/spanien/barcelona/forum/26683.aspx/spanien/barcelona/forum/26683.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2005-04-13 00:09
jag sitter och tjafsar med ett barca fan och själv e jag milan fan.. vi snackar om angående vem som är bäst DIDA eller VALDES, han säger valdes jag säger dida... men ärligt talat är inte dida bättre????? jag säger itn att valdes e dålig men dida är vell bättre....kan ngn hjälpa oss???
Barcelona Barca
jag sitter och tjafsar med ett barca fan och själv e jag milan fan.. vi snackar om angående vem som är bäst DIDA eller VALDES, han säger valdes jag säger dida... men ärligt talat är inte dida bättre????? jag säger itn att valdes e dålig men dida är vell bättre....kan ngn hjälpa oss???
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barca
Barcelona Barca
Barcelona Eriksson
2004-10-16 13:32
Killing:
Seriematchen flyttas om man inte lämnar WO i CL matchen. Vilket är otänkbart. Vet ej till vilket datum.
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona el magico
2004-10-12 15:56
quaresma uttalar sig om att han tänker mycket på barca och att han en dag vill återvända ,han säger att han måste förbättra sig avsevärt mycket för att komma tillbaka
Sevilla Nyberg
2004-10-11 21:46
Dinho//
tillåt mig skratta hahahaha!

nr1. kom inte här och påstå att spanien skulle ha bättre försvarsspelare är england, visst har genomsnittslaget i spanien bättre anfall men försvar, det är ett skämt.

nr2. Han gör mål i ALLA viktiga matcher i ligan(mot united osv.), han har gjort mål i em slutspel (kvarten mot spanien tror jag 2000 som var jävligt viktig). Han har haft lite svårt i landslaget senaste tiden men det beror verkligen inte enbart på honom själv utan sättet frankrike styrs på, självklart borde han rycka upp sig lite i landslaget.
Så jag vill att du förklarar vilka alla stora matcher han vikt ner sig i är.

edit: ursäkta mitt faktafel jag råkade göra, det var inte kvarten mot spanien han gjorde mål i det var SEMI-FINALEN mot portugal som vanns med 2-1 där han gjorde mål.
Sevilla Nyberg
2004-10-11 21:32
Skandal att spelare som , nesta, xavi eller guily inte är med. men man ska inte ta aftonbladets ord för hårt.
Sen att Reyes ligger tia är helt rätt, har man sett denna säsong av PL så fattar man , han är spaniens hetaste spelare.

Sen att Ronaldinho är etta är för mig obegripligt, visst han har världens bästa speluppfattning och kanske bästa teknik men killen är LÅNGT ifrån komplett, Henry är bäst helt enkelt :).
Så länge dinho inte förmår förmågan att göra mål ordentligt som forward är han inte bäst, han saknar målsinnet som en forward i världsklass ska ha, man ska inte kunna missa läge efter läge på det sättet som han kan göra.
Men visst, utvecklar han sig på det stadiet och blir lite snabbare är jag med er på att han snor platsen från Henry.
Men för tillfället är Henry solklar etta.
Barcelona CruzitoZ
2004-10-11 20:37
Jag förstår inte varför puyol inte e mad bland dom 20 bästa spelare fan e ju mycketr bättre än många där grrr o fattar ine häller varför Ronaldo e bland dom 15 bästa han har inte gjort något alls vad man blir besviken på den här=(
Barcelona Dinho
2004-10-11 22:09
Måste bara säga att det e kul att diskutera med dig Nyberg eftersom du verkar kunna mycket precis som jag själv, ser i stort sett all fotboll o det e kul när andra har evttiga å¨sikte roxå
Barcelona Dinho
2004-10-11 21:41
Nej du Nyberg att Henry skulle vara solkalr etta e pinsamt. Att han kan springa in mål mot skitlag i England med det överlägset bästa laget är väl en sak men den dagen han börjar leverera i de riktigt betydelsefulla matcherna är han en kandidat till titeln. Såvitt jag vet har han floppat i varje riktigt stor o avgörnade match han spelat
Barcelona J. skånberg
2005-03-26 21:54
är det någon som vet om vi har några stora talanger på gång från ungdomslagen??
Barcelona emma
2005-03-26 20:34
Puyol_21: Håller med dig totalt. Puyol kommer ju bilda ett perfekt mittlås med Marquez nästa säsong när (förhoppningsvis) en ny pivote dyker upp. Dessutom är det väl så att man ibland får offra lite på defensiven om man vill ha ytterbackar som jobbar offensivt (t.ex. Belletti). Jag tycker att Gio kan bytas ut, annars är det bra som det är.
Barcelona Puyol_21
2005-03-26 20:13
Byta ut halva backlinjen????
Det här är inget spel detta är verklighet !

Vi har skolat om puyol till en grym mitt back och nu vill du att han går tibax till högerbacks positionen förstår mig inte på ditt tänkande..nästa säsong bildar puyol mittbacks par med marquez MAN ÄNDRAR INTE PÅ ETT VINNANDE KONCEPT!!! orkar inte kommentera det du skrev om belleti o co för det är inte värt att kommentera...
Barcelona Rivaldinho9
2005-04-13 00:44
Är det någon inne på forumet som har koll på någon eventuell ersättare till Guily???(förutom Joaquin).
Jag skulle själv gärna se Luque till höger i Barcas anfall. Tänk er honom driva in mot mitten och avlossa vänstern i bortre kryss??? Han är mitt tips.
Tycker att vi skall försöka värva Del Horno i sommar som inte trivs med medierna i Bilbao.
Han skulle tillföra en hel del tror jag.

Här är laget jag tycker man skall satsa på de kommande åren. Spela ihop dessa herrar till en enhet. Första man att bytas ut är Belletti som är äldst. Följd av Deco. Man kan spela detta laget till 2010 då Puyol är 32.

.................Valdes(82)
Belletti(76)-Puyol(78)-Marquez(79)-Del Horno(81)
....................Motta(82)
..............Deco(77).......Xavi(80)
Luque(78)..........Eto'o(81)...Ronaldinho(80)
Barcelona barca85
2005-03-26 19:16
SOnde kanske inte helt "Lost" men med ett lag som de vi har behöver man ju inte vara geni för att lyckas..
Barcelona Damia
2005-03-26 22:00
J. skånberg

Vi har ju Damiá ;) som har stor potential att bli en stor spelare. Sen har vi ju Messí som förvisso är med i A-laget men som är på utvecklingsväg, han kan bli något riktigt stort. Sedan har vi ett antal spelare till som satt på bänken när vi hade massor av skador, och dessa spelare är även dom på utvecklingsväg eftersom att dessa är talanger.
Barcelona Håkansson
2005-03-26 21:43
precis, varför värva för värvandets skull...behövs spelaren verkligen???
Barcelona Giuly!
2005-03-26 20:33
Ronaldinho_barca//
Börja inte drömma som Real Madrid "fansen", Belleti har varit grym, Sylvinho tycker jag kan stanna men Gio får gärna lämna och Gabri har ju varit skadad men han ska också vara kvar enligt mig.
Chivu lär vara för dyr, likaså Campbell, Rio och Thuram dessutom är Thuram och Campbell för gamla.
mw
2004-10-15 18:24
Varför kan ingen från Redaktionen svara på mina önskemål? =)
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-15 18:27
Det stämmer, Messi. Deco och Dinho nätade då. Dinho gjorde ett minnesvärt frisparksmål också.

Kolla länken.
Barcelona Mattis
2004-10-16 10:40
21:55 TV4+ då sitter man klistrad... Skall bli spännande, målar henke om han får spela?
Länktips: www.sporttv.nu
Annons: