/spanien/barcelona/forum/26639.aspx/spanien/barcelona/forum/26639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Håkansson
2005-03-22 20:36
Ämne: Tycker vi inte ska d....
Håller med om att Del Horno hade suttit som handen i handsken eller hur man säger=)
Vänsterbacksplatsen behöver förstärkning, vet inte hur långa kontrakt Gio o Sylvinho har, men om båda har två års kontrakt så tycker jag att Barcaledningen ska göra allt för att få
del Horno redan den kommande säsongen...
Så att han har ett år på sig att komma in i laget och sedan vara förstaval...
Atlético Mathias
2004-09-19 22:16
Gabriel:
Äh, glöm det...
Nu sticker jag härifrån, har sagt det jag skulle. ;-)
Atlético Mathias
Gabriel:
Äh, glöm det...
Nu sticker jag härifrån, har sagt det jag skulle. ;-)
Barcelona Los Culés
2005-03-22 16:48
Det verkar som Tv4+ inte sänder Barca-Betis.
Matchen spelas 17:00 och jag har aldrig sett en match sändas vid den tiden.
Barcelona Kickboxer
2005-03-22 17:59
Relay

Bra holländare är välkomna. Jag tycker att alla nationaliteter är välkomna i Barça så länge de håller klass. Men vi ska inte ha en hollands koloni igen.

Visca el Barça!!!
Real Madrid REAL Redondo
2004-09-19 22:24
Ämne: REAL Redondo

A do....
Kan stämma Gabriel,.. vet inte vad han blåste för bara?

Målet gjordes efter avblåsning.. vilket gör situation hypotetisk! :)
Barcelona Kickboxer
2005-03-22 17:06
Los Culés

Såg också att de inte visar matchen mot Betis. Lite synd då jag tror att den matchen kommer bli grymt bra. Men man ska inte gnälla, matchen spelas i en ovanlig tid och TV4+ har visat en hel del matcher med Barça i år.

Visca el Barça!!!
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:37
Bopi

det kan bero på att han inte rör sig alls lika mkt som han exempelvis gjorde iförsäsongen eller för att snacka om ifjol.
Inse fakta, han är dålig nu!
Real Madrid REAL Redondo
2004-09-19 22:12
Trevlig match måste jag säga!

Men om inte domaren vinkade av Torres felaktigt ett par ggr. för offside när han var igenom skulle ni fått stryk i dag! Puyol hade det kämpigt man/man idag.. blev nog lite yr under rulltårtan :)
...
O visst var väl Ronaldinho offside innan erat mål.. helt bergis är jag!
Barcelona Tompa
2004-09-20 09:55
1-1 i en mycket underhållande match. Tycker vi var värda segern men oavgjort på Vicente Calderon är inte misslyckat på något sätt. Tycker Henke var riktigt bra när han kom in och borde få chansen från start i nästa match. Etóo gjorde även igår en blek insats.

Ronaldinho presterade inte på topp igår men han har varit skadad och är efter vad jag förstår inte återställd till 100 %. Är inte alls orolig över hans "formsvacka", bara "Dinho" blir helt återställd kommer han att glänsa på sedavanligt sätt. Zaragoza nästa på hemmaplan, då blir det tre nya poäng!
Barcelona Tompa
2004-09-20 09:55
1-1 i en mycket underhållande match. Tycker vi var värda segern men oavgjort på Vicente Calderon är inte misslyckat på något sätt. Tycker Henke var riktigt bra när han kom in och borde få chansen från start i nästa match. Etóo gjorde även igår en blek insats.

Ronaldinho presterade inte på topp igår men han har varit skadad och är efter vad jag förstår inte återställd till 100 %. Är inte alls orolig över hans "formsvacka", bara "Dinho" blir helt återställd kommer han att glänsa på sedavanligt sätt. Zaragoza nästa på hemmaplan, då blir det tre nya poäng!
Barcelona Holländaren
2004-09-19 23:09
Holland lyckades inte med Kluivert i sitt 4-3-3 efter att Bergkamp slutat i landslaget...
Spanien Sir. Smokealot
2005-03-22 14:49
pat-w:

Var det inte så att förra året ville nåt lag, minns dock inte vilket låna Iniesta men Rijkaard vägrade.. ??

Han kanske ändrar sig nu till sommaren, men det vore riktigt bra om han fick vara ordinarie i högsta ligan 1 säsong sen komma tillbaka och få chansen på nytt.. Han är en av mina favoriter i Barca nu och jag tror det skulle vara riktigt bra för hans utveckling.. Zaragoza har ju inte ett dåligt lag precis med spelare som David Villa och Savio..

Och känns rätt tryggt att ni har Riquelme och Saviola som kan säljas i sommar, och det är ju riktiga klass spelare som kan ge en rejäl slant..
Spanien Sir. Smokealot
2005-03-22 20:54
Håkansson:

Hehe, har du sett Half Baked förstår du nog namn valet ännu bättre :)

Det är sant att en backup är viktig ifall de blir flopp.. Men känns inte som att man skulle sälja både Sylvinho och Gio bara för att del Horno kommer in.. Sen finns väll Navarro till hands också ??
Barcelona Holländaren
2005-03-22 20:42
Ämne: Jag vill inte ha Bom....
Tror att så länge Cruyff är i livet lär det finnas holländare i Barcelona.
Barcelona Eto´o
2005-03-23 11:18
Ämne: Tv4+ sänder inte mat....
Det är några dagar kvar till matchen!! Så det finns hopp om att de kanske ändrar tiden! Och så kanske tv4+ ändrar sig också!!!
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-22 18:16
Kan nån berätta om vem Gonzalo är?
Barcelona Kickboxer
2005-03-22 17:37
DaniLopez

Helt sjukt att de inte har en sportsbar i alla sjukhus.
Barcelona barcelona-z
2005-03-22 13:23
brothers tro mig när ja säger att bästa vervningen skulle vara att ta Luic Garcia tillbaka ti barca..vi behöver inte van bommel om vi har Luis Garcia
Barcelona Relay
2005-03-22 18:05
Ämne: Tack för att ni förs....
Jag skrev efter matchen att en passade titel på artikeln skulel kunna vara FRU FORTUNA RÄDDAR TRE POÄNG ÅT BARCELONA.
Barcelona Gabriel
2004-09-20 08:53
Bopi

Hmm, okej det lät övertygande. Kunde du åtminstånde bärätta varför du inte tycker som mig ?
Saken med Ronaldinho är att han utan tvekan är världens bästa spelare. Men just nu är han inte i form, så enkelt är det. Verkligen synd att han skulle skada sig i matchen mot Tyskland, det enda vi kan hoppas på just nu är att han kommer över detta snabbt och att han snart blir som man är van att se honom. En sak som iaf är skön att se med Ronaldinho är att han alltid ler, det spelar ingen roll vad som händer verkar det som. Han är aldrig orolig över sitt egna spel och det är som ett lugnande medel åtminstånde för mig.
Barcelona Relay
2005-03-22 18:04
kickboxer jag är orolig för Hollandskoloni del 2
Har nästan blivit allergisk mot Holländare
Barcelona Gabriel
Mathias

Hmm okej glöm det:S Då förstår jag inte iaf.. Men men, ha d iaf!
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-04 09:06
Den här bilden på Figo är rolig.

Kom ihåg att vi har Gerard och Marquez på balanspositionen på mittfältet. Om det fortfarande inte går bra så då borde man låna in en spelare i januari. Gött att Henke fick det att lossna. Nu lägger vi matchen bakom oss och tar poängen med oss, som dom säger..
Visca El Barca!
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:08
Mathias

Bra att vi tänker och tycker detsamma om varandra..Då förstår vi varandra mkt bättre..Inte sant!?
Barcelona Davidsito
2004-09-19 23:12
Tyckte Belleti, Xavi och Gio såg bra ut idag.. riktigt fin agrabbar allihopa.. Dinho var väl ok men man har så höga förväntningar på den mannen. Iniesta är ju inte alls dum att slänga in om han itne fungerar.. pissigt att det inte blev tre pinnar idag men poäng på vicente calderón stadion är bra.
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:00
O Fenomeno

Puss på dig !!!
Barcelona Relay
2005-03-22 17:50
Jag vill inte ha Bommel till Barcelona inga fler Holländare tack.
Barcelona Sailorboy
2004-09-20 07:13
Fick henke nån speltid igår??
Barcelona Forza BARCA!
2005-03-22 15:26
Undrar bara om det är nån som vet en internet sida som har bilder på barcas tifo i mötet mot real... bland det vackraste ja sett... Tack på förhand!

Annons: