/spanien/barcelona/forum/26650.aspx/spanien/barcelona/forum/26650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fanatic
2005-03-24 15:55
Vad tycker ni om Frey han vill lämna parma för Cl spel......
Barcelona D-Light
2004-09-29 22:09
MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Messí
2004-09-29 21:21
Det här verkar inte bli så lätt som vi trodde. Shaktar har haft några riktigt bra chanser!
Barcelona D-Light
2004-09-29 20:21
eyy hur gör jag för att se matchen på uefa då?....e d ingen annan som vet nån annan sida man kan kolla på...??...snälla jag vill verklien se matchen
Barcelona Tompa
2004-09-30 09:20
Sex poäng efter två matcher och full pott. En stabil insats av Barca. Tippade ju 4-0, det blev 3-0. Håller med om att vi borde gjort fler mål. Nu väntar Milan nästa match. Då måste skärpan i avsluten bli bättre.
Barcelona CruzitoZ
2004-09-29 22:53
e sätt matchen men spelade barca bra????
Barcelona Tompa
2004-09-30 09:20
Sex poäng efter två matcher och full pott. En stabil insats av Barca. Tippade ju 4-0, det blev 3-0. Håller med om att vi borde gjort fler mål. Nu väntar Milan nästa match. Då måste skärpan i avsluten bli bättre.
Barcelona MåBästaLagVinnaLaLiga
2004-09-29 21:19
barca måste vinna!
Barcelona Patrik
2004-09-30 00:18
Barça spelade stabilt idag. Försvaret spelade enkelt utan att sättas på några speciella prov. Mittfältet dominerade matchen igenom, Xavi spelade återigen mycket bra. Edmilson lite okoncentrerad men godkänd. Lite stel. Deco gjorde väl inget väsen av sig direkt, förutom målet. Anfallet gjorde ingen höjdarmatch. Tre mål är bra, men med tanke på alla chanser ska det bli minst det dubbla. Målvakten i Shaktar gjorde en kanonmatch.

Ronaldinho ligger som vanligt bakom det mesta framåt, trots det tycker jag att han var lite väl omständig idag och fick inte till det riktigt. Men det bevisar hans storhet, 1+1 trots en ganska blek insats.

Eto´o kommer för långt ned tycker jag. Borde gjort ett till idag. Henke borde göra två mål på sina chanser. Jag hade själv gjort minst ett på dom chanserna.

Skönt med en seger iaf trots att vi borde gjort minst ett par mål till. Matchen var okej 2/5. Väldigt lågt tempo vilket är synd. Shaktar släppte inte till så mkt ytor, vilket gjorde att Giuly inte hittade rätt.

Ser fram emot matchen mot Milan, där kommer han att få ytor att jobba på.
Barcelona Patrik
2004-09-30 00:18
Barça spelade stabilt idag. Försvaret spelade enkelt utan att sättas på några speciella prov. Mittfältet dominerade matchen igenom, Xavi spelade återigen mycket bra. Edmilson lite okoncentrerad men godkänd. Lite stel. Deco gjorde väl inget väsen av sig direkt, förutom målet. Anfallet gjorde ingen höjdarmatch. Tre mål är bra, men med tanke på alla chanser ska det bli minst det dubbla. Målvakten i Shaktar gjorde en kanonmatch.

Ronaldinho ligger som vanligt bakom det mesta framåt, trots det tycker jag att han var lite väl omständig idag och fick inte till det riktigt. Men det bevisar hans storhet, 1+1 trots en ganska blek insats.

Eto´o kommer för långt ned tycker jag. Borde gjort ett till idag. Henke borde göra två mål på sina chanser. Jag hade själv gjort minst ett på dom chanserna.

Skönt med en seger iaf trots att vi borde gjort minst ett par mål till. Matchen var okej 2/5. Väldigt lågt tempo vilket är synd. Shaktar släppte inte till så mkt ytor, vilket gjorde att Giuly inte hittade rätt.

Ser fram emot matchen mot Milan, där kommer han att få ytor att jobba på.
Real Madrid Ronaldo_nr_1
2005-03-24 12:23
måste bara säga en grej om gästkrönikan//

det står under etoo..Snabb som vinden (är han inte snabbare än Henry?).. om ni har sett Henry springa med bollen så vet i också att han e snabbare en Etoo .. och utan boll .. de finns nog ingen som e så snabb som Henry just nu

Ja, här har vi då ett typexempel på vad som räknas som ett totalt pointless inlägg. //Red
Barcelona Sonde
2005-03-24 11:53
Sir. Smokealot: Word!

BigBadOla: Jag blir betydligt mer irriterad över inlägg som ditt, än för en "krönika" som ligger utanför området fotboll. Har du svårt för artiklar som Emmas borde du ha slutat läsa redan vid ingressen.
Barcelona Ben
2005-03-24 13:21
Hej!

Jag och ett par vänner planerar en tripp till barcelona i slutet på Maj, och förutsatt att vi kommer iväg, ser hemmamatchen mot Villarreal mycket spännande ut. Två frågor uppstår dock, som jag är säker på att någon här inne har svar på.

Ett, hur fixar jag biljetter? Svenska penyan, svarta börsen eller mejl till Henke L, vad blir billigast och säkrast?

Två, finns det intresse av ett reportage? Kommer nog tillbringa en vecka eller tio dagar där nere, vilket förhoppningsvis medför en massa inspiration. Tänkte mejla offside och fråga om de behöver något att fylla ut med, men det är nog lite väl optimistiskt, så ni får förtursrätt ;)

Tack på förhand!
Barcelona Sonde
2005-03-24 10:34
Pelayo: Kom igen! Läs artikeln en tredje gång och inte lika gravallvarligt nu. Vi tyckte det kunde vara ett kul inslag mitt uppe i allt SS-talk som försigår just nu.

För övrigt har ju valenciared en tjej med i redaktionen. Emmas gästkrönika var inte först:)
Barcelona mishinio
2004-10-17 23:12
har nån high lights från matchen snälla
Barcelona Messí
2004-09-29 22:57
Det lät som att vi hade grymt många chanser idag, även Shakhtar Dontesk. De spanska komentatorerna fick matchen att låta som århundradets match. Nu kanske det här inte är sant men vi vann och det är det enda som räknas. Synd bara att skottarna inte kunde hålla 1-1 på San Siro, typsikt Milan att göra mål i sista minuterna... Nu ska jag njuta av den här segern och se på alla målen på Tv3.
Barcelona Kluivert9
2004-09-29 23:52
Ämne: Det lät som att vi h....
mmmm så typiskt milan och typiskt celtic, som vinner när de inte ska och tvärtom.
Och värsta av allt var att inzaghi gjorde mål!
ska bli såå skönt att vinna milan!!!
Barcelona Nemo
2005-03-23 22:56
Medan vi nu har dåligt med spelare, varför värva så vi får överflöd till nästa säsong?

Till nästa säsong har vi, förhoppningsvis, 3 mittbackar av hög klass. Puyol, Edmilson, Marquez. Varför då värva Milito? Okej, det är ingen dålig fotbollsspelare, men vi behöver honom inte. Då kan vi lika gärna slänga pengar i sjön. För att de är lönlöst!

En yttermitt eller en defensiv innermittfältare.

Laporta, lyd!

Jag försöker fortfarande komma på vad som skiljer Barca då, och Barca nu åt. Förutom spelarna...

DÅ såg vi vilsa ut, nu är det som att dom har spelat hur länge som helst tillsammans. Är det tack vare tränaren? Eller är det naturligt med så bra fotbollsspelare i ett lag? Eller kanske harmonin vi har fått. Laporta litar på Rijkaard. Rijkaard är lugn, och delar med sig lugnet till sina spelare? Kanske att dom nya spelare till och med har fått ett hjärta för katalonien och FC Barcelona. Den radikale Laporta kanske har smittat av sig. När vi då hade spelare som inte ville springa 10 meter för tröjan dom hade på sig, inte konstigt att vi inte kom bättre än 4.

FC Barcelona går mot en ny era. Och jag är där!

Fridens liljor.
Barcelona S.W.A.T
2004-09-29 23:53
Fan att Barca inte köpte Diego! killen spelare nu i porto! mycket bra spelare han är ganska ligt Deco fast han är en ungtalang fortfarande kan bli mycket bättre än deco i framtiden
Barcelona Deco_20
2004-09-29 22:33
varför håller alla på att snacka om att vi ska köpa fler spelare hit o dit. 7 st spelare inför en säsong är MER än nödvändigt. Visst förlorade vi en massa spelare, och det kanske är den ända ursäkten till alla dessa spelarköp. När Chelsea blev köpt av Miljardären så kallade alla chelsea ett köpt lag. VAd är det Barca håller på med att göra. Inga fler spelare!
Barcelona Kickboxer
2004-10-17 17:42
Hejsan alla culés!

Ska åka till Turin i Italien imorn och vara där i två nätter. Ska kolla på Champions League mötet mellan Juventus och Bayern Munchen. Sedan så kommer det bästa då jag åker tidigt på onsdagen till Milano för att kolla på Milan mot BARCELONA!!! Ska bli otroligt kul eftersom det är min första Barça match live och vilken match det blir oxå:) Jag hoppas på en match där barça verkligen övertygar och vinner över Milan!

Ha det bäst nu allihop framför ZTV:P
Barcelona el magico
2004-09-29 22:22
BARCA BLOD

vad är det som specielt med ronney,ok,han är en bra anfallare ,snabbhet ,styrka ,bra avslut men du snackar om honom som om han är maradonna,rooney spelar typiskt engelsk ,får bollen släpper bollen på ett tillslag ,du verkar glömma att fotobllsvärlden består av spelare och talanger som adriano,ronaldo,ronaldinho,zlatan osv ,
Barcelona Messí
2004-10-17 20:44
NEJ, NEJ, NEJ!
Puyol är skadad och det är risk att han inte spelar mot Milan på onsdag! Om Puyol inte spelar är jag 90 % säker på att vi förlorar. Se länken!

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder102004/171020044.htm
Deportivo André -AsP-
2004-10-17 18:59
Barcelona - Milan, giganternas kamp. Ska bli roligt att få skåda.
Barcelona Alx
2004-09-29 22:26
Ämne: Säg vad ni vill om r....
BARCA BLOD: Det är inte första gången du kallar någon för okunnig och det accepteras inte på det här forumet. Är det så svårt att förstå?
em1l
2004-10-18 11:16
är det någon som vet vart man kan se höjdpunkter från matchen?:)
em1l
2004-10-18 09:18
har barca sålt Francesc Fabregas helt lr har dom bara lånat ut han?
Barcelona el magico
2004-10-17 21:33
vet någon här inne vilka som sänder matchen mellan benfica-porto,tack på förhand
Barcelona D-Light
2004-09-29 22:09
RONALDINHO PÅ STRAFF!!!!!!!!!!!!
Barcelona Patrik
2004-09-29 19:40
Jag räknar kallt med en programenlig överkörning, 4-0.
Annons: