/spanien/barcelona/forum/26712.aspx/spanien/barcelona/forum/26712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Relay
2005-04-10 12:26
förlåt för dubbelpostningen vet inte min dator fick frispel :P
Barcelona Davidsito
2005-04-10 09:24
Trakigt att kvaliten pa inlaggen sjunkit till ny absolut lagsta niva.. Vem fan vill lasa om kluiverts skidsemester? Kan ni inte ta sant snack pa lunarstorm eller natt och lata de gamla hjaltarna skriva.. Imorrn piskar vi marangerna ar saker pa att Etoo malar igen! blir tufft dock. Real har slutligen efter Makeleles flytt fatt balans i laget i form av T. Gravesen

Barcelona DaniLopez
2005-04-10 14:16
Idag vinner vi med 3-1 Hoppas Eto´o gör mål, svider lite extra för Florentino då...för er som inte läst denna artikel så gör det.. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,629198,00.html
Barcelona giovani
2005-04-14 01:10
Barçafan_Nr1 ... För mig är det skillnad på folk som utnjutjar dom fattiga och stater som är orsaken till att folk måste ta dom här jobben. Om man ska bojkotta allt så ja du har rätt då blir det mycket. Då ska man inte ens ha el för den elen kommer från människor som gräver ut uran ur bergen långt bort från oss och har en livslängd på 10 år och en jävla massa sjukdommar.

Men den sortens slav arbete är ett tvunget val från människor och enda sättet att få bort det är genom att inte ge dom här staterna ekonomiska fördelar. Men det är exact det Barca vill göra dom går direkt till dom som är orsaken till problemet. Dom vill ge dom här staterna ekonimiska fördelar och bidra till problemet. I Kina kommer budskapet av Barca komma som possetivt, för Kineserna vill ha olympiska spelen, dom vill bjuda in världen till Kina och få ännu mer influence där ser dom det som hjälp av Barcelona till demokrati altså folket.

Men i Asien kommer Barca ses som svin, eftersom dom kommer bidra till just det jag skrev i mina andra inlägg. För där står Barca för bara en sak och det är girighet. Det är en så öändligt stor skillnad mellan dom här två sponsorerna.
Barcelona Rivald0
2005-04-10 12:22
Kickade - Valdes är född 1982-01-14
Kluivert#9
2005-04-09 23:42
Ämne: Kluivert#9: det finn....
Jag är faktiskt inte helt säker. Vi kommer att komma upp där vid matchstart imorgon, men man kan ju alltid hoppas att vi har tv4-plus.
jaja, nu får jag gå och lägga mig. Bussen går om 6 timmar...
Kluivert#9
2005-04-09 22:57
Själv så är man knäckt nu, missar matchen imorgon för att vi ska på skidresa(!) med skolan imorgon och vi blir borta 1 vecka..fy fan, missar årets match!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-09 23:02
Kluivert#9: fyfan va illa, jag hade aldrig missat ett el clasico pga en skidresa :/
Barcelona Puyol "Bäst i Barça"
2005-04-10 21:15
Ämne: R.Carlos #3: Visst, ....
Jag håller med komentatorerna på tv4 är dom sämsta och det är för j*vligt att dom favoriserar rael hela tiden även barca spelar bättre
Real Madrid Saman5
2005-04-09 20:49
Lickatill imorgon alla barca fans det kan ni behöva!
Barcelona Aubri
2005-04-10 21:15
dessa real fans, har de glömt redan att vi vann 3-0 på vår hemma match? .. eller att de ligger bakom oss i ligan... bortförträngning kallas det
Ala Sigmund Freud.. inse fakta..
vi vann hemma och ni vann hemma..
men vi leder än så länge,,,, så visa lite respekt för liga ledarna
Barcelona BigBarca
2005-04-10 20:56
Ni som inte är nöjda med laget borde egentligen tänka om. Matchen var faktiskt ganska jämn och vi hade fler chanser än Real men det som saknades var inte lagets goa inställning, utan något som heter effektivitet.

Barcelona Puyol "Bäst i Barça"
2005-04-10 21:12
Puyol var bäst idag med perfekta glidtaklingar och rensningar. Det var jävligt synda att Eto'o skadade sig och jag hoppas att det inte är allvarligt.
Det fans två negativa saker med matchen det ena var att Barca förlorade och det andra var att jag tycker att dommaren inte pallade för trycket och gjorde en dålig insats åt båda hållen .
Barcelona Klint
2005-04-10 20:54
Första rapporten på Eto'o är korsbandet enligt katalansk radio
Real Madrid HaaRaOja
2005-04-10 21:10
Grattis till en väl genomförd match!
Båda lagen spelade en otroligt underhållande fotboll och ni ska ha credit för ert fina passningsspel.

Nu får vi en intressant avslutning på ligan, hoppas det är bra med Eto'o. Såg illa ut där ett tag.

Årets match tillsammans med Chelsea - Barcelona i CL. Ni har spelat en lysande fotboll i år, men ligan vinner vi ;)

Hala Madrid!
Barcelona MrDeco20
2005-04-10 21:23
athetico bilbao vann er ja..du måste ha dålig minne..men det är lignt..jag förstår.
Barcelona Xavi_
2005-04-10 21:10
R.Carlos #3: Visst, brösta upp dig och var kaxig idag. Men ni är 6 p efter, och när säsongen är slut.. kanske du inte är lika kaxig längre. Icke ödmjuka vinnare är ta mig f**n det värsta jag vet, har lust att p*s*a på dem alla. Grattis till er andra Real-fans, ni har en målvakt som bär er långt. Tråkigt med Etoo.. verkar som att någon/något inte vill att vi ska vinna i år, med tanke på alla skador vi "råkar ut för" hela tiden.
Och en sak till.. TV 4 Plus och dess j*vla kommentatorer. Pinsamt att lyssna på deras avgudande av Real.. mer uppenbart att de höll på hemmalaget kan det ju inte bli.. Patetiskt!!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-21 15:39
Till Redaktionen:

Det hade varit kul om ni kunde bygga in en chatt på Barcas sida.
Valencia _Ché_
2005-04-10 21:01
vad är det med barca och alla dessa korsband denna säsongen??
beror det endast på otur eller?? hehe
jag tycker det e synd att ni bjudit in marängerna i matchen om ligaguldet. ni har tuffare matcher kvar än va de har!
räkna med att ni förlorar mot oss på mestalla;)

AMUNT VALENCIA
Barcelona Kim
2005-04-09 17:42
Nu har jag funderat och funderat och letat och letat efter ett motiv som jag har sett flera gånger, men som jag aldrig riktigt fått tag på.

Tavlan som sådan gjordes till 100-årsfirandet, tror jag. Den har gul bakgrund och bland annat är det målat några pilar längst upp på tavlan, samt en sko (tror jag att det är) mitt på ungefär.
Jag är fullständigt övertygad om att många av er känner till denna tavla, trots denna rent ut sagt usla beskrivning.

Någon som dessutom vet var man kan få tag på en sådan, eller åtminstone en poster som man sen kan rama in själv?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-10 11:18
Kudos, Thomas Johansson, för att du reder ut för vissa av fansen varför Figo är och förblir Den moderne fotbollsjudas.
Kluivert#9
2005-04-09 23:15
Blaugrana_1899: Tyvärr så är jag så illa tvungen att åka med, går sista året på gymnasiet och tro det eller ej, vi har en kurs där vi ska åka skidor. Åker jag inte med så får jag IG i betyg...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-09 23:38
Kluivert#9: det finns ingen möjlighet för dig att se matchen där ni ska åka skidor då?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-04-09 23:17
Kan du inte komma efter dem andra då? :)
Señor Laporta
2005-04-10 20:52
Ojoj vilken match, trots att Real drog det längre stråt! Det var inte mycket som fungerade i kväll, men vilken inställning av Real Madrid. Det är inte mycket att säga och resultatet är helt rättvist även om Barça hade en hel del bra chanser att göra mål. Valdés verkar vara ur slag i nuläget och Puyol såg inte riktigt hundra ut. Deco saknas riktigt mycket, framför allt i offensiven. Iniesta och Xavi var lite tunt och kanske skulle det inte vart fel med Gio på mittfältet och Sylvinho som vänsterback. Det är bara att säga grattis till Real, även om det svider i hjärtat. Underbart konstmål av Ronaldinho och hoppas det inte är något allvarligt med Eto'o...

Vi har inget att skylla på. Spelarna kan bara skämmas för en ganska svag insats!

Nu är det bara sex poäng kvar och vi har inte råd att förlora! Vi får inte släppa detta! Det som talar emot oss är att vi inte haft våran svacka, är den på väg nu? Jag är i alla fall riktigt orolig, just nu känns ligasegern så mycket längre bort från Camp Nou...

Real supportrar - grattis till segern! Men kom inte in hit och kaxa er! Vi har haft vår seger, nu får ni eran!

Visca Barça y Visca el Cataluña - imés que un club!
Real Madrid R.Carlos
2005-04-10 21:27
Namn: R.Carlos » Svara på inlägg » Redigera eget inlägg
Sänt: 2005-04-10 21:24:21
dom heter atletic bilbao inte atletico ja trodde du menade madrid!1!
Real Madrid R.Carlos
2005-04-10 21:11
Bra kämpat. Vi fick in målen men ni va inte lite farliga.

Tack för en god match...Ligan är inte slut..

HALA MADRID !! =D=D
Barcelona Sonde
2005-04-09 20:38
Kim och Giovani; Jag såg faktiskt tavlan (eller i alla fall en affisch) på Gallerix av alla ställen så sent som i tisdags. Kim, du kan ju ringa och höra med dem.
Barcelona Sonde
2005-05-21 12:41
mw: Ooops, tar på mig den. Skulle ändra lite i Tompas rapport då han missat att Dinho var avstängd. Jag själv missade förstås meningen under. Fixar det på en gång.
Barcelona Camparn på nou
2005-04-09 21:45
Nej * 3-1 till oss
Annons: