/spanien/barcelona/forum/26618.aspx/spanien/barcelona/forum/26618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2005-03-19 23:31
Förstår inte vilken miss ni menar ang. Iniesta. Om det är tåfjutten så är det ju för det första skickligt av honom att ens komma fram dit, dessutom var han i en svår vinkel.

Nej, nu ska jag sova, den här gången menar jag det.

Btw, O Fenomeno, ska du byta namn till Puyol(l)lök nu? ;-)
BigBadOla
2005-03-19 23:30
Usch det var länge sedan en seger kändes så här skön. Jo du stort tack till Valdes.....och övriga. Ruggigt kämpat
Barcelona Bopi
2004-09-11 15:08
startar Ronaldinho eller inte idag??
Barcelona Cheapshot
2005-03-20 01:02
Puyol och Valdes var dagens stora kämpar... så skönt att han skäller ut Belletti på slutet för att han släppte till ute på kanten en gång. Även härligt att se Étoo springa ifrån backarna, han måste vara bland ligans topp 5 snabbaste spelare.
Barcelona Ham$inHo11
2004-09-11 11:54
Gabriel//

den va nice faktist...inga fel som ja kan anmärka..;)
BigBadOla
2005-03-20 00:31
GeRrInHo
Matchavgörande definitivt =)
Barcelona Kharlos_Davidou
2004-09-18 14:29
Håller med 'Super-Barca'. Iniesta måste få chansen från start någon gång. Kanske dags för Deco/Xavi att lämna lite plats? Om inte Ronaldinho är 100% så ser jag helst att han vilar ut sig rejält, vi har ju Eto'o. Larssons tur att spela från start nu också.
Spanien NonD
2004-09-11 17:39
ALLA BARCA FANS;

Ronaldinho spelar EJ han är fortfarande skadas och väntas fortfarande spela nästa match..

Kolla,alla i OS är spelare av hög klass men varför får dom inte vara med i A-laget ?.Kolla Quaresma eran forne spelare..varför spelar han i U-21 landslaget?.han har ju säkert en ordinarie plats i Porto men de är väll inte Rui Jorge(kanske har fel) men han har ju knappt speltid i Sporting om han gick där men de har Quaresma som kommer som reserv i ett förredetta kaos Barca.

Och vissa andra Adrian i brasiliens U-21 lag får ingen speltid i Fluminese men han får spela nästan varje match i U-21 laget ,vadå har U-21 laget mindre eller högre klass än Brasilianska ligan i helhet och så var det en annan Brasse spelare som var avbrytare i klubb laget men ordinarie i U-21 och hans platstagare var brasiliansk men inte med u U-21 eller A-laget konstigt någ blev han en av Brasiliens bästa högerbackar förra året.och samma gäller Heinze i Tjeckiens landslag i U-21 laget var han avbrytare anfallaren som dom hans plats var Baros i unga år Baros flyttade upp ett år senare men Henzie var fortfarande kvar som bänknötare,vadå såg dom inte hans kapacitet på träningarna ?

MVH
Sevilla larsbw
2004-09-11 16:21
Ikväll smäller det på Camp Nou! 1-3 är mitt tips.. Enligt uppgift kommer Ronaldinho inte att spela, han är fortfarande halvskadad..
Barcelona CruzitoZ
2004-09-11 17:45
VAd tråkigt att höra=(
men man får väll aceptera det=(
Men vi vinner i dag o etoo o deco gör mål i dag=)
Barcelona B_a_r_c_a
2004-09-11 11:42
Jag personligen tycker att om Ronaldinho har minsta lilla skadan så ska han vilas så att han kan vara i form till CL matcher för det är där som han behövs mest. Tycker oxå att man borde vila honom när man har "enkla" matcher. Vi klarar nog av Sevilla utan problem utan Ronaldinho.
Vi vinner idag med 4-0
2 mål av Etoo, en av Larsson ocn en av giuly tror jag.
Barcelona GeRrInHo
vilket inhopp av maxi Ir va säger ni? :P
Barcelona Kharles_Kubala
Visca el Culé Kickboxer!

BARÇA! BARÇA! BARÇA!
Barcelona Giuly
2005-03-20 00:23
Va SLUTade Matchen idag?
Barcelona Puyolinho
2004-09-11 17:26
Asså kan någon GARANTERA att Ronaldinho inte ska vara med ?

Äre nån som e 100 på det ?
Barcelona Bopi
2004-09-11 17:10
aja...men tack. tråkigt män sant!!
Barcelona Gabriel
2004-09-11 14:43
Ham$inHo11 och ZonD

Tack..men texten är inte klar:D
Såklart jag lägger ut det när d är klart ;)
Barcelona Cricce
2004-09-11 13:24
Om Etoó är fit for fight tycker jag nog att han ska spela istället för Henke. Börjar Henke på bänken får han nog hoppa in med 15-20 minuter kvar.
Barcelona Puyol(l)lök
2005-03-20 00:05
Ämne: Förstår inte vilken ....
Där fick jag så jag teg...
Men jag byter tillbaka vid nästa Real Madrid vinst:P
Barcelona ZonD
2004-09-11 12:30
Gabriel: Du lägger väl upp ljudfilen här på forumet när den är klar? :)

.Jag fattar fan inte hur man kan spela Dinho i 180 minuter när det ena bara var en träningsmatch och det adnra en match mot Bolivia. Herregud, killen var ju skadad!

Jaja, vi får väl se om Rijkaard kör med samma startelva som förr eller om han kanske flyttar ut Deco på kanten och Iniesta i mitten (man kan ju hoppas i alla fall). Vi får väl se hur det blir med Dinho också, ahn kan ju trots allt vara med även om det verkar bättre att han inte är det. Det är ju match på tisdag också.
Barcelona Relay
2005-03-20 00:02
Ämne: Tack för en god matc....
Jag trodde att 3 poängs skulle flaxa iväg för Barcelona dom sista 20 minuterna. Fasen vilken press.
Spanien Doctor Livingstone
2004-09-11 19:56
Luis Garcia har verkligen öppnat på ett bra sätt hos oss (Liverpool). Tackar för den här guldklimpen
Barcelona Edmilson
2004-09-18 15:07
Skönt att Edmilson får vara från start imon jag ser framemot att han gör något nyttigt i matchen.
Pep Guardiola
2004-09-18 13:34
Boka söndagen den 26/9. Barcelonas match mot Mallorca sänds med start 19.30
Barcelona B_a_r_c_a
2004-09-11 19:55
Alla som kan kan gå in på www.tv4.se och sen på sport och sen på la liga och rösta på vilket lag man helst vill se på tv4+
Barcelona Barca Barca
2004-09-11 11:12
Jag fattar inte vad problemet är igentligen med Ronadinho. Blir så galen har väntat så länge på att se honom spela så plötsligt så är han skadad igen tack vara Brasiliens onödiga träningsmatch mot Tyskland.

Roberto Carlos sa en gång att "Landslag och Klubblag måste samarbeta bättre med varandra" och det är sant. Kolla på Tyskland-Brasilien matchen helt jävla onödigt. Okej om det var ett långt uppehåll i spanska ligan så går de har tränings match men inte när spelarna har Liga match tre dagar senare.

Barcelona Gabriel
2004-09-11 03:46
Hallå alla, jag ville bara visa er en låt jag håller på med om Barcelona..hoppas ni orkar läsa den.
Gärna kritik efteråt :D

Barcas Revanch
Songwriter : Gabriel
Artistname : Gaberile
Verse 1
Borned 1889 now were born again
2004 and were born to win
Back on the throne as the number 1
The story of glory is about to begun
Known as the club with catalunyas pridness
Francos coldness got us under depressed
He would't even confess that we were the best
Madrid,Valencia,Depor...man that's nothing
been through president-murdering
With money-players and suffering
Catalunya is where we living
haters hate that were winning
that's why I'm singing
We've been the best from the beginning
Were like the "dream team 2"
puttin' on our nike-shoes
Where coming after you
Aint nothing you can do
Ronaldinho pass it
The ball's at Eto'o, he scores
Every kid in the area's in barca-stores
So 1, 2, 3 and four
Time for da 5 then we'll go for more

Verse 2
Bienvendos al Nou Camp,,..man this is hell
C Figo he kissed his ass farwell
Judas by the money is your nick-name tell
Couldn't get more lower even with bodysell
Gaberile 5 years later for a new fairytell
Everybody out there wanna know what we got
Ronnie, Puyol an Xavi on the spot
way fast max-piont no stop star drop
Lil-Diego is my nickname don't ask me why
Indeed I need not take a lie
I'm Gaberile and I'm a make ya cry
Take a try ain't no shy
Puyol in the back like a Tarzan-guy
An this year we going to dance with your ass
Come down whit your best
You wont have a chanse
YEAH!! We gonna shine and we gonna glanse
Couse this is the year of Barcelonas --- REVANCH!!!
Barcelona Barca Barca
2004-09-11 11:12
Jag fattar inte vad problemet är igentligen med Ronadinho. Blir så galen har väntat så länge på att se honom spela så plötsligt så är han skadad igen tack vara Brasiliens onödiga träningsmatch mot Tyskland.

Roberto Carlos sa en gång att "Landslag och Klubblag måste samarbeta bättre med varandra" och det är sant. Kolla på Tyskland-Brasilien matchen helt jävla onödigt. Okej om det var ett långt uppehåll i spanska ligan så går de har tränings match men inte när spelarna har Liga match tre dagar senare.

Barcelona RonalDanho
2004-09-12 17:21
Iniesta iniesta kan knappt vänta tills den dagen killen verkligen får lira i 90 min me ronaldinho vilket samspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! visca barca
Barcelona ZonD
2004-09-12 15:11
lill_yngve: Jag vet inte om du såg det men han hade en back efter sig som täckte skottvinkeln. Han gjorde helt rätt som försökte skapa sig en lucka.
Annons: