/spanien/barcelona/forum/26644.aspx/spanien/barcelona/forum/26644.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-10-17 21:23
Deco har blivit utsedd till europas bäste så dålig är han definifivt inte
Barcelona Barca
Barcelona G.Pazzino
2004-10-06 10:42
När Cesc Fabregas mognar och blir en kavalitets spelare hämtar vi tillbaka honom. Och dessutom är han inte den spelaren Barca behöver
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Alx
2004-10-17 22:27
Ämne: vad har hännde med m....
Jag har tagit bort dem, vårda ditt språk är du snäll...
Barcelona cesaro
2004-10-05 20:51
zond. jag tror nog el mundo vet lite mer en dig om Mascherano har italienskt pass lr inte..ja tror inte dom sitter och hittar på att han har italienskt pass inför hela spanien..? lr va tror du?
Barcelona Cricce
2004-10-05 19:26
De här skadorna oroar mig. Varför sålde barca egentligen Fabregas?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-10-05 22:14
kolla länken: http://www.svenskafans.com/england/manu/artikel.asp?id=27104

skämms dom inte att lägga ut en så felaktig rankinglista !
Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Guily
2004-10-07 19:53
Intressant attall uppmärksamhet nu har vänts mot stackas Barca. Men det är väl så att den det går bra för ska man hacka på, lite av samma syndrom som när vi mobbade Madrid. Dock tycker jag det är lite löjligt att utan vidare göra en artikel om Barcelonas svarta sida, Bara för att balansera bilden. Hade vi legat där Real ligger hade vi knappast hör det.

Sen undrar jag vilka som tar ut nomineringanra till bäste spelaren. Jag tycker listan känns som ett uppräknande av de kändaste spelarna.
Jag kan inte hitta ett enda namn som är okänt för typ Thomas Wernesson.
Jag skulle nog placera Evra(han är väl inte med) eller Guily, framför Owen.
Men vem vet? Gubbarna på Fifa kanske ta de 30 översta spelarna på världelistan i cm 4.

När det gäller sk "oseroösa" användare tycker jag inte att det är något att bry sig särskilt mycket om. Det är inget stort jobb scrolla förbi deras inlägg.
Det är nog större glädje för dem att skriva av sig sin kärlek, än vad vissa ogillar att läsa vad de säjer.
Jag hoppas att många av de som börjar hålla på Barca nu kommer stanna "i" klubben. För som ni vet är det något speciellt med Barca som får folk att fastna. Stoichkov sade ju sig bry sig mer om Katalonien än sitt land, ovanligt för en sydeuropé.

JAg tycker att Xavi är den spelare som inponerat mest på mig hitills, tillsammans med Guily.
Och då menar jag verkligen T I L L S A M M A N S.
Deras samarbete kan nog bli i klass med Pelé-Garincha, TYP.

Barcelona Barca
Barcelona Guily
2004-10-07 19:53
Intressant attall uppmärksamhet nu har vänts mot stackas Barca. Men det är väl så att den det går bra för ska man hacka på, lite av samma syndrom som när vi mobbade Madrid. Dock tycker jag det är lite löjligt att utan vidare göra en artikel om Barcelonas svarta sida, Bara för att balansera bilden. Hade vi legat där Real ligger hade vi knappast hör det.

Sen undrar jag vilka som tar ut nomineringanra till bäste spelaren. Jag tycker listan känns som ett uppräknande av de kändaste spelarna.
Jag kan inte hitta ett enda namn som är okänt för typ Thomas Wernesson.
Jag skulle nog placera Evra(han är väl inte med) eller Guily, framför Owen.
Men vem vet? Gubbarna på Fifa kanske ta de 30 översta spelarna på världelistan i cm 4.

När det gäller sk "oseroösa" användare tycker jag inte att det är något att bry sig särskilt mycket om. Det är inget stort jobb scrolla förbi deras inlägg.
Det är nog större glädje för dem att skriva av sig sin kärlek, än vad vissa ogillar att läsa vad de säjer.
Jag hoppas att många av de som börjar hålla på Barca nu kommer stanna "i" klubben. För som ni vet är det något speciellt med Barca som får folk att fastna. Stoichkov sade ju sig bry sig mer om Katalonien än sitt land, ovanligt för en sydeuropé.

JAg tycker att Xavi är den spelare som inponerat mest på mig hitills, tillsammans med Guily.
Och då menar jag verkligen T I L L S A M M A N S.
Deras samarbete kan nog bli i klass med Pelé-Garincha, TYP.

Barcelona Barca
Barcelona ashkan
2004-10-08 00:10
Tänkte beställa en paketresa till Camp Nou,
kanske är det smidigaste sättet att få se en match live?
Nån som har erfarenhet av något specifikt företag?
Barcelona Barca
Barcelona Rivald0
2004-10-08 09:12
den 4-6 december ska jag till barca å kolla på barca- malaga :D...ngn mer som ska dit ?
Barcelona livoz
2004-10-17 19:02
vad har hännde med mina inlägg? var har dem taget vägen?
Barcelona ZonD
2004-10-07 16:34
Någon 10-åring verkar ha blivit lite smått påverkad av artikeln om avstängningen. Förstod du överhuvudtaget artikel emadinho? Det var ganska många svåra ord i den.
Barcelona Daddy R
2004-10-08 00:10
Desailly!! Han har i ärlighetens namn inte varit bra på två år. Hopplöst seg i löpningarna. Vore ett steg bakåt att värva honom. Tror nog att till och med Woodgate är bättre faktiskt.
Real Madrid Emadinho
2004-10-07 23:18
Hur bra är Desailly?om Barcelona värvar han så blir det årets andra sämsta värvning efter Våran Woodgate.
Barcelona Ola
2004-10-17 20:28
Hejsan, har inte skrivit något här tidigare men tänkte att det är dags nu.
Vad jag vill säga eller kommentera är den def-mittfältsplatsen som det har diskuterats om.
De flesta tycker att barca ska värva en ny eller ta in från b-laget.
Jag tycker som så Barca ledningen skulle kanske tänka på att ta hem Fabio Rotchenback från Portugal.
För han är väl bara där på lån i två år och är inne på sista just nu.
jag tyckte att han vara riktigt bra när han senast va i barca och eftersom han har en ganska hård spelstil så skulle den platsen funka perfakt för honom.
vad sägs om det?

Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-05 21:01
Cesc är väl typ som Pep, Xavi och Iniesta? Killen är ju bara 17 år.. Varför/Hur lämnade han Barca? Jag tycker man ska avvakta och testa lite talanger just nu, sen om det fortfarande går dåligt så lånar man in någon i januari..
Barcelona abbe
2004-10-06 18:13
Barcelonas fransman Ludovic
Giuly har sträckt låret och blir borta
två veckor. Dessutom har lagkamraten
Samuel Eto'o lagts in på sjukhus med
magproblem, men väntas bli återställd
inom några dagar. Båda spelarna missar
sina landslags kommande VM-kval.
Annons: