/spanien/barcelona/forum/26633.aspx/spanien/barcelona/forum/26633.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZonD
2004-09-28 18:35
Gabriel: Du kan använda Penyan (finns en länk här på sidan). De hälper dig att fixa biljetter.
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-27 17:51
Någon som vet var publiksnittet på Barcas (hemma)matcher brukar ligga?
Barcelona E!
2004-09-28 13:42
vet någon här vilken kanal som sänder barcelona - shaktar och chelsea - porto
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-23 22:29
Vår senaste (synnerligen 'med-glimten-i-ögat-skrivne) krönika fick mig att tänka på Barça Toons. Kolla in länken.
Barcelona J. skånberg
2005-03-23 20:17
angånde SWP så kan jag säga att han är en av dom stora i pl , jag fölljer ligan ganska noga och han är riktigt bra. och Messí vad menar du med att ta maxi och Etoós plats, han spelar ju på högermittfält eller högeranfallare som är Giuly plats. han skulle ta Giulys plats där!! han är lika snabb fast har 100 gånger bättre teknik!! mvh
Barcelona G.Pazzani
2004-09-27 16:43
Ronaldinho är bra oavsett om han spelar centralt eller till vänster.
Vi får lita på Rijkaard!!
Barcelona Messí
2005-03-23 22:23
J. Skåneberg//
Tröjreklamen eller inte avgörs inom den närmaste veckan.
Barcelona Davidsito
2004-09-25 12:11
Asse: håller med om att han är överskattad.. Kan inte erinra mig om nån gång jag sett han spela riktigt bra (antar att han har det).. slö i fötterna och många gånger osynlig. Iniesta ser jag som en bättre spelare men det är fullt möjligt att Andrés inte är lika komplett så det är väl en smaksak..

Puyolinho: Utgår från att du inte sett en enda mach med blaugrana i höst... Spela Navarro och Oleguer som ytterbackar när vi har det gedigna paret Belleti/Gio.. Skäms. Släggan har ju kommit igång rejält den här säsongen!

AnteKr: Kan räkna upp ungefär hundra kommentatorer som är bättre en Kinch,han måste vara sämst i världen =)..
ZonD: vem bryr sig om det spanska landslaget egentligen? Ingen från barcelona o katalonien iaf...
(--MadriEntes--)
2005-03-23 22:15
David Beckham skulle ta alla dom där Emma skrev upp!
Barcelona Sonde
2005-03-24 13:09
Herregud, ska tjejerna ta över den här världen också:)

Jag ser fram emot en givande diskussion mellan Emma och Anna kring ämnet.
(--MadriEntes--)
Deportivo André.
2005-03-24 12:02
Måste bara tacka Emma Eriksson för en rolig och annorlunda krönika/artikel! :-)

Força Depor
(--MadriEntes--)
Barcelona Relay
2005-03-24 11:54
Ämne: Ok, kalla mig gärna ....
ta inte det så allvarligt det vara bara en ide som bland annat jag började spinna på kvällen efter den senaste ligasegern. Emma tyckte väl det var en kul ide så.
Barcelona Bopi
2004-09-28 17:32
de gula band som Puyol å dom har ..finns å köpa..jag köpte ett på Intersport!! 10:-
Sevilla larsbw
2005-03-23 22:13
Haha, Emmas tio i topp var riktigt rolig. Speciellt Ronaldinho och Iniesta! :-)
Barcelona cesaro
2004-09-28 17:28
Snälla lite tips om vart man kan se barca - shaktar om man inte har Viasat sport 2?
tack i förhand.
Barcelona J. skånberg
2005-03-23 22:12
asså va trevliga dom är på real madrids forum , säger att jag är där för att skapa irritation bara för att jag sa att robinhos dröm var att spela för oss vilket det är!! sen kallar dom barcelona för småkryp också...ojojo hur mår dom ??? har väll hakat upp sig på tabellen.....mvh
Barcelona Messí
2005-03-23 22:11
Hahaha, underbar 10 i topp-lista Emma! :-D Bland det roligaste jag läst här på Svenskafans.com

Skönt att läsa sånt här när det finns så mycket snack om nya spelare runt FC Barcelona.

Liten skräll? Damiá etta före Valdés? Jag som trodde att Valdés skulle komma etta utan problem. Vad jag kommer ihåg av Damiá så har han en blåtira vid sitt vänstra öga som inte går bort. (Har dåligt minne så det kanske inte stämmer) ;-)

Visca!
Barcelona ashinho
2004-09-28 15:40
de finns en krog i sthlm (märsta) .. ashe's krog ,,som alltid visar barca ..ungdomar får oxå komma ..
Skiiit kul,,phett me många barca fans kommer dit ..
Vi hörs
Barcelona ZonD
2004-09-28 09:26
Kubala: Det är sant att motståndarna kryper längre ner på hemmapln men å andra sidan blir avståndet mellan mittbackarna och ytterbackarna större i och med den ofantliga bredden på planen. Det är helt klart något man kan utnyttja med den formation vi spelar idag.

Jag vet forfarande inte riktigt vad jag tycker om att ha Ronaldinho i mitten. Man har ju ännu inte bevisat att motsatsen skulle vara sämre. Jag tycker att det i alla fall är läge för Rijkaard att testa detta, då han vet att Dinho är grym på kanten och att Eto'o många gånger spelade som ensam forward i Mallorca.
Barcelona Messí
2005-03-23 20:25
Ursäkta. Jag hade för mig att han var centralanfallare, är det jag kommer ihåg från EM i alla fall. Ber om ursäkt för min okunnighet.

Undrar om Manchester City kommer släppa sin guldklimp för en billig peng. Ser hellre att vi satsar på en spanjor för en gångs skull.

Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-23 22:21
Emma

Woho, jag har en ny BarçaBästis!

Ekholm

Kära någon, det där är väl mer eller mindre ganska individuellt; handlar lite om perspektiv och hur dagen varit.. Har haft nationella prov i svenska samt ett jobbigt kvantmekanik prov. Så det är kul när man kommer till Rambles och hittar annat än silly-season rykten. "Beauty is in the eye of the beholder" ya know.

J. skånberg

ang. reklamen så avgörs det inom den närmsta framtiden skulle jag gissa på; om man tar ett beslut måste man ha lite tid att verkställa det, och ligan börjar ju lida mot sitt slut känns det som trots 9 omgångar kvar..

(--MadriEntes--)

Haha, det är ett pris vi är villiga att betala. Roliga matchrapporter och ännu roligare tio-i-top listor som vi kan njuta av med vår manlighet i behåll.. ;-)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-23 21:43
Sonde

Menar du simpsons milhouse?
Barcelona Håkansson
2005-03-23 22:20
Hahahaha...för min del så gillade jag Emmas krönika...hehehe..fast en invändning...Puyol, snyggare frisyr får man leta efter=)....Undrar också över Iniesta, sitter han inomhus hela dagarna?
Barcelona Maxi Lopez
Rolig Krönika!
Barcelona Barca Barca
Hehehe...rolig krönika emma. Fast frågan är om inte ja ska vara före Damia:P
Barcelona Barca Barca
Hehehe...rolig krönika emma. Fast frågan är om inte ja ska vara före Damia:P
Barcelona RiZzo
2005-03-23 20:27
Tycke rinte vi skaköpa in en massa spelare.
Börja nästa bli som förr i tiden.
Tycker dom spelare som vi har skafå bra me spel tid.
Barcelona Damia
2005-03-23 17:55
Viking

Van Bommel kommer gratis då han är ett s.k bosman-fall. Så det där med "mer" pengar på en mitback är felaktigt.
Annons: