/spanien/barcelona/forum/26636.aspx/spanien/barcelona/forum/26636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZonD
2004-08-12 21:56
ojdå, Etoo. Ja det hade man inte trott för ett par veckor sen, men som sagt, det vänder snabb under SS. Eto'o är en nödvändig värvning, men jag vet inte om han hade behövt komma redan den här säsongen. Att ge Henke chansen en säsong för att se låta Eto'o ta över allt mer låter bra, men risken är att Rijkaard låter honom nöta en hel del bänk första säsongen och han verkar inte vara den som gillar det.
Atlético Delijannis
2004-08-12 19:15
Hej,kanske ska börja här.
Atlético Delijannis
Atlético Delijannis
Barcelona Lucho
2004-08-12 17:24
Majsan: Ok, men samma hemsida hade en artikel från 13:00 (på både spanska och engelska) att Eto'o blir den första kamerunaren i Barça. Hemsidan har mig veterligen aldrig presenterat transfer-info som det inte legat något i.
Barcelona Tompa
2004-08-12 18:43
Etóo klar för Barcelona!

Vad ska man säga? Naturligtvis är Etóo en väldigt bra spelare men är det verkligen rätt att pytsa ut 24 milj. euro för honom (och tillika ytterligare en mycket offensiv spelare) när Laporta o CO redan handlat för väldiga belopp?

Som laget sett ut innan den här affären tycker jag vi borde lagt mer krut på att hitta en naturlig ersättare till Davids men när nu Etóo är på plats är det bara att önska honom lycka till. Jag tvivlar inte en sekund på att han har potential till att göra dundersuccé. Frågan är bara vad som händer med Henke? Efter succén i Asien borde han vara given men i 4-3-3 uppställningen finns bara plats för en renodlad striker och Etóo i sin tur är i mina ögon alldeles för bra för att värma bänken. Vad tycker ni andra?
Barcelona Tompa
2004-08-12 18:43
Etóo klar för Barcelona!

Vad ska man säga? Naturligtvis är Etóo en väldigt bra spelare men är det verkligen rätt att pytsa ut 24 milj. euro för honom (och tillika ytterligare en mycket offensiv spelare) när Laporta o CO redan handlat för väldiga belopp?

Som laget sett ut innan den här affären tycker jag vi borde lagt mer krut på att hitta en naturlig ersättare till Davids men när nu Etóo är på plats är det bara att önska honom lycka till. Jag tvivlar inte en sekund på att han har potential till att göra dundersuccé. Frågan är bara vad som händer med Henke? Efter succén i Asien borde han vara given men i 4-3-3 uppställningen finns bara plats för en renodlad striker och Etóo i sin tur är i mina ögon alldeles för bra för att värma bänken. Vad tycker ni andra?
Atlético Delijannis
2004-08-12 23:13
Samuel Eto´o
Eto´o är nu klar för Barcelona och kommer att spela i KLuiverts numer 9. 150 miljoner pesetas kostade Eto´o,coh kommer att tjänna runt 8 miljoner per säsong.Ja själv är väldigt glad att Eto´o kommer till Barca och inte Real Madrid,och vem tackar nej till Real Madrid?
jo Samuel Eto´o.
Atlético Delijannis
Samuel Eto´o
Eto´o är nu klar för Barcelona och kommer att spela i KLuiverts numer 9. 150 miljoner pesetas kostade Eto´o,coh kommer att tjänna runt 8 miljoner per säsong.Ja själv är väldigt glad att Eto´o kommer till Barca och inte Real Madrid,och vem tackar nej till Real Madrid?
jo Samuel Eto´o.
Real Madrid RealWelander
2004-08-12 19:08
Fan villket lag ni har! Får hoppas på att real gör ett antal bra köp nu så vi kan spöa er, anars kommer vi få det svårt.
Atlético Delijannis
Samuel Eto´o
jo Samuel Eto´o.
Spanien Doctor Livingstone
2004-08-12 18:24
Det där låter ju nästan för bra...hoppas han Inte stannar... :D
Deportivo Fabian
2004-08-10 09:40
Ojojojojoj, nu önskar ni allt att ni haft Mauro Silva va??? Kan ngn please förklara för mig vilken funktion Deco ska ha? Är det inte exakt så
Xavi ska fungera???
Barcelona Camparn på nou
2004-08-12 22:20
ashkan

Ja Fabregas är fostrad i barca.

I fallet Pique så ville klubbledningen ha kvar honom men han ville själv gå till ManUtd.
Barcelona Majsan
2004-08-12 17:08
Lucho/ Den artikel på fcbarcelona.com där det bekräftas publicerades sex minuter efter mitt inlägg här i forumet ; )
Barcelona B_a_r_c_a
2004-08-12 22:02
Alltså det är dumt att sälja L.Garcia, vi ska inte göra samma misstag som Real gjorde förra året. Vi har inte så många som kan spela som ytterfprwads, sen så är 9 mil euro inte så mycket pengar för att han är duktig. Hoppas att han stannar.
Real Madrid Zidane_5
2004-08-10 03:23
en ny defensiv tycker ja vore onödit köp nu när ni har edmilson men erat största misstag va att ni inte skrev nytt kontrakt me edgar!!
Real Madrid Z Zidane
2004-08-13 20:35
Beklagar att sånna som RealWelander kommer in och skriver sånt där ... tyvärr finns det sådana som inte vet bättre än så där...

ALLA ÄR INTE SÅ !!!
Barcelona Izquierda
2004-08-10 09:28
Tack för allt du gav, Lucho!
Du var, är och förblir min stora hjälte.
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-12 18:58
Har aldrig gillat Etoo men nu har han chansen att bevisa mig fel!
Det som är synd är att det är på Henkes bekostnad,nu kommer han få nöta bänk. Ända alternativet är att låna ut Saviola som jag tycker är minst lika bra som Etoo för att Henke ska få speltid. Som sagt känns köpet onödigt börjar bli farligt offensivt hoppas hoppas verkligen jag har fel. Eftersom pengarna är spenderade och Etoo är här för att stanna så får man väl hoppas att han gör minst 20 mål.
Vet inte men kan Etoo spela på någon av ytter positionerna? I såna fall kanske man kan behålla Saviola.
Real Madrid JRC
2004-08-12 16:47
Tjena La ligafans,

RÖSTA PÅ LA LIGA på svenskafans startsida!

För La liga är ju fotbollskonst!!
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-10 00:13
Jag Hoppas fotfarande på en ny Def Mitt..! Kanske Nån Som har Vart "Aktuell" Edu Kanske..! eller nån lite starkare..En emerson Typ..! skulle Vara TOPPEN!!
Så här Kanske det kan se ut ?

-----------------NyDef?----------------
------------Deco-------Xavi------------
Spinbad
2004-08-12 20:28
Patrik Andersson, Tompa
Ett gammalt skönt citat från en engelsk tränare/kommentator är ju: "Good on paper, terrible on grass" som 'någon sa' om 'något' lag.
Barcelona Tompa
2004-08-12 20:14
Patrik Andersson:
Naturligtvis har du rätt i att laget på papperet inte alltid är liktydigt med succé på planen. Real Madrid som du nämner är bara ett av många exempel. Jag är dock mer optimistisk än på mycket länge fast det hade kännts ännu bättre om vi värvat en "ny" Davids.
Spinbad
2004-08-12 19:51
Luis Garcia på väg/klar för Liverpool enligt deras svenskafanssida.
Barcelona Hristo_S
2004-08-12 21:33
Jag säger bara Eto'o , Eto'o och Eto'o :D
Barcelona Tompa
2004-08-12 20:14
Patrik Andersson:
Naturligtvis har du rätt i att laget på papperet inte alltid är liktydigt med succé på planen. Real Madrid som du nämner är bara ett av många exempel. Jag är dock mer optimistisk än på mycket länge fast det hade kännts ännu bättre om vi värvat en "ny" Davids.
Celta Vigo DIEXEL
2004-08-12 18:59
Barcelona ska lira såhär:

Ronaldinho - Larsson - Eto'o

Deco - Xavi - Giuly

Sylvinho - Edmilson - Puyol - Belletti

Victor Valdez

SUBS: Rustu-Marquez-Van Bronckhorst-Motta-Gerard-Saviola

Tror på att Barca vinner iår!!
2004-08-12 20:49
Skönt Citat...
2004-08-12 20:28
Tompa// Det är den platsen som det behövs förstärkning på men efter edmilson köptet känns det som ledningen inte tänker köpa in någon mer defensiv spelare. Rijkaard kommer nog spela Edmilson på "Davids" rollen.
Annons: