/spanien/barcelona/forum/26681.aspx/spanien/barcelona/forum/26681.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bopi
2004-08-29 23:28
asså vilka kommentatorer..grejjen e de att Ronaldinho e straff skytt..men hans namn använde dom inte!!
Barcelona Bumbidinho
2004-08-30 12:31
Tv4+ kommentatorer var ju hur dåliga som helst. Usch...

Jag tycker inte om filmningar, men hur skall domaren kunna se det när det krävs slowmotion för att se filmningen.
Barcelona Laudrup
2004-08-29 23:43
Lite trist att Henke fick kliva av, känns som att målen hade kommit även med honom på planen då vi hade enorm press mot Racings mål. Känner man Rijkaard rätt nu lär väl Henke knappast få starta nästa, Eto'o känns ju helt given då han i princip har allt som Henke har + lite till.
Barcelona Neten Kushi
2004-08-29 03:19
Idag smäller det grabbar! Väntan är äntligen över. Tot el camp / es un clam / som la gent Blau Grana!

Matchtröja på i TV-sofforna!
Barcelona Lucho
2004-08-30 10:15
Izquierda: Irriterade mig också på kommentatorerna men nog fan var dom bättre än förra året. I år verkade dom ha tränat sig på att uttala namnen rätt och dessutom hade det nog gjorts lite mer research än vanligt. Om dom hållit samma nivå som förra året hade dom nog suttit och suckat över att Rustu inte stod osv. Men ett tag hade det nog varit motiverat att sätta munkavle på Daniel Kristiansson när han var som mest upprörd över Henke..
Barcelona RonaldinhoNo1
2004-08-29 19:05
ZonD/ okej ett misstag av mig .. jag ber om ursäkt.
Vendetta
2004-08-29 00:28
Emadinho / Ser inte att nån ville ha din åsikt..

Men du har nog fel på allt du sa.
Real Madrid Emadinho
2004-08-28 22:41
De kommer att gå åt skogen för ert Försvar som de gjorde för Real förra året.. sen äre mycke snack om att Henke kommer göra mål ... JA tror inte att Henke gör mer än 10 mål denna sesong.

HALA Madrid
Barcelona Holländaren
2004-08-28 21:04
Ämne: Ämne: Hmm.. S....Inte där iaf
Barcelona Giuly!
2004-08-29 00:29
Emadinho//
Henke gör säkert mer mål än Owen iaf.
Hoppas Ronaldinho INTE spelar imorgon, han ska orka hela säsongen ut och då behöver vi honom frisk & skadefri.
Barcelona Frazzé
2004-08-29 23:34
etoo ska spela centralt så e de bara!..Iniestas inhopp förändrar matchen,deco gör för mycket för svårt ska dribbla och så de funkar inte om man e central mittfältare,motta och puyol lätt bäst!
Marquez e för dålig i markerings spelet annars gjorde alla en ok match!!..forca barca
Real Madrid Ronnie
2004-08-28 22:27
Snart är det dags grabbar, hur tror ni det går? Tror personligen att Barça kommer köra över dem imon! säger 0-3 (Eto´o x2 och Deco), 2 av målen är Henkes förtjänst. Tror även att vi kommer visa upp en stabilare defensiv än vad många tror att vi har.
Barcelona Ronnie
2004-08-28 22:27
Snart är det dags grabbar, hur tror ni det går? Tror personligen att Barça kommer köra över dem imon! säger 0-3 (Eto´o x2 och Deco), 2 av målen är Henkes förtjänst. Tror även att vi kommer visa upp en stabilare defensiv än vad många tror att vi har.
Real Madrid Ronnie
2004-08-28 21:37
Barca Lover, Tv4+ kommer visa La Liga iår också...
Barcelona Ronnie
2004-08-28 21:37
Barca Lover, Tv4+ kommer visa La Liga iår också...
Real Madrid Ronnie
2004-08-28 18:54
Super-Barca, enligt Barças officiella hemsida kommer Dinho inte vara med :(
Barcelona Ronnie
2004-08-28 18:54
Super-Barca, enligt Barças officiella hemsida kommer Dinho inte vara med :(
Barcelona Hadilicious
2004-08-28 22:13
kan man tippa på vem ska vinna ligan?
Barcelona Tompa
2004-08-27 16:34
Ligapremiären närmar sig snabbt. Racing Santander är ett lag som vi borde slå även om det är på bortaplan!
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-08-30 01:28
Skönt att ha premiären avklarad och skönt att min skepsis (som vanligt) var obefogad.

* Vi har en bättre offensiv den här säsongen. När Ronaldinho saknades förra säsongen fick det allvarliga konsekvenser för vårt anfallsspel, nu har vi spelare som Eto'o, Henke och Giuly som garanterar kvalitet framåt.

* Motta tar över Cocus plats och övertygar. Vårdar han sitt spel ytterligare lite, har vi vår framtida städgumma.

* Xavi flyttades ut till vänster. Där gissar jag att han får tillbringa resten av säsongen.

* Bellettis första halvlek var direkt sorglig att se. Skärpning krävs, annars kommer jag att sakna Reiziger.

* När Rijkaard ska ersätta Gio väljer han att sätta mittbacken Oleguer på högern och flytta över högerbacken Belletti till vänster. Måste ju ha känts jättekul för Navarro...

* Om det ska vara ett sånt här tjat från kommentatorerna om Henke i varje match framöver, så kommer jag att bli tokig. "Tar jag till förstora ord om jag kallar det där bytet för en skandal?" Ehh ja.

* Varför hade Rijkaard bytt plats på Puyol och Márquez? Inte för att det gjorde nåt, men jag ser inte riktigt poängen.

* Vi spelar vackert och konstruktivt även utan Ronaldinho. Viktigt!
Barcelona Tompa
2004-08-27 16:34
Ligapremiären närmar sig snabbt. Racing Santander är ett lag som vi borde slå även om det är på bortaplan!
Barcelona Lucho
2004-09-04 02:05
Real Madrid har tydligen varit intresserade av att sno Lionel Messi men när spelaren frågades angående detta sa Messi att han trodde att det hela var ett skämt, "- Jag vill lyckas i barcelona."

Skönt att vår framtida stjärna har en sådan inställning!

Btw, den senaste canteranon som Real Madrid lyckats värva från Barça är ju Trashorras. Han verkar dock inte ha slagit igenom. Hittar honom inte på¨marängernas hemsida. Någon som vet vad som hänt honom?
Barcelona GeRrInHo
2004-08-27 17:21
kolla länken.. edmilson är italienare nuu :D
nu kan marquez pusta ut :P
Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-29 16:40
HAHAH Real blev nobad av en spelare till Albelda från Valencia
Barcelona Rivald0
2004-08-29 12:35
Atletico Madrid's Torres: Barcelona over Real Madrid. :D gött å höra de iaf :D..ida smäller de gubbar bara en 3:a som räknas..
Barcelona Gustaf
2004-08-27 19:33
Lucho//
Bara för att det är väntat att han skulle stanna i Barcelona är det inget konstigt med att uppskatta det. Uppskattar du när Ronaldinho dribblar förbi två man samtidigt på plan? Är det oväntat? Nej.

Upskattar inte du en väntad segeri premiären mot Racing?
Barcelona Rivald0
2004-08-28 17:08
hehe ingen fara brorsan
Barcelona Rivald0
2004-08-29 23:37
Ja men vet ni varför han bytte ut Henke före Eto´o. Jag tror att han gjorde det för Eto´o kan juh göra de lilla extra "ta tag i bollen å dribbla sig fram" det är inte Henkes speciallitet precis. Men jag säger inte att det är Eto´s heller men utan att han vågar ta för sig mer skulle ja tro. Henke såg lite försiktig ut i sitt spel, men gjorde en helt godkänd insats enligt mig. gött me 3 pinnar gubbar.. I natt sover vi gott iaf :D..puss hej! tack för mig!
Barcelona ashkan
2004-09-03 18:39
TV4+ visar Barça matchen nästa vecka
Se länk.
Barcelona Majsan
2004-08-30 06:32
Straffen är enligt mig helt okej, eftersom försvararen trots lite kontakt med Xavi gör en riktig toktackling utan chans på bollen, och då förtjänar man en straff emot sig. Deta är vad jag tycker. Sen vad man värvat Beletti för är för mig svårt att se, bara jag som saknar Gabri?
Annons: