/spanien/barcelona/forum/26682.aspx/spanien/barcelona/forum/26682.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:17
Belletti är snabb och hinner upp Terry i kamp om bollen i straffområdet (Chelseas) men faller. Ingen straff, vilket är ett riktigt beslut.
Barcelona Barca_91
2004-04-26 21:13
Skojar ni eller?
Bara för att Kluivert gör mål så vill jättemånga att han ska stanna kvar i Barca och att han ska spela nästa match(vilket jag tror han gör).
Saviola har spelat mycket bra den senaste tiden och bara för att han spelar dåligt en match så säger jättemånga att han ska bänkas.

Jag säger fortsätt med Saviola på topp och Kluviert får fortsätta hålla bänken varm!

Varför åker inte komentatorerna ner till arenorna och tittar på matchen på plats, jag tycker dom faktiskt komenterade lite bättre då.
Men dom kanske inte har råd men dom kan väl kolla på en av matcherna på plats?
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-26 21:13
Ruud vanestlroy har bråkat med en lag kamerat och när tränaren bad honom att be om ursäkt så lämnade han träningen och va inte med på matchen mot Liverpool när de förlora och därför sägs det att han kommer att lämna klubben och Man Utd har visat stort intresse de senaste dagarna för Gilardino och sägs att de kommer att köpa honom.

Nu har Barca chans att värva Ruud från Man Utd:)
Barcelona Gabriel
2004-04-28 15:11
Aizquierda

Javisst, där kommer jag inte att säga emot dig, men anledningnen till att jag inte tog upp Samuel som en tänkbar värvning är det sägs att han redan i princip är klar för Chelsea.

R9

Porto anmäler Roman Abramovic till EUFA eftersom Chelsea vill köpa Maourinho(Portos tränare) till Chelsea.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:12
20 minuter kvar av ordinarie tid.
Barcelona Frazzé
2004-04-28 14:42
Luis Fabiano liknar mycket Adriano men e snabbare och mer tvåfotad,Men om han håller i spanska vet jag ej men han har goda chanser..Men tänk han och ronladinhos samarbete fy fan! ehhe

Pat-w håller med dig!..skulle ha varit kul att se den matchen..någon som kan ordna de?,Tack i förhand isf!..Ha d bra..Forca barca!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:06
Kamp om mittfältet nu när Chelsea försöker höja laget.
Real Madrid Ronnie
2005-03-08 22:24
O Fenômeno, tror du tar fel Terry nickade typ från straffpunkten och Kezman stod precis framför mål och slängde sig efter bollen, men pricka den inte och även om han gjort det skulle det inte vart offside :(
Barcelona Ronnie
2005-03-08 22:24
O Fenômeno, tror du tar fel Terry nickade typ från straffpunkten och Kezman stod precis framför mål och slängde sig efter bollen, men pricka den inte och även om han gjort det skulle det inte vart offside :(
Barcelona Adaminho
2005-03-08 22:22
Måste dom göra 4-3 nu!!?!?!
Mallorca realhatare
2005-03-08 22:20
faaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Barcelona @lle
2005-03-08 22:03
EE

BARÇA
Barcelona Damia
Tror inte att iniestas boll skulle gått in för att målvakten var där.

Men returen! SAMUEL!!!!!!!! HUR ?=!
Barcelona Ronaldinho Jr.
NEJJJ! Iniesta skjuter klockrent i stolpen. Etoo skjuter returen 5 meter över mål.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-03-08 22:14
Följ aldrig matcherna genom aftonbladet. KOlla på www.uefa.com mkt bättre uppdateringar och dessutom roligare!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-09 02:04
Serpico,

Spelsättet är annorlunda. Eto'o har en för dålig effektivitet för att klassas som världsklass.

Vad säger dig att jag inte är påläst? Jag har inte sagt att jag inte visste att Eto'o spelade i El Real. Eto'o var dock inte i närheten av vad han är idag.

Du har rätt. Ronaldo är inte i närheten. Han är långt över. Levande legend.

Puyol_21,

Hugger på allt och missar hälften.
Ronaldo var inte alltid tjock.

Barcelona skapar många fler chanser än Real Madrid per match. Eto'o har gjort många av sina mål på enkla petningar i öppen bur. Hade eto'o varit världens bästa anfallare som många av er enögda Blaugrana-fans vill få det till så had eni gått vidare idag.
Barcelona Damia
2005-03-08 22:37
alltså vi är så jävlar nära, jag ska gå och lägga mig och gråta en stund nu.

har lust att ta livet av mig nu
Barcelona Barca Lover
2005-03-08 22:39
jävla fitta jag är fett ledsen att ''vi'' åkte ut men endå jag är stolt över grabbarna göra två mål på chealse borta de tär inte många som klarar göra det men men nu är det bara att gråta och säga till alla kompisarna att dom hade tur
David Ronaldinho
2005-03-09 01:41
Fy fasen va gött att Barcelona blev utslagna :D jag är David Del Piero på Juventus-sidan. Skiter i spansk fotboll egentligen, men Barca är det laget jag hatar minst. Så jag valde bara att heta David Ronaldinho på spanska delen av SF.
Ni hade också otroligt mkt domaren på er sida.
Barcelona the_dog
2005-03-08 22:39
buhhuuuuuuuuuu
Barcelona mikael_puma
2004-04-28 23:09
Tack Andresinho!!! Vet någon var man kan ladda ner Ronaldinhos mål ikväll för Brasilien då??
Barcelona little_x
2005-03-09 00:46
ja tycker att barceloa borde sälja giuly.. han är värdelös..
Deportivo danne.e
2005-03-09 13:49
jag förstår om alla barca fan är besvikna. ni trodde att ni var världens bästa klubblag, men vem kan klandra er när tv4 hela tiden matar barca barca barca.

ni kommer ju trots allt vinna la liga.

puyol världens bästa mittback ... knappast
Barcelona little_x
2005-03-09 00:44
deco va bra.. oleguer e seg , barca borde värva nån typ puyol klass..
Barcelona Gabriel
2004-04-28 13:55
Det verkar som att Barcelona är intressrade av ännu en brasse-Luis Fabiano heter han och verkar vara en typisk talang som kommer att blomma ut och bli bland de bästa i Brazil.

Finns det plats för ytterligare en till icke Eu-spelare? Först var det Robinho och nu är det Luis Fabiano. Själv har jag bara sett llite av Robinho och inget alls om Fabiano. Men Laporta har ju lyckats hitills. Hoppas han vet vad han gör för det sista jag vill är at se idiotvärningar som under gasparts era.
Barcelona Rivaldinho9
2005-03-09 00:44
Jag lider som fan ikväll men är ändå stolt över vårt ANFALLSSPEL.

Anledningen till att vi förlorar är att vi har ett ibland värdelöst försvar. Som idag.

Jag säger bara två namn: Van Bronckhorst(mutad?)
Oleguer(mutad?) Smatidigt som Gerard höll division 3 klass i vissa lägen.

Chelsea gjorde 5 mål på oss totlat.
3 stycken av dessa var Gios fel helt och hållet(Bellettis självmål, 1 och 2 noll idag)

De andra två var Gerards fel.(Han tog inte han som passade fram till Duff vid 3-0 samt han gick inte upp i duell med Terry)

Med Sylvinho där bak så blev det lugnt. Han är säker och bättre både framåt och bakåt.

Lovar att vi hade vart ännu starkare med Edmilson och Marquez i laget. Grymm skillnad.

Om vi fixar Ashley Cole som det ryktas om till nästa säsong så har vi väldens bästa lag, för anfallsspelet har vi redan världens bästa.
Nästa år:

----------Valdes
Belletti-Puyol-Edmilson-Cole
---------Marquez
-----Xavi-------Deco
Joaguin-Eto'o-Ronaldinho

GUBBAR HÄNG INTE MED HUVUDET.
IBLAND ÄR DET SVÅRT ATT VINNA MOT EN OLJERYSS SOM SITTER PÅ 200 MILJARDER.

Pga av alla våra skadeproblem i år så mäktade vi inte med att vinna en dubbel, helt naturligt.

I år blir det endast La Liga(endast, hehe)
Nästa år så blir det Jackpot, jag lovar.

Då kommer Dinho vara i förra säsongens form dessutom, tro mig.

Visca el Barca
Real Madrid Snixten
2005-03-09 00:41
little_x: touré ... är det kolo touré i arsenal du tänker på då?
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-03-08 22:38
Vilka fans ni har, det är skrämmande
Barcelona Holländaren
Det finns EN positiv sak. Vi vinner ligan nu, otvivelaktigt.
Barcelona Cryuff
hela laget kan suga min fuckin kukkkkkk

¨bajs på ligan och allt det där. Min dröm var att se barca lyfta den där bucklan
fan är tårögd
Annons: