/spanien/barcelona/forum/26628.aspx/spanien/barcelona/forum/26628.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2004-09-24 01:07
Haha. Nu är jag glad!
Så här ska vi alltid spela. Vi utstrålar sån glädje öveer vårat spel, sån teknik och sån underbar anfallsspel.

Det bästa tror jag var Ronaldinho när han driblade förbi typ alla och sköt i stolpen. En annan hade blivit arg som *** men han skrattar haha. Så skön är han! En äkta stjärna inte bara genom hans spelsätt utan genom hans beteende. Skön seger idag killar. D känns bra om det fortsätter så här!

Visca el Barca!
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-28 18:23
laporta och Co. hade möte med rijkaard och frågade om man ville ersätta några av dom saknade spelarna..då sa rijkaard..nej jag behåller min trupp den är stark nog men dagen efter så sa han att han ville ha 2st nya spelare i laget..efter som att riquelme och rochemback kommer tebax under säsongen så vill rijkaard ha en ny ytterback och en ny mittback
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-23 21:03
Ämne: varför ska vi värva ....
Jo, men vi snackar Eto'o som no.9 i Barca.
Barcelona Johny
2004-09-23 18:57
Jocke (Izquierda)

Kan inte mer än hålla med dig! Inter skulle inte sälja sin guldklimp! De vet om att han är en talang utöver det vanliga och dessutom har Roberto Mancini nu kommit till klubben och gått ut och sagt att det är Adriano och den inte helt talanglöse Martins som är Inters framtida anfallspar....

Så det är nog läge att sluta drömma
Barcelona Puyolinho
2004-09-23 21:02
Kan någon kolla om min matchlänk funkar ?
Barcelona Viking
2004-10-04 21:07
Läste en intressant grej på skysports.com. Tack vare en massa långtisskador i barcas trupp så kan barcas ledning ansöka spanska fotbolls förbundet, om att få värva nu. Och då slippa vänta till januari.
Barcelona Gabriel
2004-09-23 15:55
Solari = Gud

Levet leker;) Vi kanske är lite bortskämda .haha men det kan alltid bli bättre :D
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-23 18:51
Jag kan nog inte komma på någon spelare så här på rak arm som skulle vara svårare att köpa loss än Adriano. Ja Raúl kanske.
Adriano är en av de mest lovande spelarna i världen och det vet Inter om. Dessutom är inter en storklubb (oavsett hur många titlar de missat det senaste decenniet) och brassen är säkert nöjd med att spela där. Jag vill inte ens tänka på vilka summor italienarna skulle kräva för honom. Nej, Adriano kan vi glömma.
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-23 17:19
AlexC:
När gjorde Eto'o hattrick i barcatröjan? Menar du i Mallorca när dom vann med 5-1?
Barcelona Couture
2004-09-23 17:17
Prova någon av dessa adresser. Någon borde funka iallafall.

http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showtopic=12295
Real Madrid Ike
2004-09-23 16:41
Jag får inte in tv4+, nån som vet om man kan se matchen på nätet?
Vore helt underbart.
Barcelona Messi 10
2004-09-23 15:13
Jag är åndå tacksam att de visar matchen som sagt jag får tom stänga av telefonen alla ska gratulera / tracka annars men som sagt kul ska det bli Barca har ett alldeles underbart flyt i spelet just nu
Barcelona AlexC
2004-09-23 20:27
kharlos davidou: jag menade hans hattrick mot real förra året.
Barcelona Messí
2004-10-04 21:05
Aj, aj! Det här känns inte bra. Även fast vi är etta så känns det som att det här inte verkar vara vårt år. Motta, Gabri och Edmilson borta i 6 månader. Sylvinho borta i ca 1,5 månad. Jorquera borta i 2 månader.

Att alla spelare är defensiva gör inte saken bättre. Nu måste Laporta agera under vintern. Spelare måste köpas in, för just nu är vår trupp nere på 15 spelare!

Om vi inte köper in några nya spelare så vinner vi inte ligan, det är jag säker på.
Barcelona Edmilson
2004-09-23 19:36
varför ska vi värva forwards vi kommer att få tillbaka vår Saviola
Barcelona el diablo
2004-09-23 18:05
adriano till barca kanske är ett bra kap eller? om vi köper loss honom har vi en kille för framtiden. Har sett honom i några matcher och och är den framtida världstjärna vi alla kunde känna på oss.Kungen av copa america lär bli dyr att få loss men om etoo fortsätter att misslyckas så har vi adde.
Barcelona Ham$inHo11
2004-09-23 17:18
alltså jag börjar tveka lite mer och mer angående Eto'o, om man går tillbaka många många sidor så ser man att ja har tjatat om Adriano, och det skulle inte vara något dåligt kap nästa år om denna sesong blir framgångsrik med titlar. tror att Adriano skulle passa perfekt i vårt spelsystem som enligt mitt tycke är Världens bästa forward just nu, tänk på att killen bara e 23 år oxå.

någon som INTE tycker som jag?
Barcelona el diablo
2004-09-23 18:05
adriano till barca kanske är ett bra kap eller? om vi köper loss honom har vi en kille för framtiden. Har sett honom i några matcher och och är den framtida världstjärna vi alla kunde känna på oss.Kungen av copa america lär bli dyr att få loss men om etoo fortsätter att misslyckas så har vi adde.
Pep Guardiola
2004-09-24 10:50
vet att Eto'o gjorde en idiot pass till 1-0 och att han gjorde två mål
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-24 09:48
Japp, man får fortfarande ha tre icke-eu-spelare på plan samtidigt. Begränsningen som infördes från och med den här säsongen, är att man bara får ha tre totalt i truppen.
Pep Guardiola
2004-09-24 08:09
betyg el mundo deportivo

V. Valdes, 2

Gabri, skadades och byttes ut efter 3 minuter
Marquez, 2
Puyol, 3
Sylvinho, skadades och byttes ut efter 10 minuter

Deco, 3 byttes ut efter 74 minuter
Edmilson, 3
Xavi, 4

Giuly, 2
Eto'o, 4
Ronaldinho, 4

inhoppare:
Gio, 3 in 4 minuter
Belletti, 3 in 10 minuter
A. Iniesta, 2 in 74 minuter
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-09-23 17:42
Kharlos_Davidou

Ja, jag håller absolut med om att Adriano skulle vara perfekt, han är enligt mig en av världens trer bästa anfallare, det har jag tyckt ganska länge nu. men han lär ju knappast komma så....
Barcelona MiniRONALDINHO
2004-09-23 16:47
vet någon vart de visar matchen...för den eftersänds på tv4+ ju...snälla om någon vet så svara så snabbt så möjligt
Barcelona Milario
2004-09-24 10:13
En liten fotbollshistoria:

Året är 2006 och Figo, Ronaldo och Zlatan har alla hamnat i Real. Av
någon anledning är de ute och kör bil tillsammans med Kluivert.
Kluiverts körkapacitet är ju inte så lysande och efter några pilsner så drar han
rätt in i ett träd. Alla fyra dör.

Som alla förstår så tar Kluivert steget direkt ner i helvetet.
Figo, Ronaldo och Z tar sig dock upp till pärleporten där de välkomnas av
Sankte Per som direkt leder dem in till vår Herre.
De tre stegar fram mot Gud som sitter på sin tron.
Gud säger då: "Figo, vad är det bästa med fotboll?"
Figo bugar sig och svarar::"Det bästa med fotbollen är att jag har kunnat
sprida glädje till folket, tjäna pengar till mitt uppehälle och få se hela
världen". Gud ansåg att det var ett bra svar då han sa: "Bra Figo, kom
och sitt på min vänstra sida"

Gud tittade sedan på Ronaldo och sa: "Och du Ronaldo, vad är det bästa
med fotbollen?", Ronaldo svarar lite försynt: "Herre, jag kommer från
fattiga förhållanden och har lyckats visa mina medmänniskor att det finns
en väg ut ur det hela och att man inte behöver vara dömd till ett liv i
misär. Samtidigt har jag kunnat sprida glädje till folket". Gud
svarade: "Bra svarat Ronaldo, kom och sitt på min högra sida."

Gud tittade sedan på Zlatan och sa: "Vad tycker du då Zlatan?"

Zlatan tittar upp, harklar sig, spottar på marken och säger: "Du sitter
på min stol".
Barcelona Lucho
2004-09-26 04:39
Enligt El Mundo Deportivo är det oklart huruvida Giuly och Deco kommer till spel idag. Dom två kan mycket väl ersättas med Henke och Iniesta. Inget mig emot. Inte för att jag tycker att fransosen och portugisen har gjort bort sig men både Henke och Iniesta förtjänar mer tid på planen..
Barcelona Tompa
2004-09-24 09:51
Vilken härlig match igår! Känns verkligen att det var värt "mödan" att sitta uppe till kl 1 på natten.

En helt underbar match av Barca där hela laget utstrålade en härlig spelglädje. Det var många som var väldigt bra. Ronaldinho var återigen på fantastiskt spelhumör. Undrar verkligen om det finns någon annan spelare f.t som gör om t.ex passningen till Van Bronckhorsts mål? Springer åt ett håll och passar åt ett annat, underbart att skåda! Och så har ju killen en underbar attiytud, aldrig på dåligt humör. Skönt för Etoo att han fick göra två mål efter den helt misslyckade passningen som ledde till Zaragozas ledningsmål.

I de bakre leden var Puyol som vanligt strålande i mittförsvaret, Valdés utmärkt i målet (chanslös på Zaragozas mål) och såväl Belletti som Van Bronckhorst tycker jag var riktigt bra när de kom in. Fast var det någon mer än jag som blev nervös efter att Rijkaards tvingats till två byten inom matchens inledande 10 min?

Nu bär det av till Mallorca i helgen och kan laget upprepa spelet från igår blir det tre poäng till.

FORCA BARCA!
Barcelona Tompa
2004-09-24 09:51
Vilken härlig match igår! Känns verkligen att det var värt "mödan" att sitta uppe till kl 1 på natten.

En helt underbar match av Barca där hela laget utstrålade en härlig spelglädje. Det var många som var väldigt bra. Ronaldinho var återigen på fantastiskt spelhumör. Undrar verkligen om det finns någon annan spelare f.t som gör om t.ex passningen till Van Bronckhorsts mål? Springer åt ett håll och passar åt ett annat, underbart att skåda! Och så har ju killen en underbar attiytud, aldrig på dåligt humör. Skönt för Etoo att han fick göra två mål efter den helt misslyckade passningen som ledde till Zaragozas ledningsmål.

I de bakre leden var Puyol som vanligt strålande i mittförsvaret, Valdés utmärkt i målet (chanslös på Zaragozas mål) och såväl Belletti som Van Bronckhorst tycker jag var riktigt bra när de kom in. Fast var det någon mer än jag som blev nervös efter att Rijkaards tvingats till två byten inom matchens inledande 10 min?

Nu bär det av till Mallorca i helgen och kan laget upprepa spelet från igår blir det tre poäng till.

FORCA BARCA!
Barcelona Quaresma
2004-09-26 00:27
Ämne: Deco suger hur hårt ....
Ni kan inte säga så .. ni kommer få se dom båda spela från start .. sesongen e otroligt lång plus att vi har många cup matcher ... såå de behövs breddtrupp .. deco är inte dålig .. men han har inte vatt i bästa form .. kommer säkert senare när han känner sig lite tryggare .. men håller med dig också iniesta har sett bra ut senaste tiden ..
Barcelona Bopi
2004-09-26 03:48
Vill bara säga de...ÄLSKAR baraca Av hela mitt Hjärta!!!
Barcelona Quaresma
2004-09-26 00:27
Ämne: Deco suger hur hårt ....
Ni kan inte säga så .. ni kommer få se dom båda spela från start .. sesongen e otroligt lång plus att vi har många cup matcher ... såå de behövs breddtrupp .. deco är inte dålig .. men han har inte vatt i bästa form .. kommer säkert senare när han känner sig lite tryggare .. men håller med dig också iniesta har sett bra ut senaste tiden ..
Annons: