/spanien/barcelona/forum/26610.aspx/spanien/barcelona/forum/26610.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
lill_yngve
2004-09-12 11:53
lite inför tisdagens batalj, från uefa.com

Celtic FC v FC Barcelona
Celtic manager Martin O'Neill has doubts surrounding the fitness of forward Chris Sutton and wing-back Didier Agathe, who both missed Saturday's 3-0 home win against Dundee FC with hamstring injuries. Slovakian defender Stanislav Varga has a calf strain, but O'Neill believes he will be fit for Tuesday. Goals from Ludovic Giuly and former Celtic striker Henrik Larsson - who is in line for a quick return to Parkhead having left Glasgow in the summer - earned Barcelona three Primera División points against Sevilla FC, but talismanic playmaker Ronaldinho missed that game.

en del skador på viktiga "skottar"
Barcelona Holländaren
2004-09-12 12:07
Motta har länge haft en sargad kropp. Betvivlar att han kommer tillbaka alls.
Atlético Robnaldo
2004-09-12 11:53
står på text-tv att motta blir borta 6 månader! tungt
lill_yngve
2004-09-12 11:48
var det pukalen för katalanska mästerskapet Xavi och Puyol höll innan matchen igår?
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-12 16:16
Jompdinho//

Såg vi samma match? Marquez var bättre än Puyol och Sylvinho var ju lysande, bör ha en 4:a.
Barcelona ZonD
2004-09-12 10:47
Gustaf: Du får nog vänja dig med en Deco som slår bort passar, gör vansinnnes tacklingar och gnäller på domarn. Hans spelstil handlar mycket om att han tar stora risker. Han går inte av en match utan att göra några väldigt bra saker, och några otroligt dåliga saker. Du har nog rätt i att han får mer ytor när Dinho är tillbaka men jag tycker inte man kan klaga på hans insatser hittills. 2 assister på 2 matcher och ett bra defensivt jobb.
Barcelona Gio Style
2004-09-18 19:16
Pep Guardiola//

Braa äntligen ser man Sylvinho på vänsterbacken :D
Tycker att han är helt klart bättre än Gio
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-03-21 14:19
Hur kan folk glömma att världens bästa spelare och våran stjärna fyller år idag, 25 år.

Grattis Ronaldinho

Förresten så sägs det att van Bommel har valt Barcelona som sin nya klubb nästa säsong.
Spanien Albert_S
2005-03-21 14:10
VMKRÖNIKORVMKRÖNIKORVMKRÖNIKORVMKRÖNIKOR

Listen to this...

SVT:s VM-krönikor på dvd!

VM-1986, 1990, 1994, 1998 och 2002 för 600 kr, frakt ingår i paketpriset!

För beställning - skicka mejl till fotbollfotboll@hotmail.com

VMKRÖNIKORVMKRÖNIKORVMKRÖNIKORVMKRÖNIKOR
Barcelona MrDeco20
2005-03-21 13:28
varför blir alla så rädda när madrid vinner en match..det betyder ingenting..vi har fortfarande 11 poäng!!! Det betyder inte att vi kommer börja förlora matcher nu..om man jämför lite så spelar vi bättre fotboll än madrid..Det ska bli riktigt kul att se hur det slutar mellan madrid-barca!!!

P:S Hörde ni igå när roland nilsson sa: att KLUIVERt hade en bra koll på vilka spelare han köpt in osv..heheh fan vad jag skratta åt det..men det skämmiga var ju att ingen rätta han och sa att det 'är REIJKARRD!!!1 HAHAHA
vISCA EL BARCA!
Barcelona Holländaren
2004-09-12 22:02
Ämne: Hur känns de efter M....
Trist men väntat. Ungefär som ert anfallsspel.
Barcelona Bopi
2005-03-21 02:07
nu e de inte långt kvar!! mot Betis sitter man på läktaren!! någon mer som ska ner eller??
IMG
2004-09-18 18:16
RilleReal // henke gjorde 1 mål på ett misstag av en celtic spelare och du... real kommer inte komma ut till europa iår!
lill_yngve
2004-09-12 13:22
Mundo deportivos spelarbetyg, antagligen skala 1-5.

Valdés (2); Gabri (2), Puyol (3), Márquez (3), Silvinho (2); Deco (3), Motta (s.c.), Xavi (3); Giuly (3), Eto'o (2) y Larsson (3)
Sustituciones
Gerard (3) por Motta (min. 4); Iniesta (3) por Giuly (min. 60); Oleguer (2) por Puyol (min. 69)
Entrenador
Frank Rijkaard (3)
Real Madrid R.Carlos #3
2004-09-12 14:39
Sicken sopa Eto var igår kan han inte passa boll eller????
Henke var bäst på plan....men men liga guldet går ändå till oss
lill_yngve
2004-09-12 13:17
dags att vinna la liga och copa del rey snart, sex årsedan sist.
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-12 14:47
Snälla Maräng, stava rätt. Henke var enligt mig långt i från bäst på plan. Xavi spelade riktigt bra på mittfältet och slog inte bort en passning.
Deportivo Fabian
2004-09-12 12:19
Det kommer bli mycket mycketsvårt för Motta att ta sig tillbaka, 6 månader är minimitiden för en sån skada...
Barcelona cesaro
2004-09-12 14:29
vädigt tråkigt med mottas skada.. sörjer verkligen med honom!
han som hade startat så bra. nu är det bara att kriga och komma tillbaka till andra halvcan av säsongen
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-12 09:03
Att Henke var matchens bäste är fel enligt mig, Xavi gjorde som vanligt ett strålande jobb på mittfältet och är riktigt bra.
Jónáx
2004-09-12 01:12
Ämne: lufc//
Det beror me....
tyckde jimmyjump var lite rolig..
lill_yngve
2004-09-12 12:06
söndag 19/9

19.30 Atletico Madrid - Barcelona, kommentatorer Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark

underbart att man än en gång kan se Barca på tv.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-21 17:35
Messi & Gabriel

Word grabbar. Men van Bommel (gratis!)skulle jag faktiskt inte ha något emot, tvärtom nu när bl.a. Gerard lär sticka. Han gjorde ju hattrick igår borta mot Ajax..!

Feliç anniversari Ronaldinho! Vår mago är 25!

Visca el Barça!
lill_yngve
2004-09-12 11:41
tompa

deco var bra när han kom ut på högerkanten, men när han spelade som playmaker blev han väldigt hårt tagen, i praktiken nersparkad varje gång han fick bollen. Iniesta skötte sig mycket bättre i "Decos" position, men han fick ju inte ta emot några smällar
Barcelona Barca Barca
2005-03-20 23:20
Om ja förstår rätt så ska han stanna kvar i Atl.Bilbao. Men det hade inte skada om man gjorde en Bosman-fall. Bredda truppen lite.
Barcelona Barca Barca
2005-03-20 23:20
Om ja förstår rätt så ska han stanna kvar i Atl.Bilbao. Men det hade inte skada om man gjorde en Bosman-fall. Bredda truppen lite.
Barcelona Jairzinho
2004-09-12 11:54
Härligt med en seger igår!
Vill bara säga att jag lider med Motta, såg inte roligt ut.
Sen vill jag bara säga att jag är grymt besviken på Deco. Ska han vara Europas bästa mittfältare?? Knappast, enligt mitt tycke. Tycker Xavi överglänser Deco med hästlängder. För övrigt så tycker jag Xavi är vår bästa spelare efter Ronaldinho. Tycker även Gerard och Iniesta överglänste Deco igår. Bänka Deco i matchen mot Celtic och spela Iniesta från start. Vilken lirare han är, Iniesta! Vilken blick, vilka passningar, vilken spelare!!
För övrigt så var Eto´os dribbling vid friläget ricktigt läcker och jag hoppas Rijkaard fortsätter satsa på honom framför Larsson när Ronaldinho kommer tillbaka. Men viktigt är att ge Larsson speltid mot Celtic så han kan få ta emot fansen hyllningar, för det är han värd.

Vamos Barça!
Deco_Barça
2005-03-20 22:38
Ämne: Chris Härenstam är b....
Håller me Härenstam är bäst! Han kommenterade fotboll förut gör han inte det längre? Kanske bara Allsvenskan? Den där "experten" kåmark är sämst!

Hur ser det ut till nästa match? Vilka kan få avstängningar innan El Clasico?
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-03-21 17:14
Barca så alla vet spelar inte Van Bommel som pivote. Han är en spelare som har samma position som Xavi och Deco. Vi har Iniesta som kan rotera med nåde Deco och Xavi men han har precis samma egenskaper som xavi och just därför med Van bommel så har vi olika altenativ och han skulle passa mot deffensiva lag med hans tyrka och agrevisitet.
Barcelona Bopi
2005-03-21 18:47
RiZzo : jag åker ner den 2:april! du då?

jag ska på "träningläger" me vårt lag!

ska du bara kolla på matchen eller??
Annons: