/spanien/barcelona/forum/26734.aspx/spanien/barcelona/forum/26734.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 16:46
Om nån söker skada Dinho blir jag arg.
Jag tror dock inte det är så lätt då han verkar väldigt stabilt bygg, och sen tror jag inte något som spelar fotboll kan tänka sig att skada en sådan spelare.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 16:46
Om nån söker skada Dinho blir jag arg.
Jag tror dock inte det är så lätt då han verkar väldigt stabilt bygg, och sen tror jag inte något som spelar fotboll kan tänka sig att skada en sådan spelare.
Barcelona Tompa
2004-03-29 18:02
Poängteras ska dock att om Juve vill ha Xavi som delbetalning så säger jag bestämt NEJ! Så bra är inte Trezeguet att han är värd att offra Xavi.
Barcelona Tompa
2004-03-29 18:02
Poängteras ska dock att om Juve vill ha Xavi som delbetalning så säger jag bestämt NEJ! Så bra är inte Trezeguet att han är värd att offra Xavi.
Spanien Grumpy
2004-03-25 16:07
Haha, en hun på forumet. Larsson filma? Ja, det bevisar ju vad du vet.

16 poäng...
Barcelona Los Culés
2004-03-29 22:22

Grabbar kan nån berätta lite om Gabriel Heinze
har läst ( Barcelona are determined to sign Gabriel Heinze from PSG )
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-29 21:16
Tompa;
Tevez är väl mellanting mellan off mitt o forwad.
MEr av en Saviola typ.
Men detta är inte heller något vi behöver!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-29 21:16
Tompa;
Tevez är väl mellanting mellan off mitt o forwad.
MEr av en Saviola typ.
Men detta är inte heller något vi behöver!
Barcelona juanito
2004-03-29 18:55
Om Arsenal kan köpa spanska ligans, vid sidan om Torres då, största talang för runt 300 miljoner (någon som har en exakt siffra? Hittar flera olika uppgifter) så borde det inte vara omöjligt för Barça att köpa Torres för en liknande summa? Liksom Sevilla så har Athletico Madrid inte den bästa ekonomin och dom har nog inte råd att stå emot ett bra bud (kan man ju hoppas).

Appropå Torres så hoppas jag verkligen inte att han går till något lag utanför Spanien. Italien vore självmord för hans karriär och Premier Leauge är en sämre liga.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-29 21:09
c.gälman :
svara ärligt, har du sett tevez i CM 03-04.
Det har iallafall jag.
Eller vet du nåt om kille i verkligheten?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-29 21:09
c.gälman :
svara ärligt, har du sett tevez i CM 03-04.
Det har iallafall jag.
Eller vet du nåt om kille i verkligheten?
Barcelona JAG
2004-03-29 01:57
Ja, Rekarte verkar vara väldigt het bland de som tänkta nyförvärv. Jag läser också att han kan spela som vänsterback och blir då mer övertygad att han är tänkt som ersättare för Van Bronkshit. Skulle bli väldigt förvånad om man på allvar vill förstärka högerbackplatsen isf. Rekarte blir också billigare än att köpa loss Van Bronk från Arsenal.

Laporta har sagt att Barça för tillfället har tillräckligt gott om unga talanger och då enbart ska köpa etablerade spelare till sommaren (undantag Torres isf). Det kan vara just den anledningen att man inte ville ha Del Horno. O. Lopez tror jag också man vill ha i framtiden.

Precis som Gabriel skrev så ser jag mer fördelar med att matchen ställdes in. Dels för att vi får Puyol, Saviola tillbaka, dels för att jag inte tror att Celtic-matchen är riktigt glömt än. Jag har inte glömt den iaf...
Barcelona Barca_91
2004-03-25 15:59
Luis García,Puyol,Mario och Sergio Garcia är med i truppen.

L.Garcia,Mario och S.Garcia lär börja på bänken.
Barcelona rico
2004-03-29 20:55
Ni som inte har sett hemsidan www.ronaldistyle.com
borde göra d genast ...finns en länk där man kan se ronnie videos + dom senaste typ 9 vunna matcherna...fett grymma....
Barcelona c.gälman
2004-03-29 21:02
Tompa - kluivert gjorde ju mål mot Real Madrid.. öhh en av världens bästa klubbar.. fan de e ju bara tvinga Trez att spela på höger om kluivert och dinho eller dinho som släpande forwad. Eller så värvar dom bara Joaquin från betis och sätter han på höger
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 14:17
Valdés; du har helt rätt angående individuella prestationer.
Det är ofta stjärnorna som gör skillnaden mellan vinst o förlust.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 14:17
Valdés; du har helt rätt angående individuella prestationer.
Det är ofta stjärnorna som gör skillnaden mellan vinst o förlust.
Spanien RONALDINHO
2004-03-25 16:39
vem är världens bästa dribbler??????
Barcelona JAG
2004-03-25 13:14
Ronaldinho bäst... åter igen!
Krönika Rangers FC
2004-03-25 15:00
Önskar er ett stort helhjärtat lycka till ikväll.
Ni bör vara på er vakt eftersom dom inte drar sig för något, de kan både filma (speciellt Larsson faktiskt) och spelar fult.
Någon som man bör hålla extra koll på är Lennon som inte skulle förvåna mig en sekund om han försöker skada Ronaldinho.

Hur som helst så ska ni vara det bättre laget och ni bör vinna. Lycka till.
Come on the barca!
Barcelona Andreas
2004-03-25 15:29
Jag tycker inte att Drogba känns som något säkert alternativ. Han har endast haft en bra säsong (knappt det ens). Tycker vi ska satsa på någon riktig tungviktare som verkligen är etablerade, typ Trezeguet.
Barcelona Andreas
2004-03-25 15:29
Jag tycker inte att Drogba känns som något säkert alternativ. Han har endast haft en bra säsong (knappt det ens). Tycker vi ska satsa på någon riktig tungviktare som verkligen är etablerade, typ Trezeguet.
Barcelona PoLo_ByXa
2005-03-01 00:54
Kl.07 går planer som åker till Girona Airport utanför Barcelona.

Kl.20 kommer jag sitta på ena långsidan och titta på våra hjältar.

Hejdå;)
Barcelona Tompa
2004-03-29 18:43
S.W.A.T:
HYar du inte lagt märke till hur förtvivlat lite det händer runt Kluivert? Och de mål han ändå gör är nästan undantagslöst mot miten eller bottenlag. Det håller helt enkelt inte Ett Barca med Kluivert som spjutspets kommer aldrig bli bäst i världen igen. Diva eller ej - Trezeguet har i alla fall något Kluivert saknar - killerinstinkt i straffområdet! Och Kluivert förresten, han är väl ingen grovjobbare heller precis...
Barcelona Tompa
2004-03-29 18:43
S.W.A.T:
HYar du inte lagt märke till hur förtvivlat lite det händer runt Kluivert? Och de mål han ändå gör är nästan undantagslöst mot miten eller bottenlag. Det håller helt enkelt inte Ett Barca med Kluivert som spjutspets kommer aldrig bli bäst i världen igen. Diva eller ej - Trezeguet har i alla fall något Kluivert saknar - killerinstinkt i straffområdet! Och Kluivert förresten, han är väl ingen grovjobbare heller precis...
Barcelona Tompa
2004-03-29 17:59
Angående debatten om Trezeguet.

Min personliga uppfattning är att Trezeguet skulle ha mycket goda chanser att göra succé i Barca. Visst kan man diskutera prislappen. 25-30 milj. Euro + en spelare är givetvis väldigt mycket pengar. Men då ska man också ha i åtanke att anfallare i världsklass är väldigt dyra. Ta t.ex Torres som är min personliga favorit- han skulle säkerligen kosta ännu mer pengar.

Faktum är att Barca verkligen behöver en riktig striker (den som tycker annorlunda har i bästa fall för stor tilltro till dagens spelare). Jag gillar själv Saviola starkt men någon utpräglad spjutspets är han inte och Kluivert - ja det vet nog de flesta som skriver regelbundet här vad jag tycker om honom. S. Garcia då? Givetvis en stor talang men absolut inte klar än för att fylla positionen i ordinarie elvan som den sylvasse straffområdesspearen.

Summa sumarum. Barca behöver en riktig nia (som jag bestämt hävdar saknas) och då måste vi vare beredda på att lägga upp en rejäl slant. Allra helst vill jag ha Torres men det är inte sannolikt att Atletico släpper honom för mindre än 50 milj. Euro (tyvärr) Om nu Trezeguet kommer så tror jag han kommer göra succé. Är han en diva? Ja, han jobbar väl inte ihjäl sig men jag anser att Barca haft betydligt större DIVOR i laget än Trezeguet (läs t.ex Romario, Schuster, Stoichkov) Om han klarar sig utmärkt i ett hårt arbetande lag som Juventus så klarar han sig i Barca med. Och angående divor- vem är störst diva, Trezeguet eller Vieri? Det rycktas ju att den sistnämnde också är på väg till Barca.

Barcelona Tompa
2004-03-29 17:59
Angående debatten om Trezeguet.

Min personliga uppfattning är att Trezeguet skulle ha mycket goda chanser att göra succé i Barca. Visst kan man diskutera prislappen. 25-30 milj. Euro + en spelare är givetvis väldigt mycket pengar. Men då ska man också ha i åtanke att anfallare i världsklass är väldigt dyra. Ta t.ex Torres som är min personliga favorit- han skulle säkerligen kosta ännu mer pengar.

Faktum är att Barca verkligen behöver en riktig striker (den som tycker annorlunda har i bästa fall för stor tilltro till dagens spelare). Jag gillar själv Saviola starkt men någon utpräglad spjutspets är han inte och Kluivert - ja det vet nog de flesta som skriver regelbundet här vad jag tycker om honom. S. Garcia då? Givetvis en stor talang men absolut inte klar än för att fylla positionen i ordinarie elvan som den sylvasse straffområdesspearen.

Summa sumarum. Barca behöver en riktig nia (som jag bestämt hävdar saknas) och då måste vi vare beredda på att lägga upp en rejäl slant. Allra helst vill jag ha Torres men det är inte sannolikt att Atletico släpper honom för mindre än 50 milj. Euro (tyvärr) Om nu Trezeguet kommer så tror jag han kommer göra succé. Är han en diva? Ja, han jobbar väl inte ihjäl sig men jag anser att Barca haft betydligt större DIVOR i laget än Trezeguet (läs t.ex Romario, Schuster, Stoichkov) Om han klarar sig utmärkt i ett hårt arbetande lag som Juventus så klarar han sig i Barca med. Och angående divor- vem är störst diva, Trezeguet eller Vieri? Det rycktas ju att den sistnämnde också är på väg till Barca.

Barcelona Gaucho
2005-02-28 23:23
Jag har svårt att tänka mig att Ronaldinho inte kommer spela. Rijkaard brukar oftast spela med ronaldinho även fast han är halv skadad eller är lite små sjuk just därför att han drar på sig 2-3 spelare hur dåligt han än spelar. Det är ingenting jag tycker är bra, ronaldinho behöver ju vila. Jag tycker Rijkaard borde lita lite mer på iniesta och maxi.
Barcelona Raschalbotu
2004-03-29 12:35
Jag tycker inte heller att man ska ge så mycket pengar för honom. vi har spelare så det räcker. kanske en ung spelare. vad sägs om den unga killen i corinthias. kommer inte ihåg vad han heter men han skulle bli en bra spelare tillsammans med ´dino
Barcelona Otto Birga
2004-03-29 20:35
Jag tycker att Barca borde värva antingen Diego eller Robhino. Eller varför inte båda två.
Annons: