/spanien/barcelona/forum/26629.aspx/spanien/barcelona/forum/26629.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Relay
2005-03-22 18:04
kickboxer jag är orolig för Hollandskoloni del 2
Har nästan blivit allergisk mot Holländare
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:16
Mathias

Hmm okej glöm det:S Då förstår jag inte iaf.. Men men, ha d iaf!
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-04 09:06
Den här bilden på Figo är rolig.

Kom ihåg att vi har Gerard och Marquez på balanspositionen på mittfältet. Om det fortfarande inte går bra så då borde man låna in en spelare i januari. Gött att Henke fick det att lossna. Nu lägger vi matchen bakom oss och tar poängen med oss, som dom säger..
Visca El Barca!
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:08
Mathias

Bra att vi tänker och tycker detsamma om varandra..Då förstår vi varandra mkt bättre..Inte sant!?
Barcelona Davidsito
2004-09-19 23:12
Tyckte Belleti, Xavi och Gio såg bra ut idag.. riktigt fin agrabbar allihopa.. Dinho var väl ok men man har så höga förväntningar på den mannen. Iniesta är ju inte alls dum att slänga in om han itne fungerar.. pissigt att det inte blev tre pinnar idag men poäng på vicente calderón stadion är bra.
Barcelona Gabriel
2004-09-19 22:00
O Fenomeno

Puss på dig !!!
Barcelona Relay
2005-03-22 17:50
Jag vill inte ha Bommel till Barcelona inga fler Holländare tack.
Barcelona Sailorboy
2004-09-20 07:13
Fick henke nån speltid igår??
Barcelona Forza BARCA!
2005-03-22 15:26
Undrar bara om det är nån som vet en internet sida som har bilder på barcas tifo i mötet mot real... bland det vackraste ja sett... Tack på förhand!

Barcelona Rivaldinho9
2004-10-03 21:44
Ämne: svårt att glädja sig....
Håller med Cesaro,

maniche hade vartit perfekt. Jag tror att man inte behöver vänta till transferfönstret är öppet då man kan få tillstånd att köpa in spelare om någon blir långtidsskadad.

Annars så hade nog Cocu vart ett perfekt lån, fast han nya klubb släpper nog inte honom i första taget.
Barcelona Bopi
2004-09-20 00:48
Gabriel : aja,...skit sammma..tycker itne som dig!!
Barcelona Bopi
2004-09-20 00:46
Rivaldinho9: lusi fabiano e i porto nu!! tror inte dom säljer honom efter ett halv år!!!
Barcelona Kharles_Puyol
2004-10-04 09:30
Jo men barca behöver inga mer anfallare.. Saviola, Sergio Garcia (som båda nätade för sina lag i helgen) kommer ju tillbaka nästa säsong. Nä, jag tycker det behöver lånas in en pivote och/eller en back som kan spela på kanterna. Offensiva (och -skadefria) spelare finns det gott om i nuläget. Då räknas Anders Svensson som offensiv. Och han har inget att tillföra världslaget Barca, även om han varit ganska bra för Southampton de senaste omgångarna. Tycker fortfarande att Davids (den jäveln :-P) borde stannat i Barca...
Deportivo superdepor
2004-10-05 11:10
jag undrar bara en sak. vilka är skadade och hur länge blir dom borta, samt positioner på dom skadade spelarna? jag sitter bara här och undrar, misstänker att ni behöver värva en ny defensive mitfältare, men som sagt har inte riktigt koll på hur det ser ut i eran trupp
Barcelona Couture
2004-10-03 21:52
Enligt marca så blir han borta i 1 månad.
Barcelona Kickboxer
2005-03-22 17:17
Dani Lopez

Tråkigt att du hamnade på sjukhus i två dagar, så hoppas att allt är bättre nu.

Vi förstår dig även att du haft mycket förhinder sista tiden och iallafall JAG, tycker rapporten var helt oki. Så krya på dig och hoppas allt blir lugnare till nästa gång.

Peace out!!!
Barcelona pat-w
2005-03-22 14:30
Bara en liten tanke angående van bommel..

om han värvas och ledningen även försöker värva milito (vilket jag inte tro iofs) så lär ju iniesta ingå i den dealen som lån,vilket det var snack om förra sommaren...

det hade inte varit helt fel om iniesta som lån hade fått spela som ordinarie i en hel säsong i zaragosa och utvecklas till den spelare alla tror han kan bli...

då skulle mittfältet i barca vara mkt bra utan iniesta samtidigt som han får spela hela tiden + att milito inte skulle kosta allt för mkt....

vad tror ni?
Barcelona kubala
2005-03-22 12:55
Ämne: Rätta mig om jag har....
Prioriteringar inför nästa säsong är Van Bommel, del Horno, Milito och en kantspelare, helst på högerkanten.
Barcelona BARCA BLOD
2004-10-03 21:59
Dålig rörelse, annars var det bra. de har tagit lärdom från grekland. tråkigt att det ska spegla sig till klubblag.
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-19 23:46
Tycker att vi hade mest boll och de vassaste chanserna, men man får ändå vara nöjd med en pinne. Atletico får slå Real och Valencia istället.. Kanske även Depor iom att dom vann... Fast det är ju inte ett måste. Tänk på att Dinho inte är 100% efter sin skada. Tyckte Rijkaard gjorde rätt byte.. Henke från start nästa? Visca el Barca!
Kid Congo Powers
2005-03-22 14:12
De som yrar om att Mark van Bommel skulle bli back-up har nog inte sett honom spela särskilt mycket. Nog för att Motta är talangfull och skötte sig bra det lilla vi fick se i år innan han skadades, men han är väl knappast ett bättre alternativ än den färdige världsstjärnan van Bommel?

Jag tror att van Bommel skulle klara pivote-rollen med bravur, han är inte bara en grymt skicklig passningsspelare och skytt utan även mycket stark i närkamperna och vinner mycket boll. Dessutom kan då Marquez ta sin plats i backlinjen, han kompletterar Puyol på ett väldigt bra sätt.
Barcelona Gabriel
2004-09-19 21:57
Ike

Sant jag kanske är hjärndöd då..
Eller så beror det på att jag är jävligt irreterad. Alltså jag ber om ursäkt för att jag sa så..Men jag är verkligen arg, och när jag är det så går det oftast ut över andra, tyvärr men jag vet att jag är sån..jag försöker att ändra på det...Därför brukar jag inte skriva på forumet precis efter matcherna men idag kunde jag bara inte hålla mig..
Det jag irreterade mig var att han sa "grattis"..okej jag vet inte om du förstår mig, men jag vet att jag överreagerade så mathias eller vad du heter, jag ber om ursäkt okej.
em1l
2004-10-04 12:34
Ämne: ---Ronaldinho-----Et....---Ronaldinho-----Etoó-----Guily---

så ska det vara:D
Jag tycker guily löper mer och är mkt snabbre än henke och löper mer i djupled och jag tycker henke missar för mkt lägen:(
han kanske e bättre på huvet men det kan etoó ta hand om istället:D
Barcelona Kickboxer
2005-03-23 00:12
Barça har ingen match nu i helgen eftersom det är landslagsmatcher i alla världsdelar.

Men Betis är nästa motståndare och spelar mot Barça den 2:a eller 3:e April.

Visca el Barça!!!
Real+flopplag=sant
2004-10-04 22:18
hoppas ni vinner ligan iår
em1l
2004-10-04 10:04
Ämne: Jo men barca behöver....
jafan jag tycker med att davids skulle stannat kvar:( fattar inte vad han klagade på:S
och jag tycker att det var synd att dom sålde luis garcia:(
Barcelona Nemo
2004-10-04 10:15
tabellen ljuger aldrig...
em1l
2004-10-04 09:27
Ämne: Ämne: svårt a....
´ja maniche hade inte varit helt fel men cocu tror jag blir lite svårt och få tillbaka till klubben eftersom det var han själv som gick ifrån klubben:/
Barcelona Tompa
2004-10-04 09:36
Numancia blev en svårare nät att näcka än vad jag trodde. Den hitills sämsta matchen av Blaugrana som i mitt tycke hade för dålig rörlighet för att på på allvar bryta ner köttmuren som Numancia ställde upp med. Vi vann visserligen men bara med 1-0. Numancia är ett lag som Barca ska slå med större siffror. Men ändock tre poäng till slut och serieledning. Kul för Henke att få avgöra matchen.

Det är bara att instämma angående Ronaldinhos position. I ett tremannanfall ska han inte vara i mitten utan ha sin utgångsposition på ena kanten
Barcelona Jnzn
2004-10-04 10:02
Det viktigaste är väl ändå att det blev just en vinst?

Man kan inte begära finlir alltid.

Eller som en viss "Ibra" sa efter en dålig match mot Helsingborgs Södra i svenska cupen för nåt år sedan; -Man spelar dåligt mot dåliga lag.

Det kanske ligger något i det?
Annons: