/spanien/barcelona/forum/26589.aspx/spanien/barcelona/forum/26589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
arman
2004-09-07 23:05
jag frågade med tanke på att r. madrid redaktion skrev lite om madrids budget... tycker inte att det är en dum fråga!! oo om du inte kan svaret.. så behöver du nog inte säga någonting! fjant
Barcelona Alx
2004-09-07 21:26
Jag tror liksom Jocke att aktiviteten kommer att stiga ju närmare Sevilla-matchen vi kommer. Dessutom finns det inte så mkt att skriva om just nu. Säsongen började med ett uppehåll. Det är inte nogon vits att spekulera om nyförvärv och inte heller kan man diskutera hur det går i ligan. Visst, man skulle kunna spy galla över att vi saknar en yttermittfältare osv, men vem orkar? Bevisligen ingen :).
arman
2004-09-07 21:58
Hur ser barcas budget ut?? inkomst/utgifter?? vet någon??
Barcelona Blaugrana_1899
2004-09-10 09:48
Barça - Sevilla nu imorgon lördag och celtic - Barca på tisdag, dom visar den cl matchen på ztv :) haha.. lite ovant att se cl på ztv men men bra eftersom dom flesta har kanlen... Forca Barca !
Spanien NonD
2004-09-09 20:57
porto spelare? han spelar ju för er
:)
Barcelona Rivald0
2004-09-09 19:05
Tack BARCA BARCA!!!...de funka :D..vilket härligt mål asså..:D
Barcelona Barça-fan
2004-09-15 19:51
Kan någon svara på varför Jimm Jump inte kan portas från nou camp?
Barcelona ZonD
2004-09-09 20:08
Herbsman: Själv kommer jag hålla stenhårt på Espanyol ;)
Barcelona Tompa
2004-09-15 17:37
RONALDINHO LEKER:
Jag tycker du ger Beletti för högt betyg. Håller med om att han var riktigt bra offensivt. Däremot agerade han väldigt tafatt när Celtic kvitterade. Det målet får han till stor del ta på sig och därför tycker jag bara han är värd en tvåa. I övrigt håller jag med om det mesta. Tycker dock Valdés förtjänar mer än en tvåa, åtminstone en trea. Han gjorde några riktigt bra räddningar när Celtic pressade på som värst efter kvitteringen. I övrigt hade han dock inte så mycket att göra.
Barcelona el diablo
2004-09-09 19:44
Barca köper för mycket spelare varje säsong. Jag vill inte ha giuly som tar luis garcias plats på mittfältet jag vill se lite egna produkter som lyckas i laget. Värvningen av Etoo var ju ett skämt för stackars saviola som inte får spela flitigt. lagledningen vill bara ha mer och bättre spelare de kan alldrig nöja sig med vad de har.
Barcelona RonalDanho
2004-09-15 18:32
messi// vadå bättre kap än ronaldinho har du liksom glömt vilka spelare ronaldinho fick spela med förra året o ändås gjorde stordåd på plan me dribblingar som han kan bara göra..giuly i all ära men ronaldinho e en allround spelare från mittfältet o uppåt det e inte giuly..att ens våga jämföra de redan e ganska meningslöst ..vi snackar om världens bästa spelare me en knäskada som spökar fortfarande men ändås gör en assist o skapar lägen...visca el barca
Barcelona Tompa
2004-09-15 17:37
RONALDINHO LEKER:
Jag tycker du ger Beletti för högt betyg. Håller med om att han var riktigt bra offensivt. Däremot agerade han väldigt tafatt när Celtic kvitterade. Det målet får han till stor del ta på sig och därför tycker jag bara han är värd en tvåa. I övrigt håller jag med om det mesta. Tycker dock Valdés förtjänar mer än en tvåa, åtminstone en trea. Han gjorde några riktigt bra räddningar när Celtic pressade på som värst efter kvitteringen. I övrigt hade han dock inte så mycket att göra.
Barcelona el diablo
2004-09-09 19:44
Barca köper för mycket spelare varje säsong. Jag vill inte ha giuly som tar luis garcias plats på mittfältet jag vill se lite egna produkter som lyckas i laget. Värvningen av Etoo var ju ett skämt för stackars saviola som inte får spela flitigt. lagledningen vill bara ha mer och bättre spelare de kan alldrig nöja sig med vad de har.
Barcelona Edmilson
2004-09-07 19:34
Xavi har ett riktig Barca hjärta,Kolla länken
Barcelona Diego Armando Maradona
2004-09-07 15:54
Någon som vet någon bra internetsajt där man kan köpa lite "udda" Barcelona prylar.
Barcelona Puyolinho
2004-09-07 19:21
Asså Ärligt det e knappt kulokomma in hit o skriva någe mer !
"Diego Armando Maradona´s" Inlägg har vart uppe i nu 3 och en halv timme...
Känns lite konstigt...
Det e inte samma drag i forumet som förrr :S
Barcelona ZonD
2004-09-07 22:08
arman: Laporta vet. Dock blir nog lite svårt att få honom att berätta så jag skulle nog rekomendera att du försöker hacka dig in i hans dator. Annars får du nog leva i ovisshet.

Nej, kom igen nu grabbar. Det måste finnas något att diskutera annars kommer en massa onödiga inlägg som det jag nyss skrev (dum fråga dumt svar).
Barcelona Kluivert9
2004-09-07 14:21
Ämne: etoos mål finns på s....
tack :)
Barcelona Gio Style
2004-09-10 17:26
eh va?
på senaste artikeln står den troliga startelvan.
Larsson inne inte etoo, Gio inte sylvinho och marquez o inte edmilson.
Vad har man då köpt spelarna till??
Hoppas verkligen att startelvan inte blir så :D
Barcelona Belletti
2004-09-09 21:51
Ämne: porto spelare? han s....
Jag menade att han spelade i Porto förra säsongen, och då var han riktigt bra. Guldbollen går till den som spelat bra förra säsongen, itne den här. Får hoppas han blir ännu bättre i år. :-)
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-09-10 15:13
hur spelar barca mot sevilla ?
Barcelona ZonD
2004-09-09 11:29
Jocke: Jag försöker bara vara realistik i mitt resonemang om vem som får priset. Jag håller givetvis med dig om att defensiva spelare är ofattbart underskattade och det är synd att de är så.

När jag jämför Deco gör jag det med andra som kan tänkas få priset, vilket tyvärr inte inkluderar speciellt många defensiva. Att Deco vunnit priset som europas bästa spelare är självklart inte samma sak som att han borde ta hem priset som världens bästa spelare också, men ur FIFA's (för det är väl de som avgör?) synsätt har Deco stora chanser att få det. De har visat tidigare att titlar och meriter ger stora förspång (Zidane, Ronaldo) och självklart är det spelare som syns mest som tar hem priset. I mina ögon är det skandal om Dinho inte får priset men blir inte ens förvånad om Zidane får det.
Barcelona Edmilson
2004-09-07 20:07
Är Riquelme utlånad eller köpt av Villarreal
Barcelona Belletti
2004-09-09 20:56
Skulle inte förvåna mig ifall nån Porto-spelare får Guldbollen. T.ex Deco, som spelade i Porto och var den bästa spelaren av de alla.
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-07 11:42
Det blev Barça-seger med 2-1, efter att ha legat under med 0-1. Giuly och Iniesta var "våra" målskyttar.
Real Madrid Ike
2004-09-09 20:41
Vill se Etoó vinna skytte ligan i år..
Med Giuly och Dinho som serverar honom tillsammans med Xavi Deco och Iniesta borde det inte vara någon omöjlighet..
Tror vi vinner med 3-0 imorgon!
Etoó x2, Giuly.
(känns skönt att ha en spelare som inte är rädd för att skjuta längre. I Giuly då!)

Själv klart ska Dinho vinna guld bollen, skulle dock inte förvåna mig om ronaldo/zidane fick den, bara för dom spelar i real. Då skulle verkligen fifa förnedra sig själv. Lär ju inte vara en kotta som skulle ge dom den.

Vinns för Barca och Espanyol!
Barcelona Ahminho_A10
2004-09-09 14:54
väldens bästa fotbollspelare=ronalo de assis morreira såkallad ronaldinho gaucho
Espanyol NonD
2004-09-09 20:45
haha
Espanyol NonD
2004-09-09 20:45
De för ja med,..ZonD
Spanien Romano Africano
2004-09-09 14:15
Jag tycker att Ronaldinho borde vinna golden bollen alltså den som är bästa spelare i europa för att den har mer prestige och är den som ges till bästa spelare i världen. Ingen räknar längre Fifas pris efter de gave Zidane och Ronaldo när de inte förjänade. Jag tycker att det är bara Henry som är i närheten av Ronaldinho,han är inte lika bra dribller men han använder hans teknik bra och spelar fram mycket mål för att anfallare.

Som nån sa är Ronaldinho en av få spelare som bjuder på show när han spelar såna behövs idag.

Föresten är väl Ronaldinho också världen bästa frispark just nu han gjort flera senaste månaderna medan Beckham och Carlos inte har gjort en på över ett år.
Annons: