/spanien/barcelona/forum/26702.aspx/spanien/barcelona/forum/26702.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dobermann
2004-09-14 23:18
Varför spelade Rijkaard med eto'o på kanten o ronaldinho i mitten?!? kan verkligen inte förstå det..
Barcelona ZonD
2004-09-14 18:49
RONALDINHO_LEKER: Vad är det egentligen för fel på vanliga S och A:n? Tror du förresten att ingen förstår vad menar om du bara skriver ett utropstecken?

**Nu börjar man bli lite taggad. Ska bli otrolig kul att se hur Ronaldinho fungerar ihop med Sammy oh Deco
Spanien Prutt
2004-09-14 17:01
Fotboll på Z-tv det är rock´n roll det, är det nå´n som vet om det är Strömblad som kommenterar?
Real Madrid Zidane_5
2004-09-14 17:14
tror inte eran balans spelare kommer räcka till så länge fram när dom får spelare som aimar zidane kaka totti mot er så lär det bli problem!!
Barcelona RonalDanho
2004-09-14 13:09
jaha dax igen då för match ..tror o hoppas på en 0-2 seger .. ronaldinho verkar va tillbaka .. härligt härligt ..
Barcelona Gaucho
2004-09-14 17:55
Prutt//

Kommentatorer för Barca matchen är Henrik Strömblad och Glenn Hysén.
Barcelona Edmilson
2004-09-12 18:40
Hoppas att Edmilson får hoppa in istället för Motta.Fan vad jag blev arg när Motta blev skdad han var så nära att ta en ordinarie plats i Barca
Real Madrid Gato Blanco
2004-09-14 14:10
Är det riktigt att matchen i kväll visas på Z-tv ???

Undrar
Barcelona fc_2002
2004-09-14 14:01
Grabbar man e laddad som in i!!! Tar fram halsduken å mössan å matchtröjan till ikväll framför tv:n :-)...

Hoppas vi gör bättre ifrån oss än sist vi spelade i Glasgow och jag tycker de e självklart Henke ska starta ikväll, fastän ja föredrar Eto'o i 9 fall av 10!
Å vet inte säkert.. men det ryktas om att Marquez ska starta istället för Gerard. Synd tycker jag. Gerard va utmärkt som balansspelare mot Sevilla...

Tror på 0-1
Barcelona Edmilson
2004-09-16 21:23
hur ska vi göra när Riquelme och Rustu kommer tillbaka då har vi för många icke-eu spelare vad gör Barca med spelarna
Real Madrid Gato Blanco
2004-09-14 14:31
Tackar och lycka till i kväll....
lill_yngve
2004-09-14 09:01
Calé

Saviola gjorde ett mål den senaste helgen, när Monaco vann med 3-1 mot Strasbourg, Saviola gjorde 3-1 målet.
Barcelona ZonD
2004-09-14 12:41
Ronaldinho_barca: Han har en avstängning från sin tid i Lyon.

Idag är det Henrik Strömblad som kommenterar matchen med Göööööteborjarn Glen Hysén bredvid sig. Man undrar ju varför Lasse Kinch får kommentera matcher ensam när Strömblad måste dras med Glen. Jaja, vi slipper Åke Unger i alla fall.

Rijkaard verkar maskera startuppställningen. Kan det bli lite överraskningar måntro? Jag tycker i alla fall att man kan se tendenser till att han tänker rotera mer i år. Sista halvan av förra säsongen hade vi ju samm startuppställning i varje match. Jag tror i alla att det kommer att se ut så här idag:

------------Valdes-----------
Belletti--Marquez--Puyol--Gio
-----------Gerard------------
-----Xavi--------------------
--------------Deco-----------
-------------------Ronaldinho
-Giuly------Eto'o------------
Barcelona RONALDINHO LEKER
2004-09-14 16:20
$könt @tt äntligen få $e RONALDINHO IN ACTION!!!!!
Längt@r djupt till ikväll!!!!!!!!!
Barcelona Bopi
2004-09-14 15:38
Ronaldinho_barca: jag tror de e så att han får spela nästa match ..nu efter Celtic!
Barcelona fc_2002
2004-09-14 14:15
japp..

ikväll 20.30 börjar sändningarna på ZTV
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-14 14:32
när kommer edmilson tebax te spel?
Barcelona Rickiboy
2004-09-14 10:03
Alltså allvarligt talat.. står på elmundo att marquez kommer o ta den defensiva rollen som innermittfältare men asså fattar inte varför han inte låter gerard spela.. det e sjukt asså.. han har spela i barca skitlänge nu utan att göra sitt riktiga genombrott.. han kan ju inte bara lägga in honom när han har nån skadad eller sånt. han måste ge honom chansen.. jag tycler han gjode jä'ttebra ifrån sig mot sevilla men men..
Barcelona Der Afro
2004-09-16 19:44
Ämne: Der Afro//

Zlatan....Ronaldinho Jr:

Jag grundar det på att han försökte skada flera holländare i senaste landskampen, Källströms straff, han var hatad av halva laget i Malmö och Ajax, osv.

Jag hörde också publiken ropa Saviola och tänkte att jag måste hört fel. Kul att dom visar sitt stöd.
Barcelona Der Afro
2004-09-16 19:44
Ämne: Der Afro//

Zlatan....Ronaldinho Jr:

Jag grundar det på att han försökte skada flera holländare i senaste landskampen, Källströms straff, han var hatad av halva laget i Malmö och Ajax, osv.

Jag hörde också publiken ropa Saviola och tänkte att jag måste hört fel. Kul att dom visar sitt stöd.
Spanien Romano Africano
2004-09-14 12:10
emdilson är avstängd

Jag hoppas Ronaldinho spelar och Eto'o jag vill se vad de herrarna kan göra mot Celtic.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-14 11:21
VArför får inte edmilson spela ? =( e han skadad ? avstängd ?
Barcelona Lucho
2004-09-14 03:47
Enligt El Mundo Deportivo så spelar Henke..

Uppställningen ser enligt dom ut så här:

Valdes
Belletti - Puyol - Oleguer - GVB
Xavi - Marquez - Deco
Giuly - Larsson - Ronaldinho
Barcelona Bajen-Sam
2004-09-13 21:41
Kan förstå att Rijkaard är orolig för vad Henke effekten kan bli, men jag hoppas verkligen att Henke får lite speltid i matchen, kommer bli en härlig grej när Celtic fansen hyllar sin gud.
Barcelona Bopi
2004-09-13 21:16
e inte edmilson avstängd??
Barcelona MrDeco20
2005-03-21 19:05
Jag undrar verkligen vad Barcelona håller på med när de tänker på att värva Van Bommel: Den där killen skulle inte passa in i barcelonas stil..han spelar fult och har ett hett temperament som kan ställa till med problem om han skulle komma till barca..enligt mej så behöver vi ingen p åmittfältet..vi har deco marqez.xai edmilson..albertini..motta..what more to asK?

VIsca El Barca!
Barcelona BARCA BLOD
2004-09-16 20:42
gio_style: Det är ingen ide att diskutera med dig om vad maradona sagt om tevez,saviola,riquelme. Du har säker missat de gångerna.
senast gick han och träffade tevez direkt efter OS och kysste honom i munen, och till median sa han, -Han är nya maradona.
Barcelona tobbetörna
2005-03-21 19:11
Grattis på födelsedagen Ronaldinho! nu har jag äntligen kommit på varför han är i en liten svacka...skobyte. Han har bytt skor från total 90 till en annan skinnsko.. inte bra :) . Köpen dom van bommel är det katastrof. Låt hellre truppen förvaras så utvecklas laget genom kontinuitet istället!

Länken! allsvenskan
Barcelona RiZzo
2005-03-21 19:30
Bopi vi ska också åka ner den 2 ;))
HAr du msn ?
Barcelona Barca Barca
2005-03-21 19:17
Annons: