/spanien/barcelona/forum/26574.aspx/spanien/barcelona/forum/26574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona rico
2004-08-24 13:45
Ämne: vet nån hur länge ro....Du får nog ta bort en av anfallarna Larsson/Etoó.
Vet inte om Xavi e skadad men e han frisk så e han given i laget.
Las Palmas edvard
2005-03-17 15:32
Ja, kanske kommer jag bli det. Risken finns väl att jag blir blå-vit ;)?

Annars är det mest UD Las Palmas som gäller, i andra hand kommer Mallorca. Lite trist, båda lagen går det riktigt dåligt för. Kanske lika bra att få lite känslor för Barca.
Barcelona ashinho
2004-08-23 15:44
Ämne: !!!!!!!till nästa ma....
OKej tack för tipset, men lyssna..
hur får du reda på detta, jag vill veta till andra matcher i framtiden aså..
Barcelona Rivald0
2004-08-28 15:18
jag ser Silvinho som en given vänsterback istället gör gio.
Barcelona surman
2004-08-23 18:25
Ämne: ursäkta men KÖÖÖÖP Z....
Varför det?

Vi har redan Eto´o och Saviola. Dessutom bara för att han gjort ett snyggt mål behöver man inte köpa honom, han är rejält överskattad. Om han hade varit hur kass som helst i en månad hade du tagit tillbaka det, hade han varit bra igen hade du sagt det igen o.s.v
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-26 09:30
Har varit utomlands kan någon göra en liten uppdatering!
Hur gick det mot parma resp milan några nya spelare?
Har vi såld någon?
Hur har Etoo spelat sedan han kom?
Spanien Kenneth il Bomber
2004-08-23 23:19
Ämne: När är matchen mot M....Matchen spelas på onsdag med start klockan 10:00 svensk tid.

Jag önskar Er och den forne Milanlegenden Frank Rijkaard lycka till.

Hälsningar från den rödsvarta delen av Milano.
Barcelona Couture
2004-08-23 23:08
Kolla in idiot tacklingen på ronaldinho
Barcelona Farhanio11
2004-08-23 18:59
Det e bara att boka in söndagkväll!

19:00 Studio: La Liga
Programledare: Rickard Sjöberg.
19:30 Fotboll: La Liga
Mallorca mot Real Madrid.
20:20 Studio: La Liga
Studioinramning kring kvällens match i La liga.
20:30 Fotboll: La Liga
Mallorca mot Real Madrid.
21:30 Fotboll: La Liga
Racing Santander mot Barcelona. Kommentatorer: Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark.
22:20 Studio: La Liga
Studioinramning kring kvällens match i La liga.
22:30 Fotboll: La Liga
Racing Santander mot Barcelona. Kommentatorer: Daniel Kristiansson och Pontus Kåmark.
23:20 Studio: La Liga
Programledare: Rickard Sjöberg.

Jag längtar redan nu hihhi
Deportivo Ekholm
2005-03-16 22:25
Kickboxer/
Jag såg att du frågade i Deporforumet vilka i Depor som är avstängda/skadade på lördag. Ger dig ett svar här:
Vi har inga avstängningar. Luque var i farozonen med 4 varningar men vilades i senaste matchen så han inte skulle dra på sig ngn avstängning.
Skadeläget blir bättre men Manuel Pablo, César och Molina (högerback, mittbacksreserv och målvakt) lär inte spela då de inte är helt återställda. Mauro Silva vet man aldrig om han kan spela eller ej. Testas troligtvis sent men jag skulle personligen tro att han spelar på lördag.
Väl mött!
Barcelona ashinho
2004-08-23 15:36
Grabbar vrf kan jag inte se zlatans s k "supermål" på länkarna nedan..jag hör bara ljud..
Om det nu krävs en viss codec..vikken ska ja ha? o hur får jag tag på den då?
Barcelona Couture
2004-08-23 16:16
Båda målen i från i går. http://members.lycos.co.uk/dmtm/Barca_2-0_Enpanyol.zip
Barcelona Izquierda
2004-08-26 20:07
Nemo//
Du har aldrig sett Samuel som en av de stora? Nu blev jag nyfiken. Vilka är de stora enligt dig då?
Barcelona ludovic giuly
2004-08-23 07:50
Denna länk funkar om man vill kolla på Zlatans mål från igår, om ni ändå skulle ha problem kan ni gå in på aftonbladet och kolla in artikeln om ajax match, där finns länken. Allvarligt talat är det nog ett av de 10 snyggaste målen i som jag någonsin sett!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-16 21:59
Reklam på tröjan? 18 Miljoner euro? Qatar Airways? Aldrig i livet. Nu får jag chelzki-vibbar..! Horror! Håller med alla er som anser att det är löjligt, även om 160 miljoner kr/året låter som mycket pengar i dessa sammanhang. Håller med Gustaf när han säger att det är ett skambud; om man nu ska bryta Barças stolta tradition så får man verkligen öppna kassavalvet. Var det inte Laporta som var emot bolag/kommersialiseringen av klubben? Sådana här 'erbjudanden' kan vi klara oss utan, om man tänker efter och ser på hur vi fick ekonomin på efterkälken; Det beror på den dåliga hanteringen av klubbens resurser innan Laporta tog över. 375 miljoner för Overmars. Kluiverts årslön:80 miljoner/ år. Saviola/Riquelmes: 30-40 miljoner/ år. Osv. Klubbens ekonomiske ansvarige, Ferran Soriano presenterade ju sin rapport för en tid sen om ekonomin som återhämtar sig. Och vi har ju visat att vi kan vinna titel på titel utan reklam på tröjan, varför nu, när det går så bra och vi är på väg tillbaka?

Ang. värvningar; Jag ser gärna Luque i Barcelona, men då måste någon offras. Det snackas också om Torres och Baptista och till och med Joaquin, undrar verkligen som sagt om det vi behöver är anfallare just nu.. Annars har det snackats om Evra, Kompany, Milito och Van Bommel. Alla dessa låter vettiga.

Edvard

Uppskattar den vänliga gesten. Jag har hört att det finns bra fotboll i Barcelona.. ;-) Ha så kul!

Om Barcelona kommer till danmark åker jag dit utan tvekan, men vet folk hur det ligger till med biljetter och dylikt? 21 000 är trots allt inte mycket för ett lag som Barcelona, som alla vill se.. ;-)

Visca los Culés!
Barcelona Maestro_
2004-08-23 16:30
Vilken dag spelas Barca-Milan??

Och hur skaffar man realone player??
Athletic VSK-Hotspurs
2004-08-23 09:54
hejsan, jag undrar om det ar nagon som vet ett bra satt att fa tag pa biljetter till barcelona=matcher nu i host. om nagon vet nagot sa kan ni maila mig.
Barcelona CruzitoZ
2004-08-23 17:46
Maestro_ Barca möter milan den 25 Agusti!!!!!!!!!
Barcelona Buba
2004-08-23 07:25
rijkaard har verkligen satsat på marquez i år.
d kanske blir så att edmilson nöter bänl lr så spelar han deff mitt me motta om dem väljer spela me en play - maker o då ska d va deco
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-16 22:39
Romano Africano

Är detta vad du menar..?

Att Rijkaard skulle lämna ett Barcelona som han fört till toppen igen för Ajax.. tar jag inte på allvar.
Barcelona surman
2004-08-26 18:31
Kommer ni i håg Barça-Pao 01/02?

Pao hade vunnit match ett med 1-0 och på Camp Nou tog Pao ledningen i början. Efter massiv press gör Xavi 1-1 innan halvtid. Eftersom Barça behövde 3 mål fortsatte pressen och i 54 minuten kvitterar i Saviola, Efter ännu mer press kan Saviola göra 3-1 efter en tunnel på backen och placering i hörnet. Sedan får Pao upp spelet igen och Bonano skadar sig och bärs ut på bår, Reina hoppar in och var riktigt svajig. Domaren tog 8(!) tillägsminuter p.g.a av Bonano och PAO pressade på, sen i minut 91 lägger tv:n av. Ni kan ju tänka hur mycket jag sov den natten.

Kommer ni ihåg det?
Barcelona Awinho
2004-08-23 00:25
Fyfan vad snyggt! Lär ju ligga jävligt bra till att bli årets mål i holländska ligan. Var det förresten van der Vaart som satt och såg sur ut på läktaren?
Barcelona Awinho
2004-08-22 23:35
Couture: Vad behöver man för program för att visa de filerna?
Barcelona Sangrian
2004-08-22 21:36
Trodde också de skulle sända den. jaja gl hf!
Barcelona Savjola
2004-08-23 14:53
Gaucho_90_11//
Ja, som Gaucho sa så börjar matchen klockan 21.30.
Barcelona RONALDINHO LEKER
2004-08-22 21:57
Ja tror det??!
Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-23 13:47
Visas matcherna på tv4plus
Barcelona Alx
2004-08-22 23:43
Awinho: Du måste installera ett codec som heter XVID för att se målen.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-08-23 00:53
med vilket program tittar du på målen Couture??

eller någon annan som vet?
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-16 22:23
Holländaren

Det ligger något i det du säger, men jag tror att alla som kritiserar Rijkaards rotation-system, eller snarare bristen på det, har de hemska skadorna som drabbat oss i år i bakhuvudet. Man är mån om spelarnas hälsa och vill att klubben ska agera förebyggande. Att Rijkaard istället startar med [nästan]samma XI:a i varje match verkar ju uppenbarligen ha satt sina spår, i alla fall på vissa av spelarna. Tänk om vår mister hade vilat ex. Marquez inför Chelseamatchen. Dessutom är inte "roterandet bara för roterandets skull"; har man fullvärdiga ersättare så bör dessa få speltid, då det [förhoppningsvis] gagnar alla parter.

Får hoppas att Eto'o inte råkar ut får nåt...
Annons: