/spanien/barcelona/forum/26690.aspx/spanien/barcelona/forum/26690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stoichkov
2005-03-30 21:04
Spanien Romano Africano
2005-04-14 16:14
Det är tråkigt att barca tröja kommer ha en sponsor men samtidigt så vet nog Laporta att det är ett måste om man ska vinna CL,ligan så behöver man mycket cash för att tävla med Real,Chelsea,Milan och så vidare som har presidenter med mycket mycket pengar. Kolla bara på Chelsea som två år sen inte hade en chans mot Arsenal,Man u men nu är de en av de tre-fyra bästa lagen i värden tack vare spelare köp på tre miljarder på bara två sässonger. Sorgligt nog så handlar om den lag som har mest pengar har störst chans att vinna nuförtiden.
Barcelona Stoichkov
2005-03-30 21:03
Maxi Lopez

Robinho är förmodligen Brasiliens största talang just nu. Han spelar i Pelés gamla klubb Santos och han har blivit uttagen i landslaget ett antal gånger.
Barcelona Stoichkov
2005-03-30 21:03
Maxi Lopez

Robinho är förmodligen Brasiliens största talang just nu. Han spelar i Pelés gamla klubb Santos och han har blivit uttagen i landslaget ett antal gånger.
Barcelona Sonde
2005-04-14 19:29
Sir. Rökermycket: Håller inte med om att vi behöver en ny pivote. Marquez har gjort succé där, och Motta är en fantastisk spelare som bör ges chansen på allvar. Gattuso är en dröm, men kommer inte han ska inte någon annan heller komma ;)

trebackslinje är uteslutet. Det är ett experiment för galningar som Van Gaal. Dessutom kommer inte Puyol riktigt till sin rätt (även om man kan tro det med tanke på att han kan spela både till höger och i mitten). 4-3-3 känns för tillfället (precis som du säger) som en mycket passande formation. I nuläget har vi helt klart rätt spelare för det.
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-30 18:47
Jäklar vilken bra målvakt vi har. Han kommer bli världens bästa målvakt lite senare .
jens-
2005-03-30 15:06
Vilken värld lever folk i ???
som folk tidigare sagt, ni spelar för mycket FM.
Barca HAR inte de ekonomiska förutsättningarna att varva 3 toppspelare varje sommar, i sommras var ett undantag då vi storstädade i truppen, något som om jag inte vet fel finansierades med lån till stora delar.
Det finns knappt lag med 2 världsspelare på varje possition som folk säger här.
att ha giuly och joaquin konkurerande på en kant, och ronaldinho och luque på den andra, samt torres och etoo i mitten är så fullkmligt orealistiskt.
Både ur ekonomiskt och sportslig synvinkel.
Ni pratar om storspelare i sina bästa åldrar mer eller mindre, de nöjer sig inte med hälften av matcherna på en sesong.
Många drar upp milan som exempel, men det är ju helt befängt med tanke på att de spelare som anses vara "backup världsstjärnor) oftast är betydligt äldre och på nedgång snarare än uppgång, exempel, inzaghi, rui costa, serginho mm,
Detsutom har dessa spelare betydligt lägre lön än joaquin, torres eller luque skulle kräva.
När vi har en frisk trupp har vi lika bred och bra trupp som övriga världsklubbar.
Möjligtvis undantag chelsea, men de befinenr sig i en helt annan ekonomisk situation.

så snälla, sluta dra upp dessa spelare som realistiska värvningar, eller iaf lägga till ordet drömm efter era innläg.
Vi kan dra till oss högst 1 av dessa spelare, men enligt mig så är det fruktansvärt onödigt i dagslägett.
Barcelona Adriano_
2005-04-02 16:14
MrDeco20 snälla kan du ge mig hemsidan där du ska se matchen
Señor Laporta
2005-03-28 11:41
Albertinis kontrakt går ut till sommaren och då återvänder han säkert till Italien.

Nu när Laporta kan tänka sig att förlänga med Gerard tror jag vi inte får se van Bommel i Barcelona nästa säsong.
Spanien Sir. Smokealot
2005-04-14 19:10
tarrak:

Det är ju endå försvaret Barcelona behöver jobba på.. Vore väll dumt då att byte till 3 backslinje, tror den skulle bli ännu mer lidande + det är ju känt att Puyol inte känner sig lika hemma i en 3 backs linje, kan du bl a läsa på "Plantilla" i menyn åt vänster:)

4-3-3 tycker jag passar Barca perfekt, så länge dom värvar rätt i sommar, en ny pivote i allra högsta världsklass och flytta ner Marques till försvaret + en bra vänster back som är lika bra defensivt som offensivt, typ en Ashley Cole eller Asier Del Horno.. Tror jag nog det skulle hjälpa mkt, eller som i senaste krönikan, in med Milito, en snabb mittback så ni inte blir så lidande på kontringarna ni får utstå. Vilket är ett uppenbart problem !

Det är bara försvaret som behöver fixas till, annars kommer ni aldrig bli allra bäst.. Just nu är ni snäppet under Chelski och Milan tyvärr.. Och jag hoppas det blir ändringar på det i sommar..

MVH
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-28 10:36
Nog kan han vara god för 4-5 minuter i slutet av matchen. Hoppar in istället för Giuly som för första gången för säsongen blir tvåmålsskytt och får en stående ovation och Motta välkomnas tillbaka.. ;-)

Giuly-propaganda i länktipset. Målen hittils.
Barcelona Barca
2005-03-30 13:38
kan ngn svara på min fråga angående vem som har gjort flest assister i barca..
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Annons: