/spanien/barcelona/forum/26699.aspx/spanien/barcelona/forum/26699.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona - Xaviii -
2005-03-20 20:50
Ämne: Tv4+ måste hitta bät....
Håller med dig där, uselt är vad jag kallar det.
I engentligen ska man vara glad för att man får se vårt kära Barça varje vecka men det skulle inte skada med folk som vet vad dom snackar om, gärna komentatorer med inlevelse.
F.ö. Var väl Zoran Lucic var väl en bra gäst?!
Barcelona the_dog
2005-03-20 21:15
som sagt ligan e inte över än...tro mig
Barcelona Ham$inHo11
2004-09-08 21:26
Jag tycker att vi borde försöka värva enligt mitt tycke liverpools bäste spelare Kewell jag har läst på goal.com att han är på väg bort. Vi sålde juh våran yttermittfältare till liverpool kanske ska ta tillbaka en annan spelare som jag tycker är bättre....om han ska spela start eller inte, det får dagsformen avgöra (om han då kan spela på högerkanten) annars så får väll han och Giuly skifta....(när transfermarknaden öppnar i januari förstås)
vad tycker ni?
Barcelona Messí
2005-03-20 14:30
Mina betyg från gårdagen. Kanske är lite överdrivet men ändå.

Betyg 1-5. 1=Usel 2=Godkänd 3=Bra 4=Mycket bra 5=Fenomenal
FC Barcelona 3

Valdés 5 - Vad ska man säga? Han räddade oss, flera gånger om.

Belletti 3 - Var mycket bra i början, var offensiv tills målet kom. Fick inte vara så offensiv i andra halvlek.

Puyol 4 - En riktig klippa igår. Var hur säker som helst förutom en gång då Luque fick ett firläge.

Oleguer 4 - Gjorde en av sina bästa matcher i den blåröda tröjan. Gjorde inga misstag.

Sylvinho 3 - Samma som sin landsman på andra kanten.

Márquez 3 - Gjorde en säker insats som vanligt. Onödigt att bli utvisad även om det andra gula kortet var oturligt.

Xavi 3 - Fick inte vara så offensiv efter det röda kortet. Kämpade dock bra vilket höjer hans betyg.

Deco 4 - Slet som ett djur på mitten.

Ronaldinho 2 - Man såg att defensivt spel inte var hans grej. Gjorde några soloprestationer, bl.a annat det som fixade frisparken innan målet.

Etoó 3 - Var ensam på topp men störde ändå Depors backlinje.

Giuly 3 - Han är på gång nu. Springer i djupet och står på rätt plats. Bra!

-

Gerard 3 - Fick ersätta Márquez och gjorde det bra. Får verkligen bekänna färg mot Betis - om han nu startar.

Iniesta 3 - Fick komma in, och precis som sina kompisar på mitten så fick han försvara istället för att skapa. Skapade dock ett bra läge,då han gick igenom Depors backlinje.

Maxi X - Spelade 11 sekunder...

Rijkaard 3 - Gjorde rätt byten, men visst skulle han slängt in Maxi bra mycket tidigare?
Barcelona Håkansson
2005-03-20 21:55
ja vem som helst är väl bättre än den så kallade "experten" Kåmark
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-08 19:49
ZonD//
Håller inte med :)
I de matcher jag såg var Carvalho en direkt avgörande faktor till att de vann, men som så ofta värderas offensiva prestationer högre än likvärdiga (för matchresultatet) defensiva.
Barcelona Chileno
2004-09-18 20:27
hahah Rillereal vad fan daddlar du om? Barcelona har sett tusen gånger så starkt ut än vad Real gjort under säsongsöppningen och CL. 3 vinster i rad med bländande spel. Vad har Real kommit med två turvinster och en förnedrande förlust med 0-3 mot ett mittenlag från tyskland.
Ta ditt gubblag med hälften av laget över 35 år och lägg dig lillen. PZ!
Barcelona the_dog
2005-03-20 20:32
aa ja kollar
Barcelona Barca Barca
2004-09-10 21:11
Enligt fcbarelona.com så är Ronaldinho borta och missar Sevilla matchen...men asså jag fattar inte vad prolemet ärh hoppas bara att han kan spela imon. Landslaget förstör så mkt. Vad gjorde träningsmatchen mot tyskland för nytta. aja hoppas bara att han kan vara med imon

Visca EL Barca
Barcelona Barca Barca
2004-09-10 21:11
Enligt fcbarelona.com så är Ronaldinho borta och missar Sevilla matchen...men asså jag fattar inte vad prolemet ärh hoppas bara att han kan spela imon. Landslaget förstör så mkt. Vad gjorde träningsmatchen mot tyskland för nytta. aja hoppas bara att han kan vara med imon

Visca EL Barca
Barcelona Tompa
2004-09-16 09:49
Gabriel:
Jag har inte glömt det du talar om men du glömmer bort en sak. Real Madrid är ett lag med en bedrövlig moral. Barca klarade att spela jämnt mot dem helt enkelt därför att spelarna vidade upp en "jävlar anamma" inställning i dessa matcher. En inställning som jag tror dagens Real är oförmögna att plocka fram. Därför tror jag vi slår dem enkelt när det väl är dags för El Clasicó. Håller f.ö med om det känns underbart att även s.k experter återigen ser Barca som en riktig maktfaktor i C.L

Barcelona Tompa
2004-09-16 09:49
Gabriel:
Jag har inte glömt det du talar om men du glömmer bort en sak. Real Madrid är ett lag med en bedrövlig moral. Barca klarade att spela jämnt mot dem helt enkelt därför att spelarna vidade upp en "jävlar anamma" inställning i dessa matcher. En inställning som jag tror dagens Real är oförmögna att plocka fram. Därför tror jag vi slår dem enkelt när det väl är dags för El Clasicó. Håller f.ö med om det känns underbart att även s.k experter återigen ser Barca som en riktig maktfaktor i C.L

Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-09-16 11:26
Der Afro//

Zlatan vidrig som männsika? Vad grundar du det på, tro inte på allt som står i Aftonbladet ;) Det är många som har fått fel uppfattning om honom, tro mig. Jag känner hans polare och Zlatan e riktigt skön även utanför plan!
Villarreal SverigesMaradona
2005-03-20 15:11
Hetaste laget i Sverige?

http://www.skanesfria.nu/modules.php?name=Artikel&id=3503
Barcelona Damia
2005-03-20 17:54
Nu funkar det YEAH! TACK!
Barcelona Zoran
2004-09-16 13:25
WOW

Toll och med Marca berömmer det nya Barca...

Se länken...
Barcelona barcelona-z
2005-03-22 13:37
I Vilken Klubb Spelar Milito ????
Barcelona Puyolinho
2004-09-10 22:24
Öhh ?
Fattar inte vad som e fel ?
Varför skulle Ronaldinho INTE spela ?
SEnaste matchen mot Tyskland gick hana plan med Dansande ben/fötter och leénde på läpparna !
2 matcher Utan Ronaldinhio är svårt ! Klarar knappe 1 match !

Fattar inte varför Etóo inte skulle starta han är 370743 ggr bättre änn Henke !
Barcelona Viking
2004-09-10 13:26
Jag köpte själv biljjeter till barca depor genom dne svenska penyan...
Gå in på www.penyasuecia.cml.nu Där står det hur du gör! lycka till.
Spanien NonD
2004-09-10 19:36
Jag har en fråga till alla Fotbollsfans..?

Kolla,alla i OS är spelare av hög klass men varför får dom inte vara med i A-laget ?.Kolla Quaresma eran forne spelare..varför spelar han i U-21 landslaget?.han har ju säkert en ordinarie plats i Porto men de är väll inte Rui Jorge(kanske har fel) men han har ju knappt speltid i Sporting om han gick där men de har Quaresma som kommer som reserv i ett förredetta kaos Barca.

Och vissa andra Adrian i brasiliens U-21 lag får ingen speltid i Fluminese men han får spela nästan varje match i U-21 laget ,vadå har U-21 laget mindre eller högre klass än Brasilianska ligan i helhet och så var det en annan Brasse spelare som var avbrytare i klubb laget men ordinarie i U-21 och hans platstagare var brasiliansk men inte med u U-21 eller A-laget konstigt någ blev han en av Brasiliens bästa högerbackar förra året.och samma gäller Heinze i Tjeckiens landslag i U-21 laget var han avbrytare anfallaren som dom hans plats var Baros i unga år Baros flyttade upp ett år senare men Henzie var fortfarande kvar som bänknötare,vadå såg dom inte hans kapacitet på träningarna ?

MVH
Barcelona emma
2005-03-20 17:27
Kharles: Ska jag tolka ditt goda skratt som någonting positivt? Jag skulle iaf tycka det var kul med en sån humorfylld krönika, och jag skriver gärna en. Passa er :P
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:51
Damia

Har du det senaste codec-paketet? Om inte ladda ner på den översta länken, kan vara problemet.. Annars är det bara att försöka igen eller på den andra servern..
Barcelona Edmilson
2004-09-10 18:37
Tror inte att det blir någon Ronaldinho imorgon men det viktiga är att vi vinner
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:44
Märkte att blaugrana.pl - servern verkar överbelastad.. Så jag lägger upp en till länk med mål/höjdpunkter.
Barcelona Schnasen
2004-09-10 13:10
Ska till Barcelona i november och vill se Barca-Deportivo. Några tips på hur man skaffar biljetter? Tack på förhand...
Barcelona Damia
2005-03-20 17:48
Kharles_Kubala

Inloggning nekades står det när jag ska hämta grejerna, på din senate länk. vad ska jag göra?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:41
Damia

Först är där en länk med endast Giulys mål. Sen är det en länk med höjdpunkter från första halvlek (skrot1 sen 2) följt av en länk för höjdpunkterna av andra.

Nej det kostar ingenting att ladda ner matchen, men man kan göra det först ett par timmar efter att den spelats och kvaliteten är lite ojämn..
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-18 19:01
Jag skulle i dagsläget inte ens byta bort Gabri mot Zidane.
Barcelona Effet77
2005-03-20 19:44
Tror att jag ska börja spela in Reals matcher , kan vara bra att ha när man ska sova*S*
Ett riktigt sömnpiller GÄSP
Barcelona Messí
2005-03-20 15:52
Har en sak att tillägga ang. Valdés. Förutom att han är riktigt bra på att rädda chanser så är han mycket bra på att sätta igång spelet snabbt. Någon som har märkt det?

Jag tror att Valdés är den nya sortens målvakt. Bra med fötterna och bra på att sätta igång spelet. Han kanske är Barcelonas största talang de senaste åren före Iniesta?
Annons: