/spanien/barcelona/forum/26576.aspx/spanien/barcelona/forum/26576.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Couture
2004-09-04 17:59
Ahminho_A10. Där:
http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg
Barcelona RonalDanho
2004-08-24 17:19
allstå den sparken ronaldinho fick va idiodiskt man sparkar inte på spelare för det e ingen karate fotboll ..därför borde han lätt fått rött kort och blivit bötfälld samt avstängd i många matcher framöver sånt ska bara inte ske på en fotbolls plan kunde ha ¨gått så illa att han kunde fått men för livet oxå..näää bort me idioten helt från fotbollen skit spelare som blir avundsjuka på de bra ..
Barcelona Cheno
2004-08-24 15:34
Tacklingen på ronni var tråki att se, men landningen är de som besvärar mej mest.
BigBoi
2004-09-04 15:25
vet någon när Oriol Riera är född?
Barcelona Gustaf
2004-09-04 17:59
Edmilson//
Edmílson är avstängd i två matcher till.

Ike//
Visst är Eto'o mannen för framtiden och han har redan nu otroliga kvaliteter men brände 2-3 chanser i slutet som han borde satt. Det är trots allt målskyttet som är hans uppgift. Nu vet vi alla att han varit en stark målskyttet dem senaste åren och det finns nog ingen anledning till oro.

Betyder den sparade #11 att en ytter är tänkt att förstärka i vinter? Vi får se.
Barcelona Edmilson
2004-09-04 17:31
Hur länge kommer att Edmilson vara avstängd?
Barcelona Bopi
2004-08-24 15:57
han fick gult,,asså grabbar..Om man kollar på videon så ser man att rolle hoppas precis innan..de e färför han flyger..+ att han landar fel...det e där han får skadan!! men men ,,,de va en ful takling..De jag tror,hade han inte hoppat till precis innan så hade han inte vart skadad nu!!! men men
Barcelona Rivaldinho9
2004-08-24 15:19
Tacklingen på Ronnie var av modell fulare, men det är sånt som händer i på den nivån.

Jag tycker att vi skall gå över till 4-4-2 när inte Ronaldinho kan vara med, eller sätta in Iniesta där.

-----------Valdes------------
Belletti-Puyol-Marquez-Silvinho
Giuly------Edmilson--------GvB
-----------Deco---------------
-----Saviola--Eto'o
Barcelona Jairzinho
2004-08-26 22:17
98 771 åskådare på Joan Gamper, mäktigt värre!
Barcelona Younies
2005-03-17 17:24
Vi måste ju också tänka på att Varken etoo,larsson eller maxi är högeranfallare.
Visst kan dom gå in på både höger och vänsterkanten då och då,men tänk på att det inte är deras naturliga position. För dessa tre ska vara inne centralt i banan.Giuly är däremot en naturlig högerytter/högerforward.
Men han har definitivt inte sköt den platsen i år.
Så då kan man värva luque som skulle passa utmärkt i barca
Men jag tycker att rijkard måste ta och fundera på vad han måste göra åt alla dessa anfallare efter säsongen. Saviola,Larsson,Maxi,Etoo,Sergio Garcia
Alla dessa är riktigt bra anfallare som inte skulle vilja sitta på bänken.
Han kanske bör ta och byta spelsystem med 2 renodlade anfallare på topp ?
Fiban
2004-08-26 23:04
//Gio style sant att varken ronaldinho och puyol inte va med men sen hade barca imprensivt hela laget på planen, Jag såg milans uppställning det var ingen vacker syn... Och jag e själv ett milan fans också men det ha rinte med saken att göra.. Däremot tror jag barca kommer att gå lågnt i år i C.L:) Kanske till o med final om de har marginalerna på sin sida:)
Barcelona Gabriel
2004-08-27 15:29
Ämne: Om ni bläddrar lite ....
Fabian all respekt till dig..Men jag läste det från en barcafan först det var inte du:S
Men det skulle vara en bra idee att testa iaf
Barcelona Rivald0
2004-08-26 23:40
Fiban!! jag menar att vi inte ska gå runt å KAXA allt för mycket. för om vi inte vinner ngt så kmr vi stå där som NOLLER!!!...men de tror ja inte sj..ngt vinner vi.
Barcelona Gio Style
2004-08-26 22:57
hmm.. men barca hade väl oxå b-betonat lag? kanske inet lika b-betonad men dem största var ju inte med o det e ju ronaldinho och puyol.
Barcelona Rivald0
2004-08-26 22:50
hallo håll inte på å tippa sådär, det är då man brukar få svar på tal. inte bra ja höll på så mot celtic förra året så gick de åt helvete.
Barcelona Blaugrannapaugen
2004-08-27 10:10
Jo, cl-lottningen kunde varit mycket värre, men Celtic var jobbiga förra året och kan bli tuffa nu med. Annars ede skadeglädje som gäller i min bok. Skadeglädje med tanke på marängernas mittbackar, tihii. Riktig glädje finns osse med och den gäller Edmilson, keep it up boyo!!
Barcelona Tompa
2004-08-27 09:36
Angående C.L-lottningen så är jag också nöjd. Det ska inte vara några problem att gå vidare från den gruppen. Lika givet känns det att det blir Milan som gör oss sällskap till åttondelsfinalen.
Barcelona Tompa
2004-08-27 09:36
Angående C.L-lottningen så är jag också nöjd. Det ska inte vara några problem att gå vidare från den gruppen. Lika givet känns det att det blir Milan som gör oss sällskap till åttondelsfinalen.
Barcelona Gio Style
2004-08-24 17:46
Men vad gööör dem med stackars dinho!!! :(
Barcelona Axione
2004-09-04 15:04
Såg attd et inte var någon i truppen som hade nummer elva. Skumt men skulle gärna vilja se Messi den tröjan om något år. Eller är det så att ingen får ha det numret för någon storhet har haft det som inte jag vet om?
Barcelona Ahminho_A10
2004-09-04 17:51
kan någon skicka zlatans mål mot NAC Breda var så fiiiiint
Barcelona barcapimp
2005-03-17 15:39
Alla ni som vill ha Joaquin till Barca kan glömma honom.Han kommer att spela i Real nästa säsong.Jag hoppas även att dem köper Robinho och Reyes.Varför undrar många.Jo för då blir det ännu roligare att vinna ligan.
Barcelona steffi
2004-08-27 00:39
Tjenahej alla fotbollsglada:-)
Vill ha TIPS på vart jag skaffar biljetter till Barcelonas matcher i Spanien? FRÄMST gäller det nu mötet i Championsleague Barcelona-Celtic 24/11 med HENKE LASSON!
TIPS emottages med tacksamhet!!!
Barcelona Belletti
2004-08-26 20:33
Barça-Milan 2-0(Etoo, Giuly)
Milan-Barca 1-1(Deco)
Barca-Donetsk 3-0 (Ronaldinho x2, Larsson)
Donetsk-Barca 0-2(Ronaldinho, Giuly)
Barca-Celtic 3-1 (Xavi, Etoo, Larsson)
Celtic-Barca 0-1 (Giuly)
Barcelona Belletti
2004-08-26 19:12
Det här kan bli tufft!
Celtic:
Dom kan nog ta några poäng från oss om de spelar som de gjorde sist. Men nu har vi ett bättre lag och den här gången ska inte deras köttmur hjälpa!

Milan:
Mycket bra lag. Tror vi vinner hemma men borta får vi vara nöjda med en pinne.

Shaktar Donetsk:
Vet inte så mycket om dom så jag ska nog inte säga att de är dåliga eller bra. Men tror på full pott mot dom.

Slutställning:
Barca
Milan
Celtic
Shaktar Donetsk
Barcelona Adabisi
2004-08-26 22:38
Surman
Jag var faktiskt på den matchen live, och det var en fantastisk stämning på arenan. Vanligtvis är väl publiken på Camp Nou lite däst, men nu var det full uppslutning bakom laget. Kommer ihåg att Saviola och Xavi var fantastiska, trodde att Saviola skulle bli en riktig dominant i världsfotbollen efter den matchen, men ddet blir nog aldrig så.
mw
2004-08-26 23:35
Fiban, Jo Milan saknade många av sina nyckelspelare... tex Sheva.

Bara jag som är rent av ett nervvrak just nu ?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-08-24 00:17
asså okej att man blir skadad i fotboll, men på det sättet som han går på Ronaldinho är ofattbart idiotiskt, jag vill inte skriva vad jag tycker om honom för man ska sköta sig på ett forum och inte använda fula ord, men ni förstår nog vad jag känner när våran viktigtaste spelare blir skadad ca en vecka före liga start. Forca Barça!
Barcelona Ham$inHo11
2004-08-23 18:42
lyssna kompis....gå tillbaka o läs alla mina inlägg när alla ville ha gilardino så sa jag zlatan, jag har alltid vela ha zlatan, han e stor snabb teknisk o bra på avslut en vädigt duktig forward jag håller honom högre klass än Saviola, jag är ledsen men så är det bara
Barcelona Bopi
2004-08-23 23:48
ajj..vilken takling!!
Annons: