/spanien/barcelona/forum/26601.aspx/spanien/barcelona/forum/26601.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kluivert9
2004-09-13 15:42
Det kommer du göra och alla andra när vi kommer längre in i säsongen...
Barcelona Edmilson
2004-09-13 19:55
Puyolinho jag tror att Deco kommer att spela istället för Iniesta
Barcelona Edmilson
2004-09-13 19:26
Hoppas att Eto'o gör en bra match mot Celtic för Henke imponerade mig mot Sevilla.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-20 17:04
En av säsongens skönaste skalper! ALLA skötte sig utmärkt igår; ALLA jobbar för varandra och ALLA vet vad som gäller!

- Bra kämpainsats av laget matchen igenom, speciellt efter Marquez felaktiga och oturliga utvisning!

- Giuly har nätat i två matcher i rad och spelat bra.. Är detta vändpunkten tro?

- Valdés, Puyol, Oleguer, Xavi, Gerard, Iniesta.. Vad ska man säga..? Håller med "Messi" om att Valdés troligtivis blir större än Iniesta (som Barçatalang). 'Ole' gjorde en stabil insats.. Har han börjat lyssna på Puyol kanske..? ;-) Gerard gjorde ett piggt inhopp och lär starta mot andalusierna nästa match. Våra trollgubbar och alver på mitten; Xavi och Iniesta gjorde även dom bra insatser.. Haha, kommer ihåg när de skojade med hela Depor-mittfältet och bara höll i bollen..

- Följdaktligen; Var Aragones drucken då han tog ut landslaget den här gången..? Ole går före David Navarro 9 gånger av 10. Dessutom.. Mista?! Ja han gjorde ju 20 mål förra säsongen, men uttagningen ter sig aningen dåligt tajmad.

- Vissa av real-supportrarnas patetiska frustrations-ångest-mierdahablan på deras forum är alltid lika kul att läsa!

- Sylvinho stärker sin plats i startelvan.. Hmm, kanske vi får se ett Barcelona utan holländare (på plan) ett tag framöver..? ;-P

- Visca el Barcelonismo!

seth

Skillnaden är att ni från första sekund ställde upp med den primitiva div3 köttmurstaktiken. Varje gång jag ser Roman på läktaren så gäspar han eller ser nyvaken/sömnig ut.. ;-P

emma

Kontakta svenskafans-admin angående problemet. Länk i länktipset. Fick mig ett gott skratt angående din "Snygga 10-lista".. ;-)

Har någon märkt vår porteros roliga gester efter varje ingripande..? Valdés är Mafia.

Visca el Seguidors!
Barcelona nobody
2004-09-13 18:54
Eto har spelat i Mallorca där han varit tvungen att göra allt själv, så det kommer nog ta ett tag innan han slutar vara så "självisk"
Barcelona ZonD
2004-09-13 18:12
Pivote: ja jävlar, där sa du det! Har funderat sen i lördags var jag har sett det där bandet någonstans. Bra gjort!
Barcelona Kluivert9
2004-09-13 15:16
okej, Gerard spelade inte felfritt precis men jag tyckte att han skötte sin uppgift ganska bra.
Han syntes inte så mycket men han fanns där och det är tom viktigare.

Angående Deco så tror jag att han har det lite svårt att komma igång i början ny klubb och ny liga men jag tror att han kommer visa vad han går för lite längre fram och tycker inte att man ska spela med iniesta istället. Tycker Rijkaard ska låta Deco fortsätta och spela upp sig lite. Och att iniesta kommer in när laget leder och inte ha lika stor press på sig är en annan sak. Utan Deco på mitten finns det ingen som kapar! :)
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-13 18:06
Kanke så `?

valdes
belletti-puyol-marquez-silvinho
xavi-edmilson-deco
giuly-eto'o-ronnie
Barcelona Edmilson
2004-09-13 17:26
Laporta har sagt att han inte ska köpa fler spelare så det blir inga nya spelare tills sommarn,kolla länken.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-13 18:02
nån som vet hur barca spelar mot celtic?
Barcelona Barca Barca
2004-09-13 16:41
Jag tror att Deco kommer vara mycket nyttig i Champions League spel han kommer vara vår nyckel spelare imon mot Celtic. Ta de lungt grabbar kolla bara på Nedved han var inte så bra första säsongen i Juve men han hade tränarens förtroende och andra säsongen exploderade han. Tolamod måste man ha.
Barcelona Puyolinho
2004-09-14 17:57
Hoppas verkligen att Sylvinho spelar istället för Gio !!!
Sylvinho var lysnade mot Sevilla ! ! !
Barcelona Barca Barca
2004-09-13 16:41
Jag tror att Deco kommer vara mycket nyttig i Champions League spel han kommer vara vår nyckel spelare imon mot Celtic. Ta de lungt grabbar kolla bara på Nedved han var inte så bra första säsongen i Juve men han hade tränarens förtroende och andra säsongen exploderade han. Tolamod måste man ha.
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-13 16:18
IMG//

Kom igen! Ett helt folk tjatade på honom. Media, förbundskaptener och lagkamrater var på honom hela tiden. Att till slut bli frestad och tacka ja till landslaget är knappast något att klandra honom för.
Jag är själv MFF:are, och bara glad att det blev Henke och inte Skoog som tog den sista anfallsplatsen.
Barcelona mishinio
2004-09-13 16:23
e det ingen som har mål från igår
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-09-13 17:34
Läste lite längre ner att någon nämnde det gula bandet som flera spelare i barca hade runt handleden. Men jag har sett massa andra idrottsutövare som också har det, bl.a tennisspelare. Fattara inte vad det är för band!
lill_yngve
2004-09-13 17:03
Jag tänkte på hur mittfältet ska starta, så borde inte Xavi, Iniesta och Deco starta, visst kommer bolltempot i gång, men alla är ju lite offensiva. Därför borde nån utav dom kliva åt sidan för antigen Edmilson eller Gerard. Troligen blir det Iniesta som får kliva åt sidan.
IMG
2004-09-13 16:12
Är det bara jag som tycker att Henke är överskattad? Han är riktigt bra men inte så bra som alla säger. Han tror han är bäst av alla som han bevisade innan EM... Efter VM 2002 så sa han aldrig mer landslaget sen inför EM så bara säger han Ja och tar Johan Elmander, Niklas Skoog eller någon annans plats. Det är inte schysst tycker jag alltså... det är inte snyggt. Visserligen är Henke en av Europas bästa anfallare men tänk på Allbäck (som kom med till EM) som ställde upp i alla kval matcher och sen när den kom till själva EM så petas han för Henke säger Ja helt plötsligt!
Barcelona Calé
2004-09-13 14:38
Ville bara säga ge en stor salut till Iniesta som jag tycker gjort två underbara inhopp som borde förpassa Deco till bänken, då han inte direkt levt upp till titlen Europas värdefullaste spelare. men det är kanske lite tidigt att kritisera honom allt för mycket. hoppas vi leker ut Celtic imorrn så vi ger igen efter vårens förlust men framför allt att vi får se Ronaldinho i högform
Spanien Matthäus
2004-09-14 23:17
Ronaldinho kommer tillbaka efter en skada, glöm inte det! Han är inte 100% än. Men alla vet vad han kommer göra när han är det!
Barcelona Guily
2004-09-14 23:07
Hej Zidane_5 kul att du är här o skriver, jag visste inte att Realfans gillade att hänga mad Barcas. Välkommen tillbaka Broder :=)
Barcelona Guily
Hej Zidane_5 kul att du är här o skriver, jag visste inte att Realfans gillade att hänga mad Barcas. Välkommen tillbaka Broder :=)
Barcelona RonalDanho
2004-09-13 16:29
in me iniesta mot celtic för att förra gången så fastna spelet när bara dinho ville göra nåt me bollen .. iniesta iniesta in me killen han e fan den bäste efer ronaldinho i anfallsväg ..killen e helt underbar
Barcelona Gabriel
2004-09-13 14:35
El Pibo

Du har helt rätt, jag har också märkt det.
Det är ett gult band och jag gissar att de har med unity i laget att göra, friendship eller nåt :S, Puyol,Henke,Gabri och Motta har jag sett med dom!..!
Barcelona Neten Kushi
2004-09-13 17:05
http://www.przemas77.neostrada.pl/Barca_Sevilla/skrot.avi

Där finns målen från i lördags! Men vad pysslar Eto'o med? Borde byta namn till Ego'o!
Barcelona *
2005-03-21 23:47
Ämne: @ Messi:

Ta ner M....
Van Bommel är ingen dm.
Barcelona Calé
2004-09-13 14:30
testing 1234
Spanien Robert_M
Zidane_5:

Om jag avr du som så skulle jag inte garva så mycket efter att ha sett en halvskadad Ronaldinho i en match. Ni realfans har väl själva inget att skryta med när ni har en avdankad spelare i Zidane som verkligen varit genomusel i inledningen så thats it... Ja, jusste. 3-1 nu..
Barcelona barcapimp
2005-03-22 00:45
Jag förstår inte dem som är negativt till Van Bommel.Kommer han till oss så kan jag garantera att han kommer att vara ordinarie.Jag tror att han kommer att ta pivote rollen,men även dem offensiva mittfältsplatserna när det behövs.Jag tycker absolut inte att han spelar fult,snarare har han en stor vilja.Han ger alltid allt utan att gå över gränsen som puyol ungefär.Motta skulle kunna lära sig ett och annat av honom,då Motta ibland spelar väldigt fult.
Barcelona Puyolinho
2004-09-13 15:44
Är Edmilson andvändbar mot Celtic eller är han fortfarande avstängd ???
Och jag håller med Super-Barca Angående Deco !
Omhan för sitta på bänken då förstår han att han måste börja Leverera och kämpa så jag tycker att Iniesta ska få chansen mot Celtic ! ! !
Annons: