/spanien/barcelona/forum/26687.aspx/spanien/barcelona/forum/26687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giuly!
2005-03-17 18:53
EE//
Fyfan, engelsmän hör hemma i Premier League!
Även om det nu är den underbare SWP.
Barcelona J. skånberg
2005-03-17 19:36
asså jag förstår att det är kul att diskutera nyförvärv ,men vi är inne i en sässong och dessutom spelar det ingen roll vad vi säger för vi har ingen makt över vad som ska köpas, vi kan bara spekulera lite smått. m.v.h
Barcelona EE
2005-03-17 18:50
om det är nån som intge är barca klass så är det guily ,jag skulle hellre ta en ung portugise som quaresma för framtiden men bara för att rijkard inte är så bra med ungdomar då skeppas han iväg till porto och kommer förmodligen att köpas av en annan storklubb ,han har vari ojämn (sett säsongen hittils) men detta året har han varit grym .och vad har guily visat ,titta på högerkanten det ugtör knappt nåt hot ,quaresma var porto mot inter ,det är som att säga joaquin är inte barca klass eller shaun wright phillisps eller robinho ,detta är alla väldigt tekniska spelare .förstår inte ditt argument brushan
Barcelona the_dog
2005-03-17 15:31
http://www.tribalfootball.com/sections/spanishhome.asp

glömde källa
Barcelona Younies
2005-03-17 17:09
Hoppas nu Barcaledningen gör rätt ångående värvningarna..
Får hoppas på att det bara blir 2 värvningar
En högerforward skulle sitta fint. Luque kanske
Han spelar på vänstern i depor men han kan nog spela te högern.
Och sen en vänsterback. Del horno eller Evra
Apropå Ezquerro så hoppas jag bara valencia har hunnit skriva kontrakt med honom.
Har inget emot honom. Men jag gillar Larsson.
Han kan nog göra ett mkt bättre jobb än Ezquerro
Sevilla hussein2
2005-03-17 17:06
http://medlem.spray.se/rejer/fotboll.html
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-17 13:03
Majsan: TYVÄRR så har jag inte förmånen att se den matchen. Får glädja mig åt att se dom i Århus i juli. Inte så dåligt det heller. :-) Men jag skulle tycka det var kul att se dina bilder sen. Och kanske lägga in några på min sida.

:-)

Åsa
Barcelona Kickboxer
2005-03-17 17:45
edvard

Nej, blå-vit får du inte bli (om du menar Espanyol). Du kommer falla för det blå-röda laget i staden. Det finns bara ett lag i Barcelona, eller i hela Spanien för den delen, FC Barcelona.

Det är svårt att inte falla för laget som spelar så underbar och fin fotboll. Vi är "Més Que un club".

Visca el Barça!!!
Real Madrid Solari = Gud
2004-08-30 12:37
Snyggt filmat!!
Barcelona Kluivert9
2004-08-30 18:16
kan man inte skicka ett mail lr liknande till tv4+ och klaga på kommentatorerna?
skulle ju vara skönt om de kunde byta.
Barcelona Messí
2005-03-17 19:28
Redaktionen//
Kan ni inte radera alla inlägg som handlar om nya spelare till Barça? Vi är trots allt mitt i säsongen och det finns så mycket att diskutera just nu. Jag tycker att inlägg som handlar om nyförvärv ska raderas omedelbart, för precis som Kickboxer säger, så sjunker forumsnivån.
Barcelona Couture
2004-08-30 23:20
Dom sa precis på avspark på tv3 att den första matchen dom skulle visa från champions league var celtic - barça. Mycket skönt!!!
Barcelona Kickboxer
2005-03-17 18:13
Kan inte alla som pratar om nyförvärv koncentrera sig lite mer på hur laget ser ut nu och truppen vi har idag? Man kan ju diskutera nyförvärv när säsongen är över eller när ligan är säkrad.

Känns som nivån på forumet sänks när man hela tiden ska tala om att den ena spelaren efter den andra är påväg till klubben.

Visca el Barça!!!
Barcelona Edmilson
2004-08-30 21:09
Barca är efter Wiltord kostigt
Barcelona Alx
2004-08-30 12:53
Jocke: Sergio García är den enda anfallaren i Levante som inte gjort mål under försäsongen. Min teori är att Schuster sänder en signal: "Jag struntar i om det kostar oss men du spelar inte om du inte presterar". Det är alltid riskabelt med en spelare som garanteras en plats eller som har för lite konkurrens, men jag hoppas fortfarande på "Serginho". Kanske bör man även börja kalla Iniesta för Iniestão så att han får den uppskattning han är värd?

Jag brukar bara gnälla, men nu måste jag berömma två av de som fått ta mest sk*t, Gio och Rijkaard.

Gio har äntligen fixat ett artistnamn, ett steg i rätt riktning ;). Vi som skriver elaka saker om honom uppskattar att vi inte behöver skriva hela hans efternamn...

Rijkaard: Han ställde upp med rätt lag igår, efter förutsättningarna. Att det sedan inte fungerar med Eto´o som vänsterytter är en annan sak. Vad jag saknade Luis García igår. Men, Rijkaard möblerade om laget, gav Iniesta chansen och som vanligt så presterade han. Men varför byter han in Oleguer som ytterback? Navarro är både snabbare och bättre i det offensiva spelet. Stackars Navarro, han får nog nöja sig med att värma bänken den här säsongen.

Trevligt att se att Giuly fortsätter att spela som han spelade under försäsongen. Visst, han missar mycket, men han skjuter som besatt! Hur kul är det att möta en målfarlig yttermittfältare som skjuter på allt som rör sig?

Barcelona Puyolinho
2004-08-30 13:09
Otroligt Irriterande när Rijkaard tar in Oleguer istället för Navarro Det va det enda misstaget han gjorde under matchen ...
Men annars ett lysande byte när han tog ut Henke Och Satte In Iniesta !
Men för övrigt var de bra och ännu roligare när Dinho är tillbax nästa vecka !
Motta otroligt bra höll ihop laget underbart !
Deco ?? Kan bättre !
Annars var det bra !
Barcelona RonaldinhoNo1
2004-08-30 21:19
Edmilson/
Vart har du hört det. Om det skulle bli av så måste det ske snarast, för snart stängs transfermarknaden tills vinter någon gång. Men jag tycker inte att det är så konstigt att de är ute efter Wiltord för att man behöver en bra ersättare till Luis Garcia och altså en backup till vår fransman Ludovic Giluy.
Real Madrid Solari = Gud
2004-08-30 12:38
Känns det kul att komentatorerna sitter och tittar på EN spelare hela matchen som inte uträttar särskilt mycket och sen när han blir utbytt kallar det skandal! Erat spel blev ju mycket bättre utan Henke!
Barcelona Nemo
2004-08-30 20:28
Barcas spel igår var underbart. Längesedan man såg sådan fotboll. I England finns det inte, i Italien finns det knappast. Bara i Spanien man hittar sån fotboll. Som bäst är väl inget lag som kan matcha barcas spel ? Madrid isåfall.

Filmingar hör till fotboll nu! Detta får vi leva med. Det är det som gör en del av tjusningen.

Xavi - Vem har lärt honom att filma så bra egentligen ?

Hur mycket köpte vi loss Ronaldinho för förresten ?
Spinbad
2004-08-30 13:02
Roligast igår tycker jag var att Motta visade vem som ska spela balansspelare i år. han höll ihop laget föredömligt, tog rätt frisparkar när ytterbackarna anföll och blev väl inte ens varnad?

Också roligt var att Iniesta slängdes in när vi jagar efter ett mål och sedan gör så otroligt bra ifrån sig. Iniesta har så mycket fotboll i sig, han kan (kommer?) bli riktig stor! Kul att han verkar ha Rijkaards förtroende eftersom han byter av den tänke målskytten Henke när vi jagar efter mål.
Barcelona Edmilson
2004-08-30 21:07
Fan va Eto'o och Motta ägde i gårdagens match tycker att Motta spelade bättre än Cocu gjorde på den positionen,
Barcelona ZonD
2004-08-30 20:50
Nemo: Var det inte 30m euro utbetalat på 5 år. Nästan säker på det. Och senast hotade ryssen med att lägga 100m euro, ojoj vilket köp säger jag bara!
Barcelona S.W.A.T
2005-05-17 12:12
Etoo menade varenda ord han sa om Real Madrid och jag tycker det var så jäkla skönt o höra honom säga så om Madrid.. att han nu ber om ursäkt till Real Madrid är att Barca ledningen har bett honom att han ska ut o be om ursäkt till real!! Etoo vi braca fans ÄLSKAR DIG OCH DIGAR DIG SOM FAN
Barcelona Rivald0
2005-05-17 10:35
Davidito DECO da ?
Larsson
2004-08-30 09:18
Undrar om någon härinne kan tipsa mig om ett bra och billigt boende i Barcelona, funderar på att åka över och se Osasuna eller Deportivomatchen.
Real Madrid NazGûL
2004-08-30 07:57
Nu är det tydligen hur rätt som helst när Xavi FILMAR till sig en straff.
Jag kommer ihåg förra säsongen när Raul fick en straff mot Valencia när en massa supportrar, speciellt från Barca och Valencia, kom in och kallade oss regeringslag, fusklag osv.
Den straffen mot Valencia var dock mycket mer straff än den Xavi fick som inte alls var kontakt.
Synd att domaren går på det bara.
Ni hade kanske vunnit endå men man såg riktigt hur luften guck ur Racing spelarna när Barca fick straffen.

Hala Madrid!
Barcelona Gabriel
2004-08-30 13:15
Ryo

Hur många gånger Racing kommer att bli utklassade denna säsongen tror jag knappast att du eller jag heller för den delen kan svara på. Allt jag säger är att Barca inte hade svårigheter att göra mål under matchen pga att man inte fick fram målchanser, utan precis som du säger så storspelade målvakten(Dudu??). HAde man suttit iaf mestadelen av alla chanser som man skapade i blaugrana så hade det blivit utklassning och det är vad jag menar.
Självklart så har du rätt i att Racing inte kunde försvara sig längre efter 2-0 målet men i vilket fall som hällst så tror jag fortfarande inte att det var det som avgjorde matchen..Skulle mkt till ifall Barca skulle tappat ledningen..
Barcelona Messí
2005-03-19 23:27
FY FAN VAD SKÖÖÖNT! Nu måste jag sova, är helt utmattad. Vilken match av killarna alltså!

Ligan är vår nu!
Barcelona Rivald0
2004-08-30 14:29
solari, bortaplan ?...Lucho Saviola är bara utlånad i 12 månader. det är sagt så iaf ?
Barcelona RiZzo
2005-05-16 21:19
Va har eto sagt??
finns de någon länk eller nåt så man kan se??
Annons: