/spanien/barcelona/forum/26566.aspx/spanien/barcelona/forum/26566.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pat-w
2004-04-06 12:50
En sak borde ju alla hålla med om här..
oleguer har spelat till sig en plats i startelvan..Även när alla e friska, jag menar det e ju världsklass på hans spel...
visst han gör misstag men det gör alla backar, även nesta...

sen det här med quaresma, hur kan alla tycka om honom så mkt (det bästa han gjort e ju när han slår r carlos i nacken o säger óle! i nikereklamen)
men allvarligt vad e det man brukar säga
"kill your darlings".. han platsar helt enkelt inte..

Real Madrid Ike
2004-04-06 11:40
Zeinedine:
Ronaldinho har en fri roll mer till vänster, och har spelat mycket bättre där än när han var placerad centralt, då han fick mycket hårdare uppvaktning.
Du måste vara bland en väldig få skara som inte tycker Iniesta platsar.
Han har visat det i U-landslaget OCH när har fått speltid i A-laget har han gjort det underbart.
Vad i guds namn skulle göra deco,robinho å dom bättre?
Barcelona tru2da barca
2004-04-06 18:23
Jag tror inte vi behöver mer än 2-3 värvningar
kanske en bra mittback fast på senare tid har Marguez och Oleguer spelat upp sig betydligt.
det bästa vore en ny tränare.
Det är svårt och hitta bättre kandidat än
Ronald Koeman. tro mig han skulle satsa på våran
talanger.
Real Madrid Ike
2004-04-06 11:37
B_a_r_c_a.

Samma sak med 4-2-3-1 uppställning.
skriv in Iniesta på Saviolas plats och flytta upp Saviola ett snäpp.
Barcelona tru2da barca
2004-04-06 18:13
det blev lite fel kluivert/Trezeguet mer till höger som center eller top.
Barcelona Barca_91
2004-04-09 17:44
Puyol=Hjärta:
Jag håller verkligen med dig.
Det har kommit väldigt många "nya" användare som skriver meningslösa inlägg som t.ex
Vilka fotbollskor Ronaldinho har.
Köp XXX han är asgrym.

Några personer här skriver att vi ska köpa spelare bara för att dom gjort en bra match.

Höj kvalitén rejält, vi ska inte sjunka till Real Madrids kvalité på deras forum.
Barcelona emmaeriksson
2005-03-02 19:44
Förstår verkligen inte varför ZTV inte visar returmatchen Chelsea - Barça när de visar returen Juve - Real. Antingen byter de helt och visar fyra lag man inte såg sist, eller så får de hålla sig till att visa båda returmatcherna. Mycket irriterande.

Man får väl söka sig hem till någon killkompis med Viasat eller till en sportbar (nån som har tips på en bra sådan i Stockholm?).
Spanien rober
2004-04-11 10:45
Till PUYOL=hjärta:

Varför har du sju backar och nio mittfältare?
Och framför allt: varför är INTE Morientes med i ditt lag?
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-02 20:30
Gabriel :

Hehe =D Det är lugnt.. Man ställer ju upp för sina Bröder såklart ;) !! Var i göteborg bor du då? Är du möjligen Chilenare lr nåt?? Ha det gött. :)
Barcelona Frazzé
2004-04-09 13:05
Samtidigt har Drogbas succé kommit sent,Han ska fylla 26 år,Tänk om han blir en flopp nästa säsong men men
Barcelona Gabriel
2004-04-09 14:23
Frazzé

Är du säker på att Drogbra har franskt pass? Jag tror nämnligen inte det.

Är lite orolig på hur det kommer att gå mot Valladolid imorgon. Vi har inte gjort mål på ettt tag och vår starkaste sida har varit defensiven men nu har man inte den riktiga backlinjen så det behövs verkligen en Saviola i storform mot Valladolid. Själv skule jag gärna se båda Kluivert och Saviola spela från start.
Barcelona Barça_best_forever
2005-03-02 19:49
Chavez: Ja Plain Kitchen har en åldersgräns på 18 år men det är inga problem att komma in. Själv så är jag endast 16 och ändå så är jag där utan att någon frågar om leg lr nånting. trvlig personal. Vet du föresten vart det ligger? Jag kan förklara för dig annars!!
Barcelona Frazzé
2004-04-09 13:04
Ham$inHo11/

Jag vet att han kommer från elfenbenkusten men han har franskt pass också!:D
Barcelona Gabriel
2005-03-02 20:03
Jag bor också i Göteborg och vill inte heller missa matchen. Jag är 17 år men jag ser inte direkt ut som 18, hehe undra om jag ens ser ut som 17. Tror ni att det skulle vara problem att komma in ifall jag tar med mig farsan, han är minst lika stort Barcafan som jag är dessutom hans som fick mig att inse att det är blaugrana som gäller.

Några andra frågor
1. Är det säkert att dom kommer visa Chelsea - Barcelona på det stället eller är det bara en vild gissning ?
2. Vart ligger det någonstans ?

Tack på förhand//Gabriel
Barcelona Gabriel
2005-03-02 19:57
Kharles Kubala

Att Deco skulle ha gjort en strålande match som du verkar få det till att jag har sagt menade jag aldrig. Som du själv såg på elmundodeportivos betygsättningar så var Deco en av dom som fick en 3. Han gjorde några fina saker på plan men det är självklart inte så att några få finter ska göra att han plötsligt gjort en bra match. Det jag ville komma fram till var att om det var NÅN som var i närheten av det jag sett från tidigare matcher (vilket är alla) så var det Deco.

Sjävklart gjorde han ingen strålande match, ledsen om du missuppfattade hoppas jag klarade ut det till dig.
Barcelona Sonde
2005-03-02 19:36
Pelayo: Oj! Barcelonacharlingar! Vart fick han tag på dem? Måste ha.
Barcelona Xaviola
2004-04-11 15:10
Vilka spelare tycker ni att Barcelona ska göra sig av med?? Jag tycker att Luis Enrique ska bort. Det är märkligt att han får så mycket speltid i år.
Valencia Shagi
2004-04-11 17:06
*SEN*
Grattis till vinsten. Någon som har lust att berätta lite om målskytten Iniesta, tycker han verkar intressant. Lycka till nu.

MISTA TAR RONALDO, hoppas jag.
Espanyol janne8
2004-04-09 11:44
// Alx

Så går det när man bara skummar artikeln snabbt ber om ursäkt.Läste headlines och gick igenom artikeln med Q det andra tog jag snabbt uppenbarligen för snabbt.

Min fråga till er står dock kvar. Vem har rätt och vem har fel? Jag vet eller antar att Q är något sorts favorit härinne på forumet samtidigt som R inte är det. Å andra sidan skapar Barcelona så mycket känslor och det är ett ständigt vågsvall då är dte väl inte vidare smart att i tidningar kritisera tränaren.

Samtidigt har jag sett Q väldigt lite och de har väl de flesta härinne också gjort vilket gör honom svårbedömd. Jag har lite problem med hans ständiga bollstopp men det är en personlig åsikt.
Espanyol janne8
2004-04-09 11:44
// Alx

Så går det när man bara skummar artikeln snabbt ber om ursäkt.Läste headlines och gick igenom artikeln med Q det andra tog jag snabbt uppenbarligen för snabbt.

Min fråga till er står dock kvar. Vem har rätt och vem har fel? Jag vet eller antar att Q är något sorts favorit härinne på forumet samtidigt som R inte är det. Å andra sidan skapar Barcelona så mycket känslor och det är ett ständigt vågsvall då är dte väl inte vidare smart att i tidningar kritisera tränaren.

Samtidigt har jag sett Q väldigt lite och de har väl de flesta härinne också gjort vilket gör honom svårbedömd. Jag har lite problem med hans ständiga bollstopp men det är en personlig åsikt.
Barcelona Sonde
2005-03-02 19:48
emmaeriksson: Måste se i syne. Det är knappast varje dag i livet som en tjej loggar in här. Vem var vänlig nog att göra dig till Barçafan? ;)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-02 19:03
Matchfakta från el Mundo Deportivo:

Ficha técnica
FC Barcelona, 0
Valdés (2); Oleguer (2), Puyol (3), Márquez (3), Van Bronckhorst (1); Gerard (1); Deco (3), Xavi (2); Eto'o (3), Maxi López (2) y Ronaldinho (2)
Sustituciones
Iniesta (2) por Maxi López (46'); Belletti (2) por Gerard (46'); Sylvinho (2) por Van Bronckhorst (75')
Entrenador
Frank Rijkaard (2)

RCD Espanyol, 0
Kameni (4); Ibarra (2), Lopo (3), Soldevilla (3), D. García (2); Jarque (2), Ito (2), Fredson (3); Maxi Rodríguez (2), Dani (2) y Serrano (2)
Sustituciones
Domi (2) por Serrano (63'); Corominas (2) por Dani (78'); Morales (s.c.) por Maxi Rodríguez (88')
Entrenador
Miguel Ángel Lotina (3)
GolesNo hubo
Tarjetas amarillas David García (24'), Deco (44'), Ito (44'), Serrano (44'), Lopo (50') y Ronaldinho (82') Tarjeta roja Jarque (65')
Estadio Camp Nou (49.285 espectadores)
Árbitro Miguel Ángel Pérez Lasa (Colegio vasco) (2)
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-02 19:35
Jäklar viket snyggt mål Saviola gjorde mot Renns.
Barcelona Chavez
2005-03-02 19:21
tack. Señor Laporta

då blir det Plain Kitchen på tisdag.
Barcelona Barca Barca
2004-04-10 19:43
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL INIESTAAAA!!!
GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Barcelona Barca Barca
2004-04-10 19:43
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL INIESTAAAA!!!
GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Señor Laporta
2005-03-02 19:19
Sonde

Tack för den! Göteborg är landet, jag skulle inte tro det...

Chavez

Det borde inte vara några problem att komma in på Plain Kitchen. Ser du ut att vara över 18 så är det lungt.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-09 12:23
Egentligen borde barca vänta med att värva spela tills sommarn för man vet aldrig va som händer. Tänk omarsenals tränare slutar och då skulle Henry oxå tänka sig sluta, eller någon ny ung kommer under EM kvalet och dominerar.
Spanien Pelayo
2005-03-02 19:11
Barca_best_forever,

Jag bor inte i Göteborg, men i dess omedelbara närhet (något som av Sonde definitivt hade betraktats som "landet"). Brukar sällan vara ute med skaror utav aficionados i Sverige, och är man fundamentalitisk "Cúle" så är det ännu roligare att tjata över ett glas Albalivin eller kanske en regionell Cava. Har en hos farmor inneboende "Cúle" sedan många år med Blaugrana-kalsonger och täcke. Han är hopplöst insyltad i sekten...=)

Barcelona Chavez
2005-03-02 19:05
Barça_best_forever

eftersom jag e 17 så undrar jag om det
e någon åldersgräns för att komma in på Plain Kitchen??
om det skulle vara 18 årgräns, kan man komma in om man tar med nån äldre?

Tacksam för svar.
Annons: