/spanien/barcelona/forum/26579.aspx/spanien/barcelona/forum/26579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Rubarth!
2004-07-07 11:49
hjälp mig på Lazio forumet http://www.svenskafans.com/italien/lazio/forum.asp

De håller på påstår att Italienska ligan är mycket bättre en spanska
Barcelona Frazzé
2004-07-06 23:29
Jag har inte sett mycke av Fernando navarro!,Kan ngn berätta hur han e som spelare?
Barcelona Belletti
2004-07-09 15:51
El Divo Diouf: Och du tror Samuel kommer spela ALLA matcher?
Och du tror att han kommer göra allt det defensiva?

Dröm på!
Spinbad
2004-07-06 23:31
Enligt den här texten från Sport så stannar Iniesta eller missuppfattade jag det?

"Iniesta no se irá cedido
Txiki se refirió también en la rueda de prensa a Andrés Iniesta, de quien dijo que "no se contempla por el momento una cesión", si no llegan más centrocampistas, y que "lo que nos gustaría es que pueda jugar más minutos". Begiristain destacó que han llegado muchas ofertas de clubes interesados en conseguir el fichaje o la cesión de Iniesta, pero que "cuando tiene tantas ofertas, tú te lo miras y ves que probablemente sea un jugador para nosotros "
Barcelona Mr Deco 20
2004-07-16 22:56
Brac spelar helt fantastisk...belletii är en säker klippa...ronaldinho visar upp sig--garcia är grym.jag säger bara en sak ..redan nu så kan vi säga tt barca kkommer vara OSLAGBARA.....
Barcelona Guily
2004-07-06 22:36
Jag tänkte ta upp ett ganska känsligt ämne som jag för min del INTE hoppas blir en realitet.
Varför har Barcelona köpt Deco?
JAg var inne på Inters forum och där sade en av skribenterna att han hört att Barcelona "kunde tänka sig att sälja Ronaldinho"

Detta är väldigt ospecifierade uppgifter men kanske Ledningen av någon anledning har fått för sig att de skulle vinna på en försäljning av Ronaldinho.
Det skulle inbringa flera hundra miljoner och konstigare saker har hänt.
Jag hoppas att någon här inne kan lugna mig med visa ord men jag vill pointera att detta något jag själv INTE tror på.
Jag tror på en ny Brasiliansk trotjänare á la Rivaldo.
Barcelona Guily
2004-07-06 22:36
Jag tänkte ta upp ett ganska känsligt ämne som jag för min del INTE hoppas blir en realitet.
Varför har Barcelona köpt Deco?
JAg var inne på Inters forum och där sade en av skribenterna att han hört att Barcelona "kunde tänka sig att sälja Ronaldinho"

Detta är väldigt ospecifierade uppgifter men kanske Ledningen av någon anledning har fått för sig att de skulle vinna på en försäljning av Ronaldinho.
Det skulle inbringa flera hundra miljoner och konstigare saker har hänt.
Jag hoppas att någon här inne kan lugna mig med visa ord men jag vill pointera att detta något jag själv INTE tror på.
Jag tror på en ny Brasiliansk trotjänare á la Rivaldo.
Barcelona Kim
2004-07-06 20:24
Ike:

Dom skriver ungefär att Quaresma har presenterats som Portos nya spelare, att han återvänder till portugisisk fotboll för de närmaste fem åren, men att Barcelona därefter har en option som ger Barcelona rätten att köpa Quaresma.
Barcelona Bopi
2004-07-06 19:39
kolla länken!! barca vill ha Mista!!
Real Madrid Ronnie
2004-07-09 17:50
Härligt!!! Ser ut som att det blir min favorit tillslut endå, nu behövs bara Millito och en def. mittfältare.

I artikeln står det att Fabiano själv säger sig vara klar för en flytt till Barca bla...
Barcelona Belletti_91
2004-07-14 23:40
Jag har tidigare sagt att "hela" Etoo har blivit köpt av Real Madrid, men jag hade fel. Eftersom Real Madrid redaktionen skrev att de hade köpt honom, och att det inte var nåt rykte så skrev jag så i forumet.

Men nu läste jag att de på redaktionen skrivit fel, det var inte helt klart, utan bara ett rykte. Det tackar jag så hemskt mycket för eftersom jag helst vill se Etoo i Barca nästa säsong!
Barcelona Ronnie
2004-07-09 17:50
Härligt!!! Ser ut som att det blir min favorit tillslut endå, nu behövs bara Millito och en def. mittfältare.

I artikeln står det att Fabiano själv säger sig vara klar för en flytt till Barca bla...
Barcelona Xavi
2004-07-09 16:24
O fenômeno//

Så här står det från Barcas silly-season sida.

Gabriel Milito (Real Zaragoza):
Rijkaard är intresserad av att förstärka försvaret och ser Milito som en man för det jobbet. Argentinaren som innehar EU-pass, ägs av både Independiente och Zaragoza. Barcelona kommer försöka erbjuda spelare för att dra ner på kostnaderna. Enligt sporttidningen El Mundo vill Milito till Barça, samma tidning skriver att Txiki ska ha bestämt möte med argentinarens agent nästa vecka.
Barcelona Milario
2004-07-09 07:27
Patrick
håller med dig, tycker att d e akut med en defensive mittfältare i barca, för att vi har d ganska bra framåt nu dags o tänka bakåt. Nån måste fylla lukorna efter Ronnie o deco i mitten. jag vet inte om motta e redo för den rollen, han e lite för het o vi har inte råd med röda kort hela tiden om vi ska gå långt.
D skulle vara skit gött om man kunde snappa upp makelele på den platsen, har hört att chealse inte vill ha kvar honom, han har inte gjort en bra säsong där så man skulle någ få honom rätt billigt ändå!!!..........barca barca
Barcelona Xaviola
2004-07-09 12:39
Nr 17//
Skämtar du eller? Tobias Linderoth platsar ju knappt i Everton. Han är långt i från tillräkligt bra för Barca. Både Motta och Gerrard är ju klart bättre i sådana fall.

Förresten är det någon som vet om Barca kommer till Sverige under försäsongen? Det ryktades om det tidigare i år.
Real Madrid Ronnie
2004-07-16 01:37
Nån som vet vad som händer med Stoichov nu? antar att han inte längre kommer hjälpa Barca då han tagit över Bulgarien, något jag tycker är synd. Grym spelar med ett stort hjärta!
Barcelona Xavi
2004-07-09 10:02
Patrik Andersson//

Klart han har eu-pass han är ju Fransman.
Barcelona Belletti
2004-07-09 16:00
Luis Fabiano gjorde det enda målet i Brasiliens match i Syd Amerikanskamästerskapet när man vann med 1-0.
Barcelona Ronnie
2004-07-16 01:37
Nån som vet vad som händer med Stoichov nu? antar att han inte längre kommer hjälpa Barca då han tagit över Bulgarien, något jag tycker är synd. Grym spelar med ett stort hjärta!
Barcelona Barcelona evigt troget
2004-07-10 00:32
La liga drar igång i början av september om jag inte missminner mig
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-09 08:05
Även om Motta borde få chansen i år så skulle gamla real liraren vara en stor tillgång för laget,om man får han för en billig peng så varför inte. Han har dessutom eupass vilket underlättar.
Barcelona rymdgubeen
2004-07-09 11:51
Mr Deco 20: Det var väl ändå Saviola som gjorde mest mål i Barcelona förra säsongen?
Barcelona Izquierda
2004-07-09 17:41
Tompa//

Ja det hade varit en nagel i ögat på real om vi hade lyckats sno åt oss Makelele. Tyvärr vill väl den där ryssen ha betalt.
När det gäller hur Barca prioriterar vilka positioner som ska förstärkas framöver, så blev man inte gladare av att läsa intervjun med Rosell i dagens Mundo Deportivo...
Barcelona Tompa
2004-07-06 17:59
Max:
Davids spelar bara för pengarna i den meningen att han går till den klubb som erbjuder mest pengar,även om hans nuvarande klubb (i det här fallet Barcelona, även om han bara var ett lån) har ebjudit honom riktigt bra lön. Men du har rätt i att han avviker från den "normala" spela bara för pengarna spelaren eftersom han alltid ger 100 % under matcherna.

Byta Saviola mot Mista? Nej, nej nej! Låter fullständigt tokigt!
Barcelona Kasra
2004-07-08 21:44
vilken kanal kan man se copa america
Barcelona Tompa
2004-07-06 17:59
Max:
Davids spelar bara för pengarna i den meningen att han går till den klubb som erbjuder mest pengar,även om hans nuvarande klubb (i det här fallet Barcelona, även om han bara var ett lån) har ebjudit honom riktigt bra lön. Men du har rätt i att han avviker från den "normala" spela bara för pengarna spelaren eftersom han alltid ger 100 % under matcherna.

Byta Saviola mot Mista? Nej, nej nej! Låter fullständigt tokigt!
Celta Vigo DIEXEL
2004-07-06 22:14
Deco kostar Barcelona 21 miljoner euro!!!!!!

snacka om cash!

jag tycker det är förjävligt av barca att låta Quaresma gå till porto permanent..dom kunde väl låta honom vara utlånad till porto i 2 säsonger istället! Hoppas dom har förköpsrätt på honom.
Barcelona Alx
2004-07-06 21:27
På tal om vänsterbackar, det finns en lysande vänsterback som ingen nämnt: Evra! Han påminner en del om Sergi/Roberto Carlos/Lizarazu i sin spelstil och kan även spela som vänsterytter om så krävs. Han visade iaf att han kan spela mot de bästa lagen i Champions League och priset är nog överkomligt. Att Barcelona redan köpt Giuly från Monaco kanske kan underlätta (goda relationer).
Barcelona Nemo
2004-07-06 22:10
ike/ jag menade inte så. jag kan formulerade mig alltför dåligt. ber om ursäkt. juve kommer släppa honom alltför billigt. jag tycker att det räcker med dyra värvningar. billiga, men bra spelare borde vi köpa nu.
Real Madrid Ike
2004-07-09 14:39
Real forumet:

Namn: El Divo Diouf
o nej nalle Puh.... Håller inte med dg om att Zidane är bättre än Ronaldinho.. Snabbhet Ronaldiho Teknik eee Ronaldiho effektivitet Ronaldinho... världens bäste och mest kompletta spelare.. synd att vi la våra pengar på trosmodellen Beckham

Hahahahha så rätt skrivet =)
Annons: