/spanien/barcelona/forum/26722.aspx/spanien/barcelona/forum/26722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-10 21:24
MrDeco20

Hur kan ni vara bäst när Atl Madrid vinner borta mot er med 2-1 och vi vinner borta med 3-0 ????
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-21 17:38
Jag skulle bli jävligt glad om vi fick Luque, men i så fall ska vi ju inte värva Ezquerro. Man kanske har tänkt sälja både Giuly och Saviola. Det skulle vara lite synd.
Barcelona Nemo
2005-04-10 12:04
Jag kommer ihåg Christanval. Jävla stolpskott. Han dög inte till något, ändå fick han spela. Han gjorde en bra grej under hans tid i Barcelona, och det var nicken i stolpen mot Liverpool!

Aberlardo, Sergio, Rochemback. Det var såna här spelare vi hade. Hur fan ska man kunna vinna en liga med såna namn?

Fridens...

För övrigt spelar Real Madrid med Pavon...! :'D
Barcelona Aubri
2005-04-10 20:57
hoppas inte det så allvarligt med Eto
Fast på bilderna, så grinade han lika mycke som Henke, när han bars ut..

Är Eto borta, så hänger det på att Maxi
kommer igång med mål skyttet och blir räddaren
annars vette fan...

Valencia borta har vi kvar också... + den riktigt
tufft sista borta match mot sociadad .. som hatar oss...
Real Madrid R.Carlos
2005-04-10 21:22
Ämne: R9 Ronaldo

oki hu....
när vann atletico mot oss?
Barcelona Relay
2005-04-10 12:25
Ämne: Jag kommer ihåg Chri....Jag minns med fasa när Christanval spelade mittback mot Real i en El Clasico kommer inte ihåg om det var säsongen 2001/2002 eller 2002/2003

Men hur som helst så lämnar han sin position på mitten och fältet lämnas öppen för Zidane. Man lämnar inte sin position om man ska ha ögonen på en spelare som Zizou. Resultatet blev mål för real fönedring för Barcelona. Och jag var asförbannad på honom. Men Målvakten Bousquets eller vad han nu hette var ÄNNU VÄRRE. Minns med fasa Cupvinnarcupens kvartsfinal mot AIK 1997. han dräller med bollen och Pascal Simpson stormar fram och vräker in både Målvakt och boll i målet på Barcelonas hemmaplan efter bara 5 minuter.
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-10 10:15
Fungerar icke? Gå in här och tryck på ikonen höger om "Real Madrid - Barça".
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-10 10:13
Lite fina minnen.
Barcelona MrDeco20
2005-05-21 18:20
ÄR RONALDNHO avstängs eller inte? vissa säger ja och vissa säger nej!!!! svara tack!
Kluivert#9
2005-04-09 23:27
Ämne: Ämne: Själv s....Tackar! jag kommer säkert att ha skitkul, men det gör ont i hjärtat att missa matchen.

Tror på ett kryss i matchen. Det blir 1-1 och målet görs av Marquez.

E det någon som vet nån bra barca hemsida med många bilder?
Barcelona Ardan
2005-04-09 23:21
Ämne: Själv så är man knäc....
Vilken kurs =) en vecka i fjällen.. åka skidor och fest i en hel vecka.. jävligt synd att du missar el clasico .. ha de kul däruppe!
Barcelona Giuly!
2005-04-10 12:37
Vi får hoppas att det är Salgados uppgift att ta hand om Ronaldinho =)
Barcelona Relay
2005-04-10 11:50
Inför matchen ikväll hade jag velat hoppa in i en tidsmaskin och tagit mig till 1991. Letat upp Romario, Stojkan och Guardiola. Dragit in dom i tidsmaksinen tillbaka till år 2005 igen. Faan det hade varit grejer att se Stoichkov anno 1991 på plan ikväll. Guardiola gör avspark och Stoichkov drar på ett millimeter inlägg som Romario bara behöver tåfjutta in. Fasen med dagens bleka Real försvar så hade den duon kunnat göra över 10 mål ikvällens match.
Barcelona Gabriel
2005-04-10 21:17
Madrientes

Vem har sagt så ? Eller är det möjligen så att du faktiskt hoppas på att nån liten sk fjörtis med en "madrid-attityd" ska komma in och säga sånna saker ? Nej jag bockar och bugar, ni var bra idag MEN marginalerna var på eran sida !
Barcelona Nemo
2005-04-10 11:18
Nervositeten börjar kicka in...

Jag kommer ihåg då vi spelade i Champions League. Returmötet på Santiago Bernabeu. Då Xavi tappade bollen och bollen sögs till Raúl, han drar till med sin vänster och bollen går som en missil rätt upp i krysset. Bonano chanslös. Då visste jag att det var över...

Fridens...

För övrigt spelar Real Madrid med Pavon...! :D
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-21 17:15
Verkar som om ledningen är heta på Eto'os kompis från Mallorca och den gamla La-Masia produkten igen, Albert Luque.
Barcelona Tompa
Surt, surt,surt...
Real gjordde dock en riktigt bra match, klart bästa insatsen jag sett dem göra i ligan den här säsongen. Någon mer som tycker att två första målen var ett resultat av riktigt dåligt försvarsspel? Men vi har fortfarande allt i egna händer så det är bara köra vidare. Hoppas bara inte Etóo blev allvarligt skadad.
2005-05-21 17:35
Ämne: Jag tror inte en sek....
Tydligen så har Juve avböjt ett bud på 70 miljoner euro. Det tror jag på eftersom de antagligen vet att Real inte ger upp så lätt och att det kommer ett nytt, högre bud.
Barcelona Tompa
Surt, surt,surt...
Real gjordde dock en riktigt bra match, klart bästa insatsen jag sett dem göra i ligan den här säsongen. Någon mer som tycker att två första målen var ett resultat av riktigt dåligt försvarsspel? Men vi har fortfarande allt i egna händer så det är bara köra vidare. Hoppas bara inte Etóo blev allvarligt skadad.
Barcelona Gustaf
2005-05-21 16:44
Beautiful_ Barça//
Vi hade en för en tid sedan men det blev tyvärr aldrig någon större succé. Vi får se om det blir någon i framtiden.
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-04-10 21:23
MrDeco20

Vi snackar om nuläget..

Barcelona barcapimp
2005-04-10 21:06
Att vi fortsätter släppa in billiga mål är skrämmande.0-2 efter 20 minuter är för dåligt,att vi inte lärt oss av Chelsea matchen.Vår ineffektivitet är irriterande stort.Giuly tycker jag var hyfsad men vad gör han när lägen dyker upp.Försvaret måste förstärkas,annars kommer vi fortsätta att släppa in tidiga billiga mål på bortaplan mot dem större lagen.Gio förstår jag inte hur han kan få starta matchen.Först missar han ett gyllene friläge till att kvittera,sedan blir han frånsprungen av självaste Beckham på kanten.Pinsamt
2005-05-21 15:04
Någon som vet vilken kanal på CoolStreaming som visar FA Cup finalen?
Barcelona Messí
2005-04-10 21:05
Grattis Real...med lite tur och mycket vilja tog dom 3 poäng. Just nu skiter jag i resultatet. Det enda jag bryr mig om är Eto'o och hans skada. Vi har inte råd med en skada på Eto'o.

Matchens lirare var Eto'o, Ronaldinho och Puyol. Matchens "sopa" var utan tvekan Gio. Han visar ännu en gång att han inte håller.

7 insläppta mål på 2 matcher på? När hände det sist...?

Visca Barcelona!
Real Madrid R.Carlos #3
Xavi_//
dom 6p var 12 för ca en vecka sedan, det tickar bara neråt.
Spanien Dian
2005-04-10 21:07
real gjorde en bra match, ingen tvekan om saken... Men Barca är det bättre laget och detta resultat är oerhört förvånande, nästan lika förvånande som när Real dominerade mot juventus första matchen i CL, iofs blev dem utslagna andra men men... Som sagt Real har sina stunder, undrar om detta håller..
Barcelona Gabriel
2005-04-10 21:15
HaaRaOja

Nej, låt mig säga Grattis ! Visst spelade vi bra men det gjorde även ni, och ni satta era lägen. Så att säga grattis till oss när vi torskar mot våra största rivaler hänger inte ihop.

Vi spelade bra idag anfallsmässigt, vi skapade chanser men återigen det räcker inte när vi måste sätta dom. Real Madrid tog vara på sina chanser med lite tur hade det kunnat sluta 4-4 eller tom 5-4, men det är ingen ideé att hänga sig upp på vad som skulle kunnat hända eftersom detta nu är ett faktum. Det viktiga är att Etoo inte är skadad för då kan vi faktiskt mycket klunpigt tappa ligan som varit i Camp Nou ända sen säsongen började.

Jag tvekar inte en sekund, detta ändrar ingenting !
Real Madrid SoFFinHo
2005-04-10 21:04
Bra underhållning matchen ut .. men vi var helt enkelt det bättre laget o kmr nog alltid att förbli :D

HALA MADRID
Barcelona *
2005-04-09 21:13
6-1 till oss i morgon.
Barcelona MrDeco20
R9 Ronaldo

oki hur kan real vara bäst när athlettico vann mot er? TÄNK innan du skriver..ni vann en match vi vann en match.vi leder LIGAN
Annons: