/spanien/barcelona/forum/26620.aspx/spanien/barcelona/forum/26620.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-01 14:30
Gott o se Messi göra mål, men jag tycker vi ska ta det med en nypa salt, det var någon där nere som sa att vi inte behövere Etoo utan att vio ska satsa på Larsson, SAviola och Messi. Man kan inte jämföra Messi med Etoo, inte i nuläget iaf. Förstå mig inte fel, jag tycker inte att Etoo är den spelaren vi behöver i nuläget. Det viktigaste är att vi hittar en deffeniv mittfältare. Jag vill varken se Gio eller MOtta på den positionen och inte heller Edmilson för han ska vara Mittback!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-05 17:38
R.I.P Almir Leite Ribeiro

Sörjer med Adrianno..!
Barcelona Deco_äger
2004-08-01 18:23
Vet ni När barca möter milan???
Axl
2004-08-05 17:12
Hala Wisla Krakow!

/Vieira
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-07-31 22:32
RonalDanho

Saviola fick inte förtroendet av Rijkaard i början av säsongen. Och sedan när han va ordinarie så snittade han skitbra. Håller med om Etoo är en duktig spelare och att han kan behövas i laget men än viktigare är att skaffa en hårt arbetande deffensiv mittfältare, en Davids-typ
Barcelona Belletti
2004-08-05 02:18
NazGûL//
Marquez blev i slutet av förra säsongen petad ur startelvan av Oleguer. Tror han hade nån skada då Oleguer klev in som ersättare och gjorde det så bra att han blev nästintill ordinarie.

Han är inte "superung" men han är inte gammal heller, tror han är 25.
Barcelona ludovic giuly
2004-08-14 23:00
Vad blev det i matchen mot Parma ? 1-0?
Real Madrid Ronnie
2004-07-31 23:20
Men fattar du inte? Han kunde ju gått ut och sagt att han inte vill lämna Barca men det gjorde han ju inte. Styrelsen kan inte bara sälja en spelare som har kontrakt med klubben, titta bara på hur svårt det var att få bort Kluivert? Visst vi fick pengar men förlora vår kapten. Om han älskat klubben skulle han stannat och inte flyttat till Real.

Känns omoget att disuktera nått sånt här... Därför har jag inget mer att tillägga har redan sakt vad jag tycker om honom.
Barcelona Ronnie
2004-07-31 23:20
Men fattar du inte? Han kunde ju gått ut och sagt att han inte vill lämna Barca men det gjorde han ju inte. Styrelsen kan inte bara sälja en spelare som har kontrakt med klubben, titta bara på hur svårt det var att få bort Kluivert? Visst vi fick pengar men förlora vår kapten. Om han älskat klubben skulle han stannat och inte flyttat till Real.

Känns omoget att disuktera nått sånt här... Därför har jag inget mer att tillägga har redan sakt vad jag tycker om honom.
Barcelona Barca Barca
2004-08-14 21:27
GOOL!!
1-0 till Barca..Iniesta mål skytt..

Goda nyheter också

Argentina vann ida med 2-0..Saviola målskytt
Barcelona Barca Barca
2004-08-14 21:27
GOOL!!
1-0 till Barca..Iniesta mål skytt..

Goda nyheter också

Argentina vann ida med 2-0..Saviola målskytt
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-07-31 16:15
jag tycker att Barcelona itne ska köpa en till anfallare..jag kom på en sak nyss ..barcelona komemr säkert max köpa en till spelare..! så jag tycker att det ska va en def mitt..jag vet att alla säger att man måste ha 3 annfallare för att klara av cl och la premia..! om saviola och larsson blir skadade så har vi ju en reserv..! man kan ju ha ronaldinho som Center och så kan man läga luis Garcia på den position som ronaldinho har..!

så här tänkte jag..!

-------------------Valdes---------------------
Belletti------edmilson---puyol----------Silvinho
---------------DefMitt?--Deco------------------
---------------------Xavi----------------------
Giuly----------------------------------Garcia---
------------------Ronnie-----------------------
Så här kan man ju spela om barca inte köper eto'o och om annfallarna blir skadade
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-14 20:50
Vad står det?
Real Madrid Ronnie
2004-08-08 00:58
Ronaldinho Jr.// www.fcbarcelona.com
Barcelona Belletti
2004-08-01 00:31
Lägg ner snacket om att Figo ska komma till Barça. Figo tyckte att han förtjänade högre lön än vad han fick i Barça. När han inte fick den lönen han ville ha dumpade han oss för ett lag som kunde ge de pengarna han ville ha - Real Madrid!

El magico//
Räkna med en fet avstängning.
Barcelona Ronnie
2004-08-08 00:58
Ronaldinho Jr.// www.fcbarcelona.com
Barcelona Ham$inHo11
2004-08-07 01:57
Jompdinho//

Ronaldinho är absulut min favorit spelare, kanske syns på namnet, MEN MEN att säga genom alla tider är lite och ta i, om man kollar vad ronaldinho gör med motståndarna och de Maradona gjorde med sina spelare 86, det går inte (alltså att göra grejjerna) men många tänker "men ööh på Maradonas tid kunde ingen spela eller peles, men nu fins de Nesta Maldini och sådanna typer." Men då får man tänka på att Han (maradona) också ärfödd då, så tänk på de.
Barcelona Belletti
2004-08-06 23:43
svenskafans.com//
Messi är nån slags Askungen saga ;) Han fick följa med till Asien endast för att lära sig hur det är och spela utomlands. Han skulle hjälpa till på träningar med att bla fylla på vattenflaskor och släpa med bollarna tillbaka till hotellet efter träning. Nu lät ju Rijkard ynglingen spela en match och han gjorde mål.
Barcelona ZonD
2004-08-03 20:00
Daniel17: Jag känner mig inte så hämndlysten över Beckham affären direkt. Det är nog det bästa som har hänt Barca de senare åren ;)
Zaragoza rete
2004-08-03 14:13
ni har gjort bra värvningar i år tycker jag..men om ni värvar fabiano så har ni den bästa truppen i världen tycker jag. milan kommer på andra plats!
Barcelona Daniel17
2004-08-03 19:49
Själv hoppas jag att vi kan snuva Real på Viera för att hämnas på tanke på förra året då Real tog Beckham.
Barcelona Frazzé
2004-08-03 13:32
Rijkaard säger att Dinho,Larsson.Guily kommer bli bra tillamans för dinho dribblar bra,larsson gör mycke mål på huvudet,guily e geniet men de e alla dom 3 så de kan bara bli succé om man ser på pappert!..Forca barca!!!
Barcelona Belletti
2004-08-06 20:48
Extremebarca_boy//
Har för mig att Etoo är 22 år. Om du inte räknar det som en ung person, vet jag inte vad som är ungt...
Barcelona Belletti
2004-08-08 15:29
Har någon nån sida där man kan se live-resultat från matchen?
Jompdinho
2004-08-07 00:46
Någon mer än jag som anser att Ronaldinho är världens genom tidernas bästa FOTBOLLSPELARE....
OBS FOTBOLLSPELARE!!! Finns ingen spelare som har eller haft den speeden,tekninken,blicken för spelet.....Då säger alla maradona men då lägger jag till lagspelare och då är Ronaldinho nr 1 i världen genom tiderna....
Barcelona Belletti
2004-08-10 14:05
Mycket bra sida där man kan köpa paketresor med hotell och biljett till match. Weekendsresor tror jag.

Ska kolla med dom om dom har biljetterna till Barca-Real, ska kanske åka. Annars blir det garanterat nån annan match :-)
Valencia M.D
2004-08-03 13:07
Mycket bra krönika Joakim Nilsson! :)

edit: är du förövrigt ny på Barcelona-redaktionen?
Frågar eftersom du inte står med på redaktions-sidan.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-08 13:57
Ronnie/

Tack! Men fan alltså, kan man inte hitta tröjan för mindre än 75 Euros någonstans??
Barcelona Daniel17
2004-08-03 17:12
enligt Riijkaard så har nu Henke en fast plats i Barcas Anfall.
Barcelona Tompa
2004-08-03 11:35
Köpet av Edmilson är mycket bra. Det vi nu saknar är en ettrig bollvinnare på mittfältet som alla här är ense om behövs efter att Davids försvunnit.

Ryktena om Etóo fortsätter att florera. Han är visserligen en lysande spelare men är han verkligen värd så mycket pengar? Nej tycker jag med tanke på hur mycket som hitills spenderats och att kassakistan inte är hur stor som helst. I dagsläget borde en defensiv mittfältare prioriteras högre.
Annons: