/spanien/barcelona/forum/26605.aspx/spanien/barcelona/forum/26605.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Villarreal SverigesMaradona
2005-03-20 15:11
Hetaste laget i Sverige?

http://www.skanesfria.nu/modules.php?name=Artikel&id=3503
Barcelona Damia
2005-03-20 17:54
Nu funkar det YEAH! TACK!
Barcelona Zoran
2004-09-16 13:25
WOW

Toll och med Marca berömmer det nya Barca...

Se länken...
Barcelona barcelona-z
2005-03-22 13:37
I Vilken Klubb Spelar Milito ????
Barcelona Puyolinho
2004-09-10 22:24
Öhh ?
Fattar inte vad som e fel ?
Varför skulle Ronaldinho INTE spela ?
SEnaste matchen mot Tyskland gick hana plan med Dansande ben/fötter och leénde på läpparna !
2 matcher Utan Ronaldinhio är svårt ! Klarar knappe 1 match !

Fattar inte varför Etóo inte skulle starta han är 370743 ggr bättre änn Henke !
Barcelona Viking
2004-09-10 13:26
Jag köpte själv biljjeter till barca depor genom dne svenska penyan...
Gå in på www.penyasuecia.cml.nu Där står det hur du gör! lycka till.
Spanien NonD
2004-09-10 19:36
Jag har en fråga till alla Fotbollsfans..?

Kolla,alla i OS är spelare av hög klass men varför får dom inte vara med i A-laget ?.Kolla Quaresma eran forne spelare..varför spelar han i U-21 landslaget?.han har ju säkert en ordinarie plats i Porto men de är väll inte Rui Jorge(kanske har fel) men han har ju knappt speltid i Sporting om han gick där men de har Quaresma som kommer som reserv i ett förredetta kaos Barca.

Och vissa andra Adrian i brasiliens U-21 lag får ingen speltid i Fluminese men han får spela nästan varje match i U-21 laget ,vadå har U-21 laget mindre eller högre klass än Brasilianska ligan i helhet och så var det en annan Brasse spelare som var avbrytare i klubb laget men ordinarie i U-21 och hans platstagare var brasiliansk men inte med u U-21 eller A-laget konstigt någ blev han en av Brasiliens bästa högerbackar förra året.och samma gäller Heinze i Tjeckiens landslag i U-21 laget var han avbrytare anfallaren som dom hans plats var Baros i unga år Baros flyttade upp ett år senare men Henzie var fortfarande kvar som bänknötare,vadå såg dom inte hans kapacitet på träningarna ?

MVH
Barcelona emma
2005-03-20 17:27
Kharles: Ska jag tolka ditt goda skratt som någonting positivt? Jag skulle iaf tycka det var kul med en sån humorfylld krönika, och jag skriver gärna en. Passa er :P
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:51
Damia

Har du det senaste codec-paketet? Om inte ladda ner på den översta länken, kan vara problemet.. Annars är det bara att försöka igen eller på den andra servern..
Barcelona Edmilson
2004-09-10 18:37
Tror inte att det blir någon Ronaldinho imorgon men det viktiga är att vi vinner
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:44
Märkte att blaugrana.pl - servern verkar överbelastad.. Så jag lägger upp en till länk med mål/höjdpunkter.
Barcelona Schnasen
2004-09-10 13:10
Ska till Barcelona i november och vill se Barca-Deportivo. Några tips på hur man skaffar biljetter? Tack på förhand...
Barcelona Damia
2005-03-20 17:48
Kharles_Kubala

Inloggning nekades står det när jag ska hämta grejerna, på din senate länk. vad ska jag göra?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:41
Damia

Först är där en länk med endast Giulys mål. Sen är det en länk med höjdpunkter från första halvlek (skrot1 sen 2) följt av en länk för höjdpunkterna av andra.

Nej det kostar ingenting att ladda ner matchen, men man kan göra det först ett par timmar efter att den spelats och kvaliteten är lite ojämn..
Barcelona F.C Barcelona
2004-09-18 19:01
Jag skulle i dagsläget inte ens byta bort Gabri mot Zidane.
Barcelona Effet77
2005-03-20 19:44
Tror att jag ska börja spela in Reals matcher , kan vara bra att ha när man ska sova*S*
Ett riktigt sömnpiller GÄSP
Barcelona Messí
2005-03-20 15:52
Har en sak att tillägga ang. Valdés. Förutom att han är riktigt bra på att rädda chanser så är han mycket bra på att sätta igång spelet snabbt. Någon som har märkt det?

Jag tror att Valdés är den nya sortens målvakt. Bra med fötterna och bra på att sätta igång spelet. Han kanske är Barcelonas största talang de senaste åren före Iniesta?
Señor Laporta
2005-03-20 14:59
Skönt med tre poäng igår. Giuly är på gång och det känns riktigt bra inför stundande el Clasico även om Marquez saknas mot Betis. Utvisningen är väl inte så mycket att snacka om trots att hans andra gula var riktigt otur. Spelet var stundtals bra och första kvarten var riktigt underhållande. Deportivo var bra och fick en ohyglig press mot Valdes, men precis som Messí säger kommer den mannen bli något riktigt stort om han bara kan hålla undan sig skador.

Barça
Barcelona Lucho
2005-03-22 13:39
barcelona-z: Barças mittbacksuppsättning är inte alls dålig. Puyol, Marquez, Oleguer och Edmilson tycker jag är fullt tillräckligt. Däremot har ytterbackarna varit rätt ojämna. Som jag ser det är det där försvarvärvningarna behövs.
Barcelona Damia
2005-03-20 17:45
:'( , det fungerar inte att spela upp, verken på mediaplayer eller på winamp. Och piratebay är nått fel på, för att jag kan inte ladda ner själva filen med matchen jag får nått annat konstigt. fan också. Men du tack för hjälpen iaf!
Barcelona Damia
2005-03-20 17:37
Kharles_Kubala

Ska jag spara alla de där grejerna om jag vill spara höjpunkterna?
Barcelona FC Sant Just Desvern
2005-03-20 11:46
Håller med Hoodie... Belletti har varit stundtals lysande...(mot Athletic Bilbao).. men ibland har han haft problem då han inte riktigt kunde fylla båda uppgifterna som högerback och offensiv spelare (mot Sevilla). Tycker däremot att han är en av de bättre spelarna i Barca om han har en bra dag... om man får säga så. Han blir bara bättre och bättre... ser fram emot nästa säsong.

//Catalunya is not Spain!
Real Madrid R.Carlos
2005-03-20 12:50
messi:
Han fick väl 2 gula i matchen eller? isåfall kan han inte va fri han borde ha 1 gult kort. Aja ni slipper iaf en utvisad Marquez mot oss..Vi slipper en utvisad Gravesen eller grav sten som min pappa säger =D!

HALA MADRID!!!
Barcelona Messí
2005-03-20 12:44
Puyo(l)lök//
Du kommer nog få vänta en lång tid. ;-)

R.Carlos//
Japp, han är fri. Han hade 4 innan.

Btw, var det någon som såg Bellettis gudomliga glidtackling i slutet? Tror det var mot Fran.
Barcelona Messí
2005-03-20 12:52
Ämne: messi:
Han fick väl....
Aa, just det. Då står han väl på 6 gula kort nu. Inte helt säker.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:59
Det var så lite så.

Visca el Barça!
Barcelona Camparn på nou
2005-03-20 11:10
Barca Halle

Håller med Sergio Ramos skulle vara en spännande ny spelare antingen att byta av elller ersätta Belletti som jag tycker har varit en av våra sämre spelare under säsongen.
Milito skulle vara en jättebra värvning likaså Collocini som är en fantastisk back. Men jag tror inte att Depor skulle släppa honom billigt nu när han och Andrade har varit ett sånt succé backpar.
I stället så är Anderlecht Kompany ett bra altenattiv. Han sägs vara en komplett och modern mittback han är bara 18 år men har varit fantastisk i Anderlecht och den belgiska ligan.
Han jagas av många storklubbar däribland Barcelona och Real Madrid som har visat intresse.
Barcelona Belletti
2004-09-11 12:00
Sevilla är inte dåliga, om de har en bra dag kan de faktiskt klara oavgjort eller spela riktigt bra mot oss. Förra matchen såg jag att backlinjen var lite darrig, så mot Sevilla som är ett mycket bättre lag än Racing så kan det bli mål i baken.

Tror ändå vi vinner. 3-1.
Barcelona Ben
2005-03-20 16:01
Är beredd att hålla med Håkansson. Tycker visserligen att backlinjen ser väl darrig ut ibland, men Sylvinho har i alla fall vettet att tackla motståndaren istället för att, som Gio, bara springa bredvid.

Härlig match också, tycker precis som Kåmark att båda lagen visar på en genuin stolthet för sitt yrke, och respekt för åskådarna, något som blir allt mer ovanligt. Också en fantastisk och otroligt viktig seger. Bilden av Sylvinhos närmast maniskt knutna nävar efter matchen var otroligt uppiggande.

Det är vår säsong i år.
Real Madrid R.Carlos
2005-03-20 12:37
Är marquez fri frånn gula kort nu eller?..Hur många hade han innan matchen 3 va de va?,.eller 4 kanske?¨

HALA MADRID!!!
Annons: