/spanien/barcelona/forum/26678.aspx/spanien/barcelona/forum/26678.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho_barca
2005-08-24 18:34
Hoppas att Barca krossar Juve ikväll. Är det något lag jag hatar är det Juve. Namnet "Den gamla damen" låter trisst och Juventus är ännu tråkigare.

FORZA FORZA BARCA
Barcelona Killa
2005-08-24 18:09
Hoppas att Barca vinner ikväll, även om Juve är mina favoriter i Italien så älskar jag Barca mkt mer.
2-1?
Barcelona Xavilicious
2005-08-24 18:01
Barcafan1

Rossel som president? Nej tack. Laporta har stabiliserat Barcelona igen och återigen gjort oss till en av världens BÄSTA, och inte bara STÖRSTA klubbar..
Barcelona Barcafan1
2005-08-24 17:51
---------------Valdes--------------
---Belleti - Puyol - Marquez----- Evra
----------------Edmilson(DFM)---------------

-----------Deco(CMF)----Xavi(CMF)------------

---------------Ronaldinho(OFM)---------------

---------Eto(CF)-----Joaquin/Giuly(CF)-------

igår evra stängde ut jaqouin han är skiit braa önska vi fick han jaqouin

Messi och maxi lånas ut till nåt botten lag sen bänken
Larsson
Giuly
Gabri
Motta
Damia¨'

hoppas inte laporta inte blir president hoppas rossel för han värvar men laporta sparar
Barcelona Carles Puyol Saforcada
2005-08-24 17:51
"Eftersom jag är avstäng från forumet så skickar jag ett mail till dig eftersom du är så äcklig."
Hahaha, Realdrägg i ett nötskal.

Hursomhelst så har jag sett att många förfärats över att Barca inte införskaffat några försvarare till denna säsong. Har ni glömt att Barca släppte in minst mål i La Liga förra säsongen? Och det var bara äckliga kontrings-Chelski som man släppte in mycket mål i Champions League mot. Formeras försvaret såhär nästa säsong och vi klarar oss från alltför mycket skador, så vinner vi La Liga och går åtminstone till semifinal i Champions League nästa säsong:
Sylvinho-Puyol-Marquéz-Belletti.

Betyder Messís saknad av eu-pass att han inte kommer att kunna spela nästa säsong? Han fick ju spela förra året, hur gick det till?
För övrigt ska det bli underbart att se Barca spela mot kvalificerat motstånd igen.
Visca el Barcelonismo!
Real Madrid El galactico
2005-08-24 17:42
Tjena tjena
Någon som vet var man kan se barca matchen på nätet idag?
Tacksam för svar?
Barcelona catalonia barca
2005-08-24 17:37
jag tyckr att cicinho inte är mcyek bättre än belletti så båda är lika bra
2005-08-24 17:34
ska nån av er titta på juve-barca o raportera när det blir nån mål eller bra läge till båda lagen då och då.
Barcelona Xavilicious
2005-08-24 17:34
CaPu_5

Helt rätt, Cafu är ordinarie högerback, Belletti back-up och tillsist Cicinho som reserv till de två första..
2005-08-24 17:33
Belletti går före cicinho lätt i lanslaget.han spela inte i för-vm för att han var skadad så cicinho fick chansen.
Barcelona CaPu_5
2005-08-24 17:18
Vem har sagt att inte Belletti går före Cicihno i landslaget.
I för-vm skulle ju belletti spela isället för cafu men belletti var skadad så då fick Cicinho chansen...eller
Barcelona Camparn på nou
2005-08-24 17:14
Patrik Andersson

Belletti går inte före Cicinho i landslaget kanske tidigare men inte längr har för mig att Belletti inte har gjort speciellt många landskamper.
Kharles jag anser att Cicinho skulle vara en rejäl förstärkning men det är sant som du säger att Barca har en förköpsoption till Alves som jag också tycker är en fantastisk spelare som är väldigt ung det är kanske ett bättre alternativ.
Barcelona Kharles
2005-08-24 16:57
Camparn

Vad ska vi med Cicinho till? Hans defensiv är inte så mycket bättre än Bellettis. Förstår inte hur de kan värva honom när de redan har Salgado och Diogo. Vi har en option på Alves, bl.a. jagades av Juve förra säsongen. Han har laliga erfarenhet och är också yngre (bara 22) och starkare i defensiven.

Gustaf

Cicinho får italienskt pass när han ansluter till marängerna i januari. Och sålänge kärnan utgörs av egna spelare är jag nöjd med att vi kryddar med brassar. ;-)~
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-24 16:53
Patrik Andersson

Vad jag vet hittils så är det ingen hemsida/länk som visar matchen.
Barcelona Patrik Andersson
2005-08-24 16:51
Camparn..
Belleti går före Cicinho i landslaget, så våran högerback är inte dålig. Nu var han skadad och Ciciho fick chansen och tog den.

Nu vet man alla kanaler matchen går på mem ingen som vet någon sida på nätet?
Barcelona Gustaf
2005-08-24 16:51
Camparn på nou//
Jag tycker istället vi ska vara glada över att Laporta inte köpte Cicinho. Hur kul hade det varit att ha fyra icke EU-medlemmar (Ronaldinho, Márquez, Eto'o plus Cicinho) när man bara får ha tre? Däremot håller jag med om att ytterbackspositionerna borde ha förstärkts.

Majesty// Barça med ;).
Belletti, Edmílson, Sylvinho, Motta, Ronaldinho (Deco). Brasselona.
Majesty
2005-08-24 16:50
Real Madrid börjar bli ett brasilanskt lag. lite wierd. nån som vet nån sida som sänder matchen ikväll?
Barcelona Camparn på nou
2005-08-24 16:43
Vafan nu är det klart att Cicinho går till Madrid i vinter, jag blir fan lite sur på ledningen som borde ha förstärkt backlinjen på ytterbacken nu i sommar och när man såg Cicinho i confederations cup imponera stort så skulle det vara en perfekt spelare att gå för.
Sen vänsterbacken är svårare men den borde också förstärkas Puerta från Sevilla eller Patrice Evra från monaco är bra alternativ gör er av med Gio även fast Henke skulle bli ledsen
Barcelona Puyolinho
2005-08-24 16:15
C.Diogo

Tack för all hjälp :D

Då får man Följa Aftonbladets Minut för Minut i Första halvlek och sen Titta på Andra halvlek :D
Real Madrid C.Diogo
2005-08-24 16:12
Puyolinho

Dom kommer att sända matchen men den kommer var försenad för att dom sänder också Inter - Shaktar

Så matchen sänds på RaiUno kl 23:05 (bara andra halvlek)

Varshegudd! :-D
Barcelona Mrs Marquez
2005-08-24 16:01
Ämne: Fick nyss ett PM frå....
Kharles: Han verkar ju frisk ju..jisses! Man blir mörkrädd....

:-)

Åsa
Barcelona Puyolinho
2005-08-24 15:36
Undrar en sak angående C.Diogo's länktips.
Där står det typ, Barca Tv, Sportexpressen o.s.v
Sen står det Delay Rai UNO,

Menas det att Dom har tänkt o sända matchen fast dom gör inte det eller vad menar dom !?
Barcelona barcjugg
2005-08-24 15:33
Tvmatchen.se är en bra sida angående svenska kanaler
Barcelona AlexC
2005-08-24 15:31
Enligt SVT-text s. 322 är Cicinho klar för Real Madrid. Han kostar 50 miljoner, ansluter när brasilianska ligan är avslutad och kommer att få italienskt medborgarskap. Stämmer det så har ögat skådat vackrare meningar.
Real Madrid C.Diogo
2005-08-24 15:26
En bra sida!

;-)
Barcelona Puyolinho
2005-08-24 15:25
Det brukar finnas en Sida då det står vilka kanaler som sänder Rspektivte Matcher, !
vore verkligen snäll om någon kunde fixa fram en sån !
Barcelona Kharles
2005-08-24 15:20
Fick nyss ett PM från allas vår käre alex163 (japp, marängen som är full av dynga)

Eftersom jag är avstäng från forumet så skickar jag ett mail till dig eftersom du är så äcklig. Real Madrid "mördade" MLS Select igår och jag skiter i vad du säger din lilla fjant. Kom inte och säg att motståndet var patetiska för att vi vann med 5-0, alla experter trodde på seger för MLS. När ni vann mot det där hor kinesiska laget med 9-0 vann ni ju champions league va? Så i fortsättningen när Real Madrid krossar alla lag så ska du inte komma in till vårt forum och säga att alla lag är sämst som vi vinner över. Förresten, vårt spel var så jävla överlägset så det är sant. Lycka till med er 3-5 ligaposition.
Barcelona Goodnight
2005-08-24 15:01
hejsan :) Finns det någon här som vet någon länk med coolstreaming (eller liknande) som visar kvällens match?
Barcelona Mrs Marquez
2005-08-24 13:56
Hej! Någon som vet om det är nått mer ställe i Malmö än Glorias som visar matchen ikväll?

Någon som ska dit?

:-)

Åsa
Barcelona Patrik Andersson
2005-08-24 13:49
Vet att Expressen sänder matchen men kan man inte se den på nätet någonstans. Har inte expressen kanalen.
Annons: