/spanien/barcelona/forum/26705.aspx/spanien/barcelona/forum/26705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Raul
2004-01-24 04:38
Det skulle va jävligt bra om Barca köpte Henrik Larsson! Han o Ronaldinho skulle va perfekta paret!
Barcelona spelar inte dålig, det e bara så att de inte finns dåliga lag i spanska ligan! elr va säger ni?
Barcelona Davidsito
2004-01-22 00:31
Engelska sporttidningar skriver mycket skit.. 90% av vad som står i tidningarna är inte sanna.. Skulle inte förvåna mig för fem öre om de bara hittat på Kluiverts uttalande, tro mig jag har bodde i London i några månader och hann läsa en hel del strunt... Varför vill alla icke eu-medborgare till Barca för.. Kezman, Rosicky, Robinho, krancjar... ledsamt att vi redan har vår icke eu kvot uppnåd.. Van der vaart är grym, hoppas Laporta inser det och öppnar plånboken.. skulle också vilja se ayala tills nästa säsong..

Un abrazo amigos
Barcelona Gabriel
2004-01-22 22:12
Tomasz och Alx tack!

Men det är dags att göra mål nu!
Barcelona Alx
2004-01-19 20:24
Ridvaldo: Alternativet är Scolari, Rosells vän. Självklart så skulle Scolari inte tacka ja innan EM, men efter? En liten anekdot är att Rosell ringde till Scolari och frågade honom hur Ronaldinho var och huruvida han skulle passa in i Barcelona. Jag hade hört det tidigare men det bekräftades förra veckan i en intervju med Scolari.

Stoitchkov är inget alternativ i min mening, han har ingen erfarenhet! Däremot tycker jag att han är perfekt att han med i tränarstaben med tanke på hans temperament.

Rosell sa idag att värvningen av Rüstü inte är ett misslyckande eftersom han direkt eller indirekt har gjort att målvaktspositionen har stärkts. Dessutom tycker Rosell att allt är relativt och att det inte är ett misslyckande eftersom han kom gratis, men att det hade varit annorlunda om han kostat 36M Euro.

Vad i Helvete vill Rosell säga? Innebär det att man kan plocka en målvaktsstjärna gratis, förstöra hans självförtroende och hans renommé för att sedan säga... "skit samma, han var gratis!"? Det är en riktigt sunkig attityd...
Barcelona Viktor Munoz
2004-01-21 23:56
Trist att Kluivert lämnar men det kommer no gbli bäst för han själv. Han får möjlighet att spela i ett lag som har möjligheter att vinna det mesta. I Barca får han dra ett stort lass, medans han i Arsenal säkert kan koncetrera sig på antingen nian eller tian positionen. Han är def underskattad här på forumet, men alla kan vi ju ha olika åsikter.....

20 millar är en gåva, förresten.
Barcelona Viktor Munoz
2004-01-21 23:56
Trist att Kluivert lämnar men det kommer no gbli bäst för han själv. Han får möjlighet att spela i ett lag som har möjligheter att vinna det mesta. I Barca får han dra ett stort lass, medans han i Arsenal säkert kan koncetrera sig på antingen nian eller tian positionen. Han är def underskattad här på forumet, men alla kan vi ju ha olika åsikter.....

20 millar är en gåva, förresten.
Anderson
2004-01-21 22:42
är de någon som vet om de stämmer??
Barcelona B_a_r_c_a
2004-01-22 23:25
Ärligt nu tycker jag verkligen att det är dags för Reikard att avgå eller sparkas, han byter och vänder på positionerna varje match, snälla hur ska man få ihop ett spel om man byter spelstilen varje match och man ska lära sig att anpassa dig till spelet varje match. Hämta någon riktig tränare som vet hur man ska ställa upp ett sånt lag fan
Real Madrid Dani
2004-01-22 22:15
Finns det ingen radiokanal som sänder på engelska???
Barcelona Dani
2004-01-22 22:15
Finns det ingen radiokanal som sänder på engelska???
Barcelona Gabriel
2004-01-22 21:15
vet någon var man ka se/lyssna på matchen som alldelles strax börjar? Innan så kunde ja glyssn på tvc.es men de har gjort om sidan så jag fattar ingenting.
Barcelona Zlobban
2004-01-22 12:45
Sanningen är den att oavsett hur bra spelare man än har så kommer det att gå åt fanders ändå om tränaren inte kan få lagbygget att fungera...Det kanske tar längre tid beroende på att om man har en massa bra spelare så kan den individuella skickligheten till viss del kompensera frånvaron av lagarbete, men i slutändan så går det åt h-e

Riijkard har i mitt tycke misslyckats med detta, varför han får ta konsekvenserna och avgå
Barcelona Zlobban
2004-01-22 12:43
Det är ltie roligt att läsa att så många människor härinne listar en massa tänkbara nyförvärv och bra spelare som borde komma till klubben!! Men tänk då ett steg längre, det viktigaste är att ha en manager som kan forma ett LAG, som kan få en massa bra spelare att jobba tillsammans för att nå vinnande resultat!! Vi kan sitta och säga en massa om att vi har så dåliga spelare, men sanningen är den att vi har en riktigt bra trupp (åtminstone meritmässigt) i jämförelse med många andra klubbar så problemet ligger nog snarare nån annanstans, dvs på tränaren!!

BORT MED RIIJKARD
Spanien A4E
2004-01-22 11:59
Angående Kluiverts påstådda flytt till Arsenal så är det (trots att det står på många ställen) obekräftat. Arsene Wenger har inte gått med en bekräftelse och inte Barcelonas ledning heller, såvitt jag vet. Men å andra sidan så är det väldigt många rapporter som säger samma sak så det kanske finns en gnutta sanning i det, trots allt.
Kul att höra att ni ser det som positivt att Kluivert går sin egen väg (fastän det borde oroa oss), jag tror att Kluivert kan få ett fint hem bredvid Henry, kan bli riktigt kul att se vad de kan åstadkomma.

Vidare vad det gäller rykten som cirkulerar kring Henry. Han är en av världens bästa anfallare (om inte den bästa) och det kommer alltid att cirkulera rykten kring får kung Thierry. Men i dagsläget så kommer inte Henry att flytta på sig, inte en chans. Chelsea hade erbjudit 75M£ till Arsenal och de sa nej! Arsene Wenger OCH Henry har bägge två sagt att han inte ska lämna klubben...
Barcelona B_a_r_c_a
2004-01-22 00:51
Ja, jag håller med om att vi har många som inte har eu-pass, men helt ärligt om inte saviola fixar eu-pass snart så är d bäst att sälja honom sen rustu behöver vi inte och marquiz är inte världens bästa back så att vi ska ha honom när han inte har eu-pass. Jag tycker att det skule vara bättre att sälja alla med icke eu-pass(Förutom ronaldhino så klart) och köpa grymma spelare som är av världsklass med icke eu-pass tex Mutu mm. Så sälj alla de med icke eu-pass i det här fallet marquiz och köp nån med eu pass istället så att vi kan ha två lediga platser för spelare som inte har ru-pass tex robihno o mutu eller kezman.
Barcelona juanito
2004-01-21 21:09
a4e: jag tror att det är bäst för klubben och Kluivert om man skiljer sig. Barça behöver en "hungrig" anfallare som är målfarlig och Kluivert behöver en nytändning. Hans karriär kommer definitivt hur inte att gå uppåt om han stannar åtminstone..

Synd att Inter har köpt Adriano. Han hade varit en grym ersättare till Kluivert om denne flyttat. Hoppas att det blir Torres men man får nog inte hoppas allt för mycket på en sådan affär men Athletico Madrid-spelaren har i alla fall uttryckt sig positivt angående Barça i dagarna.
Barcelona SportingC
2004-01-21 23:09
http://www.soccerage.com/en/13/s7739.html
kolla här
Barcelona Barcaaaaa
2004-01-24 18:41
ja lequi har eu pass
Barcelona Barcaaaaa
ja lequi har eu pass
Barcelona Barcaaaaa