/spanien/barcelona/forum/26567.aspx/spanien/barcelona/forum/26567.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tomasz
2004-02-05 23:28
Juan...

Eftersom Jeppesen är en handbollspelare så kan det vara handbollslaget Barcelona som värvat honom.
Barcelona Barca82
2004-02-06 11:35
??
Barcelona juanito
2004-02-06 13:20
Jonathan: Aftonbladet har samma artikel som Marca så nog är det inte bara bullshit. AS skriver å andra sidan att Athletico Madrid är intresserade..

Fast jag håller med dig. AB är skrämmande okunniga gällande icke-engelsk och icke-italiensk fotboll.
Spanien Juba
2004-02-06 00:06
Nu är jag med, ha,ha. Naturligtvis är det handbollslaget som det gäller.
Barcelona Camparn på nou
2004-02-06 11:44
Barca det pratas om 2 veckor för Kluivert
Barcelona Camparn på nou
2004-02-06 11:16
Aimar allt lät bra förutom Robinho han är för oerfaren och klen i kroppen än så länge för att spela som ordinarie anfallare i ett av världens bästa lag.
Barcelona Andreas
2004-02-05 14:51
Om nu verkligen Saviola försvinner till sommaren hoppas jag att det är som delbetalning av Feranando Torres. Jag tror som Kim att Laporta kommer att jaga Torres till sommaren. En sak som verkligen skulle underlätta ett köp av Torres vore om A.Madrid skulle ta en CL plats. För då skulle säkerligen Torres vilja uppleva det med dem plus att A.Madrid får en hel del pengar som underlätta att behålla Torres. Dessutom om A.Madrid tar en CL plats betyder det nästan med all säkerhet att Barcelona inte gör det om man nu inte lyckas komma ikapp Deportivo.

Hur mycket tycker ni andra att Torres är värd om man även slänger in Saviola i betalningen. Jag tror ändå att det blir en hel del då Torres redan ligger två i skytteligan och är född 1984!

Den där Champions League platsen är otroligt viktig!
Barcelona Andreas
2004-02-05 14:51
Om nu verkligen Saviola försvinner till sommaren hoppas jag att det är som delbetalning av Feranando Torres. Jag tror som Kim att Laporta kommer att jaga Torres till sommaren. En sak som verkligen skulle underlätta ett köp av Torres vore om A.Madrid skulle ta en CL plats. För då skulle säkerligen Torres vilja uppleva det med dem plus att A.Madrid får en hel del pengar som underlätta att behålla Torres. Dessutom om A.Madrid tar en CL plats betyder det nästan med all säkerhet att Barcelona inte gör det om man nu inte lyckas komma ikapp Deportivo.

Hur mycket tycker ni andra att Torres är värd om man även slänger in Saviola i betalningen. Jag tror ändå att det blir en hel del då Torres redan ligger två i skytteligan och är född 1984!

Den där Champions League platsen är otroligt viktig!
Barcelona Jairzinho
2004-02-05 16:55
Så här tycker jag Barça borde se ut nästa säsong...

-------------Valdés-------------
Puyol(c)---Marquez---Mellberg---O Lopez
-------------Davids-----------------
--------------Xavi------------------
----Ronaldinho-------Iniesta----------
--------Saviola-----Torres----------

Ett grymt lag! En bra balans i laget och många unga och hungriga spelare. Och det känns inte direkt som tränaren behöver köra allt för många vän med bollen övningar, förutom med Mellberg då kanske.... =)
Vamos Barça!
Barcelona JAG
2004-02-05 23:47
Kan det Barça . . . eller Madrid ändå?
Barcelona ashkan
2004-02-05 23:38
Verkar vara som det bara är handboll och basketlaget som gör bra värvningar, Jeppesen är grym.
Barcelona Jónathan
2004-02-06 12:59
Der Afro,

Aftonbladet är totalt okunniga när det gäller utländs fotboll så allt de skriver är oftast pinsamt skitsnack. Förra veckan skrev de att Real.M kunde rycka i toppen av ligan om dom vann mot Sevilla. Den matchen var i själva verket spanska-cupen som alla redan visste.

Deras skribenter är pinsamma så tro inte , eller helst av allt läs inte ens vad dom skriver.Personligen så blir jag bara arg av sådan okunnighet. Och att de sen får betalt för att skriva det, är direkt förolämpande.
Barcelona Kim
2004-02-06 17:00
Får Rijkaard bestämma i sommar så lär vi få se dom härliga holländska tvillingarna Ronald och Frank de Boer. Dessutom lär väl Valdés petas till förmån för den alltid lika stabile van der Saar i mål. Sen har jag hört att även Seedorf ska vara en världsstjärna, så han kan säkert ta plats på ena kanten. :P
Barcelona JAG
2004-02-05 16:10
Instämmer här nedanför. Skulle det vara så att Torres kom till Barça så kan man med största sannolikhet räkna med att Saviola försvinner, antingen i en bytesaffär eller till någon annan klubb. Ett köp av el 'Niño' skulle inte bli billig, han har nyligen förlängt sitt kontrakt till 2008, ung, gör mål och som sagt skulle kosta en hel del. Sen är frågan om Laporta & Co är bereda att lägga ut så pass mycket pengar på enbart en spelare då det skulle försvåra flera värvningar p.g.a. den ekonomiska biten. Jag tror att Saviola då ligger riktigt risigt till.

Henry - verkar vara omöjlig att värva till sommaren.
Van Nistelrooy - har skrivit ett nytt kontrakt
Adriano - Inter
Trezeguet - hävdar själv att ett nytt kontrakt är nära att skrivas
Torres - ??

Tror inte att Laporta tvekar om han skulle få chansen att värva Torres då det faktiskt inte finns mycket "kvar" att välja på. Men ännu en gång så är CL spel ett måste om det ska bli möjligt.

Det var någon som nämnde innan att han/hon var tveksam till Torres till dennes ålder och om det verkligen var rätt spelare som kan göra 25 mål per säsong. Enligt mig så leder Torres skytteligan i Spanien. Hur många mål tror du Torres hade gjort om han hade spelat i Real Madrid? Torres är ingen talang längre (trots hans ålder) utan redan är en "stjärna".
Barcelona Frazzé
2004-02-05 15:44
Alex som e är mittback i santos sägs vara på väg till ett spanskt lag och de är inte real madrid som har variot intesserad av han länge...alex har ett grymt skott och e stark huvudspelare precis va vi behöver i mitt försvaret men de inte säkert att de e barca!...se länk ovan!
Barcelona Barca Barca
2004-02-05 12:44
Giovani: Jävligt grym film, den filmen har jag alltid önskat att se. Som sagt vilka spelare vi har haft ojojoj sitt o njut när du kolla på filmen.

Men annars en fantastik bra jobb av dig Giovani=)

Visca EL Barca
Barcelona Barca forever
2004-02-05 16:23
Mm...jag har också tänkt att gå.

Vet nån när biljetterna släpps?
Barcelona Barca_91
2004-02-05 20:27
Är det bara jag som tycker att det är VÄLDIGT tyst på Camp Nou när det är match förutom mot Real Madrid...det är inte bara när Barca spelar utan hela La Liga....

Förresten varför finns det inga bollkallar med bollar på matcherna det är lite jobbigt att sitta och vänta på att publiken ska slänga ner bollen...?

Rena tröjor!
Barcelona Barca Barca
2004-02-05 12:44
Giovani: Jävligt grym film, den filmen har jag alltid önskat att se. Som sagt vilka spelare vi har haft ojojoj sitt o njut när du kolla på filmen.

Men annars en fantastik bra jobb av dig Giovani=)

Visca EL Barca
Barcelona Barca forever
2004-02-05 16:23
Mm...jag har också tänkt att gå.

Vet nån när biljetterna släpps?
Barcelona Izquierda
2004-02-05 20:24
Om det är Barca som är den spanska klubb som är intresserad av Alex, så är jag rädd att ryktet om bytet Márquez-Rui Costa är sant.
Då tänker klubbledningen att man genom att byta bort Márquez, får en ledig "icke-eu-plats" som Alex kan ta. Det här känns inte alls bra. Om Alex vet jag inte mycket, men om Rui Costa vet jag att han aldrig kommer att peta Ronaldinho. Skulle Rijkaard välja att spela med båda samtidigt, så innebär det bara att Rui Costa i så fall petar Iniesta, och det är inte bra.
Nej, med risk för att låta tjatig: Satsa på värvningar på de positioner där vi är svaga i stället!
Barcelona Zoran
2004-02-03 16:38
Grabbar, glömm dom 90 miljonerna! Dom är till att fördelas under dom kommande 3 kampanjerna, dvs. 30 miljoner euro om året!

/Zoran
Barcelona Der Afro
2004-02-05 15:29
Gymt bra gjort Giovani! Längtar redan efter ditt nästa verk.
Barcelona Der Afro
2004-02-05 15:29
Gymt bra gjort Giovani! Längtar redan efter ditt nästa verk.
Barcelona Davids
2004-02-05 16:19
Jag ska se Uefa cup finalen i göteborg!!
Barcelona Camparn på nou
2004-02-05 20:16
marcus det är verkligen inte pga av att Puyol har varit borta utan att Davids har tillkommit.
Spanien Juan
2004-02-05 23:09
Enligt spansk text tv, sida 148, så har Barcelona köpt Lars Krogh Jeppesen från Danmark.
Krogh spelar för Flensburg, Tyskland och har skrivit på för fem år! Han börjar nästa sommar. Jag känner inte till honom som spelare...
Barcelona marcus_keta
2004-02-05 16:10
jag tror inte att det är barcelona då vi inte har nån icke eu-plats... fast om man inte tänker behålla saviola så vet jag inte:/.... men e det någon som sett honom spela? inte jag:/ men ska se canal+ nästa santosmatch!
Espanyol janne8
2004-02-06 10:08
Så sent som igår skrev El Mundo att Barca hade pratat med Larsson i London. Man hade diskuterat kontrakt och framförallt ville Larsson ha en ide om hur er käre holländske tränare tänkte. Jag tror det är lite för tidigt att avskriva Larsson men chansen att han kommer är nog rätt liten. Själv anser jag att han skulle vara en förstärkning fär Barcelona men jag kan ha fel. Att även mallorca är ute efter honom stod i samma artikel så vi får väl se vad det blir.
Barcelona Xavi
2004-02-05 15:32
Har det blivit olagligt att spela med 2 forwads i en uppställning.

---Xavi---Davids/Motta---

---L.Garcia/Inesta-Ronaldiniho-

----Saviola-------------------'

----------------Torres/Trez/Henry/Kluivert?????
Annons: