/spanien/barcelona/forum/26717.aspx/spanien/barcelona/forum/26717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronnie
2005-03-22 19:59
Fyra nyförvar låter lite saftigt tycker jag. Personlingen skulle jag vilja förstärka försvaret och byta ut Guily, sen anser jag lager vara perfekt!
Barcelona barcelona-z
2005-03-22 07:32
Ja tycker att de bra att värva van bommel men isåfall tar han decos plats så tror ja..va tror ni barca brothers
Länktips: barca
em1l
2005-03-22 12:21
kolla intervjun med ronnie=)
Barcelona D-Light
2004-10-03 18:35
enligt sport.es ska barca idag spela me etoò , larsson, giuly och ronaldinho samtidigt...dock ska ronaldinho spela lite längre ner i banan....snacka om att rijkaard vill ha 3 poäng nu när valencia tappa 2 igår....d ska bli kul att se va alla dessa 4 spelare kan göra ihop..
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-22 08:50
Lucho

Håller med dig; 11 klubbar har varit i kontakt med honom och jag tror inte han nöjer sig med att vara ständig back-up i Barça. Har hört honom beskrivas som en holländsk Gravesen, fast mer teknisk, bättre på huvudet och målfarligare (11mål iår). Tänk er ett mittfält med Motta-Marquez-van Bommel.. Hah. Koeman gick ut i media och sa att han är Hollands bästa spelare just nu. Om han går rakt in i startelvan..? Tror inte det, men man vet aldrig.

Problemet är vad vi ska göra med Iniesta. Vill att han ska få mer speltid, men problemet är nog att han är för lik Xavi i sin spelstil.
Barcelona Lucho
2005-03-22 01:58
Van Bommel går som Bosman i sommar, han är en av dom större i sin liga och är bofast i ett av världens bästa landslag. Att han är en eftertraktad spelare ute i Europa är ett faktum. Real Madrid sägs ju bland annat ha velat ha honom till vinteruppehållet. Om nu Laporta & co kommit överens med Van Bommel så kan jag nog sätta en rejäl slant på att det inte är något skitförslag dom erbjudit honom. Tror inte att han skulle gå med på ett förslag där han fick en roll som back-up..
Barcelona Blaugrana_1899
2004-10-03 18:55
Kom igen nu! Fint spel och 3 poäng !

Força Barça ! ! !
dawal
2004-10-06 09:10
Kharle_Puyol,

nepp, han var i princip gratis för arsenal...
Barcelona Edmilson
2004-09-21 15:38
HAHAH fan va rolig du var Rivaldo
Barcelona Messí
2004-10-03 21:03
***Camp Nou verkar ha en förbannelse över sig.
Alla de här spelarna har skadat sig på Camp Nou den här säsongen:
Gabri
Sylvinho
Motta
Edmilson

Precis som Holländaren säger så måste något ändras på planen eller uppvärmingen.

***Sämsta matchen vi spelat på länge. Blev riktigt glad när Henke gjorde mål, räkna med att Aftonbladet kommer hylla Henke...

***Om Edmilson blir borta en lång tid så måste vi låna/köpa en ny spelare när transferfönstret öppnas under vintern!

***Skönt med ligaledning! Nu ska jag se på när Real Madrid får stryk mot Depor!

Hasta luego!
Barcelona Puyol
2004-09-21 14:18
det kommer inte att bli någon direktsändning på matchen mot Zaragosa nu....utan eftersänt.....synd...men jag kommer inte att kolla på text tv ..och så blir matchen som om det var direkt
Barcelona Puyol
det kommer inte att bli någon direktsändning på matchen mot Zaragosa nu....utan eftersänt.....synd...men jag kommer inte att kolla på text tv ..och så blir matchen som om det var direkt
Barcelona Puyol
Barcelona Puyol
2004-09-21 14:17
Nikos//

jag håller med dig......Eto'o är förresten en mycket skicklig och teknisk spelare...
Barcelona kiddie
2004-09-20 22:38
Undra om det är någon som har rest med gosporttravel och sett Barca?
om man kunde få lite info vad ni tyckte i så fall?
Barcelona Puyol
Nikos//

jag håller med dig......Eto'o är förresten en mycket skicklig och teknisk spelare...
Barcelona Edmilson
2004-09-20 21:05
Vem har vi som backup för Puyol och Marquez,Just nu är Oleguer skadad vem finns som backup?
Barcelona Puyol
Nikos//

Spanien humungus
2004-09-21 13:16
Heisan! En liten hilsen fra en Barca supporter fra Norge. Forza Barca! Zaragoza skal knuses på torsdag.
Pep Guardiola
2004-09-21 15:22
buba

en spelare som är inköpt för 200 miljoner+, ska göra mer än ett mål på fyra matcher, och målet kom på straff. Eto'o kommer in fel väldigt ofta och han har inte varit bra, själv tycker jag han var urusel mot Atletico.
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-21 13:08
Är faktiskt ganska trött på skitsnacket ang. Henke/skotska ligans underlägnsa backar.. Henke har visat att han är bäste målskytt i landslaget också, han har spelat mycket i champions league och dessutom gjorde han omkring 35 mål/säsong i Celtic, och är dessutom en lysande framspelare och det måste väl ända vara ganska hyfsat..? Jag tror att han gör mer mål än Eto'o om han får lika mycket speltid. Känns för mig bara som att Eto'o var någon sorts "skrytköp" för att jävlas med Real Madrid och Laporta verkar vara kär i honom. Saviola fanns ju där och han är i storts sett samma speltyp som Eto'o. Men jag hoppas ändå på honom, för lagets skull. Kom ihåg att ingen spelare är större än laget och att presidenter inte borde lägga sig i när tränaren ska ta ut laget..
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-21 00:23
Tycker att Henke förtjänar minst en 3:a, han visade mycket mer än t.ex. Edmilson(behöver mer speltid i Barca), Oleguer och Deco på sina 45 min än dom (som fick 3:or). Samarbetet med Ronaldinho ser väldigt bra ut och det syns att han är överlägsen Eto'o både mentalt och taktiskt. Dessutom är han en lysande huvudspelare, vilket man inte exakt kan säga om konkurrenten. Xavis lägstanivå ska vi nog inte oroa oss för.. Tillsammans med Valdes och Puyol så kommer han nog att spela mest matcher. I övrigt så tycker jag nog att Dinho borde satt något utav Henkeassisten.. Jag ville se Fernando Navarro få speltid också. Och jag vill inte vara tjatig, men när ska Rijkaard rotera spelarna? En pinne med mersmak.
Barcelona jcb
2004-09-21 01:22
mishinio: Highlights från Atletico-Barça (33mb) i länken ovan
Barcelona polly
2004-09-20 21:40
ZonD/Kubala: Jag håller med er till fullo... Tror att Etoòs problem ligger mycket i att när han var i Mallorca var han den stora stjärnan och fick oftast fixa sina egna lägen, Nu när han kommit till barca är han inte längre den ensamma storspelaren. Vet inte hur mallorca spelar men tror Etoo hade lite av en Torres roll, alltså ensam på topp... Kanske är det så han funkar bäst... Men som sagt.. det är många matcher kvar, och jag tror inte vi behöver vänta länge föränn Eto`os första spelmål i serien kommer.. //Polly
Valencia El Payaso
2004-09-20 23:18
Härligt att se att Xavis säsongsinledning. Underbar spelare. Man får hoppas att han i sinom tid kan dominera lika mycket i landslaget. Han är ju Spaniens mest talangfulla innermittfältare, så det är väl förhoppningsvis bara en tidsfråga..
Barcelona Tompa
2004-09-20 18:58
Casero:
Etóo har inte varit bra senaste matcherna, det tycker jag med. Men åtminstone jag betvivlar inte att han har en enorm potential och kommer så småningom att göra många mål för oss - det är jag säker på.
Barcelona Tompa
2004-09-20 18:58
Casero:
Etóo har inte varit bra senaste matcherna, det tycker jag med. Men åtminstone jag betvivlar inte att han har en enorm potential och kommer så småningom att göra många mål för oss - det är jag säker på.
Barcelona Rivald0
2004-09-20 21:28
haha...du heter Edmilson och vet inte att Edmilson kan spela mittback ??...flytta ner Edmilson bara & in med Gerard på def. mitt..
Barcelona mishinio
2004-09-20 22:50
ere nån som e snäll o skriver nån adress där man kan se målen o lite high lights av matchen snälla
Barcelona Holländaren
2004-10-03 20:30
Fan också! Alla dem här jävla korsbandskadorna är ingen slump. Det är dags att
1. Fixa planen, den är ofta för våt och då har spelarna för långa dobbar.
2. Längre tid att värma upp för spelarna.
3. Spelarna måste koncentrera sig mer under uppvärmningen.

Vi måste köpa en defensiv mittfältare, alternativt låna in någon i januari. Vet att det kan låta dumt, men tro mig att Cocu är förmodligen det bästa man kan hitta som är möjligt att låna. Han är van vid livet i Spanien och vi har sett honom förut.
Annons: