/spanien/barcelona/forum/26583.aspx/spanien/barcelona/forum/26583.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavilicious
2005-09-24 11:08
Ike

Ok, förbannat synd då han skulle behövts en sån här match för att störa deras speluppbyggnad.

För övrigt tycker jag Riijkard gör helt fel om han inte lirar med Henke idag. Han har sett mycket pigg ut i sina inhopp och kommer ge allt för att visa att han förtjänar en plats i anfallet. Ezquerro har väl inte hoppat in en minut i år?(rätta mig om jag har fel)
Real Madrid Ike
2005-09-24 11:03
små skadad.. tror ja iaf
Barcelona Xavilicious
2005-09-24 11:03
Varför är inte Marquez med i truppen?
Real Madrid Ike
2005-09-24 10:59
Vad är det som händer med Motta?!
Han är väll frisk nu, in med honom på mittfältet,
Ner med Marquez i backlinjen.

Valdes
Belletti Marquez Puyol Sylvinho
Xavi Motta Deco
Giuly Eto Ronaldinho

Så ska vår start 11 se ut. (normalt sett)

Känns skönt att Ronaldinho inte ska spela imorgon.
Tror nog Ezquerro kommer spela mycket bättre än en blek, Ronaldinho hade gjort.
Om jag vore Rijkard hade ja bänkat Ronaldinho ett par liga matcher.

Jag vill se Maxi IDAG!.
Måste vara det mest onödiga köpet fotbolls historien. Killan har fått typ 30min spel tid på 8 månader.

Real Madrid beckham_no1
2005-09-24 10:54
shoo ja tror att ni torskar mot Betis men det blir en bra match...
Tror ni att Henke kommer att spela nånting???

Barca spelar en bra fotboll men inte lika bra som Real!!!!!!!!!!!
Barcelona Maxi Lopez
2005-09-24 07:42
Hoppas att vi startar så här imon.

Valdes
Belleti-Puyol-Oleguer-Gio
Van Bommel-Xavi-Iniesta
Giuly-Eto'o-Ezquerro

Någon som jag vill nämna är Gio har verkligen spelat upp sig + att jag vill att M.Lopez ska hoppa in andra halvlek. 2-1 vinst idag eto'o och Ezquerro nätar.

Vica el Barca
Stojkan
2005-09-24 01:14
rijkaard gör helt rätt för en gångs skull att "peta" deco och ronaldinho, sen e säkert den största orsaken att han vill vila dom till CL, och inte pga underprestering. men det viktigaste är iaf att han vidtagit åtgärder. Nu borde Van Bommel och Belletti ersätta på back respektive mittfält. men vem ersätter Ronaldinho? ja skulle nog hellre se både henke och iniesta i startelvan före esquerro, och sen ta in honom som avbytare.
Barcelona Polero
2005-09-24 00:27
stämmer...ingen i Barcas trupp är 10 gånger sämre än Ronaldinho. Kul att få se Ezquerro! Hoppas vi har 8 poäng efter morgondagens tuffa match. Maed vår backlinje kan man ju vara lite rädd för Oliveira/Joaquin. Buenos noches Amigos!
Barcelona Messi
2005-09-24 00:12
Koeman!!

*suck*
12 mål förra säsongen för Ath. Bilbao säger något helt annat. Jämför det med Ronaldinhos 9 mål så förstår du hur dumt ditt inlägg låter...
Barcelona Koeman!!
2005-09-24 00:07
Ezquerro är verkligen inte "The chosen one" enligt mig. Han är förmodligen 10 gånger sämre än Ronaldinho.
Barcelona Polero
2005-09-24 00:07
Bra att bänka pojkarna Deco/Ronaldinho..de var blake förra matchen ocf som sagt: för många passningar har gått till Ronnie och sen förväntar sig alla magi. Bra! Kul att få se Ezzy!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-23 23:13
Tjo. Hur tror ni det går imorgon utan Deco och Ronaldinho? Tror ni på en vinst eller. Berätta lite.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 22:10
Ska bli roligt att få se Ezquerro från start iallafall, den saken är säker, man fårnu verkligen se om han håller måttet i en klubb som Barca.

Men som Ronaldinho sett ut dom senaste matcherna så har han inte alls varit oersättbar, många skulle nog prestera mycket bättre nu än vad han har gjort hittilts, men frågan lyder. Är Santi Ezquerro "THE CHOSEN ONE"?

Fortsättning följer... :)
Barcelona Qno
2005-09-23 22:10
Fan känns lite bra att Ronnie o Deco får "vila" för Ronnie har iaf inte varit bra hitills... Men e de nån som vet hur de går med Messis EU medborgarskap?
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 22:05
Ja du, det får vi se sen. Jag tror nog att laget kan lyfta sig nu iaf. Det gick bra senast mot dem i supercupen. Då stämde spelet fint. :)
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 22:04
Undrar bara om han gör om detta ifall det skulle gå åt helvette mot Betis?
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 22:03
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Haha, jo det ska gudarna veta. Mer än en gång man har suttit och svurit framför TVn. Men i slutändan så brukar man till slut lugna ner sig och försöka se sansat på hans olika idéer. :)
Barcelona Barca Barca
2005-09-23 22:02
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Men modig också....
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 22:01
La_Rambla //

mm..det har han verkligen lyckats med också.

Det slog ner som en blixt från en klar himmel, eran tränare är underlig, mycket underlig.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:55
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Han har tydligen lurat några iaf.
Även undertecknad. Jag tycker det är positivt iaf. :)

Både Deco och Marquez dras med småskador. Ja Deco kanske tom lite värre. Fick ju en smäll redan mot W. Bremen i CL.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:52
Väldigt chockande att självaste Rijkaard bänkar Ronaldinho och Deco. Han är ju mannen som aldrig roterar.....??
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:49
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Det är lugnt, jag tar inte så allvarligt på det.
Angående Adidas eller Nike så vet jag ärligt talat inte det. De är säkert lika goda kålsupare båda två? Och ja, barnarbete är förkastligt.

Joaquin_JR//
Han är 16 år, en stor talang ja. Påminner mycket om Ronaldhino sägs det.
Barcelona Barca Barca
2005-09-23 21:46
Ämne: Barca Barca//
He he....
hehe, sant sant. Rijkaard visar att ingen spelare är större än klubben inte äns självaste Ronaldinho, inte när ja är i klubben. Den stilen typ=)

angående marängerna//
haha dom är alltid på besök hos oss. Vem vill inte besöka mästarna?
Real Betis Joaquin_JR
2005-09-23 21:46
dos santos är som si säger en riktigt stor talang han är väll bara 14 15 om jag har rätt?
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:40
La_Rambla //

Isåfall förlåt om det lät för grovt....

Förresten så undrar jag om både Adidas och Nike använder barnarbete, har hört att Adidas är snällare på den fronten och att Nike är skurkarna...nån som kan sånt för det låter vidrigt.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:36
Barca Barca//
He he, det snurrar i många huvuden över hur mister tänker. Deco är har ju varit lite halvskadad så det förstår man ju, även Marquez.
Rijkaard kanske vill ruska om lite bland spelarna så de får sig en tankeställare? Vi här inne har ju iaf fått det. Några av oss verkar ju tom vara yra som höns. Så även marängerna som är inne på besök som du kankske har märkt. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:34
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Snälla nån. Jag är väl medveten om vad los blancos betyder och innebär. Jag tycker det är en trist vanlig vit adidas-tröja inget annat. Det är min åsikt och min smak. Det jag däremot inte skulle få för mig, är att gå in på ert forum och bara häva ur mig det helt utan någon anledning.

Get the picture now...eyy :)
Barcelona Barca Barca
2005-09-23 21:33
Jag vet inte vad ja ska säga om Rijkaard utagning. Vem vet hur vår Mister tänker. Missnöjd med Ronaldinho kan han vara, men med Deco tror ja inte han är den som har visat framfötterna(lite överdrivet men ni fattar). Ska bli intressant och se hur Van Bommel kommer sköta sig. Det ända jag är orolig för är Edmilson, han känns som än svag länk annars ser allt helt okej ut.

Betis är alltid 110% laddade när dom spelar mot Barca det är alltid så. Vi förlorar jämnt eller åker hem med en poäng när det gäller Betis på borta plan i liga spel. Jag tror och hoppas att det är ett taktisk drag av Rijkaard att lämna dom hemma. Kanske är det så att det är Betis tur att underskatta oss när vi inte har Ronaldinho och Deco med i laget, istället för 110% av betis blir det 70% vilket gör att det underlättar för Barca som inte är så mycket svagare utan Ronaldinho, vilket vi har bevisat ett par gånger.

Okej ja kanske tänkte lite överdrivet komplicerad:P

Visca Barca
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:27
La_Rambla //

Jag förstod exakt vad du menade med ditt inlägg, så dum är jag inte. Men det jag inte fattar är detta:

"Sen var det väl färgen och inte typsnittet på namnen på tröjorna jag anspelade på."

Du vet väl att vi har haft den vita färgen i hela vår historia och vad är det du påstår att vi skulle göra, byta den vita färgen mot en röd tex, hur skulle det gå till? Att vi byter bort vår vita färg på tröjorna är som att ni byter bort Camp Nou mot Råsunda.

"Trista vita utan fantasi""

Vad är fantasi för dig om man får fråga, en annan färg?
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:19
REAL FAN###1//
Skulle vi här på forumet kunna bestämma en sån sak tror du? Tror nog inte Laporta och gänget skulle lyssna på vad vi önskade i det fallet. :)
Annons: