/spanien/barcelona/forum/26667.aspx/spanien/barcelona/forum/26667.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2004-03-25 19:00
RONALDINHO:
"Har ni tänkt på vilka spelare barca har och har haft tex MARADONNA rivaldo cruyff kubala stoichkov reijkard figo romario kluivert och har RONALDINHO xavi puyol saviola quaresma davids marquez cocu kluivert bronchorst jag kan hålla på med det i evigheter men orkar inte mer säger bara ett ord KLASS"

Hur kan du låta bli att nämna t.ex Suarez, Zamora, Kocsis, Shuster, Laudrup när du nämner Van Bronckhorst bland stora spelare i Barcas historia? Van Bronckhotst (inget ont om honom som person) är ju klasser och åter klasser sämre än vad ovan nämnda spelare var.

Hur som helst. I kväll hoppas jag verkligen Barca visar var skåpet ska stå mot tröga skottar. Seger med 3-0 och Ronaldinho gör minst ett mål!
Barcelona Tompa
2004-03-25 19:00
RONALDINHO:
"Har ni tänkt på vilka spelare barca har och har haft tex MARADONNA rivaldo cruyff kubala stoichkov reijkard figo romario kluivert och har RONALDINHO xavi puyol saviola quaresma davids marquez cocu kluivert bronchorst jag kan hålla på med det i evigheter men orkar inte mer säger bara ett ord KLASS"

Hur kan du låta bli att nämna t.ex Suarez, Zamora, Kocsis, Shuster, Laudrup när du nämner Van Bronckhorst bland stora spelare i Barcas historia? Van Bronckhotst (inget ont om honom som person) är ju klasser och åter klasser sämre än vad ovan nämnda spelare var.

Hur som helst. I kväll hoppas jag verkligen Barca visar var skåpet ska stå mot tröga skottar. Seger med 3-0 och Ronaldinho gör minst ett mål!
Barcelona AlexC
2004-03-27 23:21
04/05 laget. OBS. Mina förhoppningar:
Valdes
Puyol Marquez Oleguer off. v back
Cocu Davids Xavi
Ronaldinho
Saviola Torres
Barcelona Martín
2004-03-27 15:11
Oscar Lopez borde spela istället för GvB!!!
Barcelona Barca_91
2004-03-27 20:47
c.gälman:
Jag vet inte när han kommer tillbak men tror det inte dröjer länge.
Men jag tror han kommer få det tufft att ta sig in i startelvan nu när Saviola spelar så bra.
Barcelona Camparn på nou
2004-03-25 17:42
RONALDINHO

Jag förstår inte hur du kan räkna upp spelare som Bronckhorst, Kluivert och Cocu brevid dom andra legendarerna som enligt mig är mediokra katter.
Sen så har Marquez gjort en helt okej säsong och förhoppningsvis kan bli ännu bättre men han är knappast någon stor spelare.
Till sist Quaresma har en stor talang men han har inte gjort något konstruktivt av den när han har kommit in på planen oftast har han stannat upp anfall eller blivit av med bollen därför hör inte heller han till den vackra skaran ännu.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:20
Ruskig takling av Sutton, det känns som om vi får hål på dem snart
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:20
Ruskig takling av Sutton, det känns som om vi får hål på dem snart
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:11
VErkar som om vi har saknat L.GArcia.
Han håller hög klass än så länge och han kanske gör att vi spelar bättre.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:11
VErkar som om vi har saknat L.GArcia.
Han håller hög klass än så länge och han kanske gör att vi spelar bättre.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:06
Gå till upcomming o se matchen!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-25 21:06
Gå till upcomming o se matchen!
Barcelona juanito
2004-03-25 17:52
En spelare i Real Madrid sägs vilja spela för Barça nästa säsong (se länk). Det är oklart vem det är men El Mundo Deportivo spekulerar i att det förmodligen rör sig om någon av de följande tre: Casillas, Figo och Morientes. Den sistnämnda är väl den mest trovärdiga.

Morientes i Barça.. Varför inte? Han är nog rätt sugen på revansch och har ju slagit in mål förut i spanka ligan. Femton mål på trettio matcher har han gjort än så länge i år.

Trevligt att Gabri är med i landslagstruppen. Hoppas att han får chans som vänsterback i landslaget. BTW, någon som vet varför inte Xavi är med i truppen?
Barcelona c.gälman
2004-03-27 19:05
är kluivert med imorn? håller med Viktor Munoz om kluivert( dålig i början av säsongen men sedan riktigt bra), han är fan en klassspelare. Han passar kanske bättre i Arsenal som skulle få grym nytta av honom...
Barcelona Gabriel
2004-03-27 17:42
Såg för första gången igår den nya nikereklamen på TVE. Den var skittrolig:D.
Det är en landskampsmatch mellan brasilien och Portugal.
Det inleder med att figo ber domaren om bollen i tunneln och helt plötsligt tunlar Ronaldo som står bredvid honom och säger 'olé'. Efter det försöker Ronaldo ta tillbaka billen men Figo tunllar honom igen och efter det blir det stor kalabalik och alla börar spela inne i stadion.

Spelare som är med i filmen är Ronaldinho, Roberto Carlos, Ronaldo, Quaresma, Figo, Cristano ROnaldo, ja alla i Brasiliens och Portugals landslag i princip, dessutom kommer totti fram i en situiation.

För er som inte har sett reklamen så måste jag starkt rekommendera er att gå in på www.nikefootball.com och ladda ner den.
Barcelona Barca_91
2004-04-03 20:28
Snälla MorrisW sluta snacka om den där j@vla Van Hooijdonk!

Ingen här inne vill se honom i Barca nästa säsong!
Real Madrid Ronnie
2004-03-25 19:05
Reijkard har väll aldrig spelat i Barca?
Barcelona Ronnie
2004-03-25 19:05
Reijkard har väll aldrig spelat i Barca?
Spanien Grumpy
2004-03-25 18:53
För fan hun ge dig. Jämför Larsson med Arteta nångång och Lennon med Ricksen. Vem dyker mest och vem spelar fulast?
Barcelona JAG
2004-03-30 13:52
Att Barça är övertygade om att man inte kan få Vicente tor jag inte på. Enligt mig är han tillsammans med Torres, Jaquin och Reyes Spaniens största talang och då få man betala en slant men får defenitivt valuta för de pengarna. Prislappen lär gå upp efter säsongen som du säger..

Recoba är också en alternativt vänsterfot som jag tror skulle passa utmärkt i Barças tremanna anfall. Inte minst i VM visade han sin klass.

Krönika Rangers FC
2004-03-25 19:11
Tompa
Dom är irländare, inte skottar. Eller dom vill vara irländare iaf. Kolla på flaggorna ikväll.

Grumpy
Har inte sagt att spelarna i Rangers inte dyker eller spelar fult ibland. När det gäller Ricksen så tycker jag han är komplett nolla och jag kommer fira när han lämnar Gers, det ändrar dock inte det faktum att Lennon alltid spelar fult, och att Henke ofta filmar.
Men nu ska vi inte kapa det här forumet för att prata om OF (även om jag kan prata om härliga Rangers i timmar) utan vi bör respektera att det är ett Barca-forum.

Därför avslutar jag med:
Come on Barca! ;)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-02 12:54
BigBadOla

Vi förlorade 2 poäng. Espanyol vann en.
Espanyol janne8
2004-04-03 19:07
// Davidsito

Tror att Tamudo skulle ha mycket svårt att ta sig runt i Barcelona efter en sådan övergång. Samtidigt kan man ibland önska för Tamudos del att han hamnade i ett bättre lag än nuvarande Espanyol men sånt är livet.
Espanyol janne8
2004-04-03 19:07
// Davidsito

Tror att Tamudo skulle ha mycket svårt att ta sig runt i Barcelona efter en sådan övergång. Samtidigt kan man ibland önska för Tamudos del att han hamnade i ett bättre lag än nuvarande Espanyol men sånt är livet.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-03 17:39
Jo, men för tillfället anser jag att Rei gör ett bättre jobb än Gabri i defensiven.
Cocu är även väldigt nyttig för "balansen".
Dock förstår jag om folk vill ha bort dem då de inte direkt är spektakulära.
Men om nån säjer att de är helt värdelösa tex så är detta helt fel.
MEn det har du inte heller sagt, utan bara att du tror Gabri skulle göra jobbet bättre vilket jag personligen inte tror men ändå är en åsikt till skillnad från "djupa" kommentarer som:
FAN VA COCU O REIZIGER E KASSA!!
Barcelona Izquierda
2004-03-27 19:04
Ur inför-artikeln:
"Rijkaard ställer säkerligen upp med en 4-4-3 formation som varit så lyckosam senaste tiden."

Inte konstigt att vi varit framgångsrika om vi spelat med en 4-4-3-formation :)
Någon i redaktionen kanske kan ändra detta?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-03 17:39
Jo, men för tillfället anser jag att Rei gör ett bättre jobb än Gabri i defensiven.
Cocu är även väldigt nyttig för "balansen".
Dock förstår jag om folk vill ha bort dem då de inte direkt är spektakulära.
Men om nån säjer att de är helt värdelösa tex så är detta helt fel.
MEn det har du inte heller sagt, utan bara att du tror Gabri skulle göra jobbet bättre vilket jag personligen inte tror men ändå är en åsikt till skillnad från "djupa" kommentarer som:
FAN VA COCU O REIZIGER E KASSA!!
Krönika Rangers FC
2004-03-25 17:24
Grumpy

Det är ett välkänt faktum att Larsson dyker så fort någon kommer i närheten av honom, sen kanske det är jobbigt att inse sånt för dig, men det är likförbannat sant.

Come on Barca, get it up the mhanks!

Barcelona Tompa
2004-04-03 17:27
Angående transferrykten tror jag också Vicente skulle bli ett riktigt bra nyförvärv. En härlig vänsterbreddare med en kapacitet som Luis Garcia inte matchar. Dessutom är han ung (22 tror jag). Men Valencia lär kräva en rejäl hacka för att släppa honom.
Barcelona juanito
2004-03-30 14:52
ZonD: Men då får vi väl klara oss utan honom. Det är inte så att klubben står och faller med honom. Återigen, hur kan ni vara så imponerade av en spelare som bara bevisat sin storhet i sydamerika? Har ni inte lärt er något av Riquelme-affären??
Annons: