/spanien/barcelona/forum/26663.aspx/spanien/barcelona/forum/26663.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona little_x
2005-03-31 14:54
Citat från forumreglerna: "Posta alltid webblänkar i länktips..." / Redaktionen
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-31 13:44
jens-

Bra sagt, jag är trött på allt skitsnack om att Deco inte passar in och inte kommer till sin rätt.. Så här bra har jag aldrig sett Deco, han har bättre bollvinnande statistik än Davids och utöver de 8 målen han fixat (i ligan) så har han gjort 7-8 assists. Utan Deco hade vårt mittfält inte fungerat. Undrar om inte han är vår bästa värvning (bättre än Eto'o?). Jag skulle säga lika.

Kommer ihåg när vi skulle möta Milan, och Puyol var skadad, men spelade ändå och gjorde det bra, utan att förvärra skadan.. Men man ska vara försiktig med ledband.

Artikeln: Torres-propaganda.
Barcelona Patrik Andersson
2005-05-17 23:46
Skriver igen, vet inte om jag fick svar eller så försvann det i gratulations mängden. Hur många matcher måste man spela för sitt lag för att ta del av guldet? Henke har spelat 10 är ha lugn då?
Real Madrid nr9 magic
2005-03-28 10:57
När man varit skadad lika länge som er Motta nu har varit så bör man väl träna i åtminstonde 3-4 veckor.

Jag är inte säker men vid tidigare fall har jag sett att spelare som har varit borta i 6-7 månader pga knäskador måste träna ganska länge innan de blir fit for fight?

Har jag rätt eller räcker det med två veckors träning?

Barcelona barcelona-z
2005-03-31 11:44
Nej Nej Motta ska spela som pivote o inty Xavi..Men om ja sku va Barcas tränare så skulle ja sätta Iniesta på Öppningselvan på Decos platts..ja tycker int att deco passar ti Barcas Spelstil.. Va tycker ni mina bröder
Barcelona Henke_Barca
2005-03-31 13:26
Hmmm skullle inte de stå på Barcas hemsida om Puyol skuller varit skadad lr var såg ni de ?
Barcelona Bopi
2005-03-31 02:58
Argentina leder!
Barcelona Kharles_Laporta
2005-05-17 20:22
Har nu laddat upp klippet från mästarfesten på Camp Nou. Pröva igen på länken, den är ca en kvart och 80 megabyte.

Stoichkov

Nej, nämre Gbg.
Real Madrid AnDeY
2005-03-31 13:29
hoppas ni får henry fråga inte varför jag vet inte just nu varför jag vill bara att ni får honam...
J. skånberg
Nej..Robinho är vår! :D
Mallorca zebra
2005-05-17 23:50
etoo vilken kille alltså!!!

många applåder till den bästa anfallaren i spanien från mig!!!!
Barcelona Messí
2005-03-31 03:03
Bopi har rätt. Hernan Crespo gjorde målet i den 65:e minuten.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-31 01:25
Saviola och Riquelme från start i Argentinas match mot Colombia.
2005-05-17 21:45
Ämne: File Transfer: Unava....
Verkar som om den redan är avverkad, man kan bara ladda ner en fil ett par gånger på yousendit, sen försvinner den eller så gör den det efter en vecka. Så om någon redan laddat ner den kan ni görna lägga upp den på yousendit.com, annars försöker jag igen imorgon..
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-30 23:26
Brankt, du kan nog inte mycket om fotboll och har nog inte följt Decos utveckling i Barcelona. Han är nog lagets främsta totalfotbollsspelare..
Spanien Pelayo
2005-03-30 23:16
Det skall röra sig om någon form av ankelskada hos Er kapten (kan inte säga mer då inget framkommit).
Barcelona emma
2005-03-30 22:30
Snacka om mardrömsscenario...
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-05-17 17:09
MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=) MADRID. CABRON, SALUDA AL CHAMPION=)
Barcelona Brankt
2005-03-30 22:54
Det vore katastrof om Puyol blev skadad. Två som däremot kan bli skadade utan att det gör något är Fet-Deco och Ful-Giuly. Barcas sämsta spelare på många år...
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-17 17:02
När man lyssnat på den (UNDEBARA!!!) länken så kan ju i alla fall säga att Eto´o inte var direkt ENSAM om att säga det. *hahaha*

;-)

Åsa
Barcelona Gustaf
2005-05-17 20:11
Jag har hittat mästartröjorna på det officiella Barçashopen för 30 euro.

Här har ni en bild på mästartröjan för er som undrar: http://i6.photobucket.com/albums/y214/barcacampeon/etoo45.jpg
Spanien Sir. Smokealot
2005-04-14 19:14
Tänk också på att Edmilson kommer tillbaka, riktigt grym mittback av vad jag sett genom åren.. Så högsta prioritet borde ändå vara vänster back, en pivote och höger anfallare.. Och nu om ni får nya sponsorer bör det ju gå att fylla dom positionerna.. Iallafall pivote och vänster back, känns som man kan ge Giuly ett år till, han måste ju vänja sig med den spanska spelstilen.. Ge han lite tid bara ! jag tror på han faktiskt, han visade sin klass förra året i CL med Monaco bl a..
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-17 16:58
Den 19/6 hade varit coolt att se Mexico-Brasilien....ojoj....
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-30 22:19
ifall Puyol blir skadad kommer Navarro ersätta honom då?
Barcelona Kharles_Valdés
2005-03-30 22:12
Kan inte tänka mig Barcelona utan Puyol. Han grejar det har, Força Carles!
2005-05-17 17:59
Ok Åsa, så du missar Villareal matche,, det är den jag längtat efter hela säsongen. Det är vår största förlust under säsonger, dessutom är Dinho avstängd, så det blir Iniesta eller (helst) Messi!
2005-05-17 17:41
Ämne: Beautiful_ Barça : *....
ja man kan ju fortfarande hoppas sa dom =),, men du,, jag tänkte boka våra biljetter samma dag sen blev det nån dag efter eftersom jag fick reda på att Dinho inte skulle komma. Men jag vet att du har kontakter så vi får snacka på söndag, när vi tittar på matchen. Är det nån mer av dina polare som kommer förresten`?
2005-05-17 15:22
Skynda och ladda ner Barças mästarfest på Camp Nou på länken, det kommer ni inte kunna göra länge till! Den är ca 80 megz.

Mrs Marquez och ni andra

"Visca" (el Barça) stavas med c och inte ett ç. Annars uttalas det "Vissa", det ska det inte göra, det ska uttalas "V/B-iss-ka".

Visca el Barç!
2005-05-17 17:03
me gusta barça... Joaquin vill gå till real o inte Barca...
hahahaha... fan va skönt att höra Et'o med sina tånårs kommentarer,, känner igen mig där
att man ångrar lite vad man sagt dagen efter
O han säger inte det en gång, han SKRIIIKER ut det massor med gånger!!!!!!
Visca Eto'o, Visca Catalonya!
Madrid, Cabron, Saluda Al Champion!!! =))
2005-05-17 16:59
Ämne: valdes
Oleuer - Puy....
WORD mannen, angpende Iniesta och Deco,, fast för tillfället är han inte bättre, Iniesta behöver mer erfarenhet, men enda sättet han kan få det är om vi låter honom spela,, och det är inte mycket som skiljer mellan dom två,, förutom iniestas snabba tempoväxling,, han är underbar att titta på!!
me gusta barça
2005-05-17 16:55
valdes
Oleuer - Puyol - Militio - Evra
Iniesta - Van Bommel - Xavi
Joaqúin - Etoó - Ronaldinho

det här laget är näst intill oslagbart... notera oleguer som högerback istället för beletti.. som jag ärligt talat inte tycker håller tillräckligt hög nivå... oleguer är bättre på allt utom att springa.. beletti är högerback i världens bästa lag o kan inte slå ett inlägg!!! guily har inte levt upp till förväntningarna, om ni frågar mig... fast de finns väl dom som kollar i tidningen o ser att han gjort mål och tar han för att vara outstanding... det är han verkligen inte. Joaqúin är redan en världsspelare och kommer göra Barcelonas anfall komplett! Iniesta är bättre än Deco redan och det är dags att börja ta fram våran blivande megastjärna på riktigt nästa säsong!
Annons: