/spanien/barcelona/forum/26718.aspx/spanien/barcelona/forum/26718.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giuly!
2005-04-17 16:06
Ronaldinho - Maxí - Giuly

-----Deco---------Xavi
----------Gerard

Gio - Oleguer - Marquez - Belletti
------------Valdés

Bänk;
Navarro
Messi
Motta
Javito
Damía
Iniesta
Jorquera

1-0 Deco
2-0 Marquez
3-0 Giuly
Barcelona Aubri
2005-04-17 15:22
GIO SKULLE INTE PLATSA I ALLSVENSKA SOM FÖRSVAR?

SKOJAR DU ELLER:. verkar mer personlig än fotbolls mässiga utal om GIO HÄR
Barcelona Messí
2005-04-11 17:47
Någon mer än jag som hoppas på att få se ett inhopp från Motta mot Getafe? Vi borde väl spela så här:
Valdés
Belletti-Oleguer-Márquez-Sylvinho
Xavi-Gerard-Deco
Giuly-Maxi-Ronaldinho

Inhopp från Iniesta, Motta och Gio skulle väl inte vara helt tokigt. Motta måste få spela in sig igen, 10 minuter mot Getafe och sen öka gradvis tills han kan spela en hel match.
Barcelona giovani
2005-04-17 15:13
Tompa ... Vi är båda överens om att försvarare måste komma. Men jag förstår inte resten, tycker du Barca ska ändra taktiken eller inte i sånna fall till vad ? jag vill ha nya försvare men jag tror inte att det hjälper problemet, det taktiska är det stora problemet som jag sagt innan jag tycker inte att vår katastrofala försvars insatser bara handlar om backarna men det är väll ungefär det du menar också ?

Jag ser 3 problem till försvaret. 1 backarna, 2 mittfältet, 3 taktiska

Backarna behöver inte förklaras dom måste förstärkas så är det bara det är alla överens om.

Mittfältarna därimot specielt Deco har mycket med försvaret dåliga insats att göra. Barca spelar med en defensiv mitt Marquez. Då kan inte mittfältet gå runt och tappa boll så enkelt som dom gör ibland, det är konstigt för mig att folk inte kan se det ?

Det tredje problemet taktiken. Det går att sätta 2 defensiva mittfältare på plan som löser problemet med kontringar ganska mycket och sammtidigt ha ett offensivt lag.
Barcelona Aubri
2005-04-17 15:17
Giovanni..
Jag håller med dig, särkilt på Borta Matcher mot top lag, måste det va två defensiva i mitten

Man kan inte bara envisas med att spela sitt eget spel, utan om motståndet heter chelsea eller milan, BORTA dessutom, måste ta hänsyn till de...

O andra sidan, har ju knappt haft, två defensiva
att ta ut i laget samtidigt så ofta
Barcelona Messí
2005-04-11 16:43
Ämne: Messi//

det är ju....
Ja, tyvärr. Men det har blivit en sak jag tyvärr har vant mig vid nu för tiden. Ineffktivitet är lika vanligt som bra spel i dagens Barcelona.
Barcelona Puyol
2005-04-11 16:23
är det bara jag som tycker att Gravesen både ha fått rött kort....han spelade bara med händerna .....inte bara han, beckham också borde ha fått se rött pga tröjdragningar
Barcelona Puyol
är det bara jag som tycker att Gravesen både ha fått rött kort....han spelade bara med händerna .....inte bara han, beckham också borde ha fått se rött pga tröjdragningar
Barcelona Puyol
Barcelona Barça_best_forever
2005-04-11 15:40
VISCA EL BARÇA
Barcelona Der Afro
2005-04-11 13:30
Underbart skönt att Eto inte var värre skadad!

Jag såg att Casillas och Pyol fick treor i betyg av Aftonbladet. Skojar dom eller?
Barcelona Mr_Dinho
2005-04-17 13:25
Heej! Jag längtar som F*n tills ikväll! Hoppas verkligen att Barca lyckas ta Getafe utan både Eto'o och Puyol! Jag tror på dom!

Visca el Barca!
Barcelona Der Afro
2005-04-11 13:30
Underbart skönt att Eto inte var värre skadad!

Jag såg att Casillas och Pyol fick treor i betyg av Aftonbladet. Skojar dom eller?
Barcelona Gabriel
2005-04-17 03:55
tarak

Juve skulle knappast byta guily mot Cannavaro tro mig !
Barcelona J. skånberg
2005-04-11 22:18
Barçafan_Nr1
vad menar du med verkligheten kommit ikapp oss. ja menar vi leder faktiskt ligan , och vi förlora faktiskt mot tvåan i tabellen!!! jag tycker inte vi ska ha reklam , men om vi absolut måste så , har vi väll inget val.. mvh
Barcelona Señor Culé
2005-04-11 19:14
Hoppas verkligen medlemmarna stoppar tröjreklamen. oavsett hur många miljoner den ger. Den dagen vi spelar med reklam har vi sålt vår själ.
Barcelona little_x
2005-04-11 16:26
Vet någon hur många poäng det är ner till Real?
Barcelona Tompa
2005-04-11 18:02
Skönt med att Etóos skada inte var värre. Det är bara att ta nya tag. Som någon skrev, det finns inga ursäkter om laget släpper det här. Deco var verkligen saknad igår!. Hoppas att många märkte det.

Zidane_5:
Ärligt talat - Casillas är bättre än Valdés så är det.
Barcelona Tompa
2005-04-11 18:02
Skönt med att Etóos skada inte var värre. Det är bara att ta nya tag. Som någon skrev, det finns inga ursäkter om laget släpper det här. Deco var verkligen saknad igår!. Hoppas att många märkte det.

Zidane_5:
Ärligt talat - Casillas är bättre än Valdés så är det.
Barcelona tarrak
2005-04-17 02:29
Men allvarligt! Inte är väl Ruud den spelaren vi behöver? Ta tillbaka Roman eller Saviola och sätt i högeranfallet och byt Guily mot Cannavaro i Juventus, det borde funka. Juventus skriker efter en speluppläggare sedan Nedved har tappat och vi behöver en stabil back. Lägg till Ashley Cole och vi vinner Cl!
(--MadriEntes--)
2005-04-15 21:23
barcapimp//

men carlos börjar att bli gammal med åren och vi behöver en backup, hoppas att Sacchi knycker honom direkt!
(--MadriEntes--)
barcapimp//

men carlos börjar att bli gammal med åren och vi behöver en backup, hoppas att Sacchi knycker honom direkt!
(--MadriEntes--)
barcapimp//

Barcelona Scorpius_Cx
2005-04-15 19:34
FÖRSVAR........FÖRSVAR...och åter FÖRSVAR behöver vi fixa till nästa säsong om vi ska vinna CL, du kan vinna ligan i Spanien om du bara har bra anfall med ett hyfsat försvar, men aldrig ute i Europa, så hoppas ledningen gör nått åt det.

När det gäller sponsor snacket så förstår jag att det är tråkigt att kanske tröjan förstörs, men ska man vara med i absolut världsklass måste man ha bra ekonomi och tänk hur mycke pengar Barca får för bara ett år, nämligen ca 200 miljoner kr, en hel Zlatan får vi, jag är för sponsor på tröjan, men för de pengarna ska man fixa försvaret med
Señor Laporta
2005-04-15 15:40
Måste hålla med tidigare forumister. Helt onödigt att bygga ut Camp Nou. Vi har väl inte mer än 70 000 i snitt i La Liga i år.
Barcelona Camparn på nou
2005-04-11 16:42
Decoinho
Nej det borde vi inte sett till hur vi spelade.
Barcelona Sonde
2005-04-15 19:52
Senor: Hehe japp, vi totaldominerar spaniensektionen (iaf innan atleti och sveilla förstörde) ;)

Vinst mot Getafe är som alltid ett måste. Lite oroväckande dock att de har varit så bra mot storklubbarna i år. Vi var ju till exempel rejält illa ute senast och kom hem med alla tre poäng med blotta förskräckelsen. Hoppas på säkrare seger imorrn, och det bör det också bli på hemmaplan.

Stort hopp också till smygfavoriten Maxi. Det är nu första ligamålet kommer för "Tysken"!!!
Barcelona Puyol
Barcelona Puyol
Barcelona Puyol
Annons: