/spanien/barcelona/forum/26651.aspx/spanien/barcelona/forum/26651.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daniel17
2004-10-01 17:52
HEj jag ar i spanien och dar sager mina barca polare att den dar anders svensson "He is GOD becuse he coud shot a freekick like Beckham."
sammanfattnings viss HE IS A GOOD PLAYER.
for ovrigt visste ni att man kan kopa BArcelona prylar pa Madridsflygplats?
Barcelona Messí
2004-10-04 16:44
Bara för att Giuly gjort en dålig match så tar alla ut honom från sin startelva. Giuly är den bästa högeranfallaren i fotbollsvärlden enligt mig, och han har en solklar plats i startelvan.

Iniesta borde ersätta Deco nästa match!
Barcelona BARCA BLOD
2004-09-28 23:11
Hej jag ville bara påmina alla som tvivlade på Rooney?. =) =) Synd bara att inte barcelona försökte få honom!!!
Pep Guardiola
2004-10-01 14:25
nån som vet när matchrapporten från donetskmatchen kommer
Spanien Doctor Livingstone
2004-10-01 17:34
henke gräver barcelonas grav genom sina "scout-talanger" ^^
Barcelona Super-Barca
2004-10-01 12:34
Anders Svensson Nej tack det finns bättre spelare att värva i såna fall
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-10-01 17:23
NEJJ..asså ni måste skoja vart står det att svensson ska vara ersättare till MOTTA ?
Barcelona Puyol_20
2004-10-01 14:43
Barca ledningen yttrade sig om ekonomin,,enligt dem så är ekonomin i topp,,allså kan vi mäta oss med vilka lag som helst...
Låter ju skönt ifall vi vore i behov så finns pengarna..forza barca
Barcelona alex77
2004-10-01 13:17
det är nog ingen risk att de värvar Anders. De vill väl hitta liknande spelartyper som ersättare, och då är inte Anders rätt man.
Pep Guardiola
2004-10-01 12:06
Blaugrannapaugen

kan inte Oleguer spela högerback om det skulle behövas
Barcelona mikael_puma
2004-10-01 12:17
Man blir ju inte annat än rädd när man får höra att Anders Svensson eventuellt ska till Barca...men ja tror inte vi behöver vara oroliga ändå. Det lär nog inte hända....bättre spelare kan inte va svårare och få tag i
Barcelona Hadilicious
2004-09-30 22:20
Tja grabbar nån som vet vart man kan få tag på ett par Mizunos? sånna som rivaldo hade :D I sverige alltså :D
Barcelona Blaugrannapaugen
2004-10-01 11:49
Lucho och Kubala, jag sällar mig till er. Anders Svensson skulle vara bra för barca av en anledning. Han lär va billig och kan användas i europaspel. Emot honom talar att han helt enkelt inte har den kvalitet som krävs. För svenska landslagets skull skulle det inte bli bättre av att han blir ännu mer cementerad på en avbytarbänk än han redan varit. Vi behöver inte köpa backups på mittfältet, eller anfall. En backup på högerback-mittback verkar mer logiskt.
Barcelona G.Pazzino
2004-10-01 10:58
längtar till barca-numancia
Barcelona cesaro
2004-10-01 16:25
Bara tanken av Svensson i Barca tröjan får mig att må illa.
om man ska ha någon ny kan man lika gärna invänta utlånade Rochembank, som trots en längre skade period har en hög status i Sporting och han är en riktig krigare. som jag ser skulle vara ett bra andrahands altenativ på mitten.
Barcelona PoLo_ByXa
2004-10-01 14:01
Någon som vet nån annanstans än den länkade sidan.. Dit man kan vända sig för att köpa biljetter till BArcamatcher?
Barcelona ZonD
2004-10-01 11:59
Angående Boixos Nois så är väl det snarare ett gäng huliganer än en supporterskara. En skam för klubben.

Man kan tycka att det är underligt att en så stor och älskad klubb som Barca inte har en "officiel" klack men på sätt och vis har vi det. Det ingen klubb som kan mäta sig med våra ca 120 000 medlemmer (med viss reservation för antalet). Och har jag helt fel om jag säger att vi sålde 89 000 säsongbiljetter (jag är osäker men jag har för mig att jag läste detta på sport)? Barca har hela det katalanska folket som sin klack
Barcelona Lucho
2004-09-30 22:18
Som någon nämnde inne i El Vestuario: Det ska bli intressant att se hur killarna sköter sig när det kommer lite motgångar. Men än så länge verkar ju Rijkaards satsning på "städade" killar (Eto'o ett undantag) vara rätt lyckad..

Är också lite förvånad över Henke-hystenrin. Naturligtvis jätteroligt men han har ju inte gjort någon dundersuccé trots allt. Kanske beror det på hans inställning utanför planen också men sådant har man ju sett tidigare också..
Barcelona Puyolinho
2004-10-01 15:56
Asså jag hoppas verkligen inte att Svensson kommer !

Och sen så måste vi börja sätta flera chanser...
När vi möter bättre motstång t.ex Milan så MÅSTE vi sätta chanserna !
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-02 23:04
Det finns också en möjlighet om att Rijkaard tänker låta spelarna som ska spela med landslagen visa upp sig lite mer på matchen imorgon..
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-28 22:44
Artikeln om Henke Larsson av Thomas Johansson fick mig att tänka till en del.. Kanske får vi se vår skallige skåning göra ett inhopp mot just real som han skadade sig mot..?

Força Motta, Larsson, Edmilson i Gabri!
Barcelona kubala
2004-10-01 11:36
Ämne: Gaaaah! Hoppas för a....
Sport när den är som sämst. Journalisten har varken sett A.S. spela eller tagit reda på något om honom. Tror vi behöver knappast oroa oss.
A.S. typisk kantspringare, fysisk stark, snabb som Giuly, försvarsstark praktexemplar.... Han måste ha förväxlat honom :-))).
Barcelona B_a_r_c_a
2004-10-18 12:32
Fan va skönt med att man har lite försprång. Men jag är jätte orolig för Milan matchen och tycker faktist att man ska vila Puyol ifall han har problem för tänk om det blir värre skada och han bli borta under en längre tid.
Jag tänkte idag ifall man skulle ha haft kvar Cesc så tror jag att Barca skulle ha haft bästa 3 manna mittfältet i Europa med
Iniesta-Cesc-Xavi.

Barcelona Teknikos
2004-10-01 09:09
kan någon snälla hjälpa mig... jag hittar ej bilder, bra bilder, på barcelona någonstans.. Jag håller på med ett skolarbete och jag behöver bilder på alla spelare, i startelvan, och ett på Frank Rejkaard(felstavat?).. Snälla hjälp mig någon skulle vara mycket tacksamm!
em1l
2004-10-18 10:11
1. Valdés
2. Belletti
3. Motta
4. Márquez
5. Puyol
6. Xavi
7. Larsson
8. Giuly
9. Eto'o
10. Ronaldinho
12. Gio
14. Gerard
15. Edmílson
16. Sylvinho
18. Gabri
19. Navarro
20. Deco
23. Oleguer
24. Iniesta
25. Jorquera
26. Mora
27. Peña
28. Rubén
29. Riera
30. Messi

dom här e registrerade till cl:)
Barcelona GeRrInHo
2005-03-24 22:13
Grym krönika av Emma... bra jobbat, emma *klapp klapp* Undrar om de andra lag kommer att göra en "emma"? o jag trodde verkligen att Puyol skulle vara bland de snyggaste i din lista.. Men lär sig något nytt varje dag sägs det ju.. ha de gott grabbar o tjej :P
Barcelona Messí
2005-03-24 20:10
Det "varnades" redan i början av krönikan att man borde ha lite humor och att man skulle läsa krönikan med glimten i ögat. Om man vet att man inte kan det så läs den inte.

Jag tyckte krönikan var rolig, och fick mig ett gott skratt.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-25 22:18
Är det bara jag som tror att Viasat, med Henrik Strömblad i spetsen hade varit bättre för den svenska laliga-publiken..? De kunde ju visat världens mest underhållande liga istället för sån där manu och ch?l$kiTV smörja som de har som utfyllnad..

Visca el Barça!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-24 23:35
Majsan

Seriöst Martin; att du inte vill ligga med dom är inget konstigt för mig, då jag inte tar dig för att vara homosexuell. Men att du antar att det kommer mer sådana artiklar (att det blir en könsinriktad tradition) och reagerar därefter är ju bara löjligt. Vi som tyckte den var kul tycker det är uppfriskande med variation och lite humororienterade analyser. Fotboll är inte på liv och död, det är en konst.

Jag gillar också spelet, laget, klubben; och jag vill inte heller ligga med dem. Men poängen är;

Can't ya take a joke..?

Trevlig helg på dig med.
Barcelona Anna
2005-03-24 21:33
Tack till alla för välkomnandena.

Relay//

Artiklarna som Tompa skrivit om de klassiska Barcelonsaspelarna i historien, redan läst. Mycket beröm till dem också. Trevlig läsning. Ännu roligare och lärorikare för mig som inte hade många år på nacken eller ens var född när många av dessa ex Blaugrana spelarna spelade i Barça.
Annons: