/spanien/barcelona/forum/26648.aspx/spanien/barcelona/forum/26648.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-03-23 16:20
Ämne: Guily

Jag vill in....
och vems position hade du tänkt att denna Joaquin ska spela på?
Barcelona Gabriel
2005-03-23 13:06
Guily

Jag vill inte ha Luque. För det första så tror jag inte att han skulle bli bra som högeranfallare då jag inte vill flytta på Ronaldinho. Jag ser mkt hällre att vi försöker med Joaquin(trots alla rykten om Real Madrid).

Jag tycker inte att en mittbackbehövs. Framför allt inte om vi värvar Van Bommel för då har vi Puyol, Oleguer, Marquez och Edmilson som kan spela som mittbackar. Milito skulle dessutom kosta en hel del.

Det behövs egentligen inte att köpa någon spelare, men bara för att göra vårat lag bättre än vad det redan är så skulle jag vilja ha (Van Bommel), Joaquin och Del Horno.
Sylvinho har imponerat på mig i dom senaste matcherna så jag tror att han håller lite till. MAn skulle kunna lägga allt på Joaquin isånnafall.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-10-01 19:25
Läste nyss att barca vill ha ballack..! och det är förmodligen förstahand valet..
eftersom att bayern har lite problem med ekonomin så vill dom sälja honom till barca samtidigt som att barca vill låna seitaridis från porto eller maniche..
Barcelona soodan
2004-09-29 11:05
någon som vet vilken kanal matchen i kväll går på om man inte har visat sport 2 ??
Typ danska norska tv 3 lr något lr internet
Barcelona Ludovic_Giuly
2004-09-29 08:22
Seger utan problem i kväll!
Giuly sätter en kasse...
Barcelona Giuly!
2005-03-23 12:35
Fanatic//
Inte for jag vet vad Pelizzoli skulle kosta men det skulle nog inte vara sa lite. sa varfor kopa honom for en ganska stor summa och sedan ha honom pa banken - han skulle anda inte fa spela mkt p.g.a. Valdes storspel.

Hoppas Oleguer stannar och att bade Saviola och Riquelme anvands i bytesaffarer, ser garna att Riquelme gar till Deportivo och att vi far Luque - skulle vara underbart.
Angaende van Bommel sa underskattar manga honom, han ar en varldsspelare som har ett grymt satt att lasa spelet, enormt bra passningsspelare.
Barcelona Messí
2004-10-01 19:42
Ämne: Läste nyss att barca....
Det här är något som jag stör mig på rejält. Källa? Om man har färska nyheter ska man alltid ha med en källa.
Barcelona Lucho
2005-03-23 11:03
depo: Saviola och Riquelme mot Luque, en sådan övergång kommer aldrig att ske. Det är för orealistiskt. Ni får nog nöja er med en av dom istället.

Tittar man på denna säsong så har Riquelme till exempel bättre statistik än Luque. Han har gjort tolv mål på 27 matcher mot Luques nio mål på 29 matcher. Dessutom har argentinaren slagit fler målgivande passningar (AS anger att Luque gjort en medan Riquelme gjort sju men den tidningen är ju inte alltid så uppdaterad vad gäller statistik).
Barcelona Gabriel
2005-03-23 12:30
Krax

Att Luis Garcia inte skulle vilja gå tillbaka till Barcelona för att stanna i Liverpool anser jag vara riktigt, riktigt skitsnack.

Ta det inte personligt, men Barcelona är klasser bättre än Liverpool, dessutom e Luis Garcia uppvuxen i Barcelona och har redan otroligt många vänner där. Andra orsaker för att komma tillbaka till oss är att han känner i pricip de flesta i laget dessuom är Barcelona en stad som är överlägsen liverpool.

Den enda anledningen till att Luis Garcia gick till Liverpool från första början var att han skulle bli mera uppskattad hos Liverpool, mer lön alltså och för att han skulle få spela mycket mera. Jag lovar dig att om Luis Garcia hade blivit lovad en plats i startuppställningen hos Barcelona till nästa säsong med en hyffsad bra lön så skulle han inte tveka med att gå tillbaka till Barcelona. Dont flather yourself!
Barcelona Holländaren
2004-10-01 14:56
Ska Anders Svensson ersätta Motta som ersatte Davids? Det tycker jag inte verkar så speciellt troligt.
Barcelona barcelona-z
2005-03-23 11:49
Vet nån var Robinho e på väg.. ja sku vilja veta mina brojor
Barcelona Tompa
2004-09-29 09:44
Första hemmamatchen i C.L i kväll. Känns som att laget kommer göra en riktigt bra match. 4-0 kan det mycket väl bli. Två mål av Etóo och ett var av Ronaldinho och Giuly.

Barca Blod:
Varför ska vi lägga ut en förmögenhet på Rooney? Vi har redan ett anfall i absolut världsklass och Etóo är i mina ögpn mycket mer kompletty än Rooney. Det är samma hysteri kring Ronney som det var över Owen för 5-6 år sedan och han är inte glödhet precis längre. Tror det blir något liknande med Rooney.
Barcelona Tompa
2004-09-29 09:44
Första hemmamatchen i C.L i kväll. Känns som att laget kommer göra en riktigt bra match. 4-0 kan det mycket väl bli. Två mål av Etóo och ett var av Ronaldinho och Giuly.

Barca Blod:
Varför ska vi lägga ut en förmögenhet på Rooney? Vi har redan ett anfall i absolut världsklass och Etóo är i mina ögpn mycket mer kompletty än Rooney. Det är samma hysteri kring Ronney som det var över Owen för 5-6 år sedan och han är inte glödhet precis längre. Tror det blir något liknande med Rooney.
Barcelona Kluivert9
2004-10-01 18:56
svensson snacket måste ju vara ett skämt, och om inte så e han väll längst ner bland 40 spelare på listan och skulle endast bli köpt om alla de spelarna...dog...lr nåt!
2004-10-01 18:45
HÅller med till 100% assa de kan inte vara snant..SVENSSON I Världens bästa Clubblag..! NEJ

jag mernar om barca ska köpa nån spelare så köp nån i KLASS
Barcelona Rivaldinho9
2004-10-01 18:45
Finn ett fel:

Deco
Puyol
Giuly
Eto'o
Ronaldinho
Anders Svensson
Barcelona emma
2005-03-23 18:52
Ben: Jag håller med dig, och jag har erbjudit min hjälp med just det.
Barcelona Rivald0
2004-10-01 18:21
Men Anders Svensson DET ÄR INTE SANT SNÄLLA SÄG DE!!!...vi har juh Gerard på den positionen JUH!!!
Spanien Sir. Smokealot
2005-03-23 16:58
hammabarça:

Om Joaquin skulle komma till klubben så skulle han nog ta Giulys plats..
Barcelona G.Pazzino
2004-10-01 18:13
Det är en skam om barcelona köper anders svensson!
jag tycker istället de ska köpa en BRA spelare som passar in i Barcelonas spelstil.
köper man anders svensson förstör man barcelonas rykte!!

FORCA BARCA

2004-10-01 17:34
NEJJ..jag vill värkligen inte ha SVENNSON i barca...man kan la hällre sikta in sig på en lite mer klass spelare..? svensson är inte den spelaren som barca söker
Barcelona ZonD
2004-09-29 20:53
prova den här länken...Det är Radio Cataluna.
jag fattar int ett skit men det blir i alla fall lite stämning i vardagsrummet :)
Barcelona G.Pazzino
2004-09-29 10:48
Rooney är en grymt bra spelare (bara 18 år).
Men jag tror ej han skulle passa i den spanska ligan. Vilken engelskman har lyckats i Spaninen.
INGEN
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-28 23:31
BARCA BLOD//

Eto'o är mycket bättre.

G.Pazzino//

Riquelme kommer som

Barcelona Younies
2005-03-23 14:26
läs länken !

Vad fan pratar Rijkaard om ?

Han har rätt när han säger:
- Jag vill inte att man använder sig av en sådan sanktion. Det som hänt är två separata saker - Mourinhos attityd och klubbens prestation i turneringen, säger Rijkaard.

Där har han helt rätt i.

Men ärligt, jag tror nog han drömmer om att Chelsea diskkvaliseras ur Champions League och att vi tar deras plats.

Det kanske inte skulle kännas så skönt för spelarna att tex vinna C L på detta vis.

Men jag tror nog att dom också drömmer om att få vara med igen.

Barcelona barcelona-z
2005-03-23 11:47
Hitman.. hör på detta Bommel e bra men han kommer int att ha sånt roll som han har just nu i psv..Därfö tror jag själv att han kommer int att få plats i barcas öppningselva...men va säger du om barca skulle värva nån back iställe...ja tycker att barca behöver 1-2 backar o 1 högermittfält ist
älle för giuly
Barcelona the_dog
2005-03-27 23:42
mottaaaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona mishinio
2004-09-28 23:05
hej ere nån som vet hur många fans det kom på nou camp när ronaldinho anlände
Señor Laporta
2005-03-28 10:22
Roligt, väldigt roligt, att Motta är tillbaka men jag tror inte vi får se honom mot Betis nästa helg. Aldrig att han hinner bli i form tills den matchen. Kanske får vi se ett inhopp mot Real Madrid i el Clasico.
Barcelona Edmilson
2004-10-04 18:54
Fan oxå att Edmilson blev skadad jag tror på Marquez på den där positionen.
Annons: