idag..
Barcelona Damiá-
2005-04-16 22:24
En sak bara; Komentatorerna i matchen Socidad-depor är världshistorians tråkigaste personer! Min gamelmormor (som lever) är roligare att lyssna på, då menar jag inte att hon är allmänt kul att lyssna på! Skaffa in lite spansk bakggrund i tempot där i komentator båset!
Barcelona Aubri
2005-04-15 17:44
Tycker inte alls det är kul, tänker mest på.. hur frustrerande det måste va som spelare
+ det är få idioter som ofta förstör de alla

men visst liggen en sak i det ni säger
de roliga är ofta, elaka saker
Barcelona giovani
2005-04-16 20:29
Relay ... Jag är väl medveten om det som hände men jag har fotfarande inte sagt att det är ok ? Men jag har sagt att det är nått att förvänta sig även i framtiden om nu Barca inte tänker om och byter taktik. Försvaret kommer förmodligen bli bättre med nya försvare, men dom här matcherna kommer forfarande förkomma.

Milan kan ha satt i respekt i hela Europa men jag har ingen större respekt för dom. Barcelona bevisade att om du pressar Milan så finns det många hål att hitta, men problemet är att det finns inget annat lag i Europa som kan eller vågar spela som Barcelona gjorde mot Milan.
Barcelona Nemo
2005-04-15 17:02
En sak är säker, läktarvåldet som inte drabbar oss älskar vi. Det som hände mot Figo, jag vet att nästan alla här inne log. Han förtjänade det, visst. Men dom som säger att det var vidrigt, dom ljuger. Det som hände San Siro likaså. Det är vidrigt, men man gillar sånt. Med tanken att ingen ska skadas. Skadas ingen så är det okej, skadas någon så är det något helt annat.

Men när massa föremål kastades in mot Figo så njöt jag iaf. Folk kunde enbart se att hatet var så stort. Busvisslingarna är en sak, att kasta in föremål och matchen avbryts är en helt annan.

Detta ämne får inte diskuteras pga att det är fel, men jag vet att folk tycker att det är coolt och fotbollen har blivit sån. Mer än liv och död.
Barcelona tarrak
2005-04-14 20:16
Ok, efter att funderat lite tar jag tillbaka mitt förslag om 3-5-2. Jag är dock fortfarande tveksam till 4-3-3 pga att jag gärna vill se två centrala anfallare. Tycker att vi får svårt när motståndarna ställer upp med köttmurar och Eto'o blir isolerad. Med en targetplayer vid hans sida skulle man kunna variera spelet mer.
Barcelona Bopi
2005-04-11 15:45
fattar inte hur Raul kan få ett bra betyg för igår!!!=( ....sen tycker ja synd om Puyol, han har hela Barca på sina axlar, + att han e lätt skadad! det e som att jobba ensam inom volvo!! hej för mig!
Barcelona S.W.A.T
2005-04-11 15:32
till nästa säsong så måste det är ett måste att Gio, Oleguer och specielt Giuly måste bort, hur många chanser måste han få för att sätta in e boll i mål! det är pinsammt att se en sån spelare som Giuly i barca tröjan, han har inget framtid i barca
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-11 12:58
REAL Redondo

Man blir visst aldrig av med sådana rötägg som du. Väx upp och försvinn, ditt samhällets dregg! Chinga tu Madrid! Överkörda?! Haha, tror nog du syftar på 20:e november 2004. Inte ett skott på mål! DET är att vara överkörd. Stackars lilla pojke, kan inte vara lätt.

För övrigt; Ska bli intressant att se fortsättningen. Att vissa realnördar tror att de kan vinna ligan, nu igen, gör att vi får se dom ännu mer besvikna när Puyol lyfter bucklan i maj.

Sonde

Sorry, menade Thomas Johansson.
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-04-11 14:31
Ämne: e de nån som nu tyck....
aaa jag tycker det ..
Barcelona barca85
2005-04-15 15:33
Messi onödigt som fan! Vi kan väl satsa de på en säkrare backlinje!
Barcelona robert
hej reser till Barcelona nu i helgen.Kan någon säga till mig hur är det med träningen,kan man kolla några om de är öppna osv..
Barcelona Aubri
2005-04-15 17:12
Nemo, hmmm synd att det inte får diskuteras,, för jag håller inte med .. ha ha ah haha (kunde inte låta blit)

Nu till roligare saker
Artikeln Vi läcker - men varför?
GRYMT Skrivit, måste jag säga, Tack

Den bästa på länge och den mest ärliga som inte är enbart skriven med barca hjärta

Man kan fundera, varför Puyol rusar runt och rensar över allt, litar han inte på de andra?
Tar han på sig för mycke ansvars? Eller är backlinje styrda så, att han får ta stor yta?
Eller är vår kära Puyol offer för dålig sälskap i försvaret

En sak ät glas klar, kille har hjärta stor nog
för att få en att älska honom..
Real Madrid robert
hej reser till Barcelona nu i helgen.Kan någon säga till mig hur är det med träningen,kan man kolla några om de är öppna osv..
Barcelona Puyol_21
2005-04-16 21:27
Oj
Villarreal SverigesMaradona
2005-04-15 17:01
Barca borde köpa Kevin Amuneke. Bäst i Allsvenskan, billig i lilla Landskrona:

http://www.skanesfria.nu/modules.php?name=Artikel&id=3742
Barcelona Messí
2005-04-15 15:22
Camp Nou ska kanske byggas ut med 15000-20000 nya platser när området kring Camp Nou säljs. Se länk.

Själv tycker jag att det är otroligt onödigt. Vi fyller knappt arenan just nu (Vissa undantag), varför ska vi då bygga ut...? Använd pengarna till nya spelare, inte utbyggnad av arenan.
Barcelona Daniel el magnific
2005-04-15 09:06
Själv skulle jag vilja se Olof Mellberg tillsammans med Puyol i backlinjen nästa säsong.
Barcelona Messí
2005-04-16 21:22
Ämne: Ingen som har länk t....
Har inte du Tv4+? Men fråga i At. Bilbaoforumet, dom kanske har det.
Barcelona Bopi
2005-04-14 23:00
humm...kom tänka på en sak!!! har inte vi Rochemback tillbaka till nästa år!! har de inte gått 3 år nu . eller e han såld! kollar just nu på Sporting Newcastle.

han e en av Sportings viktigaste spelare!

någon som tror att han kommer hem?
Barcelona Puyol_21
2005-04-16 21:18
Ingen som har länk till dagens match?
Barcelona Rivald0
2005-04-15 10:51
Rochemback är bara utlånad
Barcelona giovani
2005-04-15 15:04
maximilliano_iniesta ... Det gör du genom olika sidor har inget med programet att göra. Jag ska ut nu så jag hinner inte ge dig alla länkar, men prova dom här. Tänk på att det du laddar ner måste ha åtminstånde 1 seeds för att du ska kunna ladda ner det och du måste regga dig på dom flesta ställen.

http://piratebay.org/frame.html
http://www.fbtz.com/forum/
http://www.torrentbox.com/
http://torrentsearch.com
Barcelona Messí
2005-04-16 20:15
Ämne: Menar ni på allvar a....
Dom pengarna vi skulle bli tvugna att lägga på RVD skulle vi kunna lägga på en mittback av högsta klass. Helt onödigt att spendera pengar på en anfallare när vi har 3 riktigt bra.
Barcelona barcapimp
2005-04-16 17:59
Ämne: Ämne: Enligt ....
Du kan hitta översättningar på www.freetranslation.com
Annons: