/spanien/barcelona/forum/26640.aspx/spanien/barcelona/forum/26640.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Betis Limpan
2005-03-24 19:34
Vet att Serra har ett gott öga till Iniesta och håller för mig att det var han som låg bakom flytten upp i A-laget, under sin tid som ungdomstränare i Barca.

Ett långlån till Betis vore kanske inte så dumt;)

Emma - länken är till dig
Valencia Senkal
2005-03-24 19:40
Ngn som vill köpa hemmatrlöjan matchtröjan med ronaldinho(xl) Bor du i sthlm kan vi träffas. Annars kan du skriva till danielsenkal_87@hotmail.com (500kr)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-24 18:25
Romano Africano

Är det där skrivet på ett svenskt tangentbord? Shyte, man.

Men jag undrar om inte det vore smidigast för alla parter om han lånades ut... Men han är ju vår super-sub. Argh!
Barcelona *
2005-03-24 19:05
SylvinhoGio
Barcelona RonalDanho
2004-09-30 18:44
rooney typsik den nya owen bra i några år sen e han redan slut som 25 åring .ni kan aldrig jämföra han me pele el maradona för de där hade teknik som rooney bara i drömmen kanske kan ha .glöm inte ronaldos formtopp i den åldern 18 minst dubbelt så bra som rooney är idag .engelskmän o deras hyllningar får mig o må illa för de leder ingen vart alls .oj inte har engelska landslaget rosat de stora cuperna inte .rooney i all ära men han blir aldrig den stora spelaren alla tror tyvärr en medelmåtta i längden bara inget mer.vi har våran egna spelare som alla enligt mig e mer lagjobbare än rooney någonsin kommer o va .så låt bli etoo o henke vi rör inte de för ¨nån rooney inte..varför hyllas inte iniesta för övrigt i media hade han varit engelskman hade man hört om han varje dag .för mig världens bästa inhoppare hur lätt som helst och topp 3 i sin ålder .en supertalang ala barca
Barcelona Giuly!
2005-03-24 17:32
Ngn som har koll pa vart Overmars spelar nu for tiden?
Barcelona Farhanio11
2004-09-30 13:50
Tjena!
Har nån highlights på matchen som man kan få se?

Tack på förhand!
Barcelona Daniel el magnific
2005-03-24 19:28
Barcelona Messí
2005-03-24 18:51
Mycket bra krönika Sonde! Håller med i allt. Hoppas verkligen på Iniesta.
Barcelona RiZzo
2005-03-24 18:58
Bra krönika sonde.
Hoppas de löser sig på ett bra sätt.
Barcelona @lle
2005-03-24 19:25
Gio
Barcelona Giuly!
2005-03-24 17:38
Anna//
Synd det, skulle vara valdigt skoj att se honom i action igen.
Valencia Senkal
2005-03-24 18:16
Ngn som vill köpa hemmatrlöjan matchtröjan med ronaldinho(xl) Bor du i sthlm kan vi träffas. Annars kan du skriva till danielsenkal_87@hotmail.com
Barcelona Puyolinho
2004-10-02 18:43
SJÄÄLVKLART !
Kunde inte få bättre svar !
TACK Henke Larsson ! =)
Valencia Egil-Ayala
2004-10-02 02:52
Snacka om att Barca förlorar peNgar på Anders Svensson!!!
Om dom nu köper han överhuvudtaget..
Skulle skrattat på mig om det blir till verklighet
Barcelona Farhanio11
2004-09-30 21:17
Barcelona! Vilket underbart lag.
Men vi måste vara det lag som missar mest frilägen i världen just nu.
på plussidan så skapar vi en hel del oxå.
hahahha man kan bara må bra under dessa tider.
Barcelona ackish
2004-10-17 23:55
Ser riktigt tungt ut inför matchen mot Milan på onsdag. Ingen erfaren def. mittfältare och möjligen en skadad Puyol. Vi får förlita oss på att våran offensiva styrka och hoppas Milans mittfält inte kommer igång, men det är ju bara Milan vi snackar om ;)
Barcelona emma
2005-03-24 18:30
Vill bara säga tack för alla snälla ord om min något annorlunda lista! All negativ kritik tas gladeligen emot, så länge den är konstruktiv (vilken några verkar ha lite svårt med). Stereotyper är till för att följas! :P

Glad påsk allesammans!
Barcelona Gustaf
2005-03-24 17:42
Kharles_Kubala//
Någonstans i bakhuvudet så låter Reals intresse för Iniesta bekant men lyckligtvis har han kontrakt till 2010 och en saftig klausul på 50 milj. euro om jag inte minns helt fel.

Söker du Xavis 2-1 mot Real på Bernabeu i vanlig version eller som Barçatoon? Jag har i vanlig hursomhelst.
Barcelona Sonde
2005-03-24 18:29
Tackar!

Romano Africano: Ja, det ser tyvärr inte alls bra ut för Iniesta just nu, och då menar jag förstås inte spelmässigt. Jag ska med oroad spänd förväntan vänta på att få höra om Rijkaards planer.

Låt mig gissa....Firefox?
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-24 18:02
Mycket bra Krönika!
Barcelona Messí
2004-09-30 20:35
Ämne: Utanfor arenan igar ....
Angående publiken. Barça har en riktig klack, Boixos Nois. Det är mest dom som hörs på Camp Nou och bortamatcher. Tror de var avstängda förra året från alla hemmamatcher för att de hade hotat Laporta till döden...

Tycker det är ganska pinsamt att vi inte har någon riktigt stor klack med flera tusen fans. Barça är ett av de största lagen i världen (om inte det största), men man har ingen riktig klack som Milan, Juventus, Man Utd osv. En anledning till att det är så tyst på matcherna kan vara arenan. Camp Nou är väldigt stor och har inget tak, därför är det väldigt dålig akustik. T.ex San Siro har tak och är inte lika stort som Camp Nou, mer kompakt, därför låter det mer där.

Kan det här vara något som kan diskuteras i forumet?
Barcelona Alx
2004-09-30 14:17
BARCA BLOD: Det förstod jag också, men det finns ord som framkallar allergiska reaktioner... okunnig är ett :D.

kubala: Du har så rätt. Folk jämför dessutom Henke med den anfallare som han ersätter... Kluivert. Henkes inställning är oändligt mycket bättre än den som Kluivert visade när han spelade i Barcelona och det gillar vi såklart. Men jag tycker ändå att det är lite överraskande att Henke är så populär efter en enda match på Camp Nou.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-24 17:34
Lysande krönika av Claes. Nu har vi ju haft två gästkrönikor i rad, så det var väl dags att redaktionen att ta tag i det.. ;-)

Har faktiskt också varit ganska oroad över Iniestas framtid. Han är ju helt klart en av Europas största talanger. Frågan är när och hur han ska ta steget och bli en världsspelare. När vi får tillbaka 4 spelare från skador och Txiki talar om ytterligare 3-4 nyförvärv så blir det ju nog inte mer speltid heller.

Enligt mig är han nästan för lik Xavi, och även Deco. Ska man gå runt på alla tre eller ska man byta formation får att få plats med honom också? Man kan ju inte ha 3-4 snarlika spelare på plan, det måste finnas en balans. Tycker att han bidrar till spelet mer än ex. Giuly, och när nu Giuly är på väg mot formen och Maxi står redo som inhoppare blir det ju inte lättare precis.

Förresten, hörde för ett tag sen att Real Madrid var en av klubbarna som var ute efter honom, vet någon om detta stämmer?

maxi

Vet faktiskt inte var man hittar fler, har tappat bort en länk där jag laddade ner de klippen samt golgalactic (Dinho-Xavis 1-2 mål mot real förra året) - om någon vet så hojta!

Fanatic

Tycker Frey det är kul att sitta på bänken i CL?
Barcelona G.Pazzino
2004-09-30 16:53
Jag har inte sett Larsson så bra, som i inhoppet mot shaktar, på länge. Han var riktig giftig. Frågan är om Larsson inte petar Guily???
Barcelona el magico
2004-09-30 15:13
barca blood
så du menar att zlatan inte har någon talang,ok
och att rooney kan jämföras med pele ,Har du ens sett pele spela och att neka en spelare som zlatan hans fotobllskunnande ,det är en sak att säga att man hatar han ,men att säga att han är dålig det är bara fånigt
plus ,jag har inte jämnfört någon med maradonna
säg du bör läsa igenom texten noga nästa gång innan du kommenterar den ,ok
Barcelona Anna
2005-03-24 17:35
Giuly!

Overmars gjorde som Luis Enrique och slutade med fotbollen. För mycket skador hindrade honom från att fortsätta.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-24 14:12
Ben

Läs gärna Der Afros utmärkta guide-till Camp Nou på informationssidan. Sen tror jag att det bästa vore att försöka fixa biljetter via penyan, men frågan är om matchen mot Villareal blir slutsåld, även om det är säsongens sista hemmamatch. Har hört att många köpt biljetter på plats bl.a. förut..

F.ö.

Kul att läsa realfansens reaktioner nu när vi kaxigt nog mer eller mindre tar för givet att den 17:e ligatiteln är i hamn.

Hursomhelst, en droppe i havet.

Visca el Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-09-29 22:58
Tjena, skönt med en stabil seger! Kan någon som såg matchen ge en sammanfattning om hur vi spelade och hur matchen va!? Força Barça !
Barcelona hammabarça
2005-03-24 17:55
Ämne: Kharles_Kubala//
Nå....
hehe Iniestas pappa hade sagt till media att hans son inte tänker göra en "Figo".
Annons: