/spanien/barcelona/forum/26731.aspx/spanien/barcelona/forum/26731.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi_
2005-04-10 21:26
R.Carlos #3: Ja men ni är fortfarande 6 p efter, och det tickar för sent och för sakta. Barcelona har hitills gjort en säsong som överglänser Reals.. och så länge vi leder ligan så är vi bäst!
Lätt att påstå att Real är bättre, för att ni vinner en match. Men glöm inte att ni hade hemmaplan.. och när vi hade det blev ni förnedrade och fick torsk med 3-0.
Barcelona Patrik Andersson
2005-04-10 21:08
Ämne: Jag tror att dom fle....
Håller med så himla omoget.
Måste säga att matchen höll världsklass, även om resultatet gick fel. Nu hoppas vi Henke gör en lyckad comback.
Barcelona hammabarça
2005-04-10 21:07
skiter i förlusten, utan etoo kan vi tappa 6 poäng
Barcelona Relay
2005-04-10 11:53
Spelare jag absolut är glad över att inte ha på plan ikväll är den katostrafel Christanval mitt personliga hatobjekt under gaspar eran. Sedan är jag glad att vi har en bättre målvakt än vi hade under stora delar av sena 90 talet. För han vars namn jag inte ens vill utala var en komplett katastrof. Han skulle inte ens platsa i Div 2 här.
Barcelona barca85
2005-05-21 17:08
K C P
Jag tycker hela Real spelar extremt omotiverat i rätt måånga matcher. Nu ska de ju tydligen köpa Zlatan enligt alla tidningar undrar vart de leder?
Señor Laporta
2005-04-10 21:06
Jag tror att dom flesta vet att Real vann med 4-2. Men sluta skriv skit nu.

Redaktionen får ränsa nåt kollosalt efter matcherna. Dom har ett liv också, mer än att rensa inlägg av massa omogna tio åringar.
Barcelona Mentorinho
2005-04-10 13:09
Då vinner vi med 3-2 efter två mål utav Eto'o ett från Ronaldinho's fötter och i Madrid så får Ronaldo och Owen dela på potten:D hur det än blir så tar vi det här:D Håll tummarna för att Ronaldinho och Puyol är med annars känns det väldigt tungt
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-21 17:12
Jag tror inte en sekund på att Juve skulle avböja ett bud på 650 miljoner för Ibra. Men det skulle inte förvåna mig om Mierdid - som vanligt bara är ute efter att förstärka anfallet..
Barcelona Aubri
2005-04-10 21:22
dessa skador.. tror ni det kan hänga ihop med hur vi tränar? kanske är så att träningar inte innehåller tillräcklig med muskel och stabil träning.. asså det kan bara inte va tillfälligheter.............. aaa
Barcelona Nemo
2005-04-10 09:37
Ikväll sitter vi i lejonets kula. Ska vi klara oss därifrån levande? - Det måste vi!

För att man ska vinna La liga måste man vinna dom här matcherna. Slår vi Madrid så är ligan i hamn, då väntar vi bara avlastning av skeppet.
Förutsättningarna för ikväll;

* Ronaldinho är lika bra som han var sist. Eftersom Real Madrid är pressade tror jag inte Ronaldinho kommer få tre gubbar på sig.

* Xavi måste dirigera spelet som han gjorde första halvåret. Som det är i toppmatcherna. Xavi viker inte ner sig! Sakta men säkert tar han tag i matchen.

* Eto'o, MÅL! Och sedan en jävla gest till Perez som får honom att hålla käft!

* Puyol. Ja, som vanligt. Stå där bak och ta ALLT!

* Marquez. Tryck ner den där jävla dansken och visa att La liga är inget för honom. Långa bållar till Belletti vill jag ha också. Marquez har en fin fot.

* Belletti. Fylla på mycket på kanterna. Fylla på tills Carlos säger nej, och tacklar ner honom. På det viset får både Giuly och Eto'o yta.

Fridens...

För övrigt spelar Real Madrid med Pavon...! :]
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-10 21:27
Hehe, är det inte sant?? Kan du inte komma med vettigare ord än att säga Gå och lägg dig?
Barcelona MrDeco20
2005-04-10 21:26
r9 ronaldo-

HAHHAHAHA du fattar inte ens vad du säger ---gå och lägg dig asså..
Barcelona Señor Culé
2005-04-14 11:15
Har ni sett på sport.es hur sponsorerna ser ut på tröjan.

Hoppas verkligen de löser det på ett bättre sätt som det är nu är det bara förjävligt. logo på vit bakgrund ser fan fulare ut än allsvenska tröjor.
Barcelona Relay
2005-04-10 12:25
Jag minns med fasa när Christanval spelade mittback mot Real i en El Clasico kommer inte ihåg om det var säsongen 2001/2002 eller 2002/2003

Men hur som helst så lämnar han sin position på mitten och fältet lämnas öppen för Zidane. Man lämnar inte sin position om man ska ha ögonen på en spelare som Zizou. Resultatet blev mål för real fönedring för Barcelona. Och jag var asförbannad på honom. Men Målvakten Bousquets eller vad han nu hette var ÄNNU VÄRRE. Minns med fasa Cupvinnarcupens kvartsfinal mot AIK 1997. han dräller med bollen och Pascal Simpsoon stormar fram och vräker in både Målvakt och boll i målet på Barcelonas hemmaplan efter bara 5 minuter.
Barcelona Daniel el magnific
2005-05-21 15:28
Precis Ronaldos problem är och många andra stjärnor i Real Madrid. Att dom verkar ha tappat motivationen att vinna titlar.
Barcelona ronnie10
2005-04-10 13:37
Har tittat på el clasico filmerna från ronaldinho10.com för ungefär 1000e gången, fyfan vilka rysningar! Jaja ska å se skellefteå-brynäs nu... Kommer hem i perfekt tid till tv4+ sändningen!

Hasta Luego
Barcelona MrDeco20
2005-04-10 21:25
r.carlos_

du håller visst inte koll på ditt eget lag..
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-10 21:24
MrDeco20

Hur kan ni vara bäst när Atl Madrid vinner borta mot er med 2-1 och vi vinner borta med 3-0 ????
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-21 17:38
Jag skulle bli jävligt glad om vi fick Luque, men i så fall ska vi ju inte värva Ezquerro. Man kanske har tänkt sälja både Giuly och Saviola. Det skulle vara lite synd.
Barcelona Nemo
2005-04-10 12:04
Jag kommer ihåg Christanval. Jävla stolpskott. Han dög inte till något, ändå fick han spela. Han gjorde en bra grej under hans tid i Barcelona, och det var nicken i stolpen mot Liverpool!

Aberlardo, Sergio, Rochemback. Det var såna här spelare vi hade. Hur fan ska man kunna vinna en liga med såna namn?

Fridens...

För övrigt spelar Real Madrid med Pavon...! :'D
Barcelona Aubri
2005-04-10 20:57
hoppas inte det så allvarligt med Eto
Fast på bilderna, så grinade han lika mycke som Henke, när han bars ut..

Är Eto borta, så hänger det på att Maxi
kommer igång med mål skyttet och blir räddaren
annars vette fan...

Valencia borta har vi kvar också... + den riktigt
tufft sista borta match mot sociadad .. som hatar oss...
Real Madrid R.Carlos
2005-04-10 21:22
Ämne: R9 Ronaldo

oki hu....
när vann atletico mot oss?
Barcelona Relay
2005-04-10 12:25
Ämne: Jag kommer ihåg Chri....Jag minns med fasa när Christanval spelade mittback mot Real i en El Clasico kommer inte ihåg om det var säsongen 2001/2002 eller 2002/2003

Men hur som helst så lämnar han sin position på mitten och fältet lämnas öppen för Zidane. Man lämnar inte sin position om man ska ha ögonen på en spelare som Zizou. Resultatet blev mål för real fönedring för Barcelona. Och jag var asförbannad på honom. Men Målvakten Bousquets eller vad han nu hette var ÄNNU VÄRRE. Minns med fasa Cupvinnarcupens kvartsfinal mot AIK 1997. han dräller med bollen och Pascal Simpson stormar fram och vräker in både Målvakt och boll i målet på Barcelonas hemmaplan efter bara 5 minuter.
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-10 10:15
Fungerar icke? Gå in här och tryck på ikonen höger om "Real Madrid - Barça".
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-10 10:13
Lite fina minnen.
Barcelona MrDeco20
2005-05-21 18:20
ÄR RONALDNHO avstängs eller inte? vissa säger ja och vissa säger nej!!!! svara tack!
Kluivert#9
2005-04-09 23:27
Ämne: Ämne: Själv s....Tackar! jag kommer säkert att ha skitkul, men det gör ont i hjärtat att missa matchen.

Tror på ett kryss i matchen. Det blir 1-1 och målet görs av Marquez.

E det någon som vet nån bra barca hemsida med många bilder?
Barcelona Ardan
2005-04-09 23:21
Ämne: Själv så är man knäc....
Vilken kurs =) en vecka i fjällen.. åka skidor och fest i en hel vecka.. jävligt synd att du missar el clasico .. ha de kul däruppe!
Barcelona Giuly!
2005-04-10 12:37
Vi får hoppas att det är Salgados uppgift att ta hand om Ronaldinho =)
Barcelona Relay
2005-04-10 11:50
Inför matchen ikväll hade jag velat hoppa in i en tidsmaskin och tagit mig till 1991. Letat upp Romario, Stojkan och Guardiola. Dragit in dom i tidsmaksinen tillbaka till år 2005 igen. Faan det hade varit grejer att se Stoichkov anno 1991 på plan ikväll. Guardiola gör avspark och Stoichkov drar på ett millimeter inlägg som Romario bara behöver tåfjutta in. Fasen med dagens bleka Real försvar så hade den duon kunnat göra över 10 mål ikvällens match.
Annons: