/spanien/barcelona/forum/26621.aspx/spanien/barcelona/forum/26621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona G.Pazzino
2004-10-04 22:07
Tråkigt med Edmilson
Barcelona Holländaren
2004-09-23 23:17
Två förmodade korsbandsskador på bara några få matcher. Känns rent ut sagt förjävligt att planskötarna nu slitit korsbandet av vår käre Gabri. Camp Nou brukar ofta vara övervattnad och det innebär att spelarna tar längre dobbar och det är ju ganska lätt att fastna då.
Barcelona Messí
2004-09-24 15:46
Ämne: Vad tycker ni om exp....
Hörde samma sak! Trodde han skämtade... eller så menade han Eto'o. Är inte så många som är snabbare än Giuly.

Ska nog ta och skriva ett mail till Tv4 och säga till dem att läsa på lite (?) grann...
Barcelona Milario
2004-09-24 10:17
tyckte den va rolig!!!!
Barcelona Alx
2004-10-05 02:05
Rivaldo: Rochemback lär vi inte se i Barcelona igen (iaf inte om han inte blir EU-medborgare till sommaren). Vi har i dagsläget våra tre EU-platser upptagna av Ronaldinho, Márquez och Eto´o. Varken Ronaldinho eller Márquez har någon som helst chans att få EU-medbogarskap. För Eto´o tror jag att det är möjligt först om två år.

Jag tyckte innan Edmílsons skada att vi skulle ha is i magen och inte värva. Nu är det väl oundvikligt? Att räkna med att Gerard kan spela är i mina ögon dåraktigt. För det första har han aldrig spelat bra sedan han kom till Barcelona. För det andra så är han otroligt skadebenägen, han har faktiskt besvär med ljumskarna.

Mitt förslag på en kortsiktig lösning: Flytta upp Márquez på mittfältet och låt Oleguer ta hans plats i mittförsvaret. Oleguer har faktiskt växt ut till att bli en stabil mittback och han kan bara bli bättre. Tyvärr råder det nu brist på: yttermittfältare, defensiva mittfältare och backar (mittback och högerback). Problemet med att panikvärva är att spelarna blir kvar i truppen även efter att den ordinarie spelaren återhämtat sig. Att värva nya spelare är känsligt. Ska man köpa eller låna? Är spelaren tillräckligt bra för Barcelona? Har vi råd efter sommarens köp?
Barcelona Neten Kushi
2004-09-24 10:45
Inlägg som kan uppfattas som nedlåtande mot andra pga kön, etnicitet eller sexualitet plockas obönhörligen bort. /admin
Spanien Nikos
2004-09-21 10:46
Etoó är mycke bättre en Larsson ja, visserligen öste henke in mål i den Skottska ligan men kolla backarna i ligan där?.

Prso gick dit likså Boumsong för att få spela mer och att ha de lättare Larsson kommer inte att t ex vinna skytte ligan här i spanien med dubblet sp bra backar som i skottland.

Jag anar att han kommer ungefär att göra 5 mål inte mer.Eto´o är van att spela med högklassigaa backar och klarar av Spanska liga fast han inte har gjort så många mål hittils men de kommer

!Amunt Atleti!
Barcelona G.Pazzino
2004-10-04 22:06
Nu finns det bara en sak som gäller!
Att köpa loss en defensiv mittfältare och det fort!!

FORCA BARCA
Real Madrid Solari = Gud
2004-09-24 11:55
Pep Guardiola

vad grundar sig tabellen på?

Barca har ju bara 1 poäng mer än Real i ligan o 3 i CL, hur blir det 7?
Barcelona E!
2004-09-21 20:22
vet nån här innne hur det är med quaresma nu för tiden ,får han spela i porto eller hur går det
Pep Guardiola
2004-09-24 10:49
söndagens match kan nog bli riktigt svår, Mallorca är väll ett ganska bra lag i Palma. Kunde tyvärr inte kolla på matchen men e oerhört glad för tre poäng. hur skötte sig Eto'o?
Real Madrid Solari = Gud
2004-09-21 15:39
Hoppas att Real värvar nån svensk nästa år så att man får se lite annat än Barca matcher hela tiden ;)

Tycker för övrigt att Henke har varit bättre än Eto'o hittills.
Barcelona Buba
2004-09-21 08:33
jag fattar inte varför ni klankar på eto'o så mycket.
alla ni vet att han är dubbelt så bättre än henke.
ligan har nyss börjat det är 35 matcher kvar, liga cupen och inte minst champions league.
eto'o kommer komma in fint i laget.
han hade en helt annan roll i mallorca och låt han bara anpassa sig i barcas roll.
han är ung och han har många år kvar.
Barcelona Rivald0
2004-09-25 02:35
vilken tid visar de barca på söndag ?..de står juh 2004-09-26...kl: xx:xx ?????
Real Madrid Butragengo
2004-09-25 09:13
Kharlos_Davidou//
Lazio har alltid varit "fascistklubb".... Även före Di Canios tatuering och retur till Rom. Tror inte att det behöver gå hand i hand att spelarna blir högerpolitiska bara för att de spelar i klubben. Lika sällan som Celtics spelare konverterar till katolicismen.

Di Canio är för övrigt en åsna, med den attityden skall man åtminstonde hålla Cantona klass, vilket Di Canio klarade ytterst sällan, även under sina glans dagar. Han hade dock sina ögonblick. Har alltid gillat spelare med attityd, men då skall de prestera där efter också, inte bara vara grisar.

Raden av egon som inte klarar av att prestera är lång, Zahovic, Ortega (blev aldrig mognare än fem år), Mihailovic (har inte gjort någon glad förutom Manchini sista åren), nämde Di Canio, Seedorf (före milan), Italiens landslag (lite skämt) o sv.
Gå omkring och tycka att man är läcker och i en klass för sig är helt lungt, men då skall man också leverera därefter.
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-25 01:01
Återkalla Oscar Lopez från laziolånet, vad ska han åstadkomma i den fascistklubben med Paolo "Di Fascisto" Canio i laget, anyways? Annars så är det nog inga problem, både oleguer och puyol kan spela till höger. Båda förslagen har sina för- och nackdelar. Om Ole spelar där så kommer det offensiva spelet att lida (som är ett viktigt inslag i rijkaards system), och om Puyol spelar till höger (han har offensiva kvalitéer han med, som vi såg i EM bl.a.), så lider ju säkerheten i mittförsvaret lite. Ole är inte världens tekniker med fötterna.. Tror dock inte att det är någong större fara, Navarro finns ju, och även Mora/Pena/Rodri.

Xavi ska spela i landslaget, så är det bara. På söndag är det dags för ännu en återkomst - Eto'o på semesterön. Undrar om Rijkaard kommer att rotera i leden, tror han kan lära sig ett'o'annat av Capello.

Hasta la victoria siempre, el Barca!
Barcelona Puyolinho
2004-09-25 00:10
Giuly enligt mig är ärets bästa värvning av alla klubbar som har värvat !
Barcelona Fido
2004-09-28 13:05
Hej
Åker till Barcelona i december, ska se Barca-Valencia. Hur får man tag på biljetter till humana priser. Det går numera inte via Lagets hemsida då de bara tar emot spanska betalkort.
Hjälp!!!!
Barcelona Puyolinho
2004-09-25 12:33
Ämne: Asse: håller med om ....
Jooda visst har jag sett matcher...
Vet att Gio har kommmit igång väldigtt bra...
Men med tanke på alla matcher vi har i denna period så är det bra att variera spelare så att alla blir utvilade !
Real Madrid Emadinho
2004-09-24 23:46
gabri är skadad till 30 mars 05 silvinho är tillbaks om en månad... men va äre för fel de många spelare som blir skadade i alla lag real har också många skadade
Deportivo asse
2004-09-25 02:27
hallå barca-fans! undrar bara vad riktiga barca-fans tycker om deco? själv är jag inte direkt hans största supporter.. grovt överskattad..

annars är barca ett härligt lag! xavi är kung liksom ronaldinho--- guldbollen 2004? (även om han inte börjat säsongen bra)
Barcelona Frazzé
2004-09-24 12:41
Spelade Etoó på vänsterkanten hela matchen eller?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-09-24 01:00
Världens finast lag spelar just nu världens finste fotboll, jag är riktigt stolt över mitt Barça och hoppas att vi presterar samma spel mot toplag i cl tex, Força Barça !
Barcelona Rivald0
2004-09-23 23:04
Mycket skön seger :D
Barcelona fc_barca
2004-10-04 23:55
Nu när vi har Edmilson på skadelistan så tycker jagvi ska försöka på antingen Edú elle på Gilberto Silva både från arsenal...
Barcelona Rivald0
2004-09-23 21:59
nästa match e mot Mallorca :D..kul för Eto´o :D..
Barcelona Rid1
2004-09-28 11:46
har inte missat en enda match hittills i år hoppas att inte får göra det nu på onsdag heller

Hjälp en hängiven
Spinbad
2004-09-24 11:55
Forsta gangen jag var pa camp nou igar. Maktigt! Stor underhallning!
Barcelona Couture
2004-09-24 20:43
Målen finns på dom här sidorna!!!

http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=115826&page=31&pp=15
Barcelona Rivald0
2004-10-05 00:31
NEJ köp ingen...tycker det är bättre att vi tar hem ROCHEMBACK...har ni glömt honom lr ?
Annons: