/spanien/barcelona/forum/26666.aspx/spanien/barcelona/forum/26666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-17 16:58
Den 19/6 hade varit coolt att se Mexico-Brasilien....ojoj....
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-30 22:19
ifall Puyol blir skadad kommer Navarro ersätta honom då?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-30 22:12
Kan inte tänka mig Barcelona utan Puyol. Han grejar det har, Força Carles!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-17 17:59
Ok Åsa, så du missar Villareal matche,, det är den jag längtat efter hela säsongen. Det är vår största förlust under säsonger, dessutom är Dinho avstängd, så det blir Iniesta eller (helst) Messi!
2005-05-17 17:41
Ämne: Beautiful_ Barça : *....
ja man kan ju fortfarande hoppas sa dom =),, men du,, jag tänkte boka våra biljetter samma dag sen blev det nån dag efter eftersom jag fick reda på att Dinho inte skulle komma. Men jag vet att du har kontakter så vi får snacka på söndag, när vi tittar på matchen. Är det nån mer av dina polare som kommer förresten`?
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-17 15:22
Skynda och ladda ner Barças mästarfest på Camp Nou på länken, det kommer ni inte kunna göra länge till! Den är ca 80 megz.

Mrs Marquez och ni andra

"Visca" (el Barça) stavas med c och inte ett ç. Annars uttalas det "Vissa", det ska det inte göra, det ska uttalas "V/B-iss-ka".

Visca el Barç!
2005-05-17 17:03
me gusta barça... Joaquin vill gå till real o inte Barca...
hahahaha... fan va skönt att höra Et'o med sina tånårs kommentarer,, känner igen mig där
att man ångrar lite vad man sagt dagen efter
O han säger inte det en gång, han SKRIIIKER ut det massor med gånger!!!!!!
Visca Eto'o, Visca Catalonya!
Madrid, Cabron, Saluda Al Champion!!! =))
2005-05-17 16:59
Ämne: valdes
Oleuer - Puy....
WORD mannen, angpende Iniesta och Deco,, fast för tillfället är han inte bättre, Iniesta behöver mer erfarenhet, men enda sättet han kan få det är om vi låter honom spela,, och det är inte mycket som skiljer mellan dom två,, förutom iniestas snabba tempoväxling,, han är underbar att titta på!!
me gusta barça
2005-05-17 16:55
valdes
Oleuer - Puyol - Militio - Evra
Iniesta - Van Bommel - Xavi
Joaqúin - Etoó - Ronaldinho

det här laget är näst intill oslagbart... notera oleguer som högerback istället för beletti.. som jag ärligt talat inte tycker håller tillräckligt hög nivå... oleguer är bättre på allt utom att springa.. beletti är högerback i världens bästa lag o kan inte slå ett inlägg!!! guily har inte levt upp till förväntningarna, om ni frågar mig... fast de finns väl dom som kollar i tidningen o ser att han gjort mål och tar han för att vara outstanding... det är han verkligen inte. Joaqúin är redan en världsspelare och kommer göra Barcelonas anfall komplett! Iniesta är bättre än Deco redan och det är dags att börja ta fram våran blivande megastjärna på riktigt nästa säsong!
2005-05-17 17:09
fan va skööönt =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
2005-05-17 17:06
Ämne: Beautiful_ Barça: Me....
jo det trodde jag också,, angående Cupen.
Men enligt FC BARCA's hemsida så är det "Osäkert" om Dinho och Rafa är med på den utflykten.
2005-05-17 16:55
finns det någon länk till video på Eto'o's tal,, =),, vi vet att han var packad =)
Barcelona barca85
2005-05-18 18:25
Håller helt med du med det långa namnet! Tårarna är inte långt borta!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-31 02:28
Saviola har varit bäst på plan. Otroligt vad kreativ han har varit. Argentina ser mycket stabila ut. Dom spelar ett kvickt spel med högt tempo hela tiden. Saviola är en bra tillgång.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-31 02:07
Messí,

På Polsat Sport. Uppvärmning inför Brasilien matchen.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-31 01:46
Saviola med sin snabbhet tvingade Comolbia backen att dra på sig två gula kort. Otroligt kvick i dribblingarna. Han övertygar. Men han kanske borde släppa bollen lite oftare.
SOIL
2005-03-31 11:54
barcelona-z
Håller med dig, Deco är en klasspelare men har inte riktigt kommit till sin rätt.
Hur allvarlig är Puyols skada? Känns lite shaky att vara så beroende av han
Barcelona Camparn på nou
2005-03-31 02:59
Bopi är du alvarlig på expekt live sida står det 0-0
Barcelona Camparn på nou
2005-03-31 02:37
Hur ser Argentinas laguppställning ut?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-30 23:42
Messí

Du var bara tvungen va..? ;-/

Får hoppas att Navarro blir en uppenbarelse, jag ser inget annat alternativ. Hämta José Mora från B-laget? Knappast. Vi ligger risigt till, åtminstone mot Betis, mot Madrid kan nog Marquez spela mittback och Gerard spela pivote, om så krävs.. Jag ber till Gud att så inte blir fallet.

FORÇA CARLES PUYOL SAFORCADA!
Barcelona Camparn på nou
2005-03-31 02:34
O fenomeno

Hur nära är Argentina ett ledningsmål ?
har spelat på dem...
Barcelona Messí
2005-03-31 01:47
Ämne: Saviola med sin snab....
Kul att höra. Vart ser du matchen?
Barcelona Puyolinho
2005-03-30 22:10
Pelayo

Allvarligt skadad eller ?
Barcelona Messí
2005-03-31 00:17
Ämne: Det är som jag befar....
MIERDA! Känns inte som att ligatiteln är så klar trots allt... :-(
Barcelona Bopi
2005-03-31 00:23
Messí : sant! känns som att allt börjar om nu!

får hoppas att vi gör 3-4 mål mot betis!! för dom kommer nog att göra 1-2. om inte Valders har en vanlig dag!!! tar allt!
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-30 23:59
Det är som jag befarade. Puyol har skadat ett ledband i vänstra ankeln och lär missa nästa två ligamatcher.

Fan. Mierda Infern!
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-30 21:58
Vi har verkligen glömt att vi har Rustu som Barca kan sälja!
Barcelona Bopi
2005-03-30 23:47
från hjärtat! jag ska ne å kolla mot Betis! å de känns som att jag inte åker mer för att kolla på Barca utan puyol!! ja tror han kommer att spela! han e en KRIGARE!!!...men annas blir de nog Gerrard som spelar mittback! iniesta får la ta rollen från Xavi! å flytta ner Xavi ett steg! någon i den stilen!!! Be för Pyuol!! Sov gött bröder!
Barcelona Buba
2005-05-17 13:59
Förändringar jag vill se inför nästa säsong

In: målvakt som kan ge valdes hård konkurrens, Del Horno (Athletic Bilbao), Van Bommel (PSV), Mancini (Roma)

Ut: Jorquera, Fernando Navarro, Gio, Albertini & Gerard

Drömelvan nästa säsong

Valdes
Belletti - Puyol - Marquez - Del Horno
Xavi - Van Bommel - Deco
Mancini - Eto'o - Ronaldinho
Barcelona GeRrInHo
2005-03-30 22:53
Om Barcelona skulle köpa Henry, vilket är omöjligt o dessutom verkar fransosen trivas i arsenal, hur skulle startelvan se ut?

Valdes
Belletti Puyol Marquez Sylvinho/Gio/Navarro

Motta
Xavi Deco
Eto'o Ronaldinho
Henry

*drömmer*=)
Annons: