/spanien/barcelona/forum/26693.aspx/spanien/barcelona/forum/26693.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-20 19:09
Ämne: Hej, någon som vet h....
Biljetterna var slutsålda första dagen.
Barcelona Barca forever
2005-05-20 19:05
Hej, någon som vet hur man kan få tag i biljetter till barças matcher i danmark i sommar?
Tacksam för svar.
Barcelona Porre
2005-04-08 02:55
hej! undrar om någon vet hur man kan skaffa biljetter till Barcelonas matcher? ska nämligen till Barcelona den 16 april och den 17 spelar de mot getafe. skulle vara glad om någon kunde hjälpa mig!
Barcelona Younies
2005-04-08 12:28
Någon här inne som har Barca TV förresten ?
Vill gärna veta hur man kan ficksa denna kanal.
Real Madrid Ronnie
2005-05-20 00:19
Jag är orolig för våra egna talanger, spanska cupen räcker inte för Iniesta och Messi att växa ut till de superstjärnorna de har potential att bli. Tycker även synd om Motta som är en favorit hos mig, han har fått hela denna säsongen förstörd och nu när han är tillbaka ökar konkuransen på den platsen han konkurerar om. Hoppas han känner av denna pressen och lägger till en "växel" till och växer ut till en riktig kvalite spelare!

Visca Barça!
Barcelona Woofi
2005-04-08 12:42
Några tankar efter dokumentären igår;

Hur ligger det till mellan Sandro och Laporta numera? Vill minnas att jag läste nått om nån "försonings"middag i julas, nån som vet hur de samarbetar nu? I början verkade de vara väldigt nära varandra medans man i slutet av programet så att de inte var "bästa vänner".
Emre(5)
2005-04-08 08:56
HEJ!

Jag är från Turkiet (Kurdistan) o jag läste några tidningar och där stod det att Rüstü skulle återvända till Barca!
Han är ganska bra nu sista 6-8 månader men det skulle bli kul o se han faktiskt.
Barcelona Ronnie
2005-05-20 00:19
Jag är orolig för våra egna talanger, spanska cupen räcker inte för Iniesta och Messi att växa ut till de superstjärnorna de har potential att bli. Tycker även synd om Motta som är en favorit hos mig, han har fått hela denna säsongen förstörd och nu när han är tillbaka ökar konkuransen på den platsen han konkurerar om. Hoppas han känner av denna pressen och lägger till en "växel" till och växer ut till en riktig kvalite spelare!

Visca Barça!
Barcelona barcapimp
2005-04-08 12:08
Detta laget vill jag gärna se till nästa säsong.

Valdez

Belletti Marquez Edmilson Puyol

Van Bommel

Xavi Deco

Ronaldinho

Torres Etoo
Sätter vi Puyol som vänsterback löser vi inte bara problemet på kanten,utan då har vi plats med både Edmilson och Marquez i mitten.
Barcelona Håkansson
2005-04-08 00:07
skitbra dokumentär...stackars Puyol....dom tog på hans hår när dom skulle gå till spelarbussen....hehehe
Emre(5)
HEJ!

Jag är från Turkiet (Kurdistan) o jag läste några tidningar och där stod det att Rüstü skulle återvända till Barca!
Han är ganska bra nu sista 6-8 månader men det skulle bli kul o se han faktiskt.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-20 17:27
Kid Congo Powers.. Saviola har spelat i Giulys position några gånger och verkar göra det väldigt bra. Angående Giuly så hade han väldigt bra form i början av säsongen. De första 4 matcherna typ. Sen har man insett att snubben inte kan skjuta. Han bara springer och springer och missar. En Overmas typ.
Barcelona Señor Culé
2005-04-08 00:27
Jockic

Det som är bra kan alltid bli bättre. Tycker däremot det räcker med Van Bommel och en spelare av världsklass. Vet inte hur mycket pengar man har avsatt för spelarköp. Men Tycker man ska satsa allt på att köpa loss Henry, vilket drömlag vi skulle ha då. Då kan Chelsea köpa alla andra spelare i hela världen och dom skulle ändå inte nå upp i våran standard. Men då måste man iofs göra sig av med Saviola och Riquelme men det är ju något som styrelsen planerar ändå.
Barcelona Señor Culé
2005-04-07 22:18
En fråga bara, Vilket lag håller ni mest på Barca eller landslaget?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-07 21:59
Stjärnorna

Att retas och provocera varandra hör till lite i rivaliteten, men jag har full förståelse för att det är jobbigt när en person drar till med en one-liner likt "ni suger ni är slut ni kommer åka på storstryk.." osv.. Men tänk på att de flesta som gör det inte är riktiga Barcelonafans, utan fans från andra lag som valt FCB-tröja som sitt spanien-val, och då bara vill jobba sig lite. Dessa har ofta skrivit forza juve eller milan i sin profil, och registrerade kontot för någon dag sedan.

Om det varit riktiga Barcelonafans som gjort det hade de säkert haft 'motiv', eller i alla fall en baktanke med det, ungefär som "Utan Samuel i försvaret blir det nog pisk.." ;-) Eller "ni får det svårt mot oss, vi har ett starkare lag än ifjol och ni vet hur det gick då. säker 2:a" ;-)

Señor Culé

Lugna dig. Du tillför inte något i diskussionen genom att bara klaga.
Barcelona Kharles_Valdés
2005-04-07 21:46
Bopi

Såg du samma match som jag..? Deco var matchens lirare, det kunde jag se hemma från tv-soffan.. ;-P
Barcelona Señor Culé
2005-04-07 20:08
Vet inte därför ja undrar
Barcelona Señor Culé
2005-04-08 08:51
Seth

Ni är så patetiska ni vann över oss endast på ett domarmisstag. Och nu tror ni på vad en engelsk tabloid tidning skriver. Rijkaard har aldrig varit inne i nåt domarrum. Så inte nog med att Mourinho ljög om det han kom också med falska anklagelser om att anders frisk skulle blivit "köpt" i pausen. Klaga på domarn så mycket ni vill alla som sett matcherna vet att Drogbas utvisning va solklar och att ni bara vann genom fusk(Fasthållningen av Valdes). Släpp matchen vi ses nog igen.
Barcelona barcelona-z
Ämne: Jag tycker inte att ....Ja tycker int häller att barca ska värva nån mittback vi har ju Puyol,Edmilson,Marguez,oleguer så ja tycker att vi behöver int nåt mittback men ja sku värva nån högermittfält iställe,, jag tycker att Giuly passar int riktigt i Barca..Hur tror du att öppningselvan kommer att si ut min bror ??
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-08 00:28
Señor Culé //

Håller fullständigt med dig!!!
Barcelona Messí
2005-04-07 21:08
Ämne: Var är Albertini? Är....
Han är skadad. Gerard ska spela 10 gånger utav 10 istället för Albertini. Albertini håller helt enkelt inte...inte på den här nivån. Hans tid är ute.

Señor Culé//
Provokationer är inte tillåtet i det här forumet, skulle tro att samma regler gäller i Reals forum...
Barcelona Viking
2005-05-21 20:22
Vad tror ni om detta? Är det lösa rykten, lr har Rijjkard gett Laporta ett ultimatum?

Visca el Barça!
Real Madrid King_raul
2005-04-11 12:10
Ämne: "Barca"....
Så Lucho,

nu vet du hur det känns när vi läser Henke-wannabee blaskor när det går dåligt för Madrid och bra för Barcelona.

bara att acceptera, skvallerpress har ingen koll.
Barcelona Señor Culé
2005-04-07 20:55
Om du inte vill bli provocerad rekomenderar jag dig att följa melodifestivalen. Fotboll är inte till för gnälliga kärringar.

Om du vill vara diplomatisk i alla dina inlägg var det men gnäll inte på andra för att de har starkare känslor för fotbollen än du själv.
Real Madrid King_raul
2005-04-11 10:03
Förresten, pinsamt att se Maxi, en annars duktig lirare, satsade alla sina kort på döende svanen igår, trist att reducera sig till den.
fast han fick ju utdelning så att Ronaldinho kunde näta.
Barcelona Brankt
2005-04-07 23:49
Mycket väl bra dokumentär...

Det bästa var när Laporta skrek rakt ut inne på Camp Nou så det ekade.
Las Palmas culé hasta la muerte
2005-05-21 19:45
Ämne: Vem är Eusebio? Han ....
Eusebio e hjälptränaren till Rijkaard i dagsläget...Han som spelade under Cruyff o Barcas gyllene år...
Barcelona Stoichkov
2005-04-08 09:56
Barça efter italiensk talang? (Lecce)

Vill också påpeka att det va en riktigt bra dokumentär om Barça igår.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-04-08 00:26
Räknar med att vi säljer Saviola, tror han har för hög lön. Riquelme är vår och han kommer vi att sälja. Där kommer det också in pengar. Ngn som vet om rochemback fortfarande är vår?
Barcelona barcapimp
2005-04-07 12:44
Real må vara överskattat,men som vissa här påstår att vi inte ska vara oroliga inför El classico är ju bara löjligt att höra.Real är hemma laget och är det något lag dem vill sätta på plats till varje pris är det vår Barca.Med en seger skulle dem kunna rädda liten del av äran denna säsongen.Men jag är väldigt optimistiskt och tror att vi mycket väl kan vinna men det blir väldigt svår.
Annons: