/spanien/barcelona/forum/26592.aspx/spanien/barcelona/forum/26592.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2005-03-20 11:57
Jag tycker att Belletti blir bara bättre och bättre. Han blir bättre deffensivt när det gäller markeringar och tacklingar, offensivt har han utvecklat sina inlägg och han slarvar inte bort bollarna lika mycket som innan.

Sak samma med Deco. Han blir grymmare och grymmare. Jobbar och sliter för laget mer och mer. Han visar hjärta.
Señor Laporta
2005-03-20 15:57
Messí

Absolut, håller med dig. Han får också mer speltid än Andres Iniesta. Men visst är han riktigt snabb när det gäller att få igång bollen i spel och måste säga att det ser riktigt komiskt ut. Han är lite av en så kallad "macho-man".
Barcelona Couture
2004-09-12 00:22
Saviola gjorde ett mål för monaco när dom vann med 3-1 ikväll!
Barcelona Hoodie
2005-03-20 11:24
Seth

Har faktiskt sett Chelsea ganska många gånger i år, både i Premier League och i CL. Och fortfarande hävdar jag att dom ej spelar den fotboll dom har material för. Utan Arjen Robben känns Chelsea MYCKET tama framåt. Visserligen är Damien Duff en mycket bra spelare men han blir för ensam när Robben inte är med. Matchen på Camp Nou var ju bara ännu ett bevis på köttmuren Chelsea. Att Chelsea lyckades göra 4 mål på stamford bridge berodde ju knappast på en överväldigande offensiv från Chelseas sida utan snarare ett embligt försvarsspel från Barcas sida.

Forca Barca!!
mw
2005-03-20 17:03
Har funderat på en hel del om mittbacksplatsen brevid Puyol...

Vad skulle ni tycka om Mellberg? snabb, brytningssäker, bra huvudspelare, kan spansk fotboll redan osv
seth
2005-03-20 01:39
Jaha, då har alla här inne ändrat uppfattning.

Det viktigaste är väl att spela samba-fotboll.
Om man vinner, men spelar tråkigt är det misslyckat.
Eller hur var det nu?

Ser inget fel i Barcas utförande av matchen, grym kämpainsats och 3 poäng.
Men då ni här inne mår illa av att se tråkfotboll, borde denna match räcka för att hälften av er ska sluta hålla på Barca?
Barcelona Hoodie
2005-03-20 11:29
Camparn på nou

Menar du verkligen att Belletti varit en av våra sämre spelare i år??!
Hmmm, undrar om vi har sett samma matcher i år. Okej, han var usel mot Chelsea men det var å andra sidan hela Barca. Tycker att Belletti varit mycket bra, kommer fantastiskt fint i offensiven hela tiden!

Forca Barca!!!
Barcelona emma
2005-03-19 23:50
Ämne: Barca har ikväll gjo....
Haha, synd att folk inte har humor här på vårt kära forum! Torrboll.
Barcelona Tompa
2005-03-20 10:28
Realfansen verkar vara riktigt usla förlorare...

Nåväl, inte någon (rent spelmässigt) större match av Barca igår, men vilket hjärta hela laget visade i slutet av matchen - det var underbart att se!
Barcelona Tompa
2005-03-20 10:28
Realfansen verkar vara riktigt usla förlorare...

Nåväl, inte någon (rent spelmässigt) större match av Barca igår, men vilket hjärta hela laget visade i slutet av matchen - det var underbart att se!
Barcelona Tompa
2005-03-20 10:20
Puh, det satt långt inne men det blev 3 poäng till slut. Tappar Real poäng i kväll är ligaguldet i praktiken klart!

FORCA BARCA!
Barcelona Tompa
2005-03-20 10:20
Puh, det satt långt inne men det blev 3 poäng till slut. Tappar Real poäng i kväll är ligaguldet i praktiken klart!

FORCA BARCA!
Spanien gulito
2005-03-20 02:23
seth//

Jag följer PL ganska så noga och jag kan utan tvkena säga att det är skam för Engelsk fotboll och PL att ett så otroligt tråkigt lag som Chelsea leder ligan. Men jag kan dock erkänna att ni spelat bra fotboll på sistonde men sett över hela säsongen så har Norwichs sätt att spela fotboll på varit mycket roligare att se på än Chelsea
Barcelona Hoodie
2005-03-20 02:00
Grym insats av Barca idag. Inte nog med att vi är på Depors hemmaplan, vi har domaren emot oss också. Ändå lyckas vi kriga till oss 3 pinnar. Puyol bäst på banan tillsammans med Valdes.

Seth

Att spela bra fotboll borde alltid vara SAMTLIGA lags målsättning, idag tycker jag nog att Barca försöker tills Marquez blir utvisad (fö ett fullständigt horribelt domslut). Efter det är det endast kriga som gäller. Jag (och många med mig) har inget emot krigarfotboll så länge man inte gör system av det. Det är ju tragiskt att titta på lag som Chelsea och Bayern. Fantastiskt material men spelar såååååå destruktivt. Nä, hellre vinna med 4-3 än 1-0 som regel, men om förutsättningarna inte tillåter annat så är det bara kriga som gäller!!

Forca Barca!!!
seth
2005-03-20 02:14
hoodie//
Ok. Bayern kan jag inte svara för, då jag inte sett dom i år speciellt mycket.
Men jag kanske får fråga dig hur många gånger du sett Chelsea i år? När du säger att Chelsea spelar såååååå tråkigt, så funderar man ju självklart på om du bara sett Chelseas match på Camp Nou denna säsong?
Barcelona Damia
2005-03-20 00:13
SNÄLLA har nån highlights från matchen eller hela matchen?! JAG ÄR DESPERAT! missade matchen och jag måste se den! SNÄLLA någon!
Barcelona maxi
2005-03-19 23:48
vem är er favoritspelare?
lufc
2004-09-11 23:33
Det ser lite tomt ut på Nou Camp. Kan det bero på det kassa vädret?
(--MadriEntes--)
2005-03-20 00:24
Giuly//

medgångare...??
(--MadriEntes--)
Giuly//

medgångare...??
Barcelona Damia
2005-03-20 00:25
(--MadriEntes--)

det är han säkert :-)
(--MadriEntes--)
Giuly//

medgångare...??
Barcelona Der Afro
2005-03-20 00:15
Ämne: Ämne: Barca h....
Jag håller med Emma både gällande torrboll och gästkrönika.

Oleguer tycker jag gjorde en superb insats idag. Annars brukar han inte vara bland våra bästa. Valdez borde få chansen i landslaget snart. Vilken räddning på första farliga frisparken!
Barcelona Der Afro
2005-03-20 00:15
Ämne: Ämne: Barca h....
Jag håller med Emma både gällande torrboll och gästkrönika.

Oleguer tycker jag gjorde en superb insats idag. Annars brukar han inte vara bland våra bästa. Valdez borde få chansen i landslaget snart. Vilken räddning på första farliga frisparken!
Barcelona Edmilson
2004-09-11 15:19
Bopi det sägs att Ronaldinho kommer inte att spela idag
BigBadOla
2005-03-19 23:43
Barca har ikväll gjort kanske säsongens svettigaste kämpamatch och så dillar nån tonåring om en snyggaste spelare lista. Vad trött man blir.
Nån som vet hur många matcher Marquez blir avstängd?
Real Madrid Ike
2004-09-11 18:43
Dinho kommer inte att spela, han kommer nog inte ens finnas på bänken.
Jag för en vill absolut inte ha Larsson Etoó på plan sammtidigt.
Deco på dinhos plats och Iniesta på Deco´s. Iniesta behöver spel tid, och inte finns det väll 1 person i världen som inte tror på att han kommer imponera, den kille är ett underverk.

Valdes
Belletti Puyol Marquez VBH
Motta
Xavi Iniesta
Giuly Etóo Deco
Tippar 2-0.

Om jag skulle få välja 1 spelare, som jag skulle vilja imponerade denna match, så är det Motta.
Skulle vara guld värt om Motta kom in i en Stark och trygg roll i mitten.

Larsson byts in med 15-20 min kvar.
Vill se Navarro få lite spel tid också.
3dje bytet mer efter match bild.
Barcelona Jairzinho
2004-09-11 18:47
Vill bara uppmana alla Culés här inne att köpa nya numret av FourFourTwo, ett engelskt fotbollsmagasin. I det nya numret finns ett reportage om Barça, "The fall and rice of Barcelona" plus ett reportage om Ronaldinho. Totalt innefattar dessa två reportage 14 matiga sidor. Mycket läsvärt och oerhört intressant. tidningen finns inte i butiker som Pressbyrån och liknande utan leta i mer välsorterade butiker som Press Stop osv... Rekomenderas starkt!

Nu slår vi Sevilla ikväll!
Barcelona Relay
2005-03-19 23:41
Ämne: Det kanske vore en g....
Varför inte sätt igång och fila på nåt bra :)
Barcelona emma
2005-03-19 23:40
Det kanske vore en gästkrönika att slipa på? "Fröken Emma listar de 10 snyggaste Barcelonaspelarna", vore det inte skönt att se bortom fotbollen en stund? :P
Annons: