/spanien/barcelona/forum/26723.aspx/spanien/barcelona/forum/26723.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Señor Culé
2005-04-11 19:14
Hoppas verkligen medlemmarna stoppar tröjreklamen. oavsett hur många miljoner den ger. Den dagen vi spelar med reklam har vi sålt vår själ.
Barcelona little_x
2005-04-11 16:26
Vet någon hur många poäng det är ner till Real?
Barcelona Tompa
2005-04-11 18:02
Skönt med att Etóos skada inte var värre. Det är bara att ta nya tag. Som någon skrev, det finns inga ursäkter om laget släpper det här. Deco var verkligen saknad igår!. Hoppas att många märkte det.

Zidane_5:
Ärligt talat - Casillas är bättre än Valdés så är det.
Barcelona Tompa
2005-04-11 18:02
Skönt med att Etóos skada inte var värre. Det är bara att ta nya tag. Som någon skrev, det finns inga ursäkter om laget släpper det här. Deco var verkligen saknad igår!. Hoppas att många märkte det.

Zidane_5:
Ärligt talat - Casillas är bättre än Valdés så är det.
Barcelona tarrak
2005-04-17 02:29
Men allvarligt! Inte är väl Ruud den spelaren vi behöver? Ta tillbaka Roman eller Saviola och sätt i högeranfallet och byt Guily mot Cannavaro i Juventus, det borde funka. Juventus skriker efter en speluppläggare sedan Nedved har tappat och vi behöver en stabil back. Lägg till Ashley Cole och vi vinner Cl!
(--MadriEntes--)
2005-04-15 21:23
barcapimp//

men carlos börjar att bli gammal med åren och vi behöver en backup, hoppas att Sacchi knycker honom direkt!
(--MadriEntes--)
barcapimp//

men carlos börjar att bli gammal med åren och vi behöver en backup, hoppas att Sacchi knycker honom direkt!
(--MadriEntes--)
barcapimp//

Barcelona Scorpius_Cx
2005-04-15 19:34
FÖRSVAR........FÖRSVAR...och åter FÖRSVAR behöver vi fixa till nästa säsong om vi ska vinna CL, du kan vinna ligan i Spanien om du bara har bra anfall med ett hyfsat försvar, men aldrig ute i Europa, så hoppas ledningen gör nått åt det.

När det gäller sponsor snacket så förstår jag att det är tråkigt att kanske tröjan förstörs, men ska man vara med i absolut världsklass måste man ha bra ekonomi och tänk hur mycke pengar Barca får för bara ett år, nämligen ca 200 miljoner kr, en hel Zlatan får vi, jag är för sponsor på tröjan, men för de pengarna ska man fixa försvaret med
Señor Laporta
2005-04-15 15:40
Måste hålla med tidigare forumister. Helt onödigt att bygga ut Camp Nou. Vi har väl inte mer än 70 000 i snitt i La Liga i år.
Barcelona Camparn på nou
2005-04-11 16:42
Decoinho
Nej det borde vi inte sett till hur vi spelade.
Barcelona Sonde
2005-04-15 19:52
Senor: Hehe japp, vi totaldominerar spaniensektionen (iaf innan atleti och sveilla förstörde) ;)

Vinst mot Getafe är som alltid ett måste. Lite oroväckande dock att de har varit så bra mot storklubbarna i år. Vi var ju till exempel rejält illa ute senast och kom hem med alla tre poäng med blotta förskräckelsen. Hoppas på säkrare seger imorrn, och det bör det också bli på hemmaplan.

Stort hopp också till smygfavoriten Maxi. Det är nu första ligamålet kommer för "Tysken"!!!
Barcelona Puyol
2005-04-11 16:23
är det bara jag som tycker att Gravesen både ha fått rött kort....han spelade bara med händerna .....inte bara han, beckham också borde ha fått se rött pga tröjdragningar
Barcelona Puyol
är det bara jag som tycker att Gravesen både ha fått rött kort....han spelade bara med händerna .....inte bara han, beckham också borde ha fått se rött pga tröjdragningar
Barcelona Puyol
Señor Laporta
2005-04-15 17:54
Helt blårött i Löpsedeln nu!
Barcelona barcapimp
2005-04-15 21:22
Ämne: var det inte Evra so....
Mycket möjligt,men ni har ju R.Carlos så vi kanske hinner värva han före er.
Barcelona Barca Barca
2005-04-11 14:36
Känns så skönt och komma hem och läsa att Eto'o är borta i bara tio dagar. Otrolig lättnad.

Visca EL Barca!!
(--MadriEntes--)
2005-04-15 21:13
var det inte Evra som sa att han ville spela för Real?
Barcelona Barca Barca
2005-04-11 14:36
Känns så skönt och komma hem och läsa att Eto'o är borta i bara tio dagar. Otrolig lättnad.

Visca EL Barca!!
(--MadriEntes--)
(--MadriEntes--)
Barcelona barcapimp
2005-04-16 22:29
Ämne: En sak bara; Komenta....
Det verkar som om att han hellre vill somna än att kommentera matchen.Riktigt pinsamt hittills.
Barcelona Rivald0
2005-04-17 02:06
Señor Laporta. skulle inte skada om Ruud kom till barça beundrar honom som spelare asså..
Barcelona DaniLopez
2005-04-17 00:52
Jag håller på kollar upp detta, om det finns möjlighet så ska jag också ta mig ner till Århus å se Barcelona.
Barcelona barcapimp
2005-04-11 16:12
Jag hoppas innerligt att vår styrelse prioriterar nye ytterbackar.Belletti är en underbar spelare offensivt.Hans defensiva kvaliteter är betydligt sämre.Tycker inte att folk ska klaga 3:e målet på Xavi.R.Carlos kom i högsta fart på sin kant.Det var ju helt tomt där,var höll Belletti hus?Spelade han fortfarande anfallare?Det första och andra målet kommer ju också på hans yta,även här väldigt tomt med Barca spelare.Jag är mer orolig över hans defensiva uppgifter än vad jag är imponerad av hans offensiva.Gio ska man väl inte ens nämna.Minns en match för några år sen när han skulle ersätta A.Cole i Arsenal som vänsterback och Kåmark kommenterade följande:Säkerhetsrisken i Arsenal är vänsterbacken Giovanni Van Bronckhorst.För en gångs skull håller jag med Kåmark.
Barcelona Klint
2005-04-11 16:09
Grattis till er Realfans som är stammisar på vårt forum. Ni var effektivare i en mycket jämn match, men att komma och påstå att ni var det bättre laget är att ta i. Ni vann pga, 1 Casillas vann matchen mot Valdes 2 Ni var effektivare än oss.

Forza Barca!
Barcelona Giuly!
2005-04-11 16:15
Ser gärna en ny högeranfallare tills nästa säsong om nu inte styrelsen kommer överens med Riquelme och spelar Deco där och Riquelme på Deco's nuvarande plats, skulle vara otroligt grymt.
Belletti tycker jag var väldigt ostabil igår men han ska ändå stanna, men Gio däremot får gärna sticka - antingen så rivs hans kontrakt eller så säljs han (om nu ngn vill ha honom).
Saviola ska säljas, hoppas jag verkligen - skulle vara väldigt bra för klubben om de fick en massa pengar som inte ens är aktuell för startelvan, om nu inte dem "nöjer" sig med Saviola som högeranfallare vilket jag inte hoppas på.
Barcelona taysinho
2005-04-17 00:04
Finns det någon möjlighet att få syn på barca då de är på träningsläger i Århus nu i sommar???
Real Madrid Roberto-Carlos
2005-04-11 13:02
Ronaldo o R.Carlos sa till ronaldinho innan macthen att de skulle göra många mål o då kallade ronaldinho de för skämtare hahahah jag vet inte om han tycker d fortfarande..4-2 d e stora siffror
hala madrid
Annons: