/spanien/barcelona/forum/26708.aspx/spanien/barcelona/forum/26708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Maxi Lopez
2005-04-03 18:32
skit i vad Real fansen säger de kommer ändåså förlora ikväll
Barcelona Messí
2005-04-03 18:09
Maxi Lopez in - Gerard ut. Vet inte om det är det smartaste bytet? Vår defensiv var dålig med Gerarv, vad händer nu?
Señor Laporta
2005-04-06 10:48
Brankt

Bästa sidan är LFP, spanska fotbollsförbundets hemsida, men deras statistik är väldigt varierande. I bland står de att en spelare har gjort tio mål och sen står det att dom bara har gjort fem mål. Statisk över assist finns inte och är en av anledningarna till att det inte finns någon statistik på denna sidan, skulle jag gissa.
Länktips: www.lfp.es
Barcelona Maxi Lopez
2005-04-03 18:31
Real Madrid Ike
2005-04-03 17:29
Radion spelar ju ingenting. d e helt tyst.
Barcelona giovani
2005-04-14 15:40
Sonde ... Måste ni ha rättigheter till bilder ?

Kharles_Valdés ... Han föddes i Hans Kamper
Barcelona the_dog
2005-04-03 17:52
in med maxi direkt
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-04-03 18:21
Vad står det? HUr lång tid kvar?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-14 15:32
Señor Culé

Är inte Winterthur staden i Schweiz där Joan Gamper föddes..?
Barcelona the_dog
2005-04-03 17:45
ligan känss skit osäker nuu för i helvete
Barcelona lil ronaldinho
2005-04-03 17:57
sänder tv4 plus matchen?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-14 14:17
Något att glädja sig åt i den dystra tiden fram till Getafe-matchen..
Barcelona the_dog
2005-04-03 17:44
fdaaaan 1-2
Barcelona Maxi Lopez
2005-04-03 17:22
Hur är laguppställningen+
Barcelona Maxi Lopez
2005-04-03 18:31
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-04 14:10
Aubri

Jag laddade ner matchen på bittorrent. Gå in på bl.a. piratebay.se eller fbtz.com eller på xtratime.org där de oftast länkar till torrenten. Man måste ha ett program som kör nedladdningen, som btgui, bittornado eller bitcomet.

Deco är oerhört viktig för oss, men en eventuell förlust av Puyol skulle vara mycket värre, även om vi har kvar en ledare i defensiven; Marquez.
Barcelona Messí
2005-04-03 17:23
Ämne: ge en direkt länk tl....
www.cadenaser.es
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-04 13:50
Barca82

Jag laddade ner matchen via bittorrent i efterhand, men det tog ca 6 timmar att få ner den..

Vill bara säga att man kunde kollat på matchen med en ca 2-3h eftersändning på CCTV5 via Coolstream, den sändes mellan bundesligamatchen och real-matchen någon gång har jag för mig..
Barcelona RONALDINHO_ALBERTIN)
2005-04-03 18:30
HÅL KÄFTEN (--MADRIENSES--)
Barcelona Younies
2005-04-08 12:25
Läste nyss att Ronaldinhos medverkan i El Clasico ligger i fara.
Det är nog 50 - 50 chans att han medverkar pga av han magsjuka.
Skulle vara väldigt tråkigt att se på El Clasico utan Ronaldinho
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-04-04 16:25
hallå e det nån som vet hur man laddar ner barca matchen ... laddade ner bitcomet men fattade ingenting av det
Barcelona Aubri
2005-04-04 13:58
Kharles_Valdés

Jag såg matchen i CCTV5, tyckte det va hyffsat,
Men var ladda du hem hela matchen ifrån?

Ps. ni som är insatta í CCTV5, är det vara kinesisk kommentator som gäller? Hur vet man
vad de sänder osv..

Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-08 00:24
señor Jockic

Förstår inte hur du menar.
Barcelona Håkansson
2005-04-05 16:54
Ey, läste lite inlägg om att det inte är fler än Etoo som kommer upp i ett hyfsat antal mål, men en spelare som lätt kommer över 10 mål/säsong är ju Henke Larsson...Nästa säsong kommer ju han att vara i bra form och att prata om vi "måste" skaffa spelare som gör mål tycker jag är lite onödigt...finns det spelare som passar in och som är villiga att kämpa så kommer målen.
Om man sen spelar Ronaldiho-Eto'o-Larsson eller med en startande Guily är väl sak samma. enda skillnanden är att Guily håller sin kant medan de andra har fria positioner...
Barcelona Barca82
2005-04-04 13:38
Ämne: FC Barcelona 3 - 3 R....
EN FRÅGA BARA, VAR,NÄR OCH HUR SÅG DU MATCHEN?
Barcelona Relay
2005-04-14 12:51
Giovani jag tror inte dom startar nya klubbar utan använder redan existerande mindre klubbar som farmarklubbar. Det innebär ju mindre jobb för en moderklubb att använda sig av redan existerande klubbar. Än att starta 50 nya över hela världen. Allt som behövs är ett avtal mellan två existerande klubbar.

Ha ett tanke experiment at AIK blir farmaklubb åt Milan det skulle kunna innebära att AIK kan få några av Milans unga spelare för att dom ska få erfarenhet av ligaspel. Skulle inte det även kunna gynna AIK i allsvenskan? Eller att Sheva spelar i AIK för att få matchträning innan han startar i Milan igen, efter en eventuell skada?
Flames
2005-04-06 09:39
Ike
Nämde inga namn utan bara konstaterade att många verkade förvånade. Han är bra i Pool men väldigt ojämn. I alla fall de matcher jag sett, ca 10
Men det var han ju även i Barca eller hur

PEACE
Barcelona señor Jockic
2005-04-08 00:13
grym dokumentär för dem som just tittade på SVT1.

skulle vilja tysta alla som i dagsläget snackar om nyförvärv för fantasisummor.

tänk på anfallet som bara denna säsong redan har 7 anfallare av klass till 3 platser. om saviola kommer tillbaka, och en ny anfallare inhandlas, vad händer?

tänk på mittfältet som funkar världsklass redan. en gratis Van Bommel erkänns väl kanske svår att motstå men i övrigt känns nyförvärv här överflödigt. dessutom kan giuly/ronaldinho spela här vid behov så inga förvärv behövs. dessutom kan succémännen riquelme/queresma vara tillbaka nästa år.det kan bli tajt.

tänk på målvakten valdez som gjort strålande insatser under året. egentligen krävs väl bara en klassmålvakt vilket vi har och flera katalanska talanger knackar redan på dörren.

tänk också på backlinjen något som väl i och för sig kan tänkas över är mittbackarna. vid nästa år kan städgumman marquez vara tillbaka som mittback. med han och puyol är det svårt att forcera. ytterbackar finns redan. men en ny mittback kanske behövs. vi såg sist att navarro/oleguer inte alls höll måttet.

Alltså:
1.Van bommel kommer som bosman- perfekt
2. ny mittback behövs till nästa år!
Real Madrid Stjärnorna
2005-04-07 21:14
Ämne: Om du inte vill bli ....
Snacka på du , det här handlar om att så fort nån av oss kommer in till erat forum och skriver nåt så skriver ni hur barnsliga vi är och att vi ska växa upp osv! Men nu gör ni samma sak, vad kallar du det einstein ?
Real Madrid Stjärnorna
2005-04-07 20:38
Det kan säkert stämma , men det blir också en aning irriterande : /
Annons: