/spanien/barcelona/forum/26578.aspx/spanien/barcelona/forum/26578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona cidr
2004-02-08 01:57
som nyförvärv hoppas jag på Vaart, del horno & Robinho (om Saviola skaffar EU-pass eller om ngn blir avlastad). De har uttryckt flertalet gånger hur gärna de vill spela i Barça och att det är deras dröm. Det är just det alla spelare ska känna för sitt lag. På sätt och vis tycker jag inte att man ska behöva dra en spelare fram och tillbaka mellan klubbar med kontrakterbjudande där det ena överstiger det andra, låt hjärtat bestämma var man vill spela, inte plånboken!
Barcelona Zlobban
2004-02-05 09:15
Det är ett jäkla gnäll på Saviola...Om man såg matchen mot Albacete så visade killen mer vilja och inställning än Kluivert nånsin gjort (se bara på målet han gör), och sen att man klagar på att han bara gjort 4 mål...Hur många matcher har han gjort från start? Hur mkt förtroende har han fått från den där förbannade klåparen till tränare (som för övrigt verkar föredra holländare framför allt annat)? Nä, ge Saviola chansen och jag lovar att han gör minst 15 mål per säsong i Primera Division!!

Lägg istället pengarna på att stadga upp vårt försvar!! Marquez håller enligt mig inte riktigt måttet, utan där vill jag verkligen se en världsback typ Chivu!! Sen en ny vänsterback, gärna Juanfran!!

Dream Eleven inför nästa säsong!

---------Valdes-------
Gabri--Puyol--Chivu--Juanfran
----Xavi------Davids
Quaresma--Ronaldinho--L Garcia
----------Saviola-----------

Subs: Iniesta, Motta, Gerard, Oleguer, O Lopez
Barcelona Kim
2004-02-05 08:34
För er som försöker ladda ner Giovanis fil så kommer här lite tips på hur ni måste göra.

1. Gå med Internet Explorer till ftp://svenskafans:barca@82.182.99.9:21

2. Markera filen och dra den exempelvis till skrivbordet på din dator.

Det går alltså ej att bara klicka på filen för att se filmen utan den måste laddas ner först.
Barcelona Bopi
2004-02-03 00:56
asså jag menar inte att jag INTE vill ha Henry..det vill alla klubbar!!!,men det jag menar e att jag vill ha typ som ronaldinho..han kom från PSG...det e OKI...men inte från Arsenal,man U,Milan,Juve, m.m ..men att värva från PSG,Psv,ajax,monaco,..det e DE jag vill!!!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-03 09:00
Barca borde nu satsa på att få en gryn anfallre, jag tycker att vi ska antingen satsa på Henry eller Muttu(som drömmer om barca), sen behöver vi bara en vänsterback och det är lugnt om vi får Del Horno och puyol och marquiz spelar i mitten sen kan lopez fortsätta på högern. Sen skulle jag inte tacka nej till van der vart om han kommer fri på sommarn och Robihno ska vi köpa och låna ut ett tag nu och ta tilbaks honom efter ett år för att det vore en bra investering.
Barcelona Gabriel
2004-02-02 23:47
Juanito

OJJJ!

Men förlåt mig så himla mycket, herregud ett litet misstag, shit jag tror att världen gick under, mannen ditt inlägg var lååååååångt ner, och jag tog för givet att nyheten med Navarro inte kommit då.

Men jag lovar dig att jag ska kolla lite mer nogrannare nästa gång, ok?

puss, haha;)
Barcelona Camparn på nou
2004-02-05 09:10
Kim

När jag skriver in adressen som du har angivit så kommer det bara upp att jag har skrivit fel eller att det är tekniska problem
Barcelona Barca
2004-02-05 11:35
garbbar!!! är det nån som har hör talas om en ny tränare (Osasunas tränare)????????

barca
en barcare forever
Barcelona Barca
garbbar!!! är det nån som har hör talas om en ny tränare (Osasunas tränare)????????

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona giovani
2004-02-03 02:59
Den viktigaste egenskapen en anfallare eller spelare i Barca överhuvdtaget behöver enligt mig är envishet och självförtroende. Då menar jag inte sjävlförtroende när det går bra. Utan det finns vissa spelare dom är oknäckbara dom gör sin grej om och om igen tills det går. Romario var en sånn spelare.

Henry är en sånn spelare och det är även Tristan. Visst det ska vara en anfallare av högsta klass men jag tror att även en sånn spelare skulle bli knäckt i Barca. Så viktigaste för mig är en envis jävla spelare. En som gör sin grej bara.

Det är inte en sammanträffande att den som lyckats med laget någålunda bra är Antic. När han kom så sa han att hans tyngdpunkt på träningen var psykologi och då märkte alla med den träningen så spela barca diciplenerat också.

Så enligt mig behövs psykologiskt oknäckbara spelare. Det finns inte gott om dom men dom finns.
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Blaugrana
2004-02-03 00:34
Har de verkligen lånat ut Navarro till Albacete? jag kan fan inte fatta vad har V. Bronchorts som inte Navarro har ? skit oxå !

Det ät härligt å höra att Laporta tänker rensa lite i laget.

Ut med Kluivert, Cocu, Overmars, Reiziger, V. Bronchorst, Rustu och även Gerard. Och kanske så kommer att Luis enrique att sluta.

In me

Robinho
Van Der Vaart
En vänster back ( jag läste nånstans att barca var intresserade i Asier Del Horno från Bilbao, han kontrakt går ut i sommar)
och en mittback ( nån som Ayala, Chivu eller Samuel )
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Blaugrana
Har de verkligen lånat ut Navarro till Albacete? jag kan fan inte fatta vad har V. Bronchorts som inte Navarro har ? skit oxå !

Ut med Kluivert, Cocu, Overmars, Reiziger, V. Bronchorst, Rustu och även Gerard. Och kanske så kommer att Luis enrique att sluta.

In me

Robinho
Van Der Vaart
En vänster back ( jag läste nånstans att barca var intresserade i Asier Del Horno från Bilbao, han kontrakt går ut i sommar)
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Blaugrana

In me

Robinho
Van Der Vaart
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-02 23:16
Bopi: Våra talanger kommer aldrig att utvecklas utan stjärnor på plan bara så du vet, får Quaresma och Iniesta spela med Ronaldhino och Henry på plan så kommer dem så småningom bli stjärnor.
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Barcelona Barca

barca
en barcare forever
Annons: